Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (103. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2014ocak ayında CarrfoursaAVM'den bir Samsung D3 Station 2tb harddisk aldım.Ürün bozulduktan sonra soket arızasıdır diye açıp kurcaladım sonra tekrar kutulayıp DatastarBilgi teknolojilerine götürdüm Yetki Dışı müdahale dediler ve garanti dışı kaldı.Bende kutuyu açtıktan sonra ürünün SEAGATE Barracuda olduğunu fark ettim fakat siteden sorguladığımda Warranty End Date: 08/14/2013 yazıyor.Bu nasıl olabiliyor arkadaşlar garantisi 3 seneyse bu cihaz 2010da üretilmiş de ben 2014de mi almış oluyorum ?

     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.




  • hakandmr kullanıcısına yanıt
    HDD' nizin modeli nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakandmr

    Arkadaslar elinde 29.12.2012 tarihinde almış olduğum HDD var garantisi bitti nasıl yaptiririm ufacık çiz çiz ses geliyor firmware arızası var bildiğim kadarıyla yardim lütfen sektör yok çok iyi çalışıyor yakında patlar ama gondersem yaparlarmi yoksa napim copemi

    Aldığınız Tarihe Bakmayın. Seagate in Web Sayfasından Garanti Kontrolü Yapın. Çünkü Seagate 5 Sene Garanti Verse Bile İthalatçı Firma 2 Yıl Olarak Esas Alıp 2 Yıldan Eski Diskleri Üretici İle Görüşün Diyerek Reddediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatros86

    2014ocak ayında CarrfoursaAVM'den bir Samsung D3 Station 2tb harddisk aldım.Ürün bozulduktan sonra soket arızasıdır diye açıp kurcaladım sonra tekrar kutulayıp DatastarBilgi teknolojilerine götürdüm Yetki Dışı müdahale dediler ve garanti dışı kaldı.Bende kutuyu açtıktan sonra ürünün SEAGATE Barracuda olduğunu fark ettim fakat siteden sorguladığımda Warranty End Date: 08/14/2013 yazıyor.Bu nasıl olabiliyor arkadaşlar garantisi 3 seneyse bu cihaz 2010da üretilmiş de ben 2014de mi almış oluyorum ?

     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.

    Rafta Beklemiş Cihaz Sizinkisi.




  • Arkadaşlar, STDM2000DM01 2 tb lık hdd min anakartı sizlere ömür. garantiside yeni bitti. anakartı nasıl getirtebilirim yada türkiyede yetkili servisi varmı?
  • Arkadaşlar merhaba.öncelikle benim hdd arızalı değil ama durduk yere ısınıp bayada titreşim çıkarıp ses veriyor. Cihaz sadece 2 gün kullanılmış. Ama uzun zamandan beri alınmıştır. Cihazı aldım ama kullanmadım. Şimdi bu son iki gündür kullanmaya başladım ve performansı bile çok kötü. 7200RPM olmasına rağmer 60MB yazma ve okuma hızları görüyorum. Modeli : ST3750640NS Barracuda ES serisi yazıyor garanti sorgu yaptım foto aşağıda. Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezer3082 -- 27 Nisan 2015; 10:09:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kimse cevap vermeyecekmi ? Koskoca forum burası :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diskte sorun olup olmadığı belli değilken garantiden değiştirme konusuna mesaj atıyorsunuz.
    Elinizdeki disk çıkalı en az 7-8 sene olmuş. Günümüz diskleri gibi 200-220MB'mı bekliyordunuz?

    Hdtune indirip healt kısmının sonuçlarına bakın. Değerler normalde diskte normaldir.
    Ayrıca garantisi bile olmayan bir disk için yapılacak ne var?
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Şimdi öncelikle adam akıllı konuş. Ondan sonra yardımcı ol. Benim diski health bölümünden kontrol ettim. Airflow temperature olan yer kıpkırmızı. Ben sadece size garantisi varmı yokmu diye sordum. Çünkü başımı ağırtmaya başladı bu disk. Cart curt cırt diye ses çıkarıp titreşim yapıyor. Yazma ve okuma hızları 60 MB saniyede geziyor. Garantisi varsa gönderecem garantiye. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bugun samsung 1.5tb diskimi 21 tl 'ye uçakla gönderdim. Kara yolu ile giderse 17 tl tutuyordu ama garantinin bitmesine 1 ay kaldı, ne olur ne olmaz diye uçakla gönderdim.

    öyle bi paket yaptım ki, o paket için bana 2 tane disk göndermeliler

    sorunsuz teslim edilmesini, ve sonrasında da ups ya da ne ile gelecekse sorun çıkarmamasını beklicem artık.


    hala ses yok. yurt dışına gönderildi gözüküyor ama devamı yok. PTT ile göderince aşağı yukarı kaç günde teslimedildi sizinkiler ?

    Merhaba arkadaşım iyi günler ,

    şuan elimde 3.5'' 1 TB HDD bulunmakta vehttp://support2.seagate.com/ adresten sorgulama yaptığımda ;



    SEAGATE CORE
    Serial Number: Z1D4**8D
    Model Number: ST1000DM003
    Warranty End Date: 07/19/2015
    Warranty Status: In warranty

    bu şekilde mesaj almaktayım yani ürün şuan gönderilebilir durumda anladığım kadarıyla , benim sormak istediğim sol taraftaki formu doldururken RMA denilen yere neyi yazmamız gerektiği ve Nature of Inquiry ? Bu soruya da hangi baaşlığı seçmemiz gerektiği .. ayrıca Description bu bölüme de herhangi birşey yazmamıza gerek var mı ?

    Çok teşekkürler.




  • Arkadaş gayet adam akıllı konuşmuş ama konuşmayı bilmeyenler cevap vermiş.

    Türkiyenin geneli gibi daha "Siz" ile "Sen" arasındaki hitap farkını bilmeyenler, bir sorunu oldumu koşa koşa foruma gelip, aynı gün/dk vs cevap bekleyenler olmuş.

    Kardeş sana ADAM GİBİ cevap verilmiş ama Bilal'e anlatır gibi yazalım istiyorsan,
    * Elindeki Disk eski, Türkiyede özel bir garantisi yoksa, üretim tarihi sebebi ile yurtdışı garantisinin de olmaması muhtemel.
    * Elindeki Disk ES "Enterprise Series" yani Sunucu ortamında ek soğutma ve Mount Bracket üzerinde titreşim emicili bir kabinde kullanıma göre tasarlanmış, bu sebeple ek soğutmaya ihtiyaç duyabilir.
    * Elindeki Disk performans odaklı değil, okuma yazma kararlılığı dünülerek üretilmiş ve eski bir disk, 60MB okuma yazma değerlerine düşmesi gayet normal.

    Herşeye rağmen elindeki diske Crystal Disk Info yazılımı ilede bak, SMART verisine göre sağlık durumuna ne diyecek, HD Tune 5 Pro ile Full tarama yaptır onda da bak bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elky -- 15 Mayıs 2015; 11:58:44 >




  • Elky kullanıcısına yanıt
    Cevabın için teşekkürler. Şimdi HDD'de ısınma sorunu var. Performans düşük ve çok titreşim çıkarıyor bu doğru. Smart hatası veriyor.
    Airflow Temperature yazısı kıp kırmızı. Garanti kontrol yaptım garanti yok. Badsector taraması yaptım sıkıntı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amedjhN

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bugun samsung 1.5tb diskimi 21 tl 'ye uçakla gönderdim. Kara yolu ile giderse 17 tl tutuyordu ama garantinin bitmesine 1 ay kaldı, ne olur ne olmaz diye uçakla gönderdim.

    öyle bi paket yaptım ki, o paket için bana 2 tane disk göndermeliler

    sorunsuz teslim edilmesini, ve sonrasında da ups ya da ne ile gelecekse sorun çıkarmamasını beklicem artık.


    hala ses yok. yurt dışına gönderildi gözüküyor ama devamı yok. PTT ile göderince aşağı yukarı kaç günde teslimedildi sizinkiler ?

    Merhaba arkadaşım iyi günler ,

    şuan elimde 3.5'' 1 TB HDD bulunmakta vehttp://support2.seagate.com/ adresten sorgulama yaptığımda ;



    SEAGATE CORE
    Serial Number: Z1D4**8D
    Model Number: ST1000DM003
    Warranty End Date: 07/19/2015
    Warranty Status: In warranty

    bu şekilde mesaj almaktayım yani ürün şuan gönderilebilir durumda anladığım kadarıyla , benim sormak istediğim sol taraftaki formu doldururken RMA denilen yere neyi yazmamız gerektiği ve Nature of Inquiry ? Bu soruya da hangi baaşlığı seçmemiz gerektiği .. ayrıca Description bu bölüme de herhangi birşey yazmamıza gerek var mı ?

    Çok teşekkürler.


    quote:

    Orijinalden alıntı: amedjhN

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    bugun samsung 1.5tb diskimi 21 tl 'ye uçakla gönderdim. Kara yolu ile giderse 17 tl tutuyordu ama garantinin bitmesine 1 ay kaldı, ne olur ne olmaz diye uçakla gönderdim.

    öyle bi paket yaptım ki, o paket için bana 2 tane disk göndermeliler

    sorunsuz teslim edilmesini, ve sonrasında da ups ya da ne ile gelecekse sorun çıkarmamasını beklicem artık.


    hala ses yok. yurt dışına gönderildi gözüküyor ama devamı yok. PTT ile göderince aşağı yukarı kaç günde teslimedildi sizinkiler ?

    Merhaba arkadaşım iyi günler ,

    şuan elimde 3.5'' 1 TB HDD bulunmakta vehttp://support2.seagate.com/ adresten sorgulama yaptığımda ;



    SEAGATE CORE
    Serial Number: Z1D4**8D
    Model Number: ST1000DM003
    Warranty End Date: 07/19/2015
    Warranty Status: In warranty

    bu şekilde mesaj almaktayım yani ürün şuan gönderilebilir durumda anladığım kadarıyla , benim sormak istediğim sol taraftaki formu doldururken RMA denilen yere neyi yazmamız gerektiği ve Nature of Inquiry ? Bu soruya da hangi baaşlığı seçmemiz gerektiği .. ayrıca Description bu bölüme de herhangi birşey yazmamıza gerek var mı ?

    Çok teşekkürler.





  • Merhaba arkadaşım iyi günler ,

    şuan elimde 3.5'' 1 TB HDD bulunmakta vehttp://support2.seagate.com/ adresten sorgulama yaptığımda ;



    SEAGATE CORE
    Serial Number: Z1D4**8D
    Model Number: ST1000DM003
    Warranty End Date: 07/19/2015
    Warranty Status: In warranty

    bu şekilde mesaj almaktayım yani ürün şuan gönderilebilir durumda anladığım kadarıyla , benim sormak istediğim sol taraftaki formu doldururken RMA denilen yere neyi yazmamız gerektiği ve Nature of Inquiry ? Bu soruya da hangi baaşlığı seçmemiz gerektiği .. ayrıca Description bu bölüme de herhangi birşey yazmamıza gerek var mı ?

    Çok teşekkürler.




  • Ben de siteden sorgulattım. Formu doldurdum. Kargoyu göndereceğim sanırım en ucuz PTT ile gönderiliyor. Bakalım netice ne olacak.
  • kim upladi konuyu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ürünüm bozulmuştu kenardaydı yeni gördüm bu konuyu ve hemen sorguladım garantisi bitmişti şimdi yollasam olmazmı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet DOĞAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakandmr

    Arkadaslar elinde 29.12.2012 tarihinde almış olduğum HDD var garantisi bitti nasıl yaptiririm ufacık çiz çiz ses geliyor firmware arızası var bildiğim kadarıyla yardim lütfen sektör yok çok iyi çalışıyor yakında patlar ama gondersem yaparlarmi yoksa napim copemi

    Aldığınız Tarihe Bakmayın. Seagate in Web Sayfasından Garanti Kontrolü Yapın. Çünkü Seagate 5 Sene Garanti Verse Bile İthalatçı Firma 2 Yıl Olarak Esas Alıp 2 Yıldan Eski Diskleri Üretici İle Görüşün Diyerek Reddediyor

    Eğer seagete'in garanti mantığı gerçekten buysa, bu bir daha o markayı almamak için yeterli ve geçerli sebeptir.
    Yasasını bilemem, ama akıl var, mantık var, adalet var: bir malın garantisi o malı aldığınız taihten itibaren başlar. Üretim tarihini esas almak ne demek!
    Yakın zamanda 2 seagete'im iflas etti. İkincisi dün, bana veda etti. Hiç garantisine faturasına falan bakmadım sinirimden ama; iki, en fazla 3 yaşında. Bundan önce giden seagate de öyleydi.

    Her şeyden önce, üretim tarihini baz almak başlı başına bir hile-i şer'iye, açık söylemek gerekirse ahlaksızlık.
    İkincisi, seagate böyle 2-3 yıl ancak dayanacak hard disk yapıyorsa, hiç yapmasın bu işi.

    Allah'tan yedekli çalışıyorum. Yoksa, milyarlarca lira para, ve ondan kıymetlisi bir dünya emek vererek ülke ülke dolaşıp çektiğim onbinlerce fotoğrafım, 10 yıllık çabam boşa gidecekti.

    Öyle 2-3 yıl dayanacak kadarlık hd yapıyorsa yapmasın seagete bu işi. Benim fotoğraflarım gitmiş olsaydı neye yarardı bana yeni hd vermesi, alsın başına çalsın.

    Ben göndermiyorum. Başvurmuyorum, değiştirmesin, lazım değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevdalıbulut -- 15 Ekim 2015; 22:46:50 >




  • Hocam çok geçmiş olsun. Hani bende gitse bile dizi filmden başka bir şey yok.Sizdeki gibi büyük bir emek olsa kafayı yerim gerçekten. Ben HDD'yi hep çalışıyor,gidiyor işte diye düşünürdüm. 2006 da HP'nin hazır kasasını almıştım. 9 sene içinde zibilyon kez format atılmasına rağmen hala takır takır çalışıyor meret. Bende meydana gelen clik clik seslerinden sonra yılın çeyreğine göre online depolama hizmeti bulunan ve bozulan HDD marka/modellerini paylaşan bir site buldum. Seagate'in ne durumda olduğu malum. Hitachi resmen efsane bu konuda. Amazon takip edilebilir ya da yurtdışına çıkıldığı zaman alınabilir.

    https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-reliability-q3-2015/



     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 15 Ekim 2015; 23:32:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevdalıbulut

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet DOĞAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakandmr

    Arkadaslar elinde 29.12.2012 tarihinde almış olduğum HDD var garantisi bitti nasıl yaptiririm ufacık çiz çiz ses geliyor firmware arızası var bildiğim kadarıyla yardim lütfen sektör yok çok iyi çalışıyor yakında patlar ama gondersem yaparlarmi yoksa napim copemi

    Aldığınız Tarihe Bakmayın. Seagate in Web Sayfasından Garanti Kontrolü Yapın. Çünkü Seagate 5 Sene Garanti Verse Bile İthalatçı Firma 2 Yıl Olarak Esas Alıp 2 Yıldan Eski Diskleri Üretici İle Görüşün Diyerek Reddediyor

    Eğer seagete'in garanti mantığı gerçekten buysa, bu bir daha o markayı almamak için yeterli ve geçerli sebeptir.
    Yasasını bilemem, ama akıl var, mantık var, adalet var: bir malın garantisi o malı aldığınız taihten itibaren başlar. Üretim tarihini esas almak ne demek!
    Yakın zamanda 2 seagete'im iflas etti. İkincisi dün, bana veda etti. Hiç garantisine faturasına falan bakmadım sinirimden ama; iki, en fazla 3 yaşında. Bundan önce giden seagate de öyleydi.

    Her şeyden önce, üretim tarihini baz almak başlı başına bir hile-i şer'iye, açık söylemek gerekirse ahlaksızlık.
    İkincisi, seagate böyle 2-3 yıl ancak dayanacak hard disk yapıyorsa, hiç yapmasın bu işi.

    Allah'tan yedekli çalışıyorum. Yoksa, milyarlarca lira para, ve ondan kıymetlisi bir dünya emek vererek ülke ülke dolaşıp çektiğim onbinlerce fotoğrafım, 10 yıllık çabam boşa gidecekti.

    Öyle 2-3 yıl dayanacak kadarlık hd yapıyorsa yapmasın seagete bu işi. Benim fotoğraflarım gitmiş olsaydı neye yarardı bana yeni hd vermesi, alsın başına çalsın.

    Ben göndermiyorum. Başvurmuyorum, değiştirmesin, lazım değil.

    Dikkatini Çekerim Sorun Yaratan Mantık Seagate in Değil. Senin Diski Para Verip Bizzat Aldığın Perakende Zincirinin Mantığı. Burada Seagate e Suçlu Diyemezsin Çünkü Belkide Üretilen Diskler Anında Satılıyor ve Sevkiyatları Yapılıyor. Dolayısıyla üretim Tarihinden İtibaren Garanti Başladı Diyebilmeleri Mümkün ve Mantık Dahilinde.

    Ama Kesinlikle Söyleyebilirim ki Seagate in Diskleri Sağlamlık Konusunda Çok Kötüler. WD den Aldığım Black Diski 5 Sene Kullanıyorum Banamısın Demiyor. 2013 Üretimi ST500DM002 ST1000DM002 ler Zır Bırt Çöp Olarak Geri Geliyorlar. Aşagıdaki Linkleri İncelemenizi Öneririm

    https://www.backblaze.com/blog/what-hard-drive-should-i-buy/

    http://www.legitreviews.com/blackblaze-releases-hard-drive-failure-rates-27000-drives-seagate-fails-often_134244



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet DOĞAN -- 16 Ekim 2015; 13:19:34 >




  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.