Şimdi Ara

Astra J Cosmo 1.4 Turbo İzlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
33.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Bayadan beri forumu takip etmiyordum.

    Bu gece baktım ve genel olarak forum Astra H ve daha eski modellerle alakalı konular var.

    Bende genel olarak Astra J 1.4 Turbo ile alakalı kullanıcı yorumlarını burada paylaşmak istedim.


    Astra J nin dış tasarımını anlatmaya gerek yok.

    Genel olarak beğenilen bir kasası var tabiki beğenmeyenlerde olabilir bu tercih meselesi.

    Ben arabanın içi ve benim gördüğüm olumlu olumsuz konuları buradan paylaşayım.

    Arkadaşlar aracın en önemli kısmı olan ön konsol gerçekten tatmin edici düzeyde modern ve estetik.

    Koltuğa oturduğunuzda gerçekten Opel'in değisen yüzünü görüyorsunuz.

    İç malzeme kalitesi yeterli düzeyde diyebilirim.

    Cosmo donanım kullanıcısı olduğum için,Cosmo nun size sunduğu AFL far sistemi harika olarak yorumlayabiliriz.

    Gerçekten eğer daha önceki aracınız xenon farlı bir araba değilse farkı aşırı düzeyde hissediyorsunuz.

    Farlar size özellikle uzun yol yolculuklarınızda çok yardımcı oluyor.

    Direksiyonun yönüne göre hareket etmesi ve bi-xenon özelliği harika.

    Ben daha önceden orjinal mercekli xenonu olan bir araç kullanıyordum fakat uzun farları sarıydı.

    Astra da bulunan bi-xenon teknolojisi harika zifiri karanlık yollarda bile kesinlikle gündüzden farkı kalmıyor yolların.

    Fakat ıslak zeminde xenonların çok yeterli olduğunu söyleyemem.

    Cosmo donanımın başka sunduğu özelliklerde var ama en bariz olanı tabiki AFL far sistemi,bu yüzden diğer detaylara değinmiyorum.

    Aracın yakıt tüketimi ise İstanbul şehir içi 9 litre civarında.

    Performansı gerçekten tatminkar.

    200 km ye kadar rahat çıkıyor,220 den sonra biraz tıkanıyor.220 den sonrası yol durumu ve vites değişimlerine bağlı olarak farklılık gösterebiliyor.

    Aracın eksi yönleri sadece arabanın içine bindiğinizde hissedebileceğiniz bir kaç detay.

    Bunlardan bahsetmek gerekirse en büyük problem arabanın içinden gelen gıcırtı sesleri.

    Koltukları yarı deri yarı kumaş olduğu için özellikle kemeri takarak kullansanız da veya arkanızdan takma durumunuzda kemerin yuvası koltuğun deri kısmına yaptığı sürtünmeden ötürü zaman zaman gıcırtı yapıyor.

    Bunun yanında nereden geldiğini anlayamadım ama sanırım arabanın arka kısmından gelen başka gıcırtı sesleri de var.Sanırım onlarda arka koltuklardan geliyor fakat ön koltuktaki kemer sesinden tamamen farklı veya daha çok rahatsız edici.

    Özellikle arnavut kaldırım tarzı yollarda çok bariz hissediliyor yani arabada müzik açık değilse gerçekten rahatsız olabilirsiniz.

    Bu sesler benim aracıma özel değil genel olarak Astra J nin kronik problemleri.

    Fakat hepsinin çözümü var yetkili serviste ücretsiz olarak rahatsız edici seslere yapılan uygulamalar sonucu yalıtım yapılıyor.

    Ben daha uygun olmadağım için bu işlemleri yaptıramadım fakat en kısa sürede yaptıracağım.

    Ayrıca birde tatlı bela kaliper problemi var.

    Ben yaşamadım veya yaşadım ben anlıyamadım fakat genel olarak forumlarda kaliperden gelen sanırım bir sesten bahsediliyor.Bununda çözümü yetkili servisler tabiki.

    Bunlar ilk aklıma gelenler.

    Eğer bunlardan başka sormak istedikleriniz olursa memnuniyetle cevaplamak isterim arkadaşlar.

    Hepinize iyi forumlar.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Astra J Cosmo 1.4 Turbo Kullanıcı Yorumları

    Opel Astra J Cosmo 1.4 Turbo, yakıt verimliliği, güçlü performansı ve sofistike özellikleriyle öne çıkan popüler bir kompakt hatchback'tir. İşte bu araba hakkındaki bazı kullanıcı yorumları:

    Performans: Astra J Cosmo 1.4 Turbo, 140 beygir gücü ve 200 Nm tork üreten 1.4 litrelik turboşarjlı bir motora sahiptir. Bu, hızlı bir hızlanma ve etkileyici bir üst devir menzili sağlar. Kullanıcılar, aracın sürüşünün keyifli olduğunu ve hızlanma gücünün özellikle sollamalarda güven verdiğini belirtiyorlar.

    Yakıt Verimliliği: Turboşarjlı motoruna rağmen, Astra J Cosmo 1.4 Turbo dikkat çekici derecede yakıt verimlidir. Gerçek dünya koşullarında ortalama 5,5 litre/100 km yakıt tükettiği bildirilmiştir. Bu, bütçenize ve çevreye fayda sağlayan ekonomik bir seçenektir.

    Özellikler: Astra J Cosmo 1.4 Turbo, deri döşemeler, çift bölgeli klima kontrolü ve dokunmatik ekranlı bir bilgi-eğlence sistemi gibi birinci sınıf özelliklerle donatılmıştır. Kullanıcılar, kabinin rahat ve iyi donanımlı olduğunu, bilgi-eğlence sisteminin kullanıcı dostu olduğunu belirtmektedirler.

    Güvenlik: Güvenlik konusunda Astra J Cosmo 1.4 Turbo, altı hava yastığı, ABS frenler ve elektronik stabilite kontrolü gibi bir dizi güvenlik özelliğiyle donatılmıştır. Kullanıcılar, aracın güvenli ve emniyetli hissettirdiğini belirtmektedir.

    Genel Yorumlar: Genel olarak, Opel Astra J Cosmo 1.4 Turbo, performans, yakıt verimliliği ve özellikler açısından dengeli bir kompakt hatchback'tir. Kullanıcılar, sürüş deneyimini, yakıt ekonomisini ve kabin konforunu övgülerle karşılamaktadır. Bu araba, günlük işe gidip gelmeler, hafta sonu gezileri ve uzun yolculuklar için uygun bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yüksek süratelerde tüketim ne kadar?

    Örneğin 180 km/h hızda 100 km de ne kadar tüketiyor?

    İstanbul şehir için dediğiniz yoğun bir trafik mi?

    Arabanın yol tutuşu nasıl. Ser girilen virajlarda gövde nasıl davranıyor? Yüksek süratlerde viraj kabiliyeti ve direksiyon hissi nasıl?

    130 km/h civarı hızlarda rüzgar, lastik ve motor sesi nasıl. Örneğin bu süratlerde keyifle müzik dinlenebiliyor mu?

    Golf 1,4 Tsi kullandınız mı? Ses (gürültü) açısından hangisi daha konfırlu?


    Bilgi verirseniz memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Yüksek süratelerde tüketim ne kadar?

    Örneğin 180 km/h hızda 100 km de ne kadar tüketiyor?

    İstanbul şehir için dediğiniz yoğun bir trafik mi?

    Arabanın yol tutuşu nasıl. Ser girilen virajlarda gövde nasıl davranıyor? Yüksek süratlerde viraj kabiliyeti ve direksiyon hissi nasıl?

    130 km/h civarı hızlarda rüzgar, lastik ve motor sesi nasıl. Örneğin bu süratlerde keyifle müzik dinlenebiliyor mu?

    Golf 1,4 Tsi kullandınız mı? Ses (gürültü) açısından hangisi daha konfırlu?


    Bilgi verirseniz memnun olurum.

    cevaplar bekleniiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Yüksek süratelerde tüketim ne kadar?

    Örneğin 180 km/h hızda 100 km de ne kadar tüketiyor?

    İstanbul şehir için dediğiniz yoğun bir trafik mi?

    Arabanın yol tutuşu nasıl. Ser girilen virajlarda gövde nasıl davranıyor? Yüksek süratlerde viraj kabiliyeti ve direksiyon hissi nasıl?

    130 km/h civarı hızlarda rüzgar, lastik ve motor sesi nasıl. Örneğin bu süratlerde keyifle müzik dinlenebiliyor mu?

    Golf 1,4 Tsi kullandınız mı? Ses (gürültü) açısından hangisi daha konfırlu?


    Bilgi verirseniz memnun olurum.

    Aynı aracın Sport donanımına sahibim. Elimden geldiğince yardımcı olayım dostum.


    -Yüksek süratlerde çok dikkat etmedim gerçekten ne desem yalan olur.

    - Ben trafiğin saç baş yoldurduğu ışıkların, çukurların bol olduğu, trafiğin her zaman sıkışık olduğu çok fazla dur kalk yapmak zorunda kaldığım bir şehirdeyim ve tüketim yazın 8.5 şu an ise 8.8, 9.0. Ama şöyle de birşey var çok kısa mesafe yapıyorum günübirlik motor anca ısınıyor yani.

    - Bu aracın en üstün ve en karakteristik özelliği kesinlikle yol tutuşu ve direksiyon tepkileridir bundan emin olun. İstediğim süratle istediğim viraja girmekten artık korkmuyorum. Hele flexride opsiyonu eklenirse limitler daha da zorlanır diye tahmin ediyorum.

    - Hocam 120 den itibaren sol dikiz aynasından hafif bir rüzgar sesi geliyor bu kronik sorunu diye tahmin ediyorum ama müziği bastıracak insanı rahatsız edecek fazla bir ses değil. Ben müziği açınca kulağımı dayamasam duymuyorum o sesi. Onun dışında rahatsız edici motor sesi ve lastik sesi yok. Yüksek devirlerde homurtu şeklinde çok tatlı bir turbo sesi var.

    - Golf yalıtım olarak gerçekten başarılı bir araç. Çünkü uzun yıllar yollarda ve vw önem veriyor Golf'e. Aracımı alırken tabiki ikisi arasında kaldım ancak Golf beni hiç heyecanlandırmadı. Benim karakteristik yapıma uymadı diye düşünüyorum.

    - Ben de aracımı ilk alırken sesler vardı ama şu an hiçbir yok. Servis hallediyor basit şeyler. Sonuçta Yeni Astra yepyeni bir platform ve sıfır sorun beklemek hata olur.

    Diyeceklerim bunlar alacak olanlara tavsiye ediyorum. Gerçekten çok başarılı çok konforlu ve çok donanımlı bir araç. 9 Ay oldu alalı binince hala beni heyecanlandırıyor böyle de özetleyim.




  • Cevaplariniz aklimizdaki sorylara cevap oldu hocam benimde merakim Vites araliklari yani. 5. vitesle 3000 devirde ve 6.vitesle 3000 devirde kac km surat yapiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _suzum_

    Selam! Peki dizin ne mantıkla şişkin yapıldığı belli olmayan anahtar yuvasına çarpmasına nedemeli,
    peki yola bir karışlık görme açısından bakmaya, a sütununun rezaletine?

    1.4 tsi meselesine gelince, kullanmadım yanlız tdi siniyle tanıştım ama golf4 sahibiydim sonra gittim aile büyüyünce combo aldım.
    Emin olun konforda gölf 4 ün bile yanına yaklaşamaz...
    Sanırım alman ekolünün arkasına saklanan opeli biraz fazla gözümüzde büyütüyoruz.

    Ben opelin ne kadar küçük düşünen bir firma olduğunu açtığım başlıkta yazmıştım ama sağ olsun yönetici
    ne alakaysa silmiş.

    Sonuç olarak golf varken opelin hangibir modelini şahsen kıyas bile etmem...

    Sen sorunlu musun ? Girdiğin her başlığı kirletmeye hakkın var mı ? git şikayetvar.com a derdini anlat. Yöneticiler silecek tabi her yerde insanları tahrik ediyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    Cevaplariniz aklimizdaki sorylara cevap oldu hocam benimde merakim Vites araliklari yani. 5. vitesle 3000 devirde ve 6.vitesle 3000 devirde kac km surat yapiyor?

    Guncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli


    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    Cevaplariniz aklimizdaki sorylara cevap oldu hocam benimde merakim Vites araliklari yani. 5. vitesle 3000 devirde ve 6.vitesle 3000 devirde kac km surat yapiyor?

    Guncel

    Guncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli


    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    Cevaplariniz aklimizdaki sorylara cevap oldu hocam benimde merakim Vites araliklari yani. 5. vitesle 3000 devirde ve 6.vitesle 3000 devirde kac km surat yapiyor?

    Guncel

    Guncel

    Alıntıları Göster
    hocam açıklayıcı bilgileriniz için teşekkürler.....




  • Bende otomatik enjoy unu aldim yakit sehirici 10 litre vites dsg ile karsilastirilamaz dsg daha iyi arac konforlu golften ayni uzun yolda yakit inanilmaz dusuyor 6 litre 120-140 arasi aracim suan 3000 kmde yakitin s.ici bundan assa dusecegini sanmiyorum...3000 devirde 140 160 arasi gidiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bscol -- 8 Haziran 2012; 11:58:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bscol

    Bende otomatik enjoy unu aldim yakit sehirici 10 litre vites dsg ile karsilastirilamaz dsg daha iyi arac konforlu golften ayni uzun yolda yakit inanilmaz dusuyor 6 litre 120-140 arasi aracim suan 3000 kmde yakitin s.ici bundan assa dusecegini sanmiyorum...3000 devirde 140 160 arasi gidiyor
    Yalıtım olarak golf ten aşağıda değil forumda yalıtımla ilgili test değerleri paylaşılmıştı fark yok. Astra j sahibiyim arkadaşımda golf var iki aracıda aynı koşullarda test ettikten sonra yalıtım farkı olmadığını gördük. Bu arada trafikte ve istasyonda yakıt alırken karşılaştığım golf sahiplerinin aracımın yanına gelip incelemesi ayrıca gurur verici
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Live yourlife

    Yalıtım olarak golf ten aşağıda değil forumda yalıtımla ilgili test değerleri paylaşılmıştı fark yok. Astra j sahibiyim arkadaşımda golf var iki aracıda aynı koşullarda test ettikten sonra yalıtım farkı olmadığını gördük. Bu arada trafikte ve istasyonda yakıt alırken karşılaştığım golf sahiplerinin aracımın yanına gelip incelemesi ayrıca gurur verici

    Alıntıları Göster
    Tasarım olarak Astra J gerçekten başarılı bir araç sürüş dinamikleri gerçekten iyi Standart bir Golf ten daha çekici duruyor(17 jantlarında büyük etkisiyle).

    Eksileri ise

    Motoru ve şanzumanıda Dsg ve Tsi kombinasyonu kadar performanslı değil ve Tüketimi makul değil..Manueldede Tsi motor 1.4 T den daha başarılı her disiplinde..

    Ses Yalıtımı konusunda ciddi farklar var Golf çok uğraşılmış bi araba bu konuda.Astra ise çok sesti ve gıcırtı + takurtular had safhada(görünüme + puan kazandıran 17 jantların ve yol tutaşu olumlu etkileyen sert süspansiyonların acısını orta düzey bozuk zeminde bile ödetiyor..

    Malzeme kalitesi olarak bir Golf kullanıcısının ne Astra H yi nede Astra J yi Başarılı bulması imkansız.(Cosmo da koltuk vs aksesuarların aracın çıtasını yükselttiğini belirtmeliyim ama Enjoy vs donanım malzeme olarak ciddi vasat hatta Astra G seviyesinde değil kullanılan plastik.)

    Bunların dışında en büyük artısı Easytronik gibi rezil bi şanzumandan sonra tekrar klasik 5 ileri otomatik kullanması (Dsg nin eline Hızlanma ve yakıt tüketimi olarak su dökemez) ama Dsg deki gibi ya bozulursa ben ne yaparım stresıde yok.klasik otomatik artık ülkemizde çözülmüş ustası vs bol çok kullanılan bir sistem buda insana güven veriyor arıza potansiyeli ise çift kavramalı otomatiklere göre daha düşük.

    Bunun haricinde Astranın benim gözümde en büyük artısı Lpg takılıyor olması.Gidip geliyorum sürekli gönlüm ve aklım hep Golf Tsi de ama Lpg olmadan kullanmak istemiyorum Astra yada Civic ten alırsam sırf bu sebepten alıp Tsi ye Lpg çözüldüğü gibide tekrar Golf e dönmek istiyorum.Golf kullananın inmesi biraz zor oluyor gerçekten hastalık yapan lanet bi araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rene54 -- 24 Haziran 2012; 10:23:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    Tasarım olarak Astra J gerçekten başarılı bir araç sürüş dinamikleri gerçekten iyi Standart bir Golf ten daha çekici duruyor(17 jantlarında büyük etkisiyle).

    Eksileri ise

    Motoru ve şanzumanıda Dsg ve Tsi kombinasyonu kadar performanslı değil ve Tüketimi makul değil..Manueldede Tsi motor 1.4 T den daha başarılı her disiplinde..

    Ses Yalıtımı konusunda ciddi farklar var Golf çok uğraşılmış bi araba bu konuda.Astra ise çok sesti ve gıcırtı + takurtular had safhada(görünüme + puan kazandıran 17 jantların ve yol tutaşu olumlu etkileyen sert süspansiyonların acısını orta düzey bozuk zeminde bile ödetiyor..

    Malzeme kalitesi olarak bir Golf kullanıcısının ne Astra H yi nede Astra J yi Başarılı bulması imkansız.(Cosmo da koltuk vs aksesuarların aracın çıtasını yükselttiğini belirtmeliyim ama Enjoy vs donanım malzeme olarak ciddi vasat hatta Astra G seviyesinde değil kullanılan plastik.)

    Bunların dışında en büyük artısı Easytronik gibi rezil bi şanzumandan sonra tekrar klasik 5 ileri otomatik kullanması (Dsg nin eline Hızlanma ve yakıt tüketimi olarak su dökemez) ama Dsg deki gibi ya bozulursa ben ne yaparım stresıde yok.klasik otomatik artık ülkemizde çözülmüş ustası vs bol çok kullanılan bir sistem buda insana güven veriyor arıza potansiyeli ise çift kavramalı otomatiklere göre daha düşük.

    Bunun haricinde Astranın benim gözümde en büyük artısı Lpg takılıyor olması.Gidip geliyorum sürekli gönlüm ve aklım hep Golf Tsi de ama Lpg olmadan kullanmak istemiyorum Astra yada Civic ten alırsam sırf bu sebepten alıp Tsi ye Lpg çözüldüğü gibide tekrar Golf e dönmek istiyorum.Golf kullananın inmesi biraz zor oluyor gerçekten hastalık yapan lanet bi araba.

    Alıntıları Göster
    Konuyu buradan güncel tutabiliriz,soruları olanlar sorabilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merrdo

    Konuyu buradan güncel tutabiliriz,soruları olanlar sorabilir..

    Alıntıları Göster
    bende almayı düşünüyorum 1.4 140hp turbo..aracı daha uzun süreler sürüyorsanız daha gelişmiş deneyimlerinizi aktarırsanız memnun olurum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    Tasarım olarak Astra J gerçekten başarılı bir araç sürüş dinamikleri gerçekten iyi Standart bir Golf ten daha çekici duruyor(17 jantlarında büyük etkisiyle).

    Eksileri ise

    Motoru ve şanzumanıda Dsg ve Tsi kombinasyonu kadar performanslı değil ve Tüketimi makul değil..Manueldede Tsi motor 1.4 T den daha başarılı her disiplinde..

    Ses Yalıtımı konusunda ciddi farklar var Golf çok uğraşılmış bi araba bu konuda.Astra ise çok sesti ve gıcırtı + takurtular had safhada(görünüme + puan kazandıran 17 jantların ve yol tutaşu olumlu etkileyen sert süspansiyonların acısını orta düzey bozuk zeminde bile ödetiyor..

    Malzeme kalitesi olarak bir Golf kullanıcısının ne Astra H yi nede Astra J yi Başarılı bulması imkansız.(Cosmo da koltuk vs aksesuarların aracın çıtasını yükselttiğini belirtmeliyim ama Enjoy vs donanım malzeme olarak ciddi vasat hatta Astra G seviyesinde değil kullanılan plastik.)

    Bunların dışında en büyük artısı Easytronik gibi rezil bi şanzumandan sonra tekrar klasik 5 ileri otomatik kullanması (Dsg nin eline Hızlanma ve yakıt tüketimi olarak su dökemez) ama Dsg deki gibi ya bozulursa ben ne yaparım stresıde yok.klasik otomatik artık ülkemizde çözülmüş ustası vs bol çok kullanılan bir sistem buda insana güven veriyor arıza potansiyeli ise çift kavramalı otomatiklere göre daha düşük.

    Bunun haricinde Astranın benim gözümde en büyük artısı Lpg takılıyor olması.Gidip geliyorum sürekli gönlüm ve aklım hep Golf Tsi de ama Lpg olmadan kullanmak istemiyorum Astra yada Civic ten alırsam sırf bu sebepten alıp Tsi ye Lpg çözüldüğü gibide tekrar Golf e dönmek istiyorum.Golf kullananın inmesi biraz zor oluyor gerçekten hastalık yapan lanet bi araba.

    Bir yanlışınız var active select şanzıman 5 ileri değil 6 ileridir.




  • Araci alali yaklasik olarak 17 ay oldu,suanda 24.000 km de.

    Yol bilgisayari yakit tuketim degeri 8.7/100km olarak gozukuyor. Tabii bu karma bir deger yani uzun yol ve sehir ici karisimi. Istanbul da kullanilacaksa arac,malum yokusu,trafigi vs derken 9.2-9.7 arasinda olmasi muhtemel.

    Yukarida da yazdigim gibi bir cok luks aracta dahi bulunmayan AFL sistemi cok harika,bir cok arac sahibi pek arastirmadan almis aracini donanim paketi olarak ve daha sonradan cogu Cosmo donanim almadigi icin pisman oluyor.

    Arac 6 ileri vites,200 e kadar hizlanmasinda bir problem yok. 200 den sonra hizlanma biraz yavasliyor. Benim gordugum maksimum deger 220km idi duz yolda. Bunun da ustune duz yolda sanirim 5-6 km daha cikar ama limitlerine ulastiginizi motor olarak hissediyorsunuz.

    Sorulari olanlar sorabilir,cevaplanaktan memnuniyet duyarim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merrdo

    Araci alali yaklasik olarak 17 ay oldu,suanda 24.000 km de.

    Yol bilgisayari yakit tuketim degeri 8.7/100km olarak gozukuyor. Tabii bu karma bir deger yani uzun yol ve sehir ici karisimi. Istanbul da kullanilacaksa arac,malum yokusu,trafigi vs derken 9.2-9.7 arasinda olmasi muhtemel.

    Yukarida da yazdigim gibi bir cok luks aracta dahi bulunmayan AFL sistemi cok harika,bir cok arac sahibi pek arastirmadan almis aracini donanim paketi olarak ve daha sonradan cogu Cosmo donanim almadigi icin pisman oluyor.

    Arac 6 ileri vites,200 e kadar hizlanmasinda bir problem yok. 200 den sonra hizlanma biraz yavasliyor. Benim gordugum maksimum deger 220km idi duz yolda. Bunun da ustune duz yolda sanirim 5-6 km daha cikar ama limitlerine ulastiginizi motor olarak hissediyorsunuz.

    Sorulari olanlar sorabilir,cevaplanaktan memnuniyet duyarim.
    yani takriben günlük kullanımda 9-10 litre uzun yolda 7-8 lt diyebilirmiyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    yani takriben günlük kullanımda 9-10 litre uzun yolda 7-8 lt diyebilirmiyiz?

    Evet oyle diyebiliriz,hatta caniniz sıkılmazsa 90 km sabitleyip giderseniz cok daha az yakar uzun yolda 5.5/6.0 gibi ama 120-140 zaman zaman artan hizlanmalarida katicak olursak 7.0/7.5 arasi bisey yakmasi muhtemel.

    Sehir ici yakari da dedigim gibi.
    Bu eski zamlar gelmeden yani benzin 4.60 civarindayken sehir ici 100 liraya 200 km yol gidiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merrdo


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    yani takriben günlük kullanımda 9-10 litre uzun yolda 7-8 lt diyebilirmiyiz?

    Evet oyle diyebiliriz,hatta caniniz sıkılmazsa 90 km sabitleyip giderseniz cok daha az yakar uzun yolda 5.5/6.0 gibi ama 120-140 zaman zaman artan hizlanmalarida katicak olursak 7.0/7.5 arasi bisey yakmasi muhtemel.

    Sehir ici yakari da dedigim gibi.
    Bu eski zamlar gelmeden yani benzin 4.60 civarindayken sehir ici 100 liraya 200 km yol gidiyorum.

    bilgilendirme için teşekkürler..aktarma nasıl peki? bir fransızlar (peugot,citröen,renault) gibi enkaz değildir umarım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    quote:

    Orijinalden alıntı: Merrdo


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    yani takriben günlük kullanımda 9-10 litre uzun yolda 7-8 lt diyebilirmiyiz?

    Evet oyle diyebiliriz,hatta caniniz sıkılmazsa 90 km sabitleyip giderseniz cok daha az yakar uzun yolda 5.5/6.0 gibi ama 120-140 zaman zaman artan hizlanmalarida katicak olursak 7.0/7.5 arasi bisey yakmasi muhtemel.

    Sehir ici yakari da dedigim gibi.
    Bu eski zamlar gelmeden yani benzin 4.60 civarindayken sehir ici 100 liraya 200 km yol gidiyorum.

    bilgilendirme için teşekkürler..aktarma nasıl peki? bir fransızlar (peugot,citröen,renault) gibi enkaz değildir umarım..

    Enkaz kisiye gore degisir bence,sonuc olarak o araclarinda bi kullanicisi var ve sokaklarda devamli goruyoruz

    Burada onemli nokta su bence,Opel İnsignia lar da ilk ciktigi zaman 1.6 180hp motor cogu kisiyi cezbetti,fakat daha sonra yakit tuketiminin ciddi derecede fazlaliligi sahibinden.com gibi sitelerde bu ilanlardan gecilmemesine sebep oldu. Aynisi Astra icinde gecerli,aracin performansi tatminkar,ara hizlanmalari gercekten basarili,manuel ile AS arasinda yapilan rolling ve kalkislarda ciddi fark oluyor 1.5-2 boy kadar.

    AS nin yakit tuketimide 1/1.5 litre daha fazla diye biliyorum.
    Ozet olarak yakit konusu sizi yormazsa problemsiz binilebilecek bir arac. Yola gercekten yakisiyor,surusude bir o kadar keyifli. Dedigim gibi en onemli nokta yakit..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.