Şimdi Ara

Astra clasic III mü ? Yoksa hb j kasa mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
3.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba iyi akşamlar.. bu hafta astra almayı düşünüyorum ama kafama bazı sorular takıldı. 36 binlira verip 1.6 esentia konfor paketli mi almak mantikli yoksa 3 lira fazla verip j kasa hb en boş modeli edition mu alırsınız? sırf kasa güzel diye 3 bin lira fazla verip esentia konfor paketinde olan çelik jant, elektironik iklim kontrolu yağmur sensörü gibi özelliklerden mahrum kalmak?.. Bi akıl verirseniz sevinirim



  • Kendi aracım classic 3 konfor paket, şöyle diyeyim;
    Aradaki 3 bin lira fark sadece daha güzel kasa diye düşünmeyin. Belki classic 3 'teki ekstralar olmayacak ama J kasanın artılarını yazayım:

    - Daha sağlam bir yolcu kompartımanı kafesi, daha fazla çelik koruma barları, (detaylı EuroNcap testlerini okuyabilirsiniz)
    - Çok daha iyi yalıtım ve daha az yol sesi,
    - H kasadan daha iyi yol tutuş, arka süspansiyonlarda kullanılan watt bağlantısı (edition pakette çıkartılmış olabilir 2013 makyajıyla bir kontrol edersiniz)
    - ESP standart ve yardımcı diğer üç harfliler... BAS, EDC, asl, nbr, kib...
    - EPS direksiyon sistemi daha başarılı (H kasada eletro-servo)

    Aynı seri motor var iki araçta da, o yüzden performans konusunda bir fark olmaz.
    Dış görünüş zaten siz de demişsiniz J kasa daha albenili.
    J kasanın benim açımdan tek kötü yanı, boyutları büyümüş olsa da tasarımındaki oval hatlardan dolayı iç hacmi bana H kasaya nazaran daha basık geldi. Ama klostrafobik olacak gibi değil, alışmayla alakalıdır.

    Özetle, imkanınız el veriyorsa J edition'ı almanızı önerirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Kendi aracım classic 3 konfor paket, şöyle diyeyim;
    Aradaki 3 bin lira fark sadece daha güzel kasa diye düşünmeyin. Belki classic 3 'teki ekstralar olmayacak ama J kasanın artılarını yazayım:

    - Daha sağlam bir yolcu kompartımanı kafesi, daha fazla çelik koruma barları, (detaylı EuroNcap testlerini okuyabilirsiniz)
    - Çok daha iyi yalıtım ve daha az yol sesi,
    - H kasadan daha iyi yol tutuş, arka süspansiyonlarda kullanılan watt bağlantısı (edition pakette çıkartılmış olabilir 2013 makyajıyla bir kontrol edersiniz)
    - ESP standart ve yardımcı diğer üç harfliler... BAS, EDC, asl, nbr, kib...
    - EPS direksiyon sistemi daha başarılı (H kasada eletro-servo)

    Aynı seri motor var iki araçta da, o yüzden performans konusunda bir fark olmaz.
    Dış görünüş zaten siz de demişsiniz J kasa daha albenili.
    J kasanın benim açımdan tek kötü yanı, boyutları büyümüş olsa da tasarımındaki oval hatlardan dolayı iç hacmi bana H kasaya nazaran daha basık geldi. Ama klostrafobik olacak gibi değil, alışmayla alakalıdır.

    Özetle, imkanınız el veriyorsa J edition'ı almanızı önerirdim.

    Güzel değerlendirme. Teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Kendi aracım classic 3 konfor paket, şöyle diyeyim;
    Aradaki 3 bin lira fark sadece daha güzel kasa diye düşünmeyin. Belki classic 3 'teki ekstralar olmayacak ama J kasanın artılarını yazayım:

    - Daha sağlam bir yolcu kompartımanı kafesi, daha fazla çelik koruma barları, (detaylı EuroNcap testlerini okuyabilirsiniz)
    - Çok daha iyi yalıtım ve daha az yol sesi,
    - H kasadan daha iyi yol tutuş, arka süspansiyonlarda kullanılan watt bağlantısı (edition pakette çıkartılmış olabilir 2013 makyajıyla bir kontrol edersiniz)
    - ESP standart ve yardımcı diğer üç harfliler... BAS, EDC, asl, nbr, kib...
    - EPS direksiyon sistemi daha başarılı (H kasada eletro-servo)

    Aynı seri motor var iki araçta da, o yüzden performans konusunda bir fark olmaz.
    Dış görünüş zaten siz de demişsiniz J kasa daha albenili.
    J kasanın benim açımdan tek kötü yanı, boyutları büyümüş olsa da tasarımındaki oval hatlardan dolayı iç hacmi bana H kasaya nazaran daha basık geldi. Ama klostrafobik olacak gibi değil, alışmayla alakalıdır.

    Özetle, imkanınız el veriyorsa J edition'ı almanızı önerirdim.

    Güzel değerlendirme. Teşekkürler :)

    Alıntıları Göster
    Tartışmasız J bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nakamura1010

    Tartışmasız J bence

    Alıntıları Göster
    imkanları zorlayıp j kasa alırsam bu sefer arabaya binecek benzini bulamam diye korkuyorum :D devir ekonomi devri dizel almak lazım ama o paraya da b sınıfından dizel alırsın bu araba işi gerçekten zor.. :(
  • Arkadalarin yorumlarina ek olarak, ikinci elde daha kuvvetli j kasayi tercih etmeni oneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayerxp

    Arkadalarin yorumlarina ek olarak, ikinci elde daha kuvvetli j kasayi tercih etmeni oneririm.
    İlk arabam olacak olmuşken iyisi olsn diyorm da bakalım nasıp kismet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayerxp

    Arkadalarin yorumlarina ek olarak, ikinci elde daha kuvvetli j kasayi tercih etmeni oneririm.
    Tabii ki j
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexstz

    Tabii ki j

    Alıntıları Göster
    J kasa daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acar60d

    J kasa daha mantıklı.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle sizin yerinizde olsam hiç düşünmeden j kasa alırım.
    Ancak j kasanın dez avantajlarınıda bilin 100 kg daha ağırdır bu yüzden hem performans hemde yakıt yönünden bir tık h kasanın gerisindedir.
    Bunun haricinde j kasa her açıdan h kasadan üstün bir araç.
    Ha aradaki fiyat farkı sizin için çok çok önemliyse h kasada sizi üzmeyecek çok keyifli, tok bir araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Öncelikle sizin yerinizde olsam hiç düşünmeden j kasa alırım.
    Ancak j kasanın dez avantajlarınıda bilin 100 kg daha ağırdır bu yüzden hem performans hemde yakıt yönünden bir tık h kasanın gerisindedir.
    Bunun haricinde j kasa her açıdan h kasadan üstün bir araç.
    Ha aradaki fiyat farkı sizin için çok çok önemliyse h kasada sizi üzmeyecek çok keyifli, tok bir araçtır.

    Alıntıları Göster
    astra j
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    astra j

    Alıntıları Göster
    hocam benzinli binecekseniz ikiside güzel araçlar yalnız h kasanın yüzü çok eskidi ben de arkadaşlar gibi j kasa öneririm, yalnız sıfır alacağınız bu iki kasa da da euro 5 motor var magnezyum supaplı ve lpg de heran subopları eritme tehlikesi var yani lpg düşünüyorsanız bence bulaşmayın, zamanında benim de aklımdaydı ve sırf bu lpg olayı yüzünden vazgeçtim, ama benzinli binecekseniz ikisi de çok güzel araçlar j tabiki daha iyi bir tercih olur özellikle




  • Hersey icin j astra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Hersey icin j astra
    32 ye boş modelini alacagım gıbı ya çünkü editionun özelliklerine baktım hız sabıtleyici bile yok kasanın eskımesı sorun degıl bu kasada eskıyecek.. clasic 3lere tüp takılabiliyor sorunsuz demi ben öyle biliyorum..

    J kasa muhteşem bayılıyorum ama sınırları zorlamaya gerek yok :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astraj

    32 ye boş modelini alacagım gıbı ya çünkü editionun özelliklerine baktım hız sabıtleyici bile yok kasanın eskımesı sorun degıl bu kasada eskıyecek.. clasic 3lere tüp takılabiliyor sorunsuz demi ben öyle biliyorum..

    J kasa muhteşem bayılıyorum ama sınırları zorlamaya gerek yok :/

    hocam classic 3 lerde astra j de aynı euro 5 motoru kullanılıyor ikisinde de tüp sorunlu, önceki astra h lerle karıştırmayın. sıfır alacağınız astra h eski astra h lerlerle kasa aynı ama motor farklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astraj
    32 ye boş modelini alacagım gıbı ya çünkü editionun özelliklerine baktım hız sabıtleyici bile yok kasanın eskımesı sorun degıl bu kasada eskıyecek.. clasic 3lere tüp takılabiliyor sorunsuz demi ben öyle biliyorum..

    J kasa muhteşem bayılıyorum ama sınırları zorlamaya gerek yok :/

    Opelin web sayfasında hız sabitleyici olduğu yazmış ama doğrumu bilmiyorum

    http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/astra-hatchback-new/modeller/mevcut-modeller.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    quote:

    Orijinalden alıntı: astraj
    32 ye boş modelini alacagım gıbı ya çünkü editionun özelliklerine baktım hız sabıtleyici bile yok kasanın eskımesı sorun degıl bu kasada eskıyecek.. clasic 3lere tüp takılabiliyor sorunsuz demi ben öyle biliyorum..

    J kasa muhteşem bayılıyorum ama sınırları zorlamaya gerek yok :/

    Opelin web sayfasında hız sabitleyici olduğu yazmış ama doğrumu bilmiyorum

    http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/astra-hatchback-new/modeller/mevcut-modeller.html

    Alıntıları Göster
    haklısınız hız sabıtleyıcı varmış.




  • oncelkle hiz sabitleyici makyajli j kasalarda mevcut, makyajsiz j kasalarda yoktu

    H kasa ve j kasada ayni motor kullaniliyor

    İmkaniniz varsa kesinlklee J kasa
  • 2012 h kasa sahibi olarak j kasa diyorum, otomatik olmasi gerektigi icin ve hiz sabitleme benim icin onemli oldugundan h tercih ettim ama manuel alacak olsam kesinlike j alirdim, hiz sabitleme olsun olmasin.. Ayrica lpg sıkıntı risk alip taktiranlar var ama..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    oncelkle hiz sabitleyici makyajli j kasalarda mevcut, makyajsiz j kasalarda yoktu

    H kasa ve j kasada ayni motor kullaniliyor

    İmkaniniz varsa kesinlklee J kasa
    ben tercihimi astra j den yana kullanırdım ama toyota auris ve rano megane de cazip fiyatlar var hatırlatım ...
    privilege 1.6 40.000 ne alınır .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.