Şimdi Ara

Aracın yerden yüksekliğini yükseltme :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
14.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • elimde subaru kasa 2001 model accent var
    alçaklığından yıllardır muzdaripiz
    ne gibi yöntemler ile yükseltebiliriz aracımızı ?
    ayrıca sakıncası olur mu ?
    lastik boyutu - torsiyon ?



  • Yaylarını değiştireceksin o kadar zararını virajlarda görürsün yüksek araç çok savurur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VioLee -- 26 Haziran 2013; 5:51:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Yaylarını değiştireceksin o kadar zararını virajlarda görürsün yüksek araç çok savurur
    virajlarda sıkıntı olacagını tahmin edebiliyorum
    lastik ebatını degiştirmek mümkünmü peki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    virajlarda sıkıntı olacagını tahmin edebiliyorum
    lastik ebatını degiştirmek mümkünmü peki :)

    Alıntıları Göster
    Lastik ebatını değiştirmek de belli bir sınırdan sonra pek sağlıklı değil.

    Hız göstergesi sapar, artan lastik çapı sonucunda yakıt tüketimi artar, performans düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Lastik ebatını değiştirmek de belli bir sınırdan sonra pek sağlıklı değil.

    Hız göstergesi sapar, artan lastik çapı sonucunda yakıt tüketimi artar, performans düşer.

    Alıntıları Göster
    millet alçaklığını alçaltmaya çalışır ama siz yüksekliğini yükseltecekseniz takoz koydurabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freezy16

    millet alçaklığını alçaltmaya çalışır ama siz yüksekliğini yükseltecekseniz takoz koydurabilirsiniz

    Alıntıları Göster
    yorumlarınız için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ruoja -- 26 Haziran 2013; 16:37:43 >
  • freezy16 kullanıcısına yanıt
    Admire(milenyum'un makyajlısı) kullandım. 4yıl boyunca şehir içinde altının değmediği en küçük tümsek, sokak girişi kalmadı.
    Accentler aşırı bir şekilde alçak. Avm çıkışlarında altı değer, geçen dalgınlıkla çıkışta gaza dokunmam ile hızlı öfkeli filmlerindeki gibi aracının altının, ön parçaların cayır cayır ötme sesini duydum belediye çukuş kazmış kesin bu değecek diye frenleyip durma noktasında geçtim, yok yine değdi, millet tümsek, çukur çatur çutur geçer, accentciler altı değecek, değdi, egzosu şurada unuttuk derken aracın altı harap olur. serviste/özel ustada aracı kaldıran lifte girmiyor, sokabilmek için aracı çamurluklarından bi kişi kaldırıyor, biri liftin kolunu koyuyor Admire ve milenyum kasalara dikkat ederseniz kapı altları kaldırımla evlilik yapmış, evliliğin şiddetli geçimsizliğini ortaya sermiştir

    Bu alcaklığın sebebi, ürettikleri kaliteli(!) aracın üstün yol tutuşuna ek yol tutuşu oluşturmasıdır.


    @ruoja
    Sat dedik lafımızı dinle, git laguna al dedik, satmayıp şuna masraf yapıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 26 Haziran 2013; 18:25:09 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Admire(milenyum'un makyajlısı) kullandım. 4yıl boyunca şehir içinde altının değmediği en küçük tümsek, sokak girişi kalmadı.
    Accentler aşırı bir şekilde alçak. Avm çıkışlarında altı değer, geçen dalgınlıkla çıkışta gaza dokunmam ile hızlı öfkeli filmlerindeki gibi aracının altının, ön parçaların cayır cayır ötme sesini duydum belediye çukuş kazmış kesin bu değecek diye frenleyip durma noktasında geçtim, yok yine değdi, millet tümsek, çukur çatur çutur geçer, accentciler altı değecek, değdi, egzosu şurada unuttuk derken aracın altı harap olur. serviste/özel ustada aracı kaldıran lifte girmiyor, sokabilmek için aracı çamurluklarından bi kişi kaldırıyor, biri liftin kolunu koyuyor Admire ve milenyum kasalara dikkat ederseniz kapı altları kaldırımla evlilik yapmış, evliliğin şiddetli geçimsizliğini ortaya sermiştir

    Bu alcaklığın sebebi, ürettikleri kaliteli(!) aracın üstün yol tutuşuna ek yol tutuşu oluşturmasıdır.


    @ruoja
    Sat dedik lafımızı dinle, git laguna al dedik, satmayıp şuna masraf yapıyorsun.
    sevgili ismailcim

    şu benim babamı tanısan adam inatcı sat diyordu ilanı koyduk teklifler geldi satmaya kalktık olmadı
    sileceksin ilanı dedi sildik al dedi 1 bin lira cebine araca çeki düzen ver accent ile devam
    baba dedim şöyle böyle yok abi adam inatcı dinlemiyor bile
    anlayacağın elimizde patladı accennt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    sevgili ismailcim

    şu benim babamı tanısan adam inatcı sat diyordu ilanı koyduk teklifler geldi satmaya kalktık olmadı
    sileceksin ilanı dedi sildik al dedi 1 bin lira cebine araca çeki düzen ver accent ile devam
    baba dedim şöyle böyle yok abi adam inatcı dinlemiyor bile
    anlayacağın elimizde patladı accennt

    Alıntıları Göster
    benim arabayla baya yüksek bir kasise girdim Allahtan yüksek araba problem olmuyor
    zamanında bende civic 1,6 avrupa vardı otomatikti çok alcakdı oda köye giderken altını vurmadıığı yer kalmıyordu
    çok ustaya götürdük ama yükseltiseniz yayları kırar filan diyordu bizde en sonunda sattık arbaayı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1gigabyte

    benim arabayla baya yüksek bir kasise girdim Allahtan yüksek araba problem olmuyor
    zamanında bende civic 1,6 avrupa vardı otomatikti çok alcakdı oda köye giderken altını vurmadıığı yer kalmıyordu
    çok ustaya götürdük ama yükseltiseniz yayları kırar filan diyordu bizde en sonunda sattık arbaayı

    Alıntıları Göster
    Subaru kasa Accent




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Subaru kasa Accent

    Alıntıları Göster
    Alçak alçakta o alçaklığın bile hakkını veremeyen markalar var. Tempra nın aynı lastiklerle girdiği viraja (110 KMH) O yıldaki Civic 70 Le deneyince bariyeri öpüyoduk hazırlıklı girdiğimden kurtardım. Oysa o kadar alcak araba. Üstüne Süspansiyonda sert ama hakkını veremiyolar işte.

    Her viraja sınırlara zorlayarak girmiyosan Yayları değiştir gitsin rahat edeceksen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Alçak alçakta o alçaklığın bile hakkını veremeyen markalar var. Tempra nın aynı lastiklerle girdiği viraja (110 KMH) O yıldaki Civic 70 Le deneyince bariyeri öpüyoduk hazırlıklı girdiğimden kurtardım. Oysa o kadar alcak araba. Üstüne Süspansiyonda sert ama hakkını veremiyolar işte.

    Her viraja sınırlara zorlayarak girmiyosan Yayları değiştir gitsin rahat edeceksen.

    Alıntıları Göster
    ustamla bi görüşeyim arkadaşlar .
    bu arada

    buyrunuz subaru accent

     Aracın yerden yüksekliğini yükseltme :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    ustamla bi görüşeyim arkadaşlar .
    bu arada

    buyrunuz subaru accent

     Aracın yerden yüksekliğini yükseltme :)






  • Eyvah eyvah makinaya bak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-Slim

    Eyvah eyvah makinaya bak
    makina fena olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreKaanYksl

    makina fena olmuş

    Alıntıları Göster
    havalı süspansiyon taktıracaksın .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes.E!

    havalı süspansiyon taktıracaksın .

    Alıntıları Göster
    Subaru





  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Subaru



    Alıntıları Göster






  • Ruoja kullanıcısına yanıt
    iyi turbo var yoksa inip arkadan itecekler, çok berbat hızlanması

    Bi kelime yazdın, konu dışına çıkıyor herkes, hyundai accent işte, 4kapı, 4teker, teknolojinin sadece motorda ecu olarak var oldugu bir araç... Onun dışında mekanikte mastır yapan bir araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja





    check buff turbo oldu




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.