Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    RMA formu doldurmadan nasıl göndermeyi düşünüyorsunuz?

    elbette rma oluşturup oşekilde yollucam fakat garantisi bitmiş yada şu tarihe kadar garantisi var diye bir bilgi çıkmıyor rma oluşturup yollasak yenisini gönderirlermi onu öğrenmek istedim
  • Seri numarası ile arattığında garanti bilgisi yokken gönderdiğinde nasıl değişim olabileceğini düşünebiliyorsun?
  • Garantisi bitmiş olduğunuda yazmıyor ama Bende bunu merak ettiğim için yazdım
  • Arkadaşlar ben de 26 ağustos'ta gönderdim 1 TB Seagate Expansion (Model No: STBX1000401) harddiskimi PTT yoluyla. Burdaki arkadaşların tavsiyesi üzerine kayıtlı mektup postası ile gönderdim ve Hollanda'ya gönderim ücreti olarak sadece 11,95 TL aldılar. Ürünüm 16 Eylül'de onların eline geçti ve hemen yenisini yolladılar. UPS kargo ile 19 Eylül'de de yeni ürünüm geldi. Güzel bir hizmet aldım Seagate'den ama bu kaybolan yaklaşık 200 gb verimi geri getirmeyecek... Diskteki 700 gb'nin yaklaşık 500 gb'si yedeklenmiş durumdaydı çok şükür.
    Tüm bu işlemlerden çıkarılacak sonuç, verilerinizi her an yedekleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joseph Writer -- 20 Eylül 2014; 13:43:40 >
  • 3.5" 2 terabaytlık hardiskimi kardeşim düşürmüş açtım acaba arıza usb çeviricisinde mi diye sadece hardiski anakarta bağladım yine tık yok tık tık diye ses geliyor tık var aslında Elektrowordden almıştım ne kutusunu ne faturasını bulabildim garantiye vermek için sizce vidalarını takıp çansımı denesem mi :(
  • seyhsamil S kullanıcısına yanıt
    Açtığın vidalarda bir güvenlik etiketi yok ise, açtığın çok belli değilse tabi şansını denemelisin.

    Nihayetinde kutu değil, içerisindeki harddisk bozulmuş. Seagate onu dikkate alır diye tahmin ediyorum.

    Fatura vs.. gerekmiyor. Diskin üzerindeki seri numarasını http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp bu linkteki sayfaya gir. Garantisi görünüyorsa yollayabilirsin.
  • bende onun için sadece hdd nin seri numarasını sisteme sorgulattım kutusuyla beraber istiyor teşekkürler
  • seyhsamil S kullanıcısına yanıt
    Adaptör ve kablosunu da istiyorlar sanırım, oradan bakarsın.
  • Merhaba arkadaslar bu işde acemıyım acaba bu ne anlama gelıyor? benım hdd yı asus pc den cıkartmıstım ssd aldıgım ıcın ama biraz kullandım sonra kendılıgınden cırt cırt dıye ses gelıyor ne pc gormuyor ve kullanamıyorum kenarda duruyodu 500 gb seagete 2,5 inc harddısk, sorgulattıgımda asagıdakı gıbı cıkıyor, uretım tarıhı 2013 gorunuyor hdd nın uzerınde acaba hollandaya yollamak ıcın nasıl bır yol ızleyebılırım veya garantısı gozukmedıgı ıcın degısmezler mı? yardımcı olursanız sevınırım (not satın aldıgım yer istanbulbilişim ve asus leptopdan cıkarttıgım ıcın destek vermıyor hdd ıcın ama leptop un faturası var sadece)

    Serial Number W0V5C1Y2 Seagate Part Number 9WS142-070

    Warranty Status
    (*see details below)

    Component
    (*see details below)

    Options
    (*see details below)

    Contact Place of Purchase


    Degerli Seagate musterimiz,
    Turkiyedeki musterilerimiz icin gecerli olan, Seagate garanti prosedurundeki degisikligi bilgilerinize sunariz:

    Garanti hizmeti için lütfen ürünü satin aldiginiz yerle irtibata geçiniz.
    Eger satin aldiginiz yere ulasamiyorsaniz , "iadeyi baslat" tusuna basarak, garanti kontrol ve siparis islemini yapabilirsiniz.
    Siparis islemlerine basladiginizda, asagidaki konular gecerli olacaktir:
    - Urunlerinizin Amsterdam, Hollanda'ya gonderilmesi gerekmektedir
    - Tum nakliye ve ihracat masraflarinin sizin tarafinizdan karsilanmasi gerekmektedir
    - Degistirilmis garantili urununuzun tekrar size gonderilme masraflari Seagate tarafindan karsilanacaktir
    Verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur dileriz.




  • Garanti için Asusla görüşmeniz gerekiyor. Seagate'in PC-Notebook üreticileri ile özel anlaşmaları olduğu için cihaz harddisklerini kabul etmiyor.
  • Arkadaşlar yeni seagate harddisk aldım garanti sorgulatma sonucu garanti bitişi 2016 haziran gösteriyor fakat ben alalı 2 gün oluyor. Nasıl bir yol izlemeliyim bu tarz fatura tarihi ile uyumsuzluğu olan var mı?
  • 2 gün önce aldığınız disk için servis ihiyacınız olursa aldığınız yer ile irtibata geçeceksiniz Seagate ile değil.
  • Arkadaşlar yaklaşık 20 ay önce bimeks'ten 3Tb GoFlex disk aldım ve artık sorun veriyor. Bu diski Türkiyede gönderebileceğim bir yetkili servis var mi garanti kapsamında?
    yoksa ben de yurt dışına mi göndermeliyim
  • 2 sene garantisi var faturası ile birlikte kutusundan çıkan garanti belgesinde yer alan firmaya yada bimekse götürebilirsiniz.
  • Arkadaşlar şu anda elimde tam 6 adet disk var. Hepsinide kendi ellerimle bozdum ve hepsindede verilerim var.

    Sırasıyla;

    1 adet 500gb 3,5 Seagate Dahili = Garantisi yok 5 yıldan uzun zaman oldu (sitede yok yazıyor)
    1 adet 320gb 3,5 Seagate Dahili = Garantisi yok 5 yıldan uzun zaman oldu (sitede yok yazıyor)
    1 adet 1 tb 2,5 Samsung Harici = Garantisi var. Kutusunu açtığım için hızlıala kabul etmez. (sitede var ama vs.. yazıyor)
    1 adet 320gb 2,5 Samsung Harici = Garantisi yok 5 yıldan uzun zaman oldu (sitede yok yazıyor)

    Ek olarak..
    1 adet 750gb 2,5 Toshiba Laptop hd = Garantisi var
    1 adet 250gb 2,5 Fujitsu Laptop hd = Garantisi bilinmiyor.

    Gördüğünüz gibi ev hd mezarlığına dönmüş durumda. Hepsinide bizzat kendim bozdum. Seagate ve samsunglar için yapılacak birşey varsa yapmak istiyorum. Diğerleri için pek ümitli değilim zaten. Bu durumda ne yapmak lazım. Bilgili arkadaşlardan yorum bekliyorum.




  • bugün bende 2 tb garanti kapsamında olan 3.5 inch hdd mi ptt kargo ile gönderdim 690 gr paket vs ile 720 gr geldi 21,5 Tl ödedim uçakla gidecekmiş .

    kayitli mektup postasi olarak ucreti odeyip hollandaya gönderdim . ptt bana takip kodu verdi lakin segate üye olmadım rma kodu var onunla yolladım seagate tarafından yapilan işlemleri nasil takip edeceğim .

    480 gr olsa idi 12,5 tutacakmış hesaplattım 3,5'' 2TB 680-690 gr cıvarı sadece hdd ..
  • slm arkadaşlar elimde 2 adet 3tb hdd var acaba garantileri bitmişmidir gönderebilirmiyim bu ürünleri seri no ve modeller aşagıdaki gibidir

    SN:S1F0BQK2 - Model:ST3000DM001

    SN:S1F08N4A - Model:ST3000DM001

    01/2012 tarih yazıyo en altında
  • İlk sayfada gerekli adres mevcut. 2 ürününde garantisi sona ermiş.
    Faturası mevcutsa ve 2 yıllık süresi geçmemişse ilgili firmaya başvurabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bugün bende 2 tb garanti kapsamında olan 3.5 inch hdd mi ptt kargo ile gönderdim 690 gr paket vs ile 720 gr geldi 21,5 Tl ödedim uçakla gidecekmiş .

    kayitli mektup postasi olarak ucreti odeyip hollandaya gönderdim . ptt bana takip kodu verdi lakin segate üye olmadım rma kodu var onunla yolladım seagate tarafından yapilan işlemleri nasil takip edeceğim .

    480 gr olsa idi 12,5 tutacakmış hesaplattım 3,5'' 2TB 680-690 gr cıvarı sadece hdd ..



    http://imgur.com/EfaFxU7

    19 kasim 2014 ptt kargoya verdim 04 aralık 2014 kargom geldi .

    sıfır poşetinde hayli büyük köpüklü kolıde sadece gidiş kargo ücretini ödedim 21,5 TL kayitli mektup postasi 720 Gr

    eski diskin garantisini geçerli kılmışlar 2016/04




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Garanti için Asusla görüşmeniz gerekiyor. Seagate'in PC-Notebook üreticileri ile özel anlaşmaları olduğu için cihaz harddisklerini kabul etmiyor.

    Eyvallah, söylediğiniz gibi kabul etmiyormus, bende elimde baska bır asus leptop vardı ve hdd yı onun ıcıne takıp yolladım sagolsun degısıtler :) biraz uyanıklık oldu ama hdd yi tamir ettirmek için baska çarem yoktu , iyi forumlar
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.