Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (99. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Bugun bir ader 2.5" samsung 320 gb diski de gönderdim, bakalım ne zaman gelecek.

    mj_pelit, hocam sen aldığın yeri bulsan bile diski o şekilde tamir ettiremezsin. parça olarak gözüktüğü için casper exper vs gibi bir fimanın sattığı pc den çıkmadır, ve serviste işlem görmesi için ait olduğu pc yi komple göndermen lazım. en azından bizim iş yaptıklarımız o şekilde istiyor. farklı parça varsa bile kabul etmiyor.

    8 tl ye ptt ile gönderdiğim disk 2 hafta önce geldi, önceden 1.5 tb göndermiştim, 2 tb olarak geri gelmişti ama, bunu 320 olarak gönderdim, 320 geldi, 500 gönderirler diye umuyodum




  • Kullanmakta olduğum sv35 ST2000VX000 durumu resimdeki gibi, Seagate'de 11/10/2015, Penta'da 27.12.2014 tarihine kadar garantisi var fakat fatura yok.

    Diski servise mi versem yoksa Seagate'e mi yollasam? RMA açıp gönderirsem dönüşte gümrük masrafı oluyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -BUR@K- -- 29 Mart 2014; 17:09:55 >
  • hocam okumadım Ama hata şöyle duruyormuş sanırım Vatan computer yorumlardan baktım güncellemesini yükleyince düzeliyormuş.
  • Bana gümrük masrafı çıkmadı, ama konuyu okumuşsan ücret istenen arkadşlar vardı zmanında. belki düzenleme değişti artık istemiyor olabilirler.

    Türkiyede garantisi var madem, pentaya gönder derim, fatura kayuıp vs deme bence, ara pentayı diskim var, sizden garantili gözüküyor nereye göndereyim de. ye4ni düzenlemede garanti belgesi vs de isteme hakları var, muhtemelen sen belgeler kayıp dediğin anda onlar olmadan yapamayız diyecekler gibime geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 29 Mart 2014; 19:33:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Bana gümrük masrafı çıkmadı, ama konuyu okumuşsan ücret istenen arkadşlar vardı zmanında. belki düzenleme değişti artık istemiyor olabilirler.

    Türkiyede garantisi var madem, pentaya gönder derim, fatura kayuıp vs deme bence, ara pentayı diskim var, sizden garantili gözüküyor nereye göndereyim de. ye4ni düzenlemede garanti belgesi vs de isteme hakları var, muhtemelen sen belgeler kayıp dediğin anda onlar olmadan yapamayız diyecekler gibime geliyor.

    Konunun ilk zamanlarında ben de disk yollamıştım Seagate'e sorunsuz değişmişti daha sonra gümrük sorunu yaşayanlar olmuştu. Güncel durumu merak ettim. Ya size gelen kargolar gümrüktekilerin gözüne takılmadı ya da Seagate müşteriyi mağdur etmiyor.
    Diski bu şekilde kullansam ne gibi zararı olur? kullanılırken sorunu pek anlaşılmıyor, testlerde çıkıyor.

    Penta'ya zaman zaman işimiz düşüyor çalıştığım yer gereği, illede evrak diye tutturacakları için uğraşmak istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Bana gümrük masrafı çıkmadı, ama konuyu okumuşsan ücret istenen arkadşlar vardı zmanında. belki düzenleme değişti artık istemiyor olabilirler.

    Türkiyede garantisi var madem, pentaya gönder derim, fatura kayuıp vs deme bence, ara pentayı diskim var, sizden garantili gözüküyor nereye göndereyim de. ye4ni düzenlemede garanti belgesi vs de isteme hakları var, muhtemelen sen belgeler kayıp dediğin anda onlar olmadan yapamayız diyecekler gibime geliyor.

    Konunun ilk zamanlarında ben de disk yollamıştım Seagate'e sorunsuz değişmişti daha sonra gümrük sorunu yaşayanlar olmuştu. Güncel durumu merak ettim. Ya size gelen kargolar gümrüktekilerin gözüne takılmadı ya da Seagate müşteriyi mağdur etmiyor.
    Diski bu şekilde kullansam ne gibi zararı olur? kullanılırken sorunu pek anlaşılmıyor, testlerde çıkıyor.

    Penta'ya zaman zaman işimiz düşüyor çalıştığım yer gereği, illede evrak diye tutturacakları için uğraşmak istemiyorum.

    bence seatools ile bi tarat diski, sorun varsa orda bi kod vs verecek zaten, ve sorun tespit ederse direkt garantiye ver, ben 1.5 tb diskin içindeki hatayı onemsemedim nasılsa disk çalışıyor diye, bigün bi kitlendi, açamadım bi daha. garantiden değiştirdiler de içindekiler gittikten sonra bi işime yaramadı.

    pentada şansını dene bi derim, ama dis count kısmında 8 yazıyor desen ordakiler, ee ne var bunda diyebilir gibime de geliyor




  • 1.5 TB harici diskimin ülkemizde verilen 2 yıllık garantisi süresi bitmişti. Şansımı denemek istedim ve Seagate global sitesinden kontrol ettim. Garanti süresi bitmesine 2 gün kaldığı görünüyordu. Hemen RMA numarası aldım ve gönderdim 5-10 gün sonra diski postaladım. 2 TB disk yollamışlar, henüz teslim almadım.

    Eskiden diskler daha sağlamdı. Alırken hıza göre kıyaslardık. Fakat son yıllarda diskleri de ev, ofis, server vs.. şeklinde sağlamlığına göre gruplandırmışlar ve ev kullanıcısı için satılan özellikle de Seagate marka disklere kesinlikle güvenilmez. Veri yedekleyen arkadaşların mutlak surette NAS, Enterprise, Server gibi isimlerle satılan, güvenilirliği yüksek disklere yönelmelerini tavsiye ederim. Ev kullanıcıları için satılan Seagate disklerin bir yıl içerisinde bozulam ihtimali % 17 civarında iken, Western Digital disklerinde bu oran % 3, Hitachi'de % 1 civarında. Profesyonel disklerin hemen hepsinde % 1-3 arasında.




  • Arkadaşlar merhaba,

    2TB lik harici disk 2012 yılında bozulmuştu, kenarda duruyordu içindeki verileri kutarma yolunu denemek içini açtık doğrudan bilgisayara sata ile bağladık ancak nafile olmuyor, sonra aklıma verileri bu diske attığım bilgisayar geldi ve geri dönüşüm programı ile o bilgisayardan verilere kavuştum.


    Şimdi bu konuyu gördüm , siteye bilgileri giriyorum ama tam anlayamadım garanti bitmiş görünüyor. Fatura tarihi 09/2011 burada yazılanlara bakılırsa garantisi olması gerekiyor , benmi biryerde hata yapıyorum acaba , disk kutusunun resmi aşağıda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • rufuk R kullanıcısına yanıt
    Garantisi doldu görünüyor ise yapacak bir şey yok. Fatura tarihine ve Türkiyedeki garanti süresine göre garanti dolduğu halde ürünüm yurtdışı seagate sitesinde garantili görünüyordu şeklindeki yorumların sebebi ürünün Seagate tarafından 3 yıl garanti ile sunulması fakat Türkiyedeki distribütörlerin 2 yıl garantili olarak belge düzenlemesi ve satmasıdır.

    Seagate 3 yılı uygularken, ürünün distribütör'e verildiği veya üretildiği tarihi baz alıyor ve ürüne göre 2-3-5 sene. Türkiyedeki garanti faturayı baz alıyor ve genellikle 2 sene.
  • şu rma olayında en iyisi western digital demekki 8tl ye avcılara gönder gerisine karışma.
  • Arkadaşlar RMA yı Oluşturduktan Sonra Kaç Gün İçinde Göndermemiz Gerekiyor Acaba ?? Bugün Az Önce Oluşturdum RMA ama Diskin İçinden Verilerimi Kurtarmaya Çalışıyorum Bayramdan Sonra Göndereyim Diye Düşünüyorum..
  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    30 gün içerisinde ellerine ulaşması gerekiyor. Ben 20 gün sonra gönderdim. Ptt ile kargosu 10-15 lira civarı tutuyor. Paketlemeye dikkat edin, sitesinde nasıl paketleyeceğinizi açıklamışlar. Çok sarıp sarmalanmış kargoları reddedebiliyorlarmış. Orijinal kutusunda veya çevresinde 3-5 cm kalınlığında köpük bulunan herhangi bir kutuda göndermemizi istiyorlar.

    Detaylara sitesinden bakabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    30 gün içerisinde ellerine ulaşması gerekiyor. Ben 20 gün sonra gönderdim. Ptt ile kargosu 10-15 lira civarı tutuyor. Paketlemeye dikkat edin, sitesinde nasıl paketleyeceğinizi açıklamışlar. Çok sarıp sarmalanmış kargoları reddedebiliyorlarmış. Orijinal kutusunda veya çevresinde 3-5 cm kalınlığında köpük bulunan herhangi bir kutuda göndermemizi istiyorlar.

    Detaylara sitesinden bakabilirsiniz.

    10 Gün Civarı Kargo Süresi Var Zaten de Nasıl 10-15 TL ye Gidiyor Onu Anlamadım. Hollanda Amsterdam a Kargo Yaklaşık 40 TL Karayolu 50 TL Havayolu Tutuyor. Siz Hangi Adrese ve Nasıl Bir Gönderim Yaptınız Acaba ???
  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    Küçük paketleri de kayıtlı mektup postası olarak gönderebiliyorsunuz. Haliyle ucuz oluyor. 480 gr (küçük paket) mektup postası 12,5 TL tutuyor.


    Amsterdam CSO
    Netherlands CSO (AMC)
    SEAGATE TECHNOLOGY, INT'L
    Koolhovenlaan 1
    Schiphol-Rijk, 1119 NB
    Nederland
  • merhaba ,

    benim freeagent de bugün usb takma yeri içeri göçtü gitti.
    ingilizce sitesinden iade şartlarını vs oluşturdum.
    Türkçeyi seçince nedense ürünü bulmadı anlamadım. Neys.


    Bu recovery service denilen olay için bir form falan göremedim.
    nasıl oluyor bilgisi varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rfve -- 29 Temmuz 2014; 12:36:02 >
  • rfve kullanıcısına yanıt
    merhaba
    Sitedeki açıklamalardan "taşınabilir disklerdeki usb soketin bozulması, pinlerinin veya ayaklarının kopması garanti kapsamında değerlendirilmiyor" diye anlıyorum fakat şansınızı denemek isteyebilirsiniz.

    Seagate sitesinden diskinizin seri numarasını girerek garantiye gönderme kaydı oluşturup, o kayıt numarasını da harddiski koyduğunuz kutunun üzerine yazıp üst mesajda verdiğim adrese yolluyorsunuz.
  • Merhabalar seagate marka 2.5tb taşınabilir hard disc e sahibim. bir hafta önce bozuldu ve garantisi de yok.Türkiyedeki servis direkt format atarak tamirine bakabileceğini söyledi ama ben verilerimi kurtarmak istiyorum ne yapabilirim ?????
  • evremevremevrem E kullanıcısına yanıt
    Seagate firması garantiye gönderilen veya garantisi bitmiş ürünlere veri kurtarma hizmeti de sunuyor fakat ücrete tabi. Diğer türlü garantiye gönderilen ürünler ve verileri geri dönmüyor.
  • Tam 8 Gün Önce Gönderdim Diski. Hala Seagate e Ulaşmamış. Ayın 23 ünde 30 Günlük Süresi Dolacak. Son 4-5 Günüm Kaldı. Sıkıntı Yaşarmıyım Acaba ??
  • Zamanında 2011 de Samsung dan Alınan Dİskleride mi Acaba Hollandaya Seagate e Göndermemiz Gerekiyor... Sorguladığımda Garantisi Devam Ediyor Diye Görünüyor
  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.