Şimdi Ara

Aracın arkasını yükseltme muhabbeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bazı araçların özellikle Renault arabalarının (Fluence, Megane 2) orjinalinde, eski Tofaş araçlarının ise sonradan önü alçak bırakılmak suretiyle arka kısmının yükseltildiğini gördüm. Bunun ne gibi bir getirisi var? Alakasız ama Red Bull gibi bazı Formula 1 araçlarında da arka tarafın ön aksa göre daha yüksekte olduğunu farkettim. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • yük atmak için. Genelde köylü kesmi yapar. Un , bulgur vs fazla yük atmak, ayrıca tarlada tali yola yüklü girmek vs. Köy için cok ideal. Kullandim ben de köyde öğretmenken. Genelde takoz atar yukseltirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Denemek isteyenler stepneyi alsın bagajı da boş bıraksın birde çeyrek depoyla gezsin 3-4 cm yükselir
  • Pederdeki r9 broadwayın arka salıncak gobegindeki dişliden yukselttirirdik; koye giderken yük atariz diye



    Simdi moda olmus bazi kesimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsedilen araçlarda niye bilemem ama Mercedes E serisinde bunun olmasını gerektiren sebeplerden biri de aerodinamiden dolayı olduğunu biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bahsedilen araçlarda niye bilemem ama Mercedes E serisinde bunun olmasını gerektiren sebeplerden biri de aerodinamiden dolayı olduğunu biliyorum.
    Acaba önden gelen havayı azaltmak ve hızlandırmak suretiyle tabandaki hava sürtünmesini azaltmak mı amaçlanıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski tofaş araçlar (mesela brava, marea, tempra) italya'daki muadillerinden daha yüksek. türkiye yollarına uygun olması için tofaş modifiye etmişti...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Foto koyamıyorum mobilden. Focus 3ün de aynı ön düşük arka kalkık, aerodinamik sebeplerden ötürü diye biliyorum.

    eski araçları görüntü için yapıyolar genelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim düşüncem nasıl bir aracı hafif yapıp hızlandıkça downforce ile yola yapıştırıp iyi yol tutması sağlanıyorsa buda arkasını günlük kullanımda sürtmemek ve hızlanıncada rüzgarın etkisi ile yere basarak gitmesini sağlamak diye düşünüyorum.
  • Takoz atarlar. Urfada 2008 de 1.4 şahine alt takım yaptırırken tamirci teklif etmişti o aralar modaydı. Çok az 1-2 takoz koydurmuştuk. Pek bi fark olmamıştı.max 3-5 cm yükselmişti. Leylek gibi görünenlere 10 tane filan koyuyorlar herhalde.



    Yıl 2018 o şahin nenemin arka mahallesinde yerle bir vaziyette yaylarını kesmişler. Her modaya uyuyor araba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    benim düşüncem nasıl bir aracı hafif yapıp hızlandıkça downforce ile yola yapıştırıp iyi yol tutması sağlanıyorsa buda arkasını günlük kullanımda sürtmemek ve hızlanıncada rüzgarın etkisi ile yere basarak gitmesini sağlamak diye düşünüyorum.
    70 li yıllarda E5 Göztepe kavşağı ile şimdiki Akasya'nın bulunduğu kavşak arasında anahtar teslimi drag yarışlarında arabaların arkası kaldırılırdı. DeTomaso Pantera'sı olan amerikada üniversitede okuyan cemal isimli arkadaşımız pek çok kimseye nal toplatmıştır.
  • Çakallık göstergesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.