Şimdi Ara

Astra H Arıza Kodu ECN119103 (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
317
Cevap
0
Favori
61.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaser123

    bugun itibari ile 4.defa aynı arızayı vvermiş oldu servisin yaptığı ilk başta yapılan rölanti devirini biraz daha yükseltmek oldu. Nurtopu gibi opel ile davamız başladı bakalım kim kazanıcak avukatım ile işlemleri başlattım artık değişimi kabul etmiyorum paramı geri alma peşindeyim alabilirsem artık evimden içeri opel girmeyecek o kesin

    hocam haberdar edermisiniz bizleride gelişmeleri takip etmek isterim sakıncası yoksa ?
  • bu arada 30 ocaktan beri yaklaşık 2.5 aydır rutin aralıklarla deniyorum henüz arıza yapmadı umarım yapmazda :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lakers_1 -- 7 Mart 2012; 21:46:42 >
  • noterden ihtar cektik bakalım para iadesi için eğer kabul etmezlerse mahkeme süreci başlıyacak artık ne kadar sürerse . opel arızayı gidermiyo sadece garanti geçene kadar idare ediyo eğer garanti süresince 4 defa aynı hatayı veriyorsa hakımızı aramamız gerek . çüğnkü garanti bittikten sonra tekrar başımıza gelmiceğinin bi garantisi yok sonra opel güzelce servise gel bi kucağa oturtma vakası yaşama ihtimlai doğuyo nette baktım millet kaputu boyalı diye para iadesi almış biz kronik bi motor mu desem elektronik hatası mı desem bilemedim biz niye hergün bugun stop edicek mi diye kaygılnanalım
  • Merhaba Arkadaşlar..

    boşuna servis ile uğraşmayın bende oldu demiştim geçenlerde sorun tekrarladı. götürdüm tekrar yazılım yüklediler 2 gün önce tekrarladı.

    ben yasal yollara başvuracağım baş vuran varmı.

    araştırmalarımda ilk önce bir heyete göstermek gerekiyormuş bilir kişi raporunda aracın kusurlu bulduklarında. gerisi çok kolay olduğunu öğrandim. bundan sonra mahkemeye verebiliyoruz. aranızda varmı böyle bir işlem yapan. var ise bilgi verirse sevinirim.

    yakın bir zamanda ben yaptıracağım eğer yaptıracağım zaman sizlerdende bilgi isteye bilirim eğer sizin için bir mahsuru yok ise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Range52 -- 9 Mart 2012; 17:03:09 >
  • valla arkadsım ben avukatla görüştüm önce noterden ihtar çekmeniz gerekiyor arabayı aldığınız firmaya daha sonra onlar genel merkeze bildirip o ihtarın(bu paraiadesi yada araç değişmi olabilir) cevabını veriyolarlar eger olumusuz cevap veririlerse mahkemeye gidip dava açıyorsunuz usul önce ihtar çekme başlıyor. mahkeme başladığında aracınız mahkeme süresince yediemin otoparkına (icralık araçların bekletildiği 3.kişilerde) çekiliyor . bu süre içinde makine müh odasından bilirkişi heyeti aracı inceliyor ve rapor sunuyor mahkemye eğer aracın ayıplı olduğunu sunarsa ona göre bi karar veriliyor. Ancak sanayi malları yönetmeliğinde araç 1yıl içerisinde 4 defa aynı hata yada garanti süresince 6 defa farklı arıza verirse iade yada araç değişimi yapmak zorunda. (tabi bu kanunda yazan biz bunu ancak mahkemye dava acarak bunu uygulatablilyoruz tabi bilirkişi rapporu bizim lehimizde rapor verirse) dava sonuclandıktan sonra sonuçta aldığmız araçtan faydalanamıyoruz o yuzden manevi tazminat davası acılıyormu bilemiyorum




  • vermiş olduğun bilgiler için tşk ederim. bende avukata verecem ama beni tedirgin eden bilirkişi raporu o rapor çok önemli, bilir kişi benzinden kaynaklı diye bilir.

    Pazartesi yada salı ilk işim avukata gitmek olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Range52 -- 12 Mart 2012; 20:15:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meliihh23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Satın kurtulun. Ne diye uğraşıyorsunuz ki. Alın bir FIAT bakın keyfinize. Opel kötü araba, yazık paranıza....

    Saygılarımla



    ben arabamı alırken bayağı bir araştırdım. severek aldım ve severek kullanıyorum. bu arızanın sürekli oluşması canımı sıkıyor. bu senin de başına gelebilirdi.

    her araç arıza verebilir. önemli olan arıza verdikten sonra servis ve marka garantisidir. servisden yana bir sıkıntım yok. saolsunlar iyi ilgileniyorlar. ama bu arıza için bir şey yapamıyorlar. durumu opele ilettik ve sonuç arıza yakıt kaynaklı dediler. onlarda emin değil. sadece belirtiler yakıtı işaret ediyormuş.

    şimdi ben yakıtımı ilimin en güvenilir bayisinden alıyorum. yıllardır ordan yakıt alanlar var. bir kısmıda opel kullanıcısı. kime sorsam en iyi yerden alıyorsun deniliyor. buralar küçük şehir bayii de eski bir falso olsa emin olun ordan yakıt alan olmaz ve batar gider diye düşünüyorum.

    şimdi bana söylenen arızanın parça kaynaklı olmadığı ve opelden cevap beklendiği fakat opel sorun araçlarda değil yakıtda diyor.

    şimdi bir düşün sen napardın.başınıza gelmediği için size kolay geliyor. sanki biz burda opele haksız yere saldırıyoruz. bazı forum kullanıcıları gibi opeli kötülüyoruz.

    en son telefonda yakıtla ilgili olduğu ve çeyrek deponun altında kullanmamam söylendi. depo yarımdı bugün gittim ve depoyu doldurdum. aracı çalıştırdım. motor vuruntulu çalışıyordu. stop etmedi ve devam ettim ama araç kendinde değildi. yavaş giderken 20 m kadar olmadı devir düştü stop etti ve tekrar çalıştırdığımda gene aynı arıza.

    1 senedir kaçıncı arızası bu ve sen olsan napardın.

    burada yapılacak işlem çok basit.sadece yakıtı tek yerden alıyor ve fişleri elinizde olması lazım.

    yapılacak işlem yakıt kaynaklı deniliyorsa bayiden yazı almak ve bayiye yakıt aldığınız yeri mahkemeye vereceğinizi söylemek.burada opel ve bayi size bunu belge olarak veremiyor.

    ben yakıtı bp den alıyorum.opelden daha ciddi bir kurum olduğu için ürününün arkasında duruyor.arıza verdiği zaman merkezimizi arayın dediler.gelip sizdeki yakıtı ve yakıt istasyonundaki yakıttan numune alıp test ediyorlar.bu işlem yakıt istasyonunun haberi olmadan yapılıyor.hatta yakıt istasyonundan çıkarsa bayiliğini bile alıyorlar.

    sonuç olarak yakıt kaynaklı olduğu söyleniyorsa opelden belge isteyin.ben alamadım.alırsanız araç arıza verdiğinde hemen dediğim işlemi yapın.bp,shell,opet vs. firmalar kurumsal firmalardır.istasyonlardan kaynaklanacak işlemler için kendileride denetim yapıyorlar.yakıttan çıkacağını sanmıyorum.çünkü burada bu arızayı alanlar aynı istasyondan ya da firmalardan almıyor.firmaya dava açılabilir.eğer yakıt kaynaklı çıkmassa opelden aldığınız belge ile hem araç kullanıcısı hemde yakıt firmaları maddi manevi tazminatlar açılacaktır.

    aracımın garantisi doldu.artık bakımı opelde yaptırmıyorum.canımı çok sıktılar.bu arızayı ilk alanlardan biriyim.ama bu arızayı alıpta ne olduğunu bilmeyenler var.çok şükür daha arızayıda almıyorum.ama araçtan soğuttular.

    siz siz olun her servise girişde yapılan işlemler ile ilgili formu alın.tüketici mahkemeleri bu konuda bizden yana ama ben uğraşıp açmadım.birde yakıt deposuna ya da motor yağına katkı kullanmayın.o zaman dava açmanızın anlamı kalmıyor.bir defa bile kullanılsa anlaşılıyor.ben böyle biliyorum.

    dediğim gibi dava açanlar varsa eğer dediğim işlemi yapsınlar. belge almasanız bile arıza oluştuğu zaman noter kanalıyla gaz fren kontak metoduyla arızayı belgeleyip aynı anda yakıt firmasının araçtan ve yakıt istasyonundan belge almaları işlerini kolaylaştırır. ama dediğim gibi noter kanalıyla bu işlemleri belgeleyin.hele de müşteri hizmetlerini arayıp yakıt kaynaklı dediklerinde ses kaydıda bunlara eklenirse opelin itibarı felan kalmaz.tüketiciyi kandırmaktan ağır cezalar alırlar.

    benim için geçti.ama yazdıklarım inş sizin işinize yarar.

    bu kadar magdur varken birleşip bir şeyler yapılmaması bizim eksikliğimizdir.inş biri bizim adımıza gerekeni yapar.

    +

    şunu ekleyeyim.bir arkadaşımın ifadesidir. renault clio aracının enjektörleri bozulmuş.servis enjektörleri teste yollamış.yakıt kayanaklı olup olmadığını anlamak için.bunu opelde yapabilir.tabii ki araçtaki arıza opelden kaynaklanmıyorsa.bu kadar arıza var ve hiç bir test yapmadan yakıt firmalarını suçluyorlar.

    başımdan geçen bir olayı anlatayım.benim yakıt aldığım yer ilin en sağlam yakıtcısı.sanayidekiler,kullanıcılar,ticari araçları olanlar,hatta araç servisleri orası en sağlam yer diye ifadelerde bulunuyor.ben servise aynı motora sahip yeni astra ya da corsa da bu arızayı gördünüz mü ya da bu istasyondan alanlardan şikayet var mı dediğim de susuyorlar.

    bu konuyu ben ilk opelx sitesinde yazdım.çünkü bu konu ile ilgili nette hiç bir başlık yoktu.ama oranın yöneticileri başlıklarımı ve mesajlarımı hep sildi.sanki opelin avukatları gibi davrandılar.bunuda ekleyip bitireyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meliihh23 -- 19 Mart 2012; 22:17:14 >




  • Arkadaslar burada ilk bu arızayı okuduğum zamanlarda aynı arıza benimde basıma gelmişti. Ankara iskitlerdeki opel opis'ten randevu aldım. Gittim ve arızayı düzelttiler. Yakıt pompasının altındaki bir plastikden kaynaklandığını söyleyip o parçayı iptal ettiler. O zamandan bu yana yaklaşık 5000 kmden fazla yol yaptım. Aracımı defalarca sicakken çalıştırdım. Fakat bir daha aynı arızayı almadım. Eğer Ankara'da oturan varsa, iskitler opis e gitmelerini tavsiye ederim.
  • Ben mahkemeye işlemlerine başlattım umarım sonu iyi olur iyi olur ise sizlerde kesin bu sonuçtan yararlana bilirsiniz. garantisi bitse bile elinizde form var ise dava aça bilirsiniz.

    Bu arada sizlerden de bir isteğim olacak tabi yardım ederseniz sevinirim sonuçta hepimizin işine yarıyacak, imkanınız var ise bana servis formlarını ilkerhasgul@hotmail.com mail adresime göndere bilirmisiniz. bu aracın genelinde var olduğunu ispatlamak için.


    bu arada araçta söyle bir sey fark ettim aracın deposunu doldurduktan sonra yarım çekrekten biraz harcadığınızda. sonra tekrar depoyu doldurduğunuzda (tahmini 60 ile 70 tl arasında doluyor) araba sitop ediyor. Bu işlemi 3 kere yaptım 2 kere sitop ettim. 3. denememde tam çeyrek depo harcamamıştım birazdaha fazla harcamak gerekiyor olabilir. bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Range52 -- 22 Mart 2012; 14:22:34 >
  • valla arkadasım benim aracım 2 aylık daha bende 5 tane arıza formu var ecn 119103 arıza kodu yazılmış bende mahkeme sürecini başlattım ama bidaha olursa ilk işimi notere gidip arıza kodunu tescil ettirmek sonra arabayı servise çekip aracı teslim almayıp bilirkişi talep edicem . Buarada bana 2 defa rölanti ayarı yaptılar sağolsun aracım rölantide 1.000 devirde çalşıyor ve rölanti yakıt tüketimi 0.4 lt den 1.4 lt ye çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaser123

    valla arkadasım benim aracım 2 aylık daha bende 5 tane arıza formu var ecn 119103 arıza kodu yazılmış bende mahkeme sürecini başlattım ama bidaha olursa ilk işimi notere gidip arıza kodunu tescil ettirmek sonra arabayı servise çekip aracı teslim almayıp bilirkişi talep edicem . Buarada bana 2 defa rölanti ayarı yaptılar sağolsun aracım rölantide 1.000 devirde çalşıyor ve rölanti yakıt tüketimi 0.4 lt den 1.4 lt ye çıktı

    İyi günler hocam,
    Aralıkta 2012 model astra h easy dizel aldım. Aldığımdan beri 4 kere arıza vermişti. Bunlardan 2sinin arıza kaydını açtırabildim.
    Bugün sabah itibariyle kısa bir süre benzinlikte durdum ve çalıştırdığımda yine arıza verdi. (Arızalar hep bu şekilde kısa süreli durmalarda başıma geldi)
    Yarın 3. kez servise kayıt açtıracağım. Siz sanırım 4.de mahkemeye vermişsiniz. Bu konuda biraz bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü sanırım ben de dava açacağım. Şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercopolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: phaser123

    valla arkadasım benim aracım 2 aylık daha bende 5 tane arıza formu var ecn 119103 arıza kodu yazılmış bende mahkeme sürecini başlattım ama bidaha olursa ilk işimi notere gidip arıza kodunu tescil ettirmek sonra arabayı servise çekip aracı teslim almayıp bilirkişi talep edicem . Buarada bana 2 defa rölanti ayarı yaptılar sağolsun aracım rölantide 1.000 devirde çalşıyor ve rölanti yakıt tüketimi 0.4 lt den 1.4 lt ye çıktı

    İyi günler hocam,
    Aralıkta 2012 model astra h easy dizel aldım. Aldığımdan beri 4 kere arıza vermişti. Bunlardan 2sinin arıza kaydını açtırabildim.
    Bugün sabah itibariyle kısa bir süre benzinlikte durdum ve çalıştırdığımda yine arıza verdi. (Arızalar hep bu şekilde kısa süreli durmalarda başıma geldi)
    Yarın 3. kez servise kayıt açtıracağım. Siz sanırım 4.de mahkemeye vermişsiniz. Bu konuda biraz bilgi verirseniz çok sevinirim çünkü sanırım ben de dava açacağım. Şimdiden teşekkürler...



    Geçmiş olsun hocam sanada astra classic zedeler grubuna hoşgeldin aynı şeyler bendede gerçekleşti ama benim şöyle bi avantajım vardı aracı balıkesirden aldım ancak bursada kullanıyordum ve servisede bursada götürdüm hep ve bizzat arıza kodunu işlettim servis kaydına balıkesirde olsaydım bende senin karşılaştığın durum banada olacaktı. önceki mesajlarımdada belirttim ama 4 defa aynı arıza 1 yıl içerisinde yazıyo yasada ve garanti kitapçığında o yuzden 4 defa olmasını bekledim daha sonra önce aldığım yere noterden ihtar çektim aracı yenisiyle değiştirmeleri yada para iadesi için onlar olumsuz yanıt verdi daha sonra izmire general motora (genel merkeze)çektik aynı ihtarı noter kanalıyla oradan gelicek sonuca göre dava açıcaz ama usul böyle avukatla görüşmende fayda var onlar yardımcı olurlar zaten bu olayın peşini bırakmayın derim mücadeleye devam.




  • Selam aynı arıza kodundan bende yeni çıktı yaklasık 14.000 km lerde. Fakat stop etme sorunu yaşamadım. İzmir de yaşıyorum. Servise gidip arıza kodunu mu sildireyim, ne yapmam gerekiyor? Tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum. Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfez111

    Selam aynı arıza kodundan bende yeni çıktı yaklasık 14.000 km lerde. Fakat stop etme sorunu yaşamadım. İzmir de yaşıyorum. Servise gidip arıza kodunu mu sildireyim, ne yapmam gerekiyor? Tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum. Saygılar...

    Merhaba servise git tabiki ama arıza kodunu sildirmeye değil bu arızayı araştırdım bir sürü şikayetçi insanlar var bu arızayı çözün deyin . merak ediyorum size ne diyecekler
  • astram dün ilk defa ne kadar bassamda gaza tepki vermedi, sapaktan sola dönüşte yolun en sağına geçmek için fazla eğimli olmayan düz sayılabilecek bir yolda A2 deyken en sağa geçmek için asıldım gaza, ama araba tepki vermedi,sanki gaza basmıyormuşum gibiydi, 5 saniye falan böyle devam etti, sonra kendine geldi, daha önce karşılaşan oldumu? neden böyle yapar?
  • Arızanın üstünden 10.000KM geçti. Sıkıntı yok Allah'a şükür.
  • ben de arabayı yllllık bakıma götürdüm aynı arıza kodu vardı yalnız araba stop etmedi bende hiç neyse bir baktım servis rolantiyi 750 ye çıkartmış önceden 0.4 lt yakan araba şimdi 0.9 lt yakmaya başlıyor rolantide bu değeri düşürtebilir miyiz? orjinali sanırım 600 dü
    Ekleme rolantiye baktım şimdi 750 lerde geziyor araba ilk çalıştığında soğukken 0.8 lt yakıyor ısınınca 0.4-0.5 e iniyor önceden sanki ilk çalıştırdığımda da 0.4 yakıyordu rolantide bu ayar yakıtı artırır mı kullanımda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thrzgn -- 17 Temmuz 2012; 17:57:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirozgun

    ben de arabayı yllllık bakıma götürdüm aynı arıza kodu vardı yalnız araba stop etmedi bende hiç neyse bir baktım servis rolantiyi 750 ye çıkartmış önceden 0.4 lt yakan araba şimdi 0.9 lt yakmaya başlıyor rolantide bu değeri düşürtebilir miyiz? orjinali sanırım 600 dü
    Ekleme rolantiye baktım şimdi 750 lerde geziyor araba ilk çalıştığında soğukken 0.8 lt yakıyor ısınınca 0.4-0.5 e iniyor önceden sanki ilk çalıştırdığımda da 0.4 yakıyordu rolantide bu ayar yakıtı artırır mı kullanımda

    malesef rolantiyi öyle kullanacaksınız ray basıncı arızası yani ecn 119103 için koskoca opel çözümü rolantiyi yülselterek bulmuş




  • Merhabalar ; sitedeki benzer şikayetleri okudum.Aracım kontağı kapattığımda aşağıdaki sorunları çıkartıyor ;

    Otomatik kapama ayarında olduğu halde Teyp kapanmıyor ve Farlar sönmüyor.
    Kapılar kilitlenmiyor ( yedek anahtar lada denedim.)Bu sorunu günde birkaç kez tekrar ediyor.
    Kontak açıkken çalıştırana kadar ekranda arıza lambası ve diğer ışıklar sönmüyor.CC çalışmıyor.Bir süre bekleyince kapılar kitleniyor ve tüm sorunlar ortadan kayboluyor.(2-3 saat gibi bir süre araç gitsede dursada bu süre içerinde normale dönüyor.)

    okuduğum kadarıyla kronik bir sorun ecn 119103 ancak stop problemi diyor herkez bende bu sorun yok aracım stop etmiyor fakat sürekli kapı kilitleme sorunu yaşıyorum.Yarın servise vereceğim bir arkadaş Ankara iskitler de çözüldü demiş.Yardıcı olabililirmisiniz..
  • Merhaba,
    Bende 1.3 cdti easytronic almayı planlıyorum,
    Forumda epey gezindim hatta en çok takıldığım konu da bu oldu.
    Öncelikle çok farklı kişiden benzer sorunun dile getirilmiş olması çok garip ve düşündürücü..

    Benim anladığım ortada yakıtın pompalanamama problemi var,
    Servisler de bunu fazla yakıt pompalayarak çözmeye çalışmış, bunu da devri 850'ye getirerek denemişler.

    Ben de polo 1.4 otomatik var, bahsi geçen vıııınnnnnn takkk sesi kontak açıldığında yakıt pompasının yakıtı pompalamasından kaynaklanır ve bende de oluyor..
    Ses kesildiğinde marş için gereken yakıt pompalanmış olur bu nedenle bu sesin kesilmesini beklemek gerekir..
    Öte yandan 850'ye gelen değerlerde rölanti yakıt miktarının artması da bundan kaynaklanıyor.
    Durup çalışan araçlarda sanırım kontak kapamada yakıt geri çekiliyor ve tekrar pompalanması prosesi sorunlu olduğundan tekleme ve çalışmama sonucu doğuyor,
    Bunu da ilave rölanti ile çözmeye çalışmışlar ama sonuç başarısız gibi yada pompalama işleminin bitmesi beklenmiyor gibi..

    Yine de bu bahsettiklerim tahminden ibaret.. Vınnnn takkk sesini ikinci marşta bekleyip sonuç alan olursa burada paylaşabilir mi?
    Bu bir aracın alınıp alınmamasına etki edecek bir durum..

    Teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.