Şimdi Ara

Astra HB 1.6i 16V - 115 HP Easytronic Cosmo

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
21.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yaklaşık bir aydır araba almayı planlıyorum.her gün en az 3-4 saatim donanım haber ve ikinci el araba sitelerinde geçiyor.şunu söylemem gerek ki bir ayda sayenizde araba bilgim baya gelişti.fakat yine de çok eksiğim var.yardımlarınıza şimdiden teşekkür ediyorum.gelelim asıl muhabbete..

    2006-2007 seat leon,opel astra hb arasında sonunda astrada karar kıldım.aramalarım astra enjoy ve cosmo benzinli tiprtonik üzerinde yoğunlaştı.öğrenmek istediğim bu ikisinin arasında tam olarak ne fark var.ikisini yan yana koyduğumuzda cosmo ya da enjoy olduğunu nasıl anlarız.bir de bunların tvinport diye ayrıca türleri varmı.bir kaç yerde cosmo tvinport ifadesini gördüm ama opelin fiyat listesinde böyle bişey yoktu.

    arkadşlar açıkcası cosmo diye enjoyo sulanmak istemiyorum zira aralarıda ciddi fiyat farkı var.







  • mrb kardeş sana bi tavsiyem olacak TRiptonik yada otomatik alacaksann çok iyi araştır 2. elde bu tip araçlar çok riskli en ufak vites arızası sana çok pahalıya patlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Filozof_32

    mrb kardeş sana bi tavsiyem olacak TRiptonik yada otomatik alacaksann çok iyi araştır 2. elde bu tip araçlar çok riskli en ufak vites arızası sana çok pahalıya patlar
    doğru tespit.servise göstermeden alma kesinlikle
    quote:

    Orjinalden alıntı: Deep_Blue_1

    mrb kardeş sana bi tavsiyem olacak TRiptonik yada otomatik alacaksann çok iyi araştır 2. elde bu tip araçlar çok riskli en ufak vites arızası sana çok pahalıya patlar

  • quote:

    Orjinalden alıntı: palvin

    arkadaşlar yaklaşık bir aydır araba almayı planlıyorum.her gün en az 3-4 saatim donanım haber ve ikinci el araba sitelerinde geçiyor.şunu söylemem gerek ki bir ayda sayenizde araba bilgim baya gelişti.fakat yine de çok eksiğim var.yardımlarınıza şimdiden teşekkür ediyorum.gelelim asıl muhabbete..

    2006-2007 seat leon,opel astra hb arasında sonunda astrada karar kıldım.aramalarım astra enjoy ve cosmo benzinli tiprtonik üzerinde yoğunlaştı.öğrenmek istediğim bu ikisinin arasında tam olarak ne fark var.ikisini yan yana koyduğumuzda cosmo ya da enjoy olduğunu nasıl anlarız.bir de bunların tvinport diye ayrıca türleri varmı.bir kaç yerde cosmo tvinport ifadesini gördüm ama opelin fiyat listesinde böyle bişey yoktu.

    arkadşlar açıkcası cosmo diye enjoyo sulanmak istemiyorum zira aralarıda ciddi fiyat farkı var.

    Önce hayırlı olsun diyim.

    Enjoy ve Cosmo donanımı dıştan görünüşte pek ayırt etmek kolay değil gibi. Jantlar ve Cosmo'nun ön camına bakarak anlayabilirsiniz çünkü Cosmo'da 16" jantlar var. Cosmo'nun ön camında cama yapıştırılmış olan sensörler var ve bu sensörlerin yeri büyük bir siyah bölümle kapatılmış. Cosmo burdan anlaşılır çoğunlukla.

    Twinport yazanlarla yazmayanlara bakma. Hepsi aynı motor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orjinalden alıntı: palvin

    arkadaşlar yaklaşık bir aydır araba almayı planlıyorum.her gün en az 3-4 saatim donanım haber ve ikinci el araba sitelerinde geçiyor.şunu söylemem gerek ki bir ayda sayenizde araba bilgim baya gelişti.fakat yine de çok eksiğim var.yardımlarınıza şimdiden teşekkür ediyorum.gelelim asıl muhabbete..

    2006-2007 seat leon,opel astra hb arasında sonunda astrada karar kıldım.aramalarım astra enjoy ve cosmo benzinli tiprtonik üzerinde yoğunlaştı.öğrenmek istediğim bu ikisinin arasında tam olarak ne fark var.ikisini yan yana koyduğumuzda cosmo ya da enjoy olduğunu nasıl anlarız.bir de bunların tvinport diye ayrıca türleri varmı.bir kaç yerde cosmo tvinport ifadesini gördüm ama opelin fiyat listesinde böyle bişey yoktu.

    arkadşlar açıkcası cosmo diye enjoyo sulanmak istemiyorum zira aralarıda ciddi fiyat farkı var.

    Önce hayırlı olsun diyim.

    Enjoy ve Cosmo donanımı dıştan görünüşte pek ayırt etmek kolay değil gibi. Jantlar ve Cosmo'nun ön camına bakarak anlayabilirsiniz çünkü Cosmo'da 16" jantlar var. Cosmo'nun ön camında cama yapıştırılmış olan sensörler var ve bu sensörlerin yeri büyük bir siyah bölümle kapatılmış. Cosmo burdan anlaşılır çoğunlukla.

    Twinport yazanlarla yazmayanlara bakma. Hepsi aynı motor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: palvin

    arkadaşlar yaklaşık bir aydır araba almayı planlıyorum.her gün en az 3-4 saatim donanım haber ve ikinci el araba sitelerinde geçiyor.şunu söylemem gerek ki bir ayda sayenizde araba bilgim baya gelişti.fakat yine de çok eksiğim var.yardımlarınıza şimdiden teşekkür ediyorum.gelelim asıl muhabbete..

    2006-2007 seat leon,opel astra hb arasında sonunda astrada karar kıldım.aramalarım astra enjoy ve cosmo benzinli tiprtonik üzerinde yoğunlaştı.öğrenmek istediğim bu ikisinin arasında tam olarak ne fark var.ikisini yan yana koyduğumuzda cosmo ya da enjoy olduğunu nasıl anlarız.bir de bunların tvinport diye ayrıca türleri varmı.bir kaç yerde cosmo tvinport ifadesini gördüm ama opelin fiyat listesinde böyle bişey yoktu.

    arkadşlar açıkcası cosmo diye enjoyo sulanmak istemiyorum zira aralarıda ciddi fiyat farkı var.

    Önce hayırlı olsun diyim.

    Enjoy ve Cosmo donanımı dıştan görünüşte pek ayırt etmek kolay değil gibi. Jantlar ve Cosmo'nun ön camına bakarak anlayabilirsiniz çünkü Cosmo'da 16" jantlar var. Cosmo'nun ön camında cama yapıştırılmış olan sensörler var ve bu sensörlerin yeri büyük bir siyah bölümle kapatılmış. Cosmo burdan anlaşılır çoğunlukla.

    Twinport yazanlarla yazmayanlara bakma. Hepsi aynı motor.


    Birde cam altı krom çıtalar var Cosmo da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: palvin

    arkadaşlar yaklaşık bir aydır araba almayı planlıyorum.her gün en az 3-4 saatim donanım haber ve ikinci el araba sitelerinde geçiyor.şunu söylemem gerek ki bir ayda sayenizde araba bilgim baya gelişti.fakat yine de çok eksiğim var.yardımlarınıza şimdiden teşekkür ediyorum.gelelim asıl muhabbete..

    2006-2007 seat leon,opel astra hb arasında sonunda astrada karar kıldım.aramalarım astra enjoy ve cosmo benzinli tiprtonik üzerinde yoğunlaştı.öğrenmek istediğim bu ikisinin arasında tam olarak ne fark var.ikisini yan yana koyduğumuzda cosmo ya da enjoy olduğunu nasıl anlarız.bir de bunların tvinport diye ayrıca türleri varmı.bir kaç yerde cosmo tvinport ifadesini gördüm ama opelin fiyat listesinde böyle bişey yoktu.

    arkadşlar açıkcası cosmo diye enjoyo sulanmak istemiyorum zira aralarıda ciddi fiyat farkı var.

    Önce hayırlı olsun diyim.

    Enjoy ve Cosmo donanımı dıştan görünüşte pek ayırt etmek kolay değil gibi. Jantlar ve Cosmo'nun ön camına bakarak anlayabilirsiniz çünkü Cosmo'da 16" jantlar var. Cosmo'nun ön camında cama yapıştırılmış olan sensörler var ve bu sensörlerin yeri büyük bir siyah bölümle kapatılmış. Cosmo burdan anlaşılır çoğunlukla.

    Twinport yazanlarla yazmayanlara bakma. Hepsi aynı motor.


    Birde cam altı krom çıtalar var Cosmo da

    Alıntıları Göster
    bir de arkadaşlar arabada ekran turuncuysa cosmo diyebilir miyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palvin

    bir de arkadaşlar arabada ekran turuncuysa cosmo diyebilir miyiz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: palvin

    bir de arkadaşlar arabada ekran turuncuysa cosmo diyebilir miyiz.


    Ekran resimdeki gibi olacak



    Grafik bilgi ekranı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    quote:

    Orjinalden alıntı: palvin

    bir de arkadaşlar arabada ekran turuncuysa cosmo diyebilir miyiz.


    Ekran resimdeki gibi olacak



    Grafik bilgi ekranı

    Alıntıları Göster
    bende enjoy var 1.6 twinport triptronik.. harika bir araba.. cosmoyu bilmiyorum ama benim arabanın özelliklerini sayıyım..
    sport tuş
    16 inç ya da 17 inç jant.
    grafik bilgi ekranı.
    dıştan baya kaslı duruyor bence.
    kol koyma yeri ortada
    hb haliyle
    2006 gene
    yan aynalar karatmalı ama orjinalinde mi var yoksa sonradan mı eklenmiş bilmiyorum sormadım alırken eski sahibine.
    bir de değişiyor sanırım görüntüsü. benimkinde kapı açacakları ve o kapının oradaki şerit arabayla aynı renk..
    nedenini bilmiyorum ama tüm modellerde yok herhalde.
    inş yardımcı olabilmişimdir. selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurgu

    bende enjoy var 1.6 twinport triptronik.. harika bir araba.. cosmoyu bilmiyorum ama benim arabanın özelliklerini sayıyım..
    sport tuş
    16 inç ya da 17 inç jant.
    grafik bilgi ekranı.
    dıştan baya kaslı duruyor bence.
    kol koyma yeri ortada
    hb haliyle
    2006 gene
    yan aynalar karatmalı ama orjinalinde mi var yoksa sonradan mı eklenmiş bilmiyorum sormadım alırken eski sahibine.
    bir de değişiyor sanırım görüntüsü. benimkinde kapı açacakları ve o kapının oradaki şerit arabayla aynı renk..
    nedenini bilmiyorum ama tüm modellerde yok herhalde.
    inş yardımcı olabilmişimdir. selamlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kurgu

    bende enjoy var 1.6 twinport triptronik.. harika bir araba.. cosmoyu bilmiyorum ama benim arabanın özelliklerini sayıyım..
    sport tuş
    16 inç ya da 17 inç jant.
    grafik bilgi ekranı.
    dıştan baya kaslı duruyor bence.
    kol koyma yeri ortada
    hb haliyle
    2006 gene
    yan aynalar karatmalı ama orjinalinde mi var yoksa sonradan mı eklenmiş bilmiyorum sormadım alırken eski sahibine.
    bir de değişiyor sanırım görüntüsü. benimkinde kapı açacakları ve o kapının oradaki şerit arabayla aynı renk..
    nedenini bilmiyorum ama tüm modellerde yok herhalde.
    inş yardımcı olabilmişimdir. selamlar



    Orjinal standart olarak gelen jantlar 16'' lik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    quote:

    Orjinalden alıntı: kurgu

    bende enjoy var 1.6 twinport triptronik.. harika bir araba.. cosmoyu bilmiyorum ama benim arabanın özelliklerini sayıyım..
    sport tuş
    16 inç ya da 17 inç jant.
    grafik bilgi ekranı.
    dıştan baya kaslı duruyor bence.
    kol koyma yeri ortada
    hb haliyle
    2006 gene
    yan aynalar karatmalı ama orjinalinde mi var yoksa sonradan mı eklenmiş bilmiyorum sormadım alırken eski sahibine.
    bir de değişiyor sanırım görüntüsü. benimkinde kapı açacakları ve o kapının oradaki şerit arabayla aynı renk..
    nedenini bilmiyorum ama tüm modellerde yok herhalde.
    inş yardımcı olabilmişimdir. selamlar



    Orjinal standart olarak gelen jantlar 16'' lik

    Alıntıları Göster
    Ünal twinportla ecotec 115 hp arasında nası fark yok ya.
    biri 105 hp biri 115
    biri 150 nm diğeri 155...
    Enjoy ile cosmo arasında dağlar kadar fark var abi.biri deri döşem biri kumaş.2007 b modeli için konuşuyorum biri piyano black göğüslük biri plastik.kaldıki cosmoların büyük kısmı zenon paketli.sana tavsiyem ikisinide bin.kararı hissediceksin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Ünal twinportla ecotec 115 hp arasında nası fark yok ya.
    biri 105 hp biri 115
    biri 150 nm diğeri 155...
    Enjoy ile cosmo arasında dağlar kadar fark var abi.biri deri döşem biri kumaş.2007 b modeli için konuşuyorum biri piyano black göğüslük biri plastik.kaldıki cosmoların büyük kısmı zenon paketli.sana tavsiyem ikisinide bin.kararı hissediceksin.

    Alıntıları Göster
    2006 modeller Twinport motor.

    Ki arkadaş dıştan görünüşünde nasıl ayırt ediliyor dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    2006 modeller Twinport motor.

    Ki arkadaş dıştan görünüşünde nasıl ayırt ediliyor dedi.

    Alıntıları Göster
    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 6 Mayıs 2009; 19:16:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz

    Ünal twinportla ecotec 115 hp arasında nası fark yok ya.
    biri 105 hp biri 115
    biri 150 nm diğeri 155...
    Enjoy ile cosmo arasında dağlar kadar fark var abi.biri deri döşem biri kumaş.2007 b modeli için konuşuyorum biri piyano black göğüslük biri plastik.kaldıki cosmoların büyük kısmı zenon paketli.sana tavsiyem ikisinide bin.kararı hissediceksin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    Ünal twinportla ecotec 115 hp arasında nası fark yok ya.
    biri 105 hp biri 115
    biri 150 nm diğeri 155...
    Enjoy ile cosmo arasında dağlar kadar fark var abi.biri deri döşem biri kumaş.2007 b modeli için konuşuyorum biri piyano black göğüslük biri plastik.kaldıki cosmoların büyük kısmı zenon paketli.sana tavsiyem ikisinide bin.kararı hissediceksin.

    hacı
    bende 2006 twinport astra hb var.

    enjoy+sport 1.6 arkada twinport yazıyor. arabanın kaputunu açınca ecotec yazıyor..105 beygir benim ki. 2. olarak kumaş döşeme. anlamadım yani dediklerinin tam tersi :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.

    Alıntıları Göster
    1.eğer bir araba opel ise showroomdan veya aracın yanından kaçmak en iyisidir.
    2.eğer bir araba hem opel hem de easytronik şanzımana sahip ise o zaman hızla ve acilen kaçmak alınacak kararların arasında en iyisidir.
    nerede ne tarz arıza verip yolda bırakacağı belli olmayan , sorunları bir türlü çözümlenemeyen ve piyasadaki bir çok muadil fiyattaki rakibine göre sorun çıkarma ve hata verme olasılığı fazla olan bir markadan uzak durmanızı tavsiye ederim.Satın aldığınız aracınız üstüne üslük easytronik ise ve bir gün ekranda F ile karşılaşır ve cüzdanınızın arasına sıkışan bir miktar para opel tarafından alınır.
    benim size tavsiyem otomatik şanzımanlı bir araç arıyorsanız opel markasından kesinlikle uzak durmanız , manuel düşünüyorsanız da opelden uzak durmanızdır.
    naçizane fikirlerimi sadece sizin ileride opelden kaynaklanan problemleri yaşamamanızdir. eğer geçen süreç içerisinde aracınızı aldıysanız hayırlı ve arızasız kullanmanızı dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: codexhoo

    1.eğer bir araba opel ise showroomdan veya aracın yanından kaçmak en iyisidir.
    2.eğer bir araba hem opel hem de easytronik şanzımana sahip ise o zaman hızla ve acilen kaçmak alınacak kararların arasında en iyisidir.
    nerede ne tarz arıza verip yolda bırakacağı belli olmayan , sorunları bir türlü çözümlenemeyen ve piyasadaki bir çok muadil fiyattaki rakibine göre sorun çıkarma ve hata verme olasılığı fazla olan bir markadan uzak durmanızı tavsiye ederim.Satın aldığınız aracınız üstüne üslük easytronik ise ve bir gün ekranda F ile karşılaşır ve cüzdanınızın arasına sıkışan bir miktar para opel tarafından alınır.
    benim size tavsiyem otomatik şanzımanlı bir araç arıyorsanız opel markasından kesinlikle uzak durmanız , manuel düşünüyorsanız da opelden uzak durmanızdır.
    naçizane fikirlerimi sadece sizin ileride opelden kaynaklanan problemleri yaşamamanızdir. eğer geçen süreç içerisinde aracınızı aldıysanız hayırlı ve arızasız kullanmanızı dilerim

    Alıntıları Göster
    yani bu kadar opel alan millet enayimi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.




    Makyajdan sonra yeni motor ile değişken süpap zamanlaması geldi eskilerde yok öyle birşey, twinport ise başka çalışma prensibine sahip,sadece ben bile sayfalarca dolusu yazı yazdım grafik ekledim, forumda biraz araştırırsan ne olduğunu, nasıl çalıştığını öğrenirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 12 Mayıs 2009; 12:48:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.




    Makyajdan sonra yeni motor ile değişken süpap zamanlaması geldi eskilerde yok öyle birşey, twinport ise başka çalışma prensibine sahip,sadece ben bile sayfalarca dolusu yazı yazdım grafik ekledim, forumda biraz araştırırsan ne olduğunu, nasıl çalıştığını öğrenirsin.

    Alıntıları Göster
    forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=26998549
    selamlarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.




    Makyajdan sonra yeni motor ile değişken süpap zamanlaması geldi eskilerde yok öyle birşey, twinport ise başka çalışma prensibine sahip,sadece ben bile sayfalarca dolusu yazı yazdım grafik ekledim, forumda biraz araştırırsan ne olduğunu, nasıl çalıştığını öğrenirsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    2004ten sonraki tüm ecotec motorlar twinporttur. Twinport ecotec motorda kullanılan teknolojinin ismidir. Yani ecotec motora verilen kod twinport teknolojinin ismidir. 105 hp de 115 hp de twinport teknolojili ecotec motordur. Sadece yazılımla gücü ve torku artırıyorlar.

    Hiç alakası yok, 105 ile 115 beygir arasında çok önemli farklar var, birincisi 115 beygir motor değişken süpap zamanlamalı , 2.si 115likde artık twinport da yok, o motor yeni bir tasarım.


    Yanlış bilip yanlış bilgilendirmeyelim. Değişken supap zamanlamasını opel 2004ten beri kullanıyor. Twinportun ismi de bundan geliyor. Yeni üretilen astraların arkasında 1.6 twinport yazmıyor diye böyle bi yorum yapmak komik olmuş. 2004ten sonra üretilen Opel motorlarının hepsi twinporttur. Yazılımla, sıkıştırma oranı artırılarak 105ten 115e çıkarılmış. 115e çıkarılmasının birinci sebebi astra sedanın hb ten ağır olması. Sedan çıkınca 105lik yetmeyeceği düşünelerek 115lik motor tasarlandı. E tabi şimdi hb de de kullanılıyor. İnsigniada da.




    Makyajdan sonra yeni motor ile değişken süpap zamanlaması geldi eskilerde yok öyle birşey, twinport ise başka çalışma prensibine sahip,sadece ben bile sayfalarca dolusu yazı yazdım grafik ekledim, forumda biraz araştırırsan ne olduğunu, nasıl çalıştığını öğrenirsin.


    Arkadaşım sen böyle bilmeye devam et ya da öğrenmek istiyorsan aç bi konu bunla ilgili opel bölümüne. Cevaplardan öğren...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.