Şimdi Ara

ASSASSIN'S CREED VALHALLA | PS4/PS5 ANA KONU (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.288
Cevap
31
Favori
69.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Genel konuştum, direkt size yazmadım yanlış anlamayın.

    Bu arada Ubi'nin yaptığı açıklamanın AC serisini kapsadığını sanmıyorum, orada da yanlış bir beklenti oluşmuş. AC serisi, Origins ile beraber çok köklü bir değişikliğe girdi zaten, bu sistemin kısa süre içerisinde tekrar değişmesi beklenemez. Bu sistem yeni nesil konsolların olanakları ile birlikte zamanla kendi içerisinde yeni dinamiklerle büyümeye devam edecektir.
    Origins milad oldu evet katiliyorum.Benim tek elestrim o beklentiyi olusturmalari yoksa oyunun geldigi noktadan gayet memnunum ben,ufak mudaheleler ile gayet keyifli bir oyun yine bizi bekliyor olacaktir,konusu ve temasi beni heyecanlandiriyor sahsen,su yil sonu gelsin artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 50 lira civarına düşsün de kardeşlikle 10 liraya oynanır. Odyssey, Origins 2.00 idi bu da Origins 2.01 olacak. Dere tepe çizip 500km açık dünya yaptık diye oyunu 150 saate uzatan yeni bir Ubisoft çöpü. Artık her sene yeni ac oyunu çıkarmıycaz dediler, onun yerine 2 senede bir çıkarıp aynı oyunun makyajlı halini iteleyecekler yine. Git denizin ortasına sandık koy, haritanın en ucuna helix koy, aynı yan görevi 30 kere yap aha oyun oldu 100 saat. 100 saat süren inanılmaz bir deneyim. Optimizasyon zaten tüm platformlarda iğrenç. Ara sahnelerde oyunun 10 fps olmasına alıştık ama iki tane insan, birkaç tane yapı olunca oyunu kasmadan oynayamıyorum.

    Daha yazılması gereken çok şey var ama yazmak istemiyorum. Oyunu şu anki konsollara almak gibi bir hataya düşmeyin sakın. İlk 2 ay zaten oyun çıkmadan yapmış olmaları gereken optimizasyonu yaparak geçirecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    Sevmediğim bir ürünü eleştirmem haterlık mı oluyor, bu çok ama çok düz bir bakış açısı. Origins ve Odyssey ile ben bu mekaniklere doydum. Yine aynı oyunu önüme koymuşlar. Bu Witcher, Gta gibi uzun süre aralıklarıyla çıkan bir seri değil. Neredeyse her sene bir oyun görüyoruz. Bazen 2 yılda 1. Böyle kısa zaman aralıkları ile oyun çıkartıyorsan kendini yenileyeceksin, çünkü insanlara mekanikleri özleme fırsatı vermiyorsun sen.

    Ayrıca kaç yıllık firmanın CD Projekt gibi nispeten yeni bir firmadan çalması da ayrı komedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cheryl Mason

    Sevmediğim bir ürünü eleştirmem haterlık mı oluyor, bu çok ama çok düz bir bakış açısı. Origins ve Odyssey ile ben bu mekaniklere doydum. Yine aynı oyunu önüme koymuşlar. Bu Witcher, Gta gibi uzun süre aralıklarıyla çıkan bir seri değil. Neredeyse her sene bir oyun görüyoruz. Bazen 2 yılda 1. Böyle kısa zaman aralıkları ile oyun çıkartıyorsan kendini yenileyeceksin, çünkü insanlara mekanikleri özleme fırsatı vermiyorsun sen.

    Ayrıca kaç yıllık firmanın CD Projekt gibi nispeten yeni bir firmadan çalması da ayrı komedi.
    Sevmediği ürünü eleştirene hater demedim okuduğunuzu anlamaya çalışın biraz. Ubisoft bu yaptıkları oyunlar da değişiklikler de belli aksini beklemek hayalperestlik. Mekanikleri özlemek için 2 sene bence yeterli Odyssey mekaniklerini seviyordum bunda da aynı düzeyde bir şey bekliyorum. Olumlu geri dönüş aldıkları bir şeyi neden değiştirsinler ki. Bu hiç ellemesinler anlamına gelmiyor her zaman geliştirme imkanları var ama memnun olunan bir şeyi komple değiştirmezler.
    Oyun dünyası birbirinden özenme üzerine kuruludur bir tür satarsa diğer firmalar da ona yönelir Battle Royale akımı bunun en iyi göstergesidir. Performs dışında tertemiz bir oyun olan Unity'yi gömenler sağ olsun Origins sonrası döneme geçtik bundan sonra da geri dönüşü olmaz. Suçu biraz da oyuncularda aramak lazım benzer olay Star Wars'ta da oldu prequel filmleri gereksiz gömdüler Lucas da sonunda alın ne halt yerseniz yiyin diyerek şirketi Disney'e sattı ve sonuçta daha beter filmler çıktı. Eleştirirken ipin ucunu kaçırmanın zararı yine oyunculara döner.




  • 2 saat kalmıs neredeyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charles Bartowski

    Sevmediği ürünü eleştirene hater demedim okuduğunuzu anlamaya çalışın biraz. Ubisoft bu yaptıkları oyunlar da değişiklikler de belli aksini beklemek hayalperestlik. Mekanikleri özlemek için 2 sene bence yeterli Odyssey mekaniklerini seviyordum bunda da aynı düzeyde bir şey bekliyorum. Olumlu geri dönüş aldıkları bir şeyi neden değiştirsinler ki. Bu hiç ellemesinler anlamına gelmiyor her zaman geliştirme imkanları var ama memnun olunan bir şeyi komple değiştirmezler.
    Oyun dünyası birbirinden özenme üzerine kuruludur bir tür satarsa diğer firmalar da ona yönelir Battle Royale akımı bunun en iyi göstergesidir. Performs dışında tertemiz bir oyun olan Unity'yi gömenler sağ olsun Origins sonrası döneme geçtik bundan sonra da geri dönüşü olmaz. Suçu biraz da oyuncularda aramak lazım benzer olay Star Wars'ta da oldu prequel filmleri gereksiz gömdüler Lucas da sonunda alın ne halt yerseniz yiyin diyerek şirketi Disney'e sattı ve sonuçta daha beter filmler çıktı. Eleştirirken ipin ucunu kaçırmanın zararı yine oyunculara döner.

    Alıntıları Göster
    Unity mekanikleri güzeldi ama oyun her yönden faciaydı. Perfonmans sorunlarını bi tarafa bıraksak ve yok saysak oyun yine kötü. Senaryosu sıkıcı, Fransız İhtilali gibi reklamını yaparken bol kullandıkları önemli bir olayı figuran olmanın ötesine koymamış olmaları, açık dünya görevlerinin birbirinin tekrarı ve sıkıcı olması ve haritanın bunlarla dolu olması. Arada güzel yan görevler vardı, özellikle dedektiflik görevleri. Ama kötü bir oyundu.

    Unity değil de o yeni mekaniklere Syndicate ile girseydik herkes hayran kalır, kimse sövmezdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cheryl Mason

    Unity mekanikleri güzeldi ama oyun her yönden faciaydı. Perfonmans sorunlarını bi tarafa bıraksak ve yok saysak oyun yine kötü. Senaryosu sıkıcı, Fransız İhtilali gibi reklamını yaparken bol kullandıkları önemli bir olayı figuran olmanın ötesine koymamış olmaları, açık dünya görevlerinin birbirinin tekrarı ve sıkıcı olması ve haritanın bunlarla dolu olması. Arada güzel yan görevler vardı, özellikle dedektiflik görevleri. Ama kötü bir oyundu.

    Unity değil de o yeni mekaniklere Syndicate ile girseydik herkes hayran kalır, kimse sövmezdi.

    Alıntıları Göster
    Hikayesi falan kısmı için tertemiz demedim hocam hikaye hem basit hem de biraz zevk meselesi seveni de var sevmeyeni de. Unity yeterince test edilmeden salındı performans ve bug yönüyle facia oldu sonra baya uğraşıp düzelttiler performans olarak olmasa da bug konusunda en temiz AC oyunlarından biri. Performans olarak sonraki 3 oyunda daha iyi performans aldım Unity'de sokaklar insan doluydu her köşeden detay fırlıyordu, test etmediğin yeni oyun motoruna bu kadar yüklenmek akıl karı değil. Oynanışa gelirsek gizlilik müthiş ilk defa bu oyunda gerçek anlamda gizlilik vardı seriye eğilme anca geldi Gizlilik konusunda Syndicate ile zirvedeydiler oradan sonra Origins ile rezil ettiler gizliliği tek atmayacaksam gizlilik niye var? Dövüş olarak da tam dengeydi kendinden Ezio dönemi combat çok kötü 20 kişi geliyor 1vs1 giriyorlar aşırı yavaş, Kenway dönemi çok güzel çok akıcı ama çok kolay 1 dakikada 20-30 adam öldürebiliyorsam niye gizleneyim ki. Sonrakiler de combat olarak akıcı keyifli ve hidden blade tek atmıyor bu yönden Unity zirveyken Origins ile ciddi düşüş oldu. Syndicate de silah olarak geriye gitti kılıçtan muştaya geçmek ve düşmana 20 kere vurmak keyifli gelmedi bana. Origins ile düşüşe geçen mekanikler Odyssey ile biraz daha düzeldi Valhalla ile daha da düzelir umarım. Oyundan en büyük beklentim de bu zaten yenilik değil iyileştirme. He bir de modern zaman hikayesi 2 oyundur Layla'nın Animus'u üzerinden Isu'lar çok şey dedi bir yerlere bağlanır umarım onun dışında Odyssey'in Viking hali olacak ve bundan daha doğal bir şey yok




  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Yenilik diye yazdığınız şeyler yine oradan buradan araklanmış şeyler. Kendiniz de yazmışsınız bize iş düşmemiş bu konuda. Dikkat ettim de her çıkan oyunu seviyorsunuz ama herkes siz değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnLiNe MaNaGeR kullanıcısına yanıt
    Böyle bir düşünce şekli yok, her oyun kendi yapısı dahilinde değerlendirilir. Oradan buradan araklanmış dediğiniz şeyler, bu oyuna yenilik katıyor mu katıyor, o halde daha neyi sorguluyorsunuz? Bu takındığınız iki yüzlü bir tavır oluyor çünkü her oyuna karşı aynı beklenti ile gelmiyorsunuz, siz ve sizin gibi düşünenler. Eğer bu şekilde yaklaşacaksanız, öncelikle seri haline gelmiş ve her oyunda daha önce kimselerin kullanmadığı, yaratıcı fikirler sunmuş oyunların örneğini vermeniz gerekiyor, ki öyle bir örnek de yok zaten.

    Ayrıca ben size birkaç ay önce bu konuda gayet net bir cevap vermiştim. 8 yıllık RDR2 bile "oradan buradan araklanmış şeyler" sunuyorken, bir zahmet artık bu anlamsız konu daha fazla uzamasın.


    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Kusura bakmayın ama niye bu kadar beklentiye girdiniz anlamıyorum.
    Öldürmemiz gereken konsey üyeleri
    Birbirini tekrar eden yan görevler
    Öldürmemiz gereken efsanevi hayvanlar
    Çöp gizlilik sistemi
    Gow 2018’den bozma skiller
    Manyaklık olsun diye Thor benzeri atmosferi baltalayan boss (belki dlc işe gelir)
    Saçma sapan gemi savaşları
    Gereksiz büyük harita
    Far Cry 3’den kalma üs ele geçirme
    Çöp animasyonlar

    Yani oyunu özetlemeye çalıştım. Eminim ilk 30 dakika mükemmel bir oyun gibi gelecektir ama sonrasında yine sıkacaktır.



    quote:

    Bu şekilde eleştiri getiremeyiz, eğer yapacaksak sektördeki tüm açık dünya oyunlarının vay haline o zaman.

    Öldürmemiz gereken başına ödül konmuş haydutlar (başka oyunlarda kaç kere gördüğümüzü hatırlamıyorum bile)
    Az sayıda yan görev
    Öldürmemiz gereken efsanevi hayvanlar
    Berbat kontrol mekanikleri ve silahı kullanabilmek için auto aim'e mahrum bırakılmak
    Türevindeki her oyunda olan kampı geliştir özellik elde et sistemi
    Saçma sapan börtü böcek avlama görevleri
    Küçük sayılabilecek harita ve sürekli aynı yerlerde dönüp dolaşılıyor olunuşu
    Kumar, kavga, soygun gibi yine türevi olan birçok oyunda gördüğümüz sıkıcı mekanikler

    Yapımı 8 yıl süren RDR2'yi özetledim. Dediğim gibi hiçbir açık dünya oyunu böyle eleştirilemez, çünkü istisnasız hepsi aynı ya da benzer mekanikleri kullanıyor. Ama yeni nesil AC oyunları neden beklenti yaratıyor söyleyebilirim; tercih edilen temalar yüzünden. Çünkü Mısır, Antik Yunan, Viking hatta ilerisi için Moğol, Japon, Aztek, Maya, Türk bunlar cezbedici mitolojik temalar.




  • Assassin's Creed: Valhalla - Official Gameplay Trailer



  • Bu rezil panelin tek güzel yanı güzel bir tanıtım oldu. Gizlilik farklı şekilde gelmiş yapısına uygun duruyor tek merak ettiğim suikast mekaniği onu da koysaydılar iyiydi. Post show kısmına da sızan 30dk oynanış koymuşlar sanırım
  • En dikkat çekici iki bilgi; mekan ve düşman çeşitliliği anlamında en geniş AC olmuş ve iki farklı silah kullanımı oynanışı oldukça değiştiriyormuş. Bir sahnede whip ile düşmanı çekip diğer silahı ile kafasını uçurdu mesela. Bunun gibi farklı silah kombinasyonları yapılabiliyor.
  • Settlement ile alakali biraz daha derinlestirme olsaydi guzel olabilirdi ancak begendim gorduklerimi,2 farkli silah kullanarak farkli kombinasyonlar yapmamiz mevcut.Az da olsa mit sahneleri de gormus olduk o da bir hayli hosuma gitti atmosfer ve renk paletleri gayet guzel duruyor.Assualt ile invade arasindaki temel farkliligi da sonraki ubisoft forward ile gosterirler sanirim.
    Ozellikle dusman cesitliliginin genis olmasi onemli cunku onyargi demek istemiyorum ama origins ve oddysey birbirini tekrarlayan cok gorevler gorduk,en azindan dusman ve mekan cesitliligi olursa bu gorevlerin tekrar etmesi bizi cok rahatsiz etmeyebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Assassin’s Creed Valhalla: Official 30 Minute Gameplay Walkthrough | Ubisoft [NA]

  • Ubisoft oldugu icin beklentim dusuk ama guzel bir oyun olacaga benziyor. Valhalla ile PS5'te muthis grafikler gorecegiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oynanış çeşitliliği ve raid güzel olmuş ama oynanış animasyonlarını beğenmedim. Yapay duruyor ve sırıtıyor. Önceki ac oyunlar da böyleydi, pek geliştirememişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir rehber gelir gene sizden eminim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu oldukca begendim. Listeme aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pc versionlar fiyatları açıklandı

    Standart 269 tl
    Gold edition 449 tl
    Ultimate edition 495 tl

    Ps4 için ona göre düşünün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.