Şimdi Ara

ARACINIZIN DEBRİYAJI MAX.KAÇ KİLOMETRE GİTTİ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
3
Favori
54.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Transporter 1999 model 2.5 TDI 420.000 km'de değişti





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evo9

    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Transporter 1999 model 2.5 TDI 420.000 km'de değişti



    Ne zaman yazdım bunu ben ya hatırlamıyorum

    420.000 km bir debriyaj değişimi
  • aracı şu şekilde kullanıyorum,

    gittiğim güzergahta neredeyse her 500-600 metrede ışık var. 50 ya da 60 km hıza çıkıp hemen boşa atıyorum ışığa kadar hız yetiyor.

    bazen boşa atmadan ayağım debriyajda kalıyor. ayağım debriyajda basılı duruyor.

    kullanma stilimde yanlışlık var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    aracı şu şekilde kullanıyorum,

    gittiğim güzergahta neredeyse her 500-600 metrede ışık var. 50 ya da 60 km hıza çıkıp hemen boşa atıyorum ışığa kadar hız yetiyor.

    bazen boşa atmadan ayağım debriyajda kalıyor. ayağım debriyajda basılı duruyor.

    kullanma stilimde yanlışlık var mı acaba?

    tecrübeli arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    aracı şu şekilde kullanıyorum,

    gittiğim güzergahta neredeyse her 500-600 metrede ışık var. 50 ya da 60 km hıza çıkıp hemen boşa atıyorum ışığa kadar hız yetiyor.

    bazen boşa atmadan ayağım debriyajda kalıyor. ayağım debriyajda basılı duruyor.

    kullanma stilimde yanlışlık var mı acaba?

    boşa atmakta, debriyajda basılı tutmakta yanlış. en doğrusu viteste gitmektir hem aracınız cutoff'a girer.
    boşa sadece ışıklarda beklerken atın.
  • yeni aldığım 14 yaşında broadway 'im 200 km gidemeden baskı balata değiştirdim 194 binde. masrafı 250 tl.
  • 1997 model corsa b gsi , 2011 de satarken 135 binde orjinal baskı balatası vardı. Ama yavaş yavaş değişim ihtiyacı gelmişti , o kadarda olsun gsi bu yavaş kullanılan bir araba değildi Takdir etmiştim opeli

    2008 model jetta 1.4 tsi 122 hp comfortline aracımız 152 binde orjinal baskı-balatası üzerindeyken 2011 Aralıkta değiştirmiştik. Durumu iyiydi 200 bine kadar değişmezdi bizde olsaydı.
  • Öncelikle düz vites arabanın allah cezasını versin demek isterim

    40.000 km de değiştirmiştim sakinde kullanan bir insanım ama nasıl becerdiysem yada araba dandik (logan dci) çabuk yıprandı

    o yüzden düz vites bundan sonra kesinlikle tercih etmiyeceğim.

    bir artısıda yok yani geri kayar stop eder boğulur vites geçişlerinde yığılma yapar vs.vs.vs. bildiğimiz hamallık başka bir şey değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Öncelikle düz vites arabanın allah cezasını versin demek isterim

    40.000 km de değiştirmiştim sakinde kullanan bir insanım ama nasıl becerdiysem yada araba dandik (logan dci) çabuk yıprandı

    o yüzden düz vites bundan sonra kesinlikle tercih etmiyeceğim.

    bir artısıda yok yani geri kayar stop eder boğulur vites geçişlerinde yığılma yapar vs.vs.vs. bildiğimiz hamallık başka bir şey değil





    aynı aracın debriyajını yakın akrabam 160000 km de değiştirmişti kaçırma yapıyordu.




  • Balatanın bittiğini nerden anlıyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda Superb TSİ 90.000km daha ilk günki gibi tahmin ediyorum 150.000km'yi rahat rahat görücez.
  • hyundai accent 2005 1.6 110 binde değiştirdik
  • aracım otomatik olduğundan debriyaj seti rekorlarına katılamayacağım :)
    eskiden balatanın bitip bitmediğini anlamak için rampa yukarı aracı kavramada tutup frenden ayağını çekerlerdi,araç geri kaçmıyorsa balata iyidir denirdi.
  • peugeot 307. 130bin km'de değişti.
  • aracım megane 2 2008 model
    alırken 142500 kmdeydi.eniştem baktı etti 145binde değişelim bitmiş dedi.araç 173 bin kmde şu an hala değişmedim.ama bu ay değişeceğim.
  • Bu güne kadar hiç bir aracımı baskı balatayı değiştirecek kadar kullanmadım.

    En uzun tecrüben , Şirket aracımı Opel Corsa 1,3 EcoFlex 195.00 Km de kiralama süresi bittiği için İade ettim.

    En zun kişisel tecrübem budur.

    Ema kullanım şartları ve aracın teknik özellikleri bu değerlerde çok etkili ve farklılık gösterir.

    En kısa yoldan öğrendiğim ve uyguladığım ise , mümkün mertebe yarım debriyaj yapılmaz , ve sol ayak asla pedal üzerinde bırakılmaz.

    Bunun üzerine detaylarda var ama sanırım sonuca en fazla %5 etki eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cavalier79 -- 21 Ekim 2013; 19:13:18 >
  • Ben 2001 model clio yu 60binden 170bine kadar sürdüm debriyajla ilgili sorun yaşamadım. (Sorunsuz sattım)
    Uzun gitmesini istiyorsanız aracı birinci vitesteyken az gazla yumuşak kaldırın. (Az gaz verdiğiniz de yarı debriyaj süreniz düşüyor zaten)
    **Vites değiştirirken önce gazdan çekin sonra debriyaja basın, asla birinci vites dışında debriyaja basarken gaz vermeyin. Turbo dizel araçlarda gazdan çeker çekmez debriyaja basarsanız devri artıyor, turbo açıksa gazdan çektikten sonra 1 sn bekleyin.
    Arabayı geriye kaçırırmayın, gerekirse el freni ile kalkın.
    Işıklarda pati çekerek kalkmayın.
    Boşa salıp, tekrar vitese geçmek, zırt pırt vites değiştirmek, vitesten debriyaja basmaktan kaçın
  • bayan arkadaşlar neyi yanlış yaptıkları için balata daha çabuk tükeniyor sizce.. ben de muhtemelen bayanların yaptığı hataları yapıyorum.. öğrenmek için soruyorum.. açıklarsanız sevinirim..
  • dacia logan 300.000de değişti, araç ticari taksi. şoför faktörü çok önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    bayan arkadaşlar neyi yanlış yaptıkları için balata daha çabuk tükeniyor sizce.. ben de muhtemelen bayanların yaptığı hataları yapıyorum.. öğrenmek için soruyorum.. açıklarsanız sevinirim..

    kalkışta bütün yükü debriyaja bindirmek, vites geçişlerinde debriyaja tam basmadan değiştirmek yada debriyajdan ayağını tam çekmeden gaza basmak gibi.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.