Şimdi Ara

Araçlarda neden akü göstergesi yok ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirlantacocuk

    Pahalı arabalarda olduğunu görmüştüm.

    Yoooo egea'da üst paketlerde var.


    Aslında akü şak diye de bitmez normalde, muhtemelen bazı sinyaller verdi ama alamadınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 4 Şubat 2021; 16:38:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StaatSanWalt

    Merhaba hocam, egea'da bulunduğuna dair birşey bulamadım ama bununla ilgili bir haber veya kaynak var mı acaba. Benim bildiğim seri üretim hiçbir araçta yok çünkü.

    habere kaynağa gerek yok hocam, binin bir egea'ya urban plus ve üzeri görürsünüz :)

  • powermoon kullanıcısına yanıt

    O zaman artık beğenebiliriz.

  • Amerikadaki eski pickuplarda bile kadranda menü değil bildiğin gösterge olarak var. Jeep'lerde de görmüştüm.

  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Yani bakındım ama bulamadım, bende bu konuyu araştırdığımda özel veya üst seviye araçlar hariç hiç bulunmadığını öğrendim, egeada olması beklenmedik bir özellik olmuş teşekkürler.
  • dacia ve Nissan grubu araçlarda gizli teyp menüsünden akünün voltaj değerini görebilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=6ciT4faSh1A&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StaatSanWalt

    Merhaba hocam, egea'da bulunduğuna dair birşey bulamadım ama bununla ilgili bir haber veya kaynak var mı acaba. Benim bildiğim seri üretim hiçbir araçta yok çünkü.
    Araçlarda neden akü göstergesi yok !
  • Duster da mevcut
  • powermoon kullanıcısına yanıt

    Hocam 16 v diyor. Biraz cok degil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powermoon kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam böyle bir özellik neden daha iyi marka diye bildiklerimizde yok onu da ayrıca merak ettim şimdi gayet olabilir birşey demek ki sağolun.
  • Günümüzdeki birçok ceptelefonu bataryası 3.80-3.85 volt civarında gücü keser. Maksimum 4.35-4.40 volt gibi değerlere çıkıyorlar.
    Aslında batarya/pile göre değişmekle birlikte günümüzde genel olarak 18650 gibi pil ve bataryalar 3.2-3.0 volt ve 3.7-3.8 volt gibi değerler arasında çalışıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f 22 raptor -- 4 Şubat 2021; 18:8:7 >
  • Oh Long Johnson kullanıcısına yanıt
    Sadece voltaja takılmamak gerekiyor, normal şartlarda akülerin şarj prosedürü 12v aküler için 14.4 v ve akünün kapasitesinin %10 oranında akım ile şarj etmektir.
    Yani düz hesap 100ah 12v akü şarj edilirken
    10 amper
    14.4 volt ile şarj edilir

    Şarj esnasında daha yüksek voltaj ile düşük amperde şarj yapılıyor olabilir. Gerilim akım grafiğini görmeden sadece voltaj üzerinden yorum yapmanın çok doğru olacağını sanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f 22 raptor -- 4 Şubat 2021; 18:17:17 >
  • Nostalji olsun.

    Araçlarda neden akü göstergesi yok !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • f 22 raptor kullanıcısına yanıt

    Doğrudur hocam, bilgilendirme icin tesekkurler.Araçlarda neden akü göstergesi yok ! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maliyetten kısmak içindir.


    1977 model Renault 12'mde vardı, şu anki aracımda yok.

    Şöyle bir şey almayı düşünebilirim, veya çakmaklığın oradaki plastiğe gömme voltmetre koyabilirim. Düşünüyoruz bakalım.


    https://urun.n11.com/cakmak-soketleri/arac-aku-dijital-volt-olcer-voltmetre-P206716579?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiA9vOABhBfEiwATCi7GCobv5Qea_WxRo91xVcANpCS3MK1r1NR7o2dMnIaMRX8abIfRnVm4hoCQPEQAvD_BwE


    Araçlarda neden akü göstergesi yok !




  • djoz kullanıcısına yanıt
    Çakmakliga takilanlar doğru ölçüyor, ben aracın gizli ozelliginden de baktım, oto elektrikçinin ölçüm cihazindan da
    Birebir aynı gösterdi.

    İhtiyaci olanlar kullanabilir
  • Sony Teyp al. Akü göstergesi mevcut.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski konu ama onemli.
    neden olculmedigini soyleyeyim. direkt birim olarak bir deger verince surucu devamli ona bakmak isteyip dikkati dagilabilir, yolculukta kkrkuya kapilir hata yapabilir diye verilmiyor bu degerler. zaten gereksiz de. otomobillerdeki akuler starter amaclidir. mars bassin yeter kafasi ile konuluyor. mars sonrasinda akunun tej bir islevi var bozuk olan jenerator gerilimini kapasitif davranarak duzeltmek. eger aku devreden komple cikarilirsa bi de jeneratorden cikan dengesiz gerilimi filtrelemek gerekicek. ama hem aku devamli dongude kaldigi icin omru uzuyor hem de ekstra kapasitor koymak zorunda kalmiyor uretici. soyle diyim. calisam aracta akuyu cikarin. bazi motorlar calismayi durdurabilir -beyinliler- bazilari da dengesiz calisir. farlari kisar.
    motor calismadigi zamanlarda da bi sure elektronik tesisati ayakta tutacak gucu saglar. misal bi kaza ya da afet zamani isiksiz kalmanizi engeller. ya da bi yaz gunu dagin basina cekip muzik dinleyip kafanizi dinlemenizi saglar.
    akunun bu isleri yaoarken belki milyon kez voltaji degisir. bu degisimleri takip etmek de gereksizdir.
    bunun yerine eger sarj tertibatinda bi problem olursa kullanixiyi uyarmak icin sarj ikaz lambasi koymak hem ekonomik bir rahatlik hem de dikkati dagitmayan kucuk bir detaydir. siz calisan aracta akuyu hic dert etmeyin. isik yaniyorsa dikkat edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.