Şimdi Ara

Aras Kargo Kuşadası Şube müdürü Bana oyun oynadı hemde ne oyun

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar Hepsiburada.com ile yaptığım yazışma bu. Hepsiburada.com dan 4K LG TV aldım. Başıma öyle işler geldi ki anlatamam. Bildiğiniz gibi değil. Olaylar Brezilya dizisi olur. Hepsiburada.com dan hala cevap bekliyorum. Bir zahmet mesaj yazacaklar ama ne olacak onu da bilmiyorum. Eğer ekteki resimi açamazsabız diye konuşmayı copy paste yapayım burada bulunsun.

    Aynı başlık altında yeni bir soru sormak için veya müşteri hizmetlerine yanıt vermek için aşağıdaki "Yeni soru sormak istiyorum" seçeneğini işaretleyin.Talep No: XUH-651-90151 Hasarlı ürün (11871292)Tarih / SaatSoru: Kargo şirketi ürünün kutusunun hasarlı olduğunu söyledi. Tutanak tutun dedim. Tutanak tutmadılar. Ayrıca kendi müdürlerini aradılar. Ürünü geri teslim etmediler. Müdürleri ürünü geri getirin. Hasarsız kutulu ürün göndersinler demiş. Ben evde yoktum Anneme ürünü teslim etmemişler. Kendilerine tutanak tutmaları gerektiğini ( Paketin hasarlı olduğuna dair ) kaç defa söyledim telefonda ama dinlemiyorlar ve ürünü teslim de etmiyorlar. Kargo Aras Kargo. Şu anda arada kaldım ne yapacağımı da bilmiyorum. Kargo şirketinin binası en az 2 km. ben şimdi yarın gideceğim ama kargoyu ne yaptılar onu da bilmiyorum. Ben böyle saçmalık görmedim. Lütfen yardım eder misiniz ? Ben normal prosödürü biliyorum. Yani anladığım kadarıyla kargonun tutanak tutması lazım ve kututyu Servisin açması lazım. Eğer arızalıysa onlarında rapor tutması lazım. Ama kargo şirketi ürünü teslim etmiyor ve tutanak da tutmuyorlar. Şimdi ne yapmalıyım ? Kargo şireketine gitsemde iki kilometre o koca tv yi nasıl taşıyacağım. Aracım yok benim. Kendim zor yürüyorum zaten. lütfen yardım eder misiniz ? 26.02.2018 20:02:38

    Soru: Size yukarıda anlattığım gibi kargoyu eve teslim etmemişler. Ertesi gün mesaj geldi kargonuzu şubeden alabilirsiniz diye. Arkadaşın arabasıyla gittik bir 2 km. Şubeye girdik. Kargomuz orada duruyor ama kutuda ne kargo elemanının telefonda bana söylediği gibi bi eziklik var nede başka bişi. Bu arada kargo müdürü geldi. Siz bu kutuya tutanak tutun demişsiniz. Ama kutu hasarlı değil gördüğünüz gibi dedi. İsterseniz imzanızı atın servis gelip burada açsın dedi. Tabi biz iyi niyetliyiz ya. Yok abi kutuda birşey görünmüyor deyip kargoyu arabanın arka koltuğuna koyup alıp eve geldik. Bu arada orada bana bir kağıtlar imzalattılar ama ne imzalattılar bilmiyorum. Eve geldik. Bugünde servis geldi. Sıfır kutudan açtılar. Açtıkları gibi servis elemanı gördü abi bu parçalanmış dedi. Ekranın ortasında koacamn göçük var. Yani sizin anlayacağınız bizi kargo müdürü oyuna getirdi. Hasarlı karton kutuyu orada elemanlarına düzelttirmiş. KArton kutuda birşey yok. AMa içindeki paramparça. Birde çıkarken kargodan adam bize açık açık söyledi bak şimdi buradan çıkıyorsunuz bu kargo buradan çıktı mı sorumluluk kabul etmem belki siz yolda kıracaksınız ben nereden bileyim dedi. Biz saf tabi.. Aman abi ollur mu öyle şey diye adam bir de Allah korusun kırılmasın felan dedik. Hadi hayırlısı bu arada bana ne imzalattılar onu da bilmiyorum onu da size söyleyeyim. Şimdiye kadar hep sizin şirketinizden alışveriş ettim. Şirketinizden çok memnunum. Servis TV yi aldı gitti. Sanırım size ulaşacaklar. 28.02.2018 19:37:19

    Soru: Bu arada Kargo müdürüne affedersiniz ama giren çıkan nedir onu anlamadım niye böyle bir yol izledi de bana gfaezi var desem adamı tanımıyorum. Acaba kargo şirkei bunların maaşlarından mı keser desem o da yok Çünkü bildiğim kadarıyla bu ürünler sigortalı. Lütfen beni zor durumda bırakmazsanız sevinirim. Sevgili Hepsiburada.com ekibi. Bu olayı da internette paylaşmayı düşünüyorum. Belki birileri duyar ve bu müdür hakkaında gereken yapılır. 28.02.2018 19:39:46


    Aras Kargo Kuşadası Şube müdürü Bana oyun oynadı hemde ne oyun







  • Aras Kargoya şu metni göndermeye çalıştım ama sanırım sitesinde bir sorun var.

    " 28 Şubat Pazartesi günü adı geçen kargo evime ben yokken getirilmiş. Annem kargoyu teslim alacakken sizin elemanınız kargonun içine göçmüş kutusunu göstererek kargonun hasarlı olabileceğini söylemiş. Bunun üzerine bana telefon açıldı bende elemanınıza hasarlı kutu raporu tutmasını söyledim. Elemanınız müdürünü aramış ve müdür kargoyu şubeye getir teslim etme demiş. Ertesi gün firmanızdan mesaj geldi. Kargoyu şubenizden almaya gittim. Ancak kargonun kutusunda bahsi geçen hasar görünmüyordu ( LG 4K 43 inch TV ). Şube müdürünüz bana " bu kutuya hasarlı raporu tutun demişsiniz ama kutuda hasar yok gördüğünüz gibi" dedi. Bende kutuda hasar olmadığından tamamdır deyip alıp güzelce eve getirdim. Bugün Servis geldi ve sıfır kutuyu açtı ve gördük ki TV paramparça olmuş. Bu arada müdürünüz anladığımız kadarıyla hasarlı kutuyu düzelttirmiş ne de olsa sonuçta karton kutu. Bu arada bana şubede birşeyler imzalattılar ama ne imzalattırdılar bilmiyorum. "

    arkadaşlar birisi lütfen açıklasın. Şimdi bu nüdür bey neden böyle davrandı. Hasar Tespit tutanağı tutturmak istememesinin sebebi nedir? Bunlara mı ödettiriyorlar bunun parasını ( ki hiç sanmıyorum. ) Neden böyle bir yol izlendi ve belki şimdi Hepsiburada.com bana ürünü değiştirmeyecek. Yada para iadesi yapmayacak. Nedir yani olay ?




  • adam yapacağını yapmış bence top sende artık, servis gelip burada açsın demiş ortada şüpheli bir durum varken niye aldınız ki? birşey çıkacağını sanmam tek avantajın kutuyu servisin açması,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 28 Şubat 2018; 22:32:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    adam yapacağını yapmış bence top sende artık, servis gelip burada açsın demiş ortada şüpheli bir durum varken niye aldınız ki? birşey çıkacağını sanmam tek avantajın kutuyu servisin açması,

    orada bir düzeltme yapayım müdür aynen şunu söyledi : " Sen imzayı at. Servis gelsin burada açsın istersen. " dedi. Yani bana imzayı at dedi. Artık neye attıysam o imzayı..
  • mehmetalpertr kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. İmza atmamanız gerekirdi. Top serviste artık. Bunun gibi karaktersiz kişiler var maalesef. Gelişme olursa söyleyin.
  • Hasarlı kutuyu nasıl değiştirip düzeltebiliyor orasını anlamadım ben?

    Tv kutusu bu sonuçta. Basit bir kutu değil ki? Tv kutusunu açmak o kadar kolay mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Hasarlı kutuyu nasıl değiştirip düzeltebiliyor orasını anlamadım ben?

    Tv kutusu bu sonuçta. Basit bir kutu değil ki? Tv kutusunu açmak o kadar kolay mı?



    karton kutu bu. bastırdın mı düzelir.
  • Beyler, Hepsiburada Mağdurları Derneği'ni ne zaman açıyorsunuz?
  • Kotu olay kargo sirketinin hatasi var mudur de bi cakallik yapip isin icinden siyrilmis muhtemelen tutanak tuttursaydin tv nin parasi bunlara patlayacakti boyle bir sey yapmislar. Kutuyu ilk defa servis actigi icin belki kurtarirsin parayi ya da yeni urun gelir ama neye imza attigini da bilmiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG Servisi RED verdi. Normal olarak. Aldığınız yer ile irtibata geçin demişler. Hepsiburada.com a yazdım bekliyorum. Servis raporunun fotosunu gönderdim. Aras Kargo Kuşadası Şube müdürü Bana oyun oynadı hemde ne oyun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetalpertr -- 3 Mart 2018; 20:28:54 >
  • Hepsiburada.com iadeyi onayladı. Kod gönderdiler. O kod ile Aras Kargo'dan geri gönderim yapıldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaygara üstüne yaygara koparmışsınız ama sorununuz kısa sürede çözülmüş. Bu postu bir KARALAMA KAMPANYASI olarak niteliyorum.

  • U2ME2 kullanıcısına yanıt
    5 yıl sonra mı? 😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • U2ME2 kullanıcısına yanıt
    Gereksiz hort olarak nitelendiriyprum bende

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.