Şimdi Ara

Arkadaşlar bakarmısınız peugeot 307

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar haftalardır araç bakıyordum, bu araç uygun geldi bana aile için alacağız aracı.Annem ve babam kullanabilmesi için otomatik istedim.Ancak bu araç yarı otamatik, yarı otomatik araçlar hakkında şöyle biliyorum:hem tam otomatiğin görevini yapar hemde istersen manuel tarzda kullanabilirsin.Doğru mudur?

    ve araç için, ilan için genel yorumlarını alabilirmiyim?Teşekkürler
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-otomatik-servis-bakimli-bayandan-118810766/detay







  • 1.4 dizelini kullandım 1 yıl kadar. şiçi 30 kuruş yakıyordu. Bu hem benzinli hem 1.6 hem otomatik sanırım 60-70 kuruş yakar. Yakıt önemli ise daha küçük bi araç bakın. Ayrıca b araç sanki dıştan boyalı gibi geldi bana, 14 yıllık araç boyası biraz soluk olur gibi.
  • Çok yakar bu araç hocam, yakıt önemliyse düşünmeyin derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntticaret

    1.4 dizelini kullandım 1 yıl kadar. şiçi 30 kuruş yakıyordu. Bu hem benzinli hem 1.6 hem otomatik sanırım 60-70 kuruş yakar. Yakıt önemli ise daha küçük bi araç bakın. Ayrıca b araç sanki dıştan boyalı gibi geldi bana, 14 yıllık araç boyası biraz soluk olur gibi.

    Lpg taktirmayi dusunyorum yakit tuketimi icin boyle uygun olabilir mi?
    bel alti boyasi oldugunu soyledi sadece ama dogrumudur acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Caty]

    Çok yakar bu araç hocam, yakıt önemliyse düşünmeyin derim

    Lpg taktirsam nasil olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Getz, Toyota Corolla, Honda Civic vb. araclar dusunun bence Pug 307 cok yakar. Benim onerim Toyota Corolla Hb otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seriously.

    Getz, Toyota Corolla, Honda Civic vb. araclar dusunun bence Pug 307 cok yakar. Benim onerim Toyota Corolla Hb otomatik

    Hocam o modellerde de eski kasa geliyor o yuzden evdekiler begenmiyor isin dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 307 nasıl bilirsiniz
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bizde 307 1.4HDİ var. Ankara şehiriçi-şehirdışı karışık 20kuruş yakıyor.
    1.6 benzinlisi ise dayımda var. Araca lpg taktırdı tam değeri bilmiyorum ama yakıtından memnun.
    Bu arada lpg özellikle peugeotlara işinin ehli bir usta tarfından takılmalı. İlk taktırdığı lpg sisteminde çok sorun
    çıktı. Buyük ihtimalle yanlış montaj yüzünden arızalar oldu. Sonra kızıp onu söktürdü. Başka bir ustaya taktırdı.
    Sorunsuz kullanıyor.

    Bu arada şunu da belirteyim araçtan genel olarak memnunuz. şu an 122.000kmde, 10yaşında. Şu ana kadar hiç büyük arıza çıkarmadı.
    En güzel yönü ise konforu. Piyasadaki sınıfdaşlarının çoğundan konforlu. Biz konforundan vazgeçemiyoruz. Özellikle uzunyolda konfor çok öne çıkıyor.

    Şunlarıda hatırlatayım:
    Aracı almadan bir servise göstermeyi ve aracın trammer kayıtlarına baktırmayı unutmayın!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntticaret

    1.4 dizelini kullandım 1 yıl kadar. şiçi 30 kuruş yakıyordu. Bu hem benzinli hem 1.6 hem otomatik sanırım 60-70 kuruş yakar. Yakıt önemli ise daha küçük bi araç bakın. Ayrıca b araç sanki dıştan boyalı gibi geldi bana, 14 yıllık araç boyası biraz soluk olur gibi.

    Hocam bir pasta cila atılsa pırıl pırıl olur. Bence pasta cila atılmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Bizde 307 1.4HDİ var. Ankara şehiriçi-şehirdışı karışık 20kuruş yakıyor.
    1.6 benzinlisi ise dayımda var. Araca lpg taktırdı tam değeri bilmiyorum ama yakıtından memnun.
    Bu arada lpg özellikle peugeotlara işinin ehli bir usta tarfından takılmalı. İlk taktırdığı lpg sisteminde çok sorun
    çıktı. Buyük ihtimalle yanlış montaj yüzünden arızalar oldu. Sonra kızıp onu söktürdü. Başka bir ustaya taktırdı.
    Sorunsuz kullanıyor.

    Bu arada şunu da belirteyim araçtan genel olarak memnunuz. şu an 122.000kmde, 10yaşında. Şu ana kadar hiç büyük arıza çıkarmadı.
    En güzel yönü ise konforu. Piyasadaki sınıfdaşlarının çoğundan konforlu. Biz konforundan vazgeçemiyoruz. Özellikle uzunyolda konfor çok öne çıkıyor.

    Şunlarıda hatırlatayım:
    Aracı almadan bir servise göstermeyi ve aracın trammer kayıtlarına baktırmayı unutmayın!



    Hocam merak ettigim konu lpg takildiktan sonra km basina 30-35 krs seviyelerini yakalayabilirmiyim?

    yari otamatik vites olmasi ile ilgili yorumun nedir kullanislimidir sorun cikartirmi?
    tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomatik olduğu için biraz fazla yakabılır ama lpg ile sorun çözülür bu fiyata alınabilecek en güzel araba bence
  • Dostum şu anda peugeot 307 sw 1.6 otomatik sahibi olarak sana deneyimlerimi anlatayım. Öncelikle bu peugeot serisinde yarı-otomatik diye bir şanzıman yok peugeot 307ler AL4 isimli 4 ileri tam otomatik şanzıman kullanır. ve bu aracın şehir içi yakıt tüketimi 10 lt, ş.dışı tüketimi ise 6-7 lt. civarındadır. Ancak bu araca lpg taktırır binerim diye düşünme, peugeot motorlarını ecusu oldukça hassas bir yapıya sahiptir, gerçekten iyi bir usta tarafından çok iyi bir montaj ve kontrol sonucu randıman alınabilir. ama diğer sorunlu nokta al4 şanzıman yapı olarak zaten oldukça ısınan bir şanzıman. ortalama 60000 kmde şanzıman yağını değiştirmeyen ve sert kalkış, ani hızlanma tarzı kullanılan özellikle 2002-2004 modelleri arası al4 şanzımanlı peugeotlarda hiç sorun yaşamadım diyen yoktur. benzinli kullanırsan zaman içinde tork konvektörü basınç oluşturmaz hale geliyor, lpgli kullanıyor isen şanzıman lpgye bağlı motor ısı artışından kısmen etkilenip daha sıcak bir ortamda çalışmaya başlar ve zaman içerisinde elektrovanalar,keçeler ve şanzıman içerisindeki birçok parça arızalanmaya başlar. Kısaca bu araç benzin otomatik kombinasyonunda iyi bir bakım yapılırsa uzun ömürlü olabilir. ayrıca bu aracın gerçekten temiz ve iyi bakımlısını sahibi 19dan aşağı vermez. bu araca niyetli ise öncelikle iyice bir kasayı kontrol ettir kaza durumunu sorgula, sonraki otomatik şanzımanı iyice test et. iyi bir otomatik şanzıman ustan var ise test yaptır.
    Benim kendi deneyimlerim ile bulduğum 3 test var. tork konvektörü için biraz dik bir yokuşta aracı durdur ve kalkış yaptır. konvektör arızalı ise araç yürümez. ikincisi sıkı bir trafikte yarım saat dur kalk yaptır. mümkünse yine yokuşlu bir yer olsun. araçta yük varsa araç belli bir ısınmadan sonra 2000 devire kadar kalkış yaptırmaz ve vurdurarak kalkış yapar. burçların aşındığının göstergesidir bu. üçüncü olarakta yine sık trafikte dur kalk yaptır ve vites değiştirmede gecikme olup olmamasına bak. arac gaza yüklenmesen dahi 4000 devirde vites değişimi oluyorsa revizyon vakti gelmiş demektir. sık trafikte test etmeni söylememin nedeni aracın sıcak ortamda hata verme ihtimali daha yüksektir ve sorun varsa kısa sürede ortaya çıkar. Başka sorunda var PM atarsan yardımcı olabilirim ama bence 17ye-16ya çok temiz araç diyenlere pek güvenmeyin, en basidinden bakımında çoğunlukla en ucuz yan sanayii parçayı kullanmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PriMe -- 21 Mart 2013; 18:37:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakaleli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Bizde 307 1.4HDİ var. Ankara şehiriçi-şehirdışı karışık 20kuruş yakıyor.
    1.6 benzinlisi ise dayımda var. Araca lpg taktırdı tam değeri bilmiyorum ama yakıtından memnun.
    Bu arada lpg özellikle peugeotlara işinin ehli bir usta tarfından takılmalı. İlk taktırdığı lpg sisteminde çok sorun
    çıktı. Buyük ihtimalle yanlış montaj yüzünden arızalar oldu. Sonra kızıp onu söktürdü. Başka bir ustaya taktırdı.
    Sorunsuz kullanıyor.

    Bu arada şunu da belirteyim araçtan genel olarak memnunuz. şu an 122.000kmde, 10yaşında. Şu ana kadar hiç büyük arıza çıkarmadı.
    En güzel yönü ise konforu. Piyasadaki sınıfdaşlarının çoğundan konforlu. Biz konforundan vazgeçemiyoruz. Özellikle uzunyolda konfor çok öne çıkıyor.

    Şunlarıda hatırlatayım:
    Aracı almadan bir servise göstermeyi ve aracın trammer kayıtlarına baktırmayı unutmayın!



    Hocam merak ettigim konu lpg takildiktan sonra km basina 30-35 krs seviyelerini yakalayabilirmiyim?

    yari otamatik vites olmasi ile ilgili yorumun nedir kullanislimidir sorun cikartirmi?
    tesekkurler

    30krş şehir dışı yakalanır. Şehiriçi ise az trafikte belki 35 kuruş olur.Ama trafik varsa 40-45krş kadar yakar diye düşünüyorum.
    Bu arada ben yarı otomatik vitese bir anlam veremedim. Benim bildiğim tam otomatik olduğu.
    Vites sisteminden şikayetçi olan pek yok. Ama alırken çok dikkat edilmeli ve otomatik vites sistemi iyi bir ustaya gösterilmeli.
    Otomatik vites arızaları bildiğim kadarıyla pahalıya mal oluyor. Vites sisteminde arıza var ise uzak durulmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PriMe

    Dostum şu anda peugeot 307 sw 1.6 otomatik sahibi olarak sana deneyimlerimi anlatayım. Öncelikle bu peugeot serisinde yarı-otomatik diye bir şanzıman yok peugeot 307ler AL4 isimli 4 ileri tam otomatik şanzıman kullanır. ve bu aracın şehir içi yakıt tüketimi 10 lt, ş.dışı tüketimi ise 6-7 lt. civarındadır. Ancak bu araca lpg taktırır binerim diye düşünme, peugeot motorlarını ecusu oldukça hassas bir yapıya sahiptir, gerçekten iyi bir usta tarafından çok iyi bir montaj ve kontrol sonucu randıman alınabilir. ama diğer sorunlu nokta al4 şanzıman yapı olarak zaten oldukça ısınan bir şanzıman. ortalama 60000 kmde şanzıman yağını değiştirmeyen ve sert kalkış, ani hızlanma tarzı kullanılan özellikle 2002-2004 modelleri arası al4 şanzımanlı peugeotlarda hiç sorun yaşamadım diyen yoktur. benzinli kullanırsan zaman içinde tork konvektörü basınç oluşturmaz hale geliyor, lpgli kullanıyor isen şanzıman lpgye bağlı motor ısı artışından kısmen etkilenip daha sıcak bir ortamda çalışmaya başlar ve zaman içerisinde elektrovanalar,keçeler ve şanzıman içerisindeki birçok parça arızalanmaya başlar. Kısaca bu araç benzin otomatik kombinasyonunda iyi bir bakım yapılırsa uzun ömürlü olabilir. ayrıca bu aracın gerçekten temiz ve iyi bakımlısını sahibi 19dan aşağı vermez. bu araca niyetli ise öncelikle iyice bir kasayı kontrol ettir kaza durumunu sorgula, sonraki otomatik şanzımanı iyice test et. iyi bir otomatik şanzıman ustan var ise test yaptır.
    Benim kendi deneyimlerim ile bulduğum 3 test var. tork konvektörü için biraz dik bir yokuşta aracı durdur ve kalkış yaptır. konvektör arızalı ise araç yürümez. ikincisi sıkı bir trafikte yarım saat dur kalk yaptır. mümkünse yine yokuşlu bir yer olsun. araçta yük varsa araç belli bir ısınmadan sonra 2000 devire kadar kalkış yaptırmaz ve vurdurarak kalkış yapar. burçların aşındığının göstergesidir bu. üçüncü olarakta yine sık trafikte dur kalk yaptır ve vites değiştirmede gecikme olup olmamasına bak. arac gaza yüklenmesen dahi 4000 devirde vites değişimi oluyorsa revizyon vakti gelmiş demektir. sık trafikte test etmeni söylememin nedeni aracın sıcak ortamda hata verme ihtimali daha yüksektir ve sorun varsa kısa sürede ortaya çıkar. Başka sorunda var PM atarsan yardımcı olabilirim ama bence 17ye-16ya çok temiz araç diyenlere pek güvenmeyin, en basidinden bakımında çoğunlukla en ucuz yan sanayii parçayı kullanmıştır.

    hocam yeni konuştum aracın sahibiyle şöyle bir şey dedi geri vitese taktığında tık diye bir ses geliyormuş. Sizce ne demek bu? Başka sorunu yokmuş.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.