Şimdi Ara

Arızalı 0 cihazda nasıl bir yol izlemem lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ayın 7sinde aldığım 9unda aktif ettiğim cihazımda sorunlar yaşıyorum. Cihazı bilgisayara takıp itunes üzerinden yedek yüklemesi yapmaya başladığı anda kameranın alt kısmında oldukça fazla ısınma oldu. Yükleme yapıyor diye düşünüp pek önemsemedim ancak telefonun şarjı çok çabuk bitmeye başladı. Wifi üzerinden internete bağlı sadece whatsapp ve safari uygulamaları kullanılırken tam şarj 5 saatte bitiyor ve cihazda ısınma devam ediyordu. Apple ile yaptığım görüşmelerde cihazda yazılımsal bir sıkıntı olduğunu restore etmemi söylediler. Bunun üzerine ios 10.1.1 ipsw sini indirip dfu moda alıp kurulum yaptım. Herhangi bir gelişme yaşayamadım. Cihaz 5 saat 32 dakika kullanım 13 saat bekleme gösteriyordu (47 dakikası ses kaydı, 2 saati de wifi bağlı iken spotify'dan müzik dinleme). Tanılar ve kullanım verilerine baktığımda panic.ips hatasının 3 kere verildiğini gördüm. Bu gün itunes üzerinden bir kez daha dfu moda alıp kurulum yaptım ve yedek yüklemedim. itunes iphonunuzla ilgili bir sorun var diye uyarı verdi. Tanılar ve kullanım verilerine baktığımda panic.ips hatasını yeniden görüyorum. Cihazla ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum. Ben mi gözümde büyütüyorum bu durumu? Cihazda bir sıkıntı var mı? Cihazda sıkıntı varsa swap cihaz istemiyorum izmirde yaşıyorum nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Lütfen yardımcı olun. Teşekkürler
     Arızalı 0 cihazda nasıl bir yol izlemem lazım
     Arızalı 0 cihazda nasıl bir yol izlemem lazım







  • Satın alınan yere gidip 14 gün içerisinde sorgusuz sualsiz iade hakkınız var.

    Garantiye götürmeyin bana kalırsa. İzmir'de zaten Genpa,Egemek,Pupa ve KVK var. Mahvederler yepyeni cihazı.
    Umarım yurtiçinden satın alınmıştır. İade + yeniden satın alma işlemi yapılabilir. Eğer İstanbul'a gidebilirseniz Apple Store' dan randevu alarak da halledebilirsiniz, belki hiç iadeye gerek kalmaz orada. Sıfır kutu verilebilir.
  • Cevabınız için teşekkür ederim.Cihaz hediye geldi. Niğde'den turkcell iletişim merkezinden alınmış. İadeyi kabul edecekler mi bilmiyorum. Kabul ederlerse servis raporu gerekli mi? Ve aldığım hatalar donanım arzası demek mi oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @w@terfly@ @ kullanıcısına yanıt
    Evet hocam servis doğa raporu veriyor onunla birlikte geri iade edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niğde tim ile görüşün ; iade veya sıfır değişim talebinde bulunun ; servis tamir derlerse , iade hakkınızdan ve tüketici mahkeme heyetine başvuracağınızı dile getirin ,olmadı apple türkiye/// 0 (216) 282 15 11 /// ile görüşün derim. apple store türkiye desteği varsa (zorlu veya akasya) size bir randevu ayarlayabilir , otobüsle gidip 14 gün içinde sıfırıyla değişim yapabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni sorunu bende yaşadim yani itunesde iphone ile ilgili bi problem var yazisi cikiyodu servis ile görüştüm yurtdişi cihazindan olsa gerek dedi cihazda problem yoktu aldiriş etmedim müşteri hizmetlerini arayip cihazin raporunu iste derim raporda problem cikaraa değişime gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Raporda herhangi bir sıkıntı olmadığını söylüyorlar. Ancak şikayetlerimin devam ettiğini söylediğimde servise yönlendiriyorlar. Değişim yapılacağını bilsem Genius Bar randevusu alıp İstanbul'a gidicem bu hafta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.