Şimdi Ara

Astra H Arıza Kodu ECN119103 (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
317
Cevap
0
Favori
61.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu 119103 bende de çıkmaya başladı ama arabada hiç bir sıkıntı yok, saat gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    bu 119103 bende de çıkmaya başladı ama arabada hiç bir sıkıntı yok, saat gibi...

    bizim araçlarda zaten taş gibi ecn 119103 arızanın nedeni motor sıcakken tekrar çalıştırıldığında motor çalışıp stop ediyor yakıt basıncını ayarlıyamıyor sorun bununuda rolantiyi biraz yükseltip düzeltiyorlar tabi bu gerçek bir çözümmü onuda bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackdanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    bu 119103 bende de çıkmaya başladı ama arabada hiç bir sıkıntı yok, saat gibi...

    bizim araçlarda zaten taş gibi ecn 119103 arızanın nedeni motor sıcakken tekrar çalıştırıldığında motor çalışıp stop ediyor yakıt basıncını ayarlıyamıyor sorun bununuda rolantiyi biraz yükseltip düzeltiyorlar tabi bu gerçek bir çözümmü onuda bilmiyorum

    Bende stop etme sorunu da yok. Araç 26000 de ve şimdiye kadar hiç stop etmedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackdanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: nacar08

    bu 119103 bende de çıkmaya başladı ama arabada hiç bir sıkıntı yok, saat gibi...

    bizim araçlarda zaten taş gibi ecn 119103 arızanın nedeni motor sıcakken tekrar çalıştırıldığında motor çalışıp stop ediyor yakıt basıncını ayarlıyamıyor sorun bununuda rolantiyi biraz yükseltip düzeltiyorlar tabi bu gerçek bir çözümmü onuda bilmiyorum

    Bende stop etme sorunu da yok. Araç 26000 de ve şimdiye kadar hiç stop etmedi...

    ilginç bir durum ecn 119103 arıza kodunun en belirgin özelliği motorun stop etmesi




  • öncelikle herkese merhaba.

    bende 2005 model astra h benzinli araba var. bugün yolda giderken araba birden çekişten düştü ve gaz verince bi lamba yanmaya başladı. gazı bırakınca sönüyor gaz verince yanıyor ve arabanın çalışması tamamen saçlamaya başladı. gaz verince por por diye titreyerek gaz yiyor. çekiştende baya düştü. durdum kontak açtım kapattım yapabilceğim herşeyi yaptım gazı dipledim falan filan düzelmedi bi türlü. nedir acaba sorun bilgisi olan yazarsa sevinirim..
  • benim önceki aracımda gaz yememe güçten düşme sorunu almuştu, benzin filtresi tıkanmıştı. filtreyi değiştim ve depoyuda temizlettim, bir kürek kum çıktı...
  • ben bu arabayı en son servise götürdüğümde filtreleri değiştirttim ama benzin filtresi değişmemişti. neden değiştirmediklerini sordum bu arabalarda benzin filtresi yok dendi. benzin filtresi varmıı bu arabada ve depo temizliğinide nasıl yaparız.

    peki sizin araba çekişten düştüğünde egzosttan pat pat diye sey yapıyormuydu??
  • 2011 şubat ayından bu yana 2009 model astra h cdti araca sahibim ve geçen kurban bayramı öncesine kadar problemim yoktu. bayramda uzun yol yaptım. izmirden çorluya gittim. tekirdağa geldiğimde rampa çıkarken araç birden gaz kesti ve 3000 deviri geçmedi. göstergelerde de herhangi bir uyarı çıkmadı. stop edip tekrar çalıştırdığımda düzeldi ve normal olarak kullandım. izmire dönüşte bergamaya geldiğimde yine aynı problemi yaşadım ve yine göstergelerden kontrol ettiğimde uyarı gelmedi bu hali ile 60-70km yaptım. stop edip tekrar çalıştırdığımda yine düzeldi ama 2000 devirlerdeki o ani hızlanma özelliğini kaybetti. ogünden beride arabayı evin önüne bıraktım ve kullanmadım.
    c.tesi günü servise götüreceğim. fren gaz yöntemi ile kontrol ettiğimde gelen hata kodları; 070406, 119103, 010807.
    aracıma herzaman shell den yakıt alıyorum ve araç deposu bu süreç içerisinde çeyrek deponun altına düşmedi ve çoğu arkadaşın yaşadığı stop etme başıma gelmedi.
    Bununla ilgili yorum yapabilecek veya bilgi verebilecek olan arkadaşlardan bilgi bekliyorum.




  • turbo selenoid valfi gibi gözüküyor arızanız geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muento

    2011 şubat ayından bu yana 2009 model astra h cdti araca sahibim ve geçen kurban bayramı öncesine kadar problemim yoktu. bayramda uzun yol yaptım. izmirden çorluya gittim. tekirdağa geldiğimde rampa çıkarken araç birden gaz kesti ve 3000 deviri geçmedi. göstergelerde de herhangi bir uyarı çıkmadı. stop edip tekrar çalıştırdığımda düzeldi ve normal olarak kullandım. izmire dönüşte bergamaya geldiğimde yine aynı problemi yaşadım ve yine göstergelerden kontrol ettiğimde uyarı gelmedi bu hali ile 60-70km yaptım. stop edip tekrar çalıştırdığımda yine düzeldi ama 2000 devirlerdeki o ani hızlanma özelliğini kaybetti. ogünden beride arabayı evin önüne bıraktım ve kullanmadım.
    c.tesi günü servise götüreceğim. fren gaz yöntemi ile kontrol ettiğimde gelen hata kodları; 070406, 119103, 010807.
    aracıma herzaman shell den yakıt alıyorum ve araç deposu bu süreç içerisinde çeyrek deponun altına düşmedi ve çoğu arkadaşın yaşadığı stop etme başıma gelmedi.
    Bununla ilgili yorum yapabilecek veya bilgi verebilecek olan arkadaşlardan bilgi bekliyorum.

    blackdanger'in dediği gibi sorununuz: turbo selenoid valfi...başınıza gelenlerin aynısı bu yaz tatil dönüşü uzun yolda benim başıma da gelmişti..hemen ertesi gün servise gittim. parça garantiden değişti...geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chicho

    öncelikle herkese merhaba.

    bende 2005 model astra h benzinli araba var. bugün yolda giderken araba birden çekişten düştü ve gaz verince bi lamba yanmaya başladı. gazı bırakınca sönüyor gaz verince yanıyor ve arabanın çalışması tamamen saçlamaya başladı. gaz verince por por diye titreyerek gaz yiyor. çekiştende baya düştü. durdum kontak açtım kapattım yapabilceğim herşeyi yaptım gazı dipledim falan filan düzelmedi bi türlü. nedir acaba sorun bilgisi olan yazarsa sevinirim..

    sorunum halloldu. aynı sorunu yaşayanlar için yazmak istedim.

    sorun ateşleme bobini arızalıymış. önce bujileri değiştirdim olmadı sonra bir de gittim bobin aldım orjinal delphi marka takınca araba normale döndü. 4 slottan biri arızalı cıktı.




  • KONU BAŞLIĞINI TAMAMIYLA OKUDUM DİKKAT!.

    Önceikle selamalar. Aynı sorundan müzdaripim ancak ben problemi Edremit mevkiinde selden geçtikten sonra yaşadım. Emme sisteminden hiçbir şekilde su girmedi hemen söküp baktım ancak araç kaz dağlarını tırmanırken arıza ışığını yakarak aniden çekişten düştü.
    Benim sorum şanzıman üzerinde iki tane sensör var. Problem bunlarla ilgili olabilir mi?. Sonuçta araçlar tüm sensörlerden gelen bilgilerin beyinde toplanmasıyla çaışıyor. Su içinde kalan tek bölge orasıydı. Araç mevcut devri yanlış okuyor olup turbo valfini yanıltıyor olabilir mi?.
    Şüphem şundan; bazı üyeler araçlarının valf değiştirmeden hatayı sildirdikten sonra düzeldiğini yazmış. Acaba yağışlı havaların bunda etkisi olabilir mi?. Ve yine bazı üyeler turbo ve turbo valfini değiştirseler bile aynı sorunu yaşadıklarını yazmış!. Aynıs orunu yaşayanlar dikkat etsin km göstergesi yüksek hızda (130-180kmh arası) sapma yapıyor.
    Bazen çok ufak sorunlardan dolayı arabaların elletmediğimiz yeri kalmıyor amacım direkt teşhis koymak. Sorunu yaşayanlar problemi yağışlı havalarda yaşayıp yaşamadıklarını söylerlerse bu şüphenin gerçek olup olmadığını anamış oluruz.
    Saygılar




  • Arkadaslar mahkeme sonucu yada nasil gidiyor neler yapildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar mahkeme sureci devam edlyor arac itü ye teste gonderildl baska dava acwnlar varsa benimle irtibata gecebilrler mi bu ariza ile lglili onlarida dosyaya eklmeyl dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar öncelikle .
    Benimde aracım 1.3 cdtı opel combo 2006 model ve bu arızadan şikayetçiyim 15-20 gündür.
    Yolda arıza lambasını yakıp bir süre sonra stop etme sorunu. durup tekrar marş yaptığımda çalışmama sorunu. Yetkili servisin ve özel servisin cihazla bakıp söylediği
    p-1191 kod: ray basınç alçak
    p-1093 kod:yakıt sistemi arızalı
    p-0090 kod:basınç kontrol hattı basınç valfi voltaj düşük
    Ray sensörü söküldü sensörün ucunda kir vardı temizlendi. pompacı enjektörcü tarafından. zaten 6 aylık sensör yeni değişmişti yolda turbo devredışı kalıyordu 1-2 sefer yapmıştı bu parçadan sebep dediler 6 ay önce onun için değişti.
    şimdi bu yolda arıza lambası nı yakıp yolda stop etmeler nedir bu sıkıntı ile uğraşıyorum yazılanları okudum baştan sona benim araç 800-850 devirde çalışmakta rolantide. rail hattı siparişi verildi bu gün. komple iki sensör ve boru su ile beraber. pahalıda bir parça bakalım ne olucak. yazılım comboya da olurmu acaba.
    Bir de bu opel servislerinde ve küçük şehirlerde usta bulmak büyük sıkıntı allah sanayiye yada servise düşmanı düşürmesin.
    selamlar.




  • Bu sorunun çözümü henuz yok anladığım kadariyla. Var mi çözüm bulan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konunun çözümü opele dava açıp hakkını aramaktır. 2.seçenek ise satışa çıkarmak 3. seçenek görmezden gelerek kullanmaya devam etmekle sorunu çözebilirsiniz ben ilk yolu seçtim dava açtım 3 yıl oldu hala debeleniyoruz keşke satsaydım ilk çıktığında arıza ama hayırlısı böyleymiş.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.