Şimdi Ara

Aras Kargo çalışanının kargoyu eve çıkarmaması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
338
Cevap
2
Favori
52.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ulaştırma bakanlığına şikayet edin bak neler oluyor.

    Şİmdi telefonuma mesaj gelmiş kurye adreste bulamamış bizi .İnsan evladı geldiysen geldik bulamadık kağıdı nerede.Haram zıkkım yiyorlar , bunlara asgari ücret az bile..Beter olsunlar.

    2 kargoda 1 şikayet ediyorum ..Alışmış kudurmuştan beterdir diye bir laf var.
  • Genel olarak kargo şirketleri içerinin de aras kargo, en ukala ve yüzsüz çalışanları bulunan kargo firmasıdır
  • ula birde kargo firması savunucuları doluşmuş ,büyük ihtimal kendileri kargo çalışanı :)
    yok kaç kuruşa getiriyormuş da ,ağırmış da vs.
    zorla mı yaptırıyoruz bu işleri kardeşim ,mıy mıy edecekler bıraksın yapmasın ,hepimiz rahat edelim
    aynı mantıkla o zaman dolmuş şoförlerine de 1-2 tl. değil 10-20 tl. verin olmuşken ,onlarda 1-2 tl.ye km.lerce yolu bu ücrete taşıyor

    şunlar gelse de kurtulsak :)

    https://www.donanimhaber.com/diger-bilim-ve-teknoloji/haberleri/iki-ayakli-robot-Cassie-gunun-birinde-size-kargonuzu-teslim-edebilir.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel california

    Kargocu problemleri nedeniyle gelip burada ağlayanları anlayamıyorum. Brader seni tınlayan yok, senin yapacağın şikayetide tınlayan yok. Sebebini açıklayayım. Gönderici firma zaten kargomu 3 kuruşa taşıyorlar diye kargo firmasına "aman gözünün yağını yiyim" den giriyor, "allah razı olsun" dan çıkıyor yani o paraya taşıdığı için şükrediyor. Üstüne birde adreste yaşanılan sorunları ciddiye alacağını sanıyormusun? Neyin kafasındasınız gelip forumda hergün konu açıyorsunuz.

    Belli işte; Aras, Yurtiçi, Sürat in lokal bazda değişiklikler göstersede hizmet kalitesi bu. Beğenmeyen memnun olmayan gider UPS KARGO ile gönderen yerden alışveriş yapar.

    Forumu boş işleriniz ile ağlama duvarına geçirdiniz yemin ediyorum.

    sen neyin kafasını yaşıyorsun? ne içtiysen bana da söyle.. boş işlere ayıracak vaktin yoksa okuma, bu kadar basit? gereksiz mesajlarla forumu doldurma




  • Ben de aras kargoyla aynı sorunu yaşamıştım zamanında. Bir ağırlık seti aldım, toplam kütle 40kg. Kabul ediyorum çok ağır. Ama kargolarken ona göre "hamaliyet ücreti" adı altında ağır yük taşıma parası alıyorlar. 2 kişi gelip aşağı kapıya bıraktılar. Hiç münakaşaya girmedim ben de, parça parça taşıdım artık eve. Sonrasında şikayet ettim tabi şubeye ama değiştiklerini sanmıyorum.
  • yurtiçi'nin eline kimse su dökemez bu konularda.
  • Kargolarin durumu ne yazik ki ortada. Ben sanirim subelerden yana sansliyim. Allah bozmasin. Hem Cankaya hem de Eryamanda Yurtici, Aras, MNG ile cok sayida teslimat aldim.
    Ufak paketler zaten sorun degil ama yeri geldi toplam 50-60kglik demonte mobilya dahil 20 kg uzeri bircok paketim sorunsuz bir sekilde teslim edildi.

    Ama genel olarak kargo islerinde hicbir standart yok ve hizmet kalitesi subeden subeye cok farkli.
  • xman54 kullanıcısına yanıt
    cevap yazmadan geçemedim hocam son 1 yıldır kullanmıyorum fakat ondan önce ki her kargomda bunlarla sorun yaşadım, kavga dövüş teslim aldım paketlerimi. Orda çalışan arkadaşların hepsi de çok bilmiş, bir de vıt vıt konuşuyorlar.
  • agameminon A kullanıcısına yanıt
    kardeşim çalışmasın o zaman, gitsin kahvede 20 tl teklif edene burun kıvırsın. bu nasıl savunma ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel california

    Kargocu problemleri nedeniyle gelip burada ağlayanları anlayamıyorum. Brader seni tınlayan yok, senin yapacağın şikayetide tınlayan yok. Sebebini açıklayayım. Gönderici firma zaten kargomu 3 kuruşa taşıyorlar diye kargo firmasına "aman gözünün yağını yiyim" den giriyor, "allah razı olsun" dan çıkıyor yani o paraya taşıdığı için şükrediyor. Üstüne birde adreste yaşanılan sorunları ciddiye alacağını sanıyormusun? Neyin kafasındasınız gelip forumda hergün konu açıyorsunuz.

    Belli işte; Aras, Yurtiçi, Sürat in lokal bazda değişiklikler göstersede hizmet kalitesi bu. Beğenmeyen memnun olmayan gider UPS KARGO ile gönderen yerden alışveriş yapar.

    Forumu boş işleriniz ile ağlama duvarına geçirdiniz yemin ediyorum.

    Karşınızda Aras Kargonun Avukatını Görüyorsunuz




  • hiç bir firma ile sorun yaşamadım, sorunları okuyunca da şaşırıyorum

    aras kargo ile her ay 30 kg kedi maması ve 20 kg kedi kumu siparişi veriyorum, hepsi aynı an da geliyor ve arkadaşlar eve kadar çıkarıyor, güleryüzlü bir şekilde de ayaküstü sohbetimizi yapıyoruz. sorun sizin tavırlarınızda olabilir mi acaba?
    aynı şekilde yurtiçi, ups ve diğer kargolarda da sorun yaşamadım. sadece sürat kargoyu eve getiremeyip ofise götürdü o kadar.
  • Şimdiye kadar beyaz eşya dahil birçok mal gönderip aldım ancak kata çıkarmayanı ile karşılaşmadım. Tahminimce, asansör çalışıyorsa çıkarıyorlar.. Ağır beyaz eşya ve büyük elektronik cihazları kargoya emanet etmek akıl mantık işi değil.. Çünkü bu cihazlar ağır yük taşıyıcı elemanlar tarafından dikkatle taşınması gereken dayanıklı tüketim malları.. Bu işte uzmanlaşmış lojistik firmaları var, gönderenler bu firmalarla anlaşmalılar.

    Günümüzde bilinen kargo taşıma şirketleri bu konuda sınıfta kalır.. Zaten gönderilenlerin büyük çoğunluğunu hafif koliler ve taşınması usulsüz olan zarf ve evraklar oluşturduğundan eleman alınırken ağır yük taşımacısı olup olmadığına bakılmıyor.. Hamallığın da hafif olanı, ağır olanı var, bunlar yerine ve adamına göre değişen şeyler..

    Örneğin bir kargo şirketi kendi internet sitesinde 30 desinin üzerinde tek parça kargolarda bina kapısından teslim ederiz diye yazmış.. Ancak aynı kargo şirketinin mal kabul sırasında düzenleyip verdiği ambar tesellüm fişinin arka sayfasındaki matbu taşıma sözleşmesinde buna dair bir madde yok.. Tüketici olarak bu sebepten dolayı malı kabul etmediğinizde kargo geri gidecek ve ortaya bir masraf kalacak.. Bu durumda o masrafın satıcının üzerinde mi yoksa kargonun üzerinde mi kalacağı tamamen malın gönderiliş biçimindeki yazılı şekil ile ilgili olacaktır. Yani satıcı kargoyu gönderirken düzenlenen kargo taşıma irsaliyesinde apartman bina no ve kapı numarasına kadar yazıyorsa, ön ve arka sayfasındaki matbu formda buna ilişkin bir kabul şartı veya beyan yer almıyorsa satıcı itirazi kayıt ile bu parayı kargo firmasına ödeyerek malı teslim alır, ve dava yoluyla kargo şirketine rücu eder.. Ancak kargo personeli malın bu nedenle teslim edilmediğine dair bir tutanak düzenlemeyecek, sadece alıcı tarafından kabul edilmedi diye not düşerek iade edecektir, bu durumda da ortada kata teslim yapılmadığından malın iade edildiğinin ispat ve beyan yükümlülüğü ve sorunu kalacaktır.. Böyle bir durumda olay meydana geldiği ilk anda satıcıyı hemen telefonla arayarak bilgilendirmek önem arz ediyor..

    Tüketici olarak yapılacak iş internette her gördüğün yerden mal almamak, güvenilir ve bilindik sitelerden alışveriş yapmak, özellikle gg veya n11 gibi sitelerden satın almadan önce satıcı ile (mümkünse yazılı olarak) irtibata geçerek kata teslim istediğinizi beyan ve teyit ettirmek, bunlara itibar edilemeyeceği durumda ise teslimatı yapacak kargo acente yetkilisi ile önceden görüşmek gerekiyor..

    Özet olarak burada esas olan malın kargoya teslimi sırasında tesellüm fişi ile taşıma sözleşmesinde bitiyor. Kargo şirketi kapıya kadar taşır, kata çıkarmak zorunda değil diyen arkadaşlar, sözleşmeye böyle bir madde yer almadığı halde bu durumun sözleşmede yazılmasını gerektirmeyecek bir mevzuat (kanun, yönetmelik, genelge vb.) yoksa bu beyanlarının yasal dayanağını açıklasınlar ki biz de bilgilenelim..




  • serenas kullanıcısına yanıt
    30 desi değil 30 kğ. diye hatırlıyorum (y.içi kargo firmasında) ,aras kargo da ise bu konuda bir şey bulamadım ,sadece 100 kğ. ve üstü + tehlikeli maddeler vs. anlatılıyor ama adrese teslim konusunda şu kğ. denilen bir ibare göremedim (gören varsa getirsin)

    sadece aras kargonun 40 kğ. üzerini adrese teslim etmediğine dair sözler işittik

    bu konuda bir üye ile günlerce tartıştık ,adam her defasında biz hamal değiliz diyerek firmayı savundu durdu ve en sonunda kendisinin kargo şubesi olduğunu itiraf etti :)

    işlerine gelen maddeleri çok iyi biliyorlar ama firmaların tamamına yakınında benzer sorunlar olduğunu biliyoruz
    taahhüt ettikleri sürede getirmezler ,ürünü kaybedip teslim edildi yazarlar ,adreste bulamazlar ,kolileri açmadan teslim etmeye çalışırlar vs.vs.

    işin ilginci bu firmalar müşteri kazanmak için yarıştıkları halde +parasını aldıkları halde
    iş teslim etmeye gelince yan yattı çamura battı masallarını çok seviyorlar :)


    en çok hayret ettiğim konu "biz hamal değiliz" sözü
    sanki onlar yük taşımıyorlar da atomu parçalıyorlar :)
    30 kğ. olunca kargocu oluyorlar ,31 kğ. olursa hamal olunuyormuş :)
    kargo firması ağır ürünler için ayrı bir birim oluşturamaz mı ?
    işine gelse hemen oluşturur ama çoğu kez bakıyorum kargocu hem şoför ,hemde dağıtıcı işini yapıyor

    bu insanlarda bu kafa olduktan sonra ,sıkıntı ta başta olduğu anlaşılıyor

    üstelik taşıma belgesine baktığınızda adrese teslim hanesinin işaretlendiği görülüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 12 Şubat 2017; 22:26:56 >




  • Bana kalırsa bu iş alıcı şubelerde bitiyor alıcı şube eve çıkarılmayacak kargoları göndericiye mutlaka belirtmeli sonuçta hepsi tartılıp fiyat ona biçiliyor. Gönderen kişide ona göre karar vermeli.Alıcı şubenin kargonuz eve çıkarılmayacaktır bina önü teslim edilecektir demediği hiç bir kargo bina önünde teslim edilemez. Bu işte yazık günah ah vah işlemez yazıksa alıcıya yazıktır eve kadar teslim alma şartıyla ödediği parasına kimse bina önünden taşımak zorunda değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    bugun hb den aras getirdi

    2 adet 7 lik ariel..14 kg

    adam gayet guleryuzlu..

    acenteden tut elemana kadar degısıyor

    standart yok bir yerde

    Hayırlı olsun hocam 16 liraya mı aldın 😉
  • Yanlış hatırlamıyorsam PTT dahil(devlet) hiçbir kurye 2. kat ve üstüne çıkmak zorunda değil şeklinde bir kural var. Yani ağır olmasa bile daireniz 2. kat üzerindeyse aşağıya bırakıp gitme yetkileri var.
  • Kefelon kullanıcısına yanıt
    öyle bir kural varsa bile sadece ptt kargo içindir ,diğerlerini bağlamaz
    eskiden dediğiniz gibi ptt hiçbir şekilde ,ağırlığına bakmaksızın yukarı çıkartmıyordu
    lakin son yıllarda çıkartmaya başladı (artık görevli kendisi mi kıyak yapıyor bilmiyorum)
    Çin'den gelen kargolarımı kaç defa üst kata çıkarttı ,hatta ilk zamanlar bildiğimden aşağı inerken yarı yolda karşılaştık :)

    ptt. nin gönderi şartlarına bakmak lazım ,diğer türlüsü afaki olur
  • Bugün Yurt içi kargo ve Aras kargo yan yanaydi Yurtiçi kargo etrafta koliler yerde posetler felan Aras kargo düzenli ve yerli yerindeydi bu da demek oluyor ki Aras kargoya sükredin
  • Aras Kargo Küçükyalı'da gene problem var gibi, cumartesi günü İstanbul içi verilen kargo bugün şubeye ulaşmadı dahi, takipte şubeye giden araçta görünüyor kargo. Muhtemelen gelen kargoları taratmıyorlar, bu sefer şubeye gidesim yok, bakalım kaç günde gelecek. En son 7 gün sonra gidip şubeden almıştım ama ertesi günü de vaktinde kargom kapıda teslim edilmişti cumartesi olmasına rağmen.
  • "ALİAĞA ARAS kargo" müdürüde terbiyesizin önde gideni. beş kuruş etmez insanlar malesef böyle oluyor ve işlerinede yansıyor. Alın teri ile çalışan insanları ekmeklerinden ediyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.