< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
smalloverlap diye tabir ettiğimiz kazalarda daha iyi koruma sağlayabilmek ve kaza anında tekerleğin araç kabinine baskı yapıp yaralanmalarına yol açmaması için yürüyen aksam kaza anında dışarıya doğru kopabilir bir yapıda imal ediliyor. mesela iihs tüm testlerini izle hepsinde ya jant teker anında katlanıp parçalanıyor ya da dışarıya doğru kopup gidiyor. Bu kazada arka teker olmasına rağmen aynı şeyin olduğunu düşünüyorum. Mondeo yerine torsiyon çubuklu bir araba olsa 2 tekerin de torsiyon çubuğuyla birlikte kendini bırakma ihtimali var. Daha önce forumda bir jetta ya da golf kazasında paylaşılmıştı diye hatırlıyorum.
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 27 Mart 2017; 9:22:28 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaştakalmazsana -- 27 Mart 2017; 10:18:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 27 Mart 2017; 12:3:6 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 27 Mart 2017; 12:7:14 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |