Bildirim
Astra J deki tıkırtı sesi ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Bozuk yollarda bu fiyat aralığındaki her araçta olduğu kadar.. Ekstra bir ses yok -
quote:
Orijinalden alıntı: KafasıGüzel
Bozuk yollarda bu fiyat aralığındaki her araçta olduğu kadar.. Ekstra bir ses yok
bazı arkadaşlar düz yoldada bu seslerin oldugunu ve bu sesin cok rahatsız edici oldugundan bahsediyorlar kafamı kurcalıyorlar onca borca girip alıp sonra boyle eften puften seylerle arabadan sogumak istemıyorum :( -
quote:
Orijinalden alıntı: turkishwizard04
quote:
Orijinalden alıntı: KafasıGüzel
Bozuk yollarda bu fiyat aralığındaki her araçta olduğu kadar.. Ekstra bir ses yok
bazı arkadaşlar düz yoldada bu seslerin oldugunu ve bu sesin cok rahatsız edici oldugundan bahsediyorlar kafamı kurcalıyorlar onca borca girip alıp sonra boyle eften puften seylerle arabadan sogumak istemıyorum :(
Hiç bir sıkıntı yok.. İlk defa kullandığım bir aracı gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
(Bugüne kadar sahip olduğum araçlar: Pejo 407, Seat Toledo, Renault Scenic, Ford Focus) -
Hocam iyi düşünün gün geçmiyor ki astra j den bi şikayet gelmesin. Bende düşünmüştüm zamanında vazgeçtim.
http://www.sikayetvar.com/firma/detay/opel -
oooo şikayetvar.com u baz alırsan renault,ford,hyundai,vw.citroen hepsinde yüzlerce şikayet var.buraya bakarsak kimse araç satın almaz!
tatile giderken otelşikayet.com u ciddiye almayacagım gibi, araba alırken de şikayetvar.com da ciddiye almam.
resmen saçmalamışsın. -
Tıkırtı sesi nedir ya? Böyle bir sorun tanımlaması olabilir mi Allah aşkına? Araba bu, yoda giderken çukuru var tümseği var. Heralde plastik aksamlardan ses gelecek. Her arabada olan şey bunlar. Mercedes'te gelmiyor mu sanıyorsunuz? İnsan psikolojik olarak bu markaları göz ardı ediyor ama hepsinde var. -
Merhaba arkadaşlar,
Ben Astra F, Astra H ve J kasa sahibi olarak konuşuyorum. Bu Astraların arasında çeşitli otomobillerinde sahibi oldum, renault, hyundai ve son olarak honda civic (j kasa astradan önceki aracım) 10 yıl boyunca sıfır aldığımız Astra F yi kullandıktan sonra bir saçmalık yaptım hyundaiyi aldım aldığımın ayında yine sıfırdı satmayı düşündüm ve ancak bir yıl sonra satıp kurtuldum ki hala daha üzülürüm o aracı aldığıma, heryeri tıkırdar yol sesi alır motor sesi alır vs. vs. daha sonra kısa bir kaç renault maceram oldu ki yine aynı, tabi bir hyundai değildi, sonra Astra H aldım ve tıkırtıymış yol sesi motor sesi vs. uğraşmadım bu konular aklıma bile gelmedi unutmuştum bu tip konuları Astra H da sonra Astra H kasayı sattım araç olarak 2010 honda civic aldım otomatik elegance full olanı ya inanın o çok övülen civice 4 ay zor dayandım ve aldığımın ayında satışa çıkarttım ve en sonunda sattım, civicinde her yerinden ses gelir, bir yolu sesi alır yanındaki ile konuşurken ne oluyor dersin, heryer sert plastik ve kalitesiz plastik sürekli çatırdar yalıtım yok, süspansiyonlar çok aşırı konforsuz ve zayıf, yani kısacası benim aracım değildi ve sattım en sonunda yine doğruyu bulup Astra J 1,4 Turbo aldım ve inanın o kadar memnunum ki takırtı tukurtu hiç sorun değil olsa bile ufak tefek bunlar inan rahatsız edici boyutta değil ben ki araç satmışım bunun yüzünden emin olun, yol sesi almaz içeriye sadece yüksek süratlerde rüzgar sesi vardır çok az oda artık kadı kızında bulunan kusur misalı olacak sonuçta C segmenti araçtır ama kalitesine yol tutuşuna lastik sesi izalasyonu konfor koltukların rahatlığı uzun yol performansı ekonomik kullanıma izin vermesi iç ve dış tasarımı vs. vs. araca her gün aşık olmanızı sağlayacaktır, ben çok memnunum inanın bazı hususlarda takıntılı bir insanımdır Astranın verdiği keyfi diğer araçların hiçbirisi vermedi, ben sahibi olduğum araçları belirttim, civarımda vw den tutunda toyotaya ve bir çok marka modele kadar araçları incelemiş denemiş birisiyim yani sizin gibi bir otomobil tutkunuyum aldığım aracın her özelliğini kullanırım verdiğim parayı sonuna kadar haketmesini beklerim ve Astra bunu yapıyor inanın, alırsan pişman olmazsın kesinlikle, parasını sonunakadar hakeden bir model, Türkiyede ve Avrupada her zaman C segmentinin en çok konuşulan üç modelinden ve yine tercih edilen üç modelinden birtanesidir, herkeste bir golf hayranlığı var iç tasarımı sıkıcı, dış tasarımı vasat poloyu çağrıştıran bir havası var kötü demiyorum ama inanın bu sınıfın çıtasını falan belirleyecek bir araç değil bu kime göre neye göre ben anlamıyorum kullananda kullanmayanda bu hastalığa kapılmış gidiyor bu sınıfın çıtasını premium markaları saymazsak artık bana göre astra ile focus belirliyor gibime geliyor, bu tabiki benim dtüşüncem beni bağlar, golf kötü değil fakat gereğinden fazla abartılıyor, geçmişteki mirasını yiyor galiba, neyse saygılarımla ne tercih ederseniz edin hayırlı olsun inşallah...
-
Bazıları abartıyor arada bozuk yollara girince ufaktan ses geliyor ama buda BMW dahil birçok otomobilde olan birşey -
c segmentinin çıtasını belirleyen araç vw golf'tür sn. alp arkadaşım...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer -- 9 Eylül 2012; 21:38:40 > -
Sn.flyer,
Cita belirleyen pek degerli golfunuz, ancak astra ciktiktan sonra, golfte daha once hic verilmeyen bazi ozellikleri opsiyon listesine dahil etti. Oysa ne guzel satiyordu kupkuru araclari sizlere..Ne de olsa golf, di mi ama?
Turkiyede golf markasi, bir zamanlar ustune laf soylemenin ayip sayildigi nokia olayina benziyor.Nerden nereye !
Selamlar..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
c segmentinin çıtasını belirleyen araç vw golf'tür sn. alp arkadaşım...
Neresiyle belirliyor bu citayi bana gore degil avrupada bile golf 6 husran oldu 2009 yilinda cikan 6 golf 2012 de yenilendi bu mu cita uc yilda yenilenerek mi oluyor astra j 2010 da cikti yeni modeli herzamanki gibi 6 yil sonra gelir, golf 6 fiyasko iki araci yanyana koyun donanimlarini tasarimlarini inceleyin bakin icine disina hangisi cita anlasilir zaten astra golfun yaninda bir ust segmnt gibi duruyor ve golf 6 paraainida hic haketmiyor bana gore, bu formda bir golg hayranligi var bende severim vw araclarini ama bu sinifin citasini artik golf belirleyemez ama yeni gelecek golf 7 nasil olacak bakacagiz biraz toparlar belki tum dunyadaki imaj kaybini... Saygilar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alp___
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
c segmentinin çıtasını belirleyen araç vw golf'tür sn. alp arkadaşım...
Neresiyle belirliyor bu citayi bana gore degil avrupada bile golf 6 husran oldu 2009 yilinda cikan 6 golf 2012 de yenilendi bu mu cita uc yilda yenilenerek mi oluyor astra j 2010 da cikti yeni modeli herzamanki gibi 6 yil sonra gelir, golf 6 fiyasko iki araci yanyana koyun donanimlarini tasarimlarini inceleyin bakin icine disina hangisi cita anlasilir zaten astra golfun yaninda bir ust segmnt gibi duruyor ve golf 6 paraainida hic haketmiyor bana gore, bu formda bir golg hayranligi var bende severim vw araclarini ama bu sinifin citasini artik golf belirleyemez ama yeni gelecek golf 7 nasil olacak bakacagiz biraz toparlar belki tum dunyadaki imaj kaybini... Saygilar
Yol tutuş standartlarını Ford belirlerken; turbo dizel standardını daha geçen seneye kadar traktör karakterli pompa sistemli VW belirleyemeyip, italyanların (Fiat) icat edipte fransızların (PSA ve Renault) yaygınlaştırdığı common-rail sistemi belirlerken; güvenlik liderliği gerek yaptığı yatırımlarla gerekse gerçek hayat tecrübeleriyle yıllardır Volvo'nun elinde olduğu bilinirken; sürüş zevkini standardını BMW ve Alfa Romeo gibi firmaların elinde bulundurduğu bilinirken; sorunsuzluk felsefesini DNA'larına kadar japonların hissettirdiği bilinirken VW neyin çıtasını belirliyormuş? Güldürmesinler adamı.
Şimdi bir iki kefal çıkar, "ama DSG nolacak DSG DSG DSG?" diyecektir. Robotize şanzımanın (ister tek kavrama olsun ister çift kavrama olsun) önünü Easytronic adı altında önünü açan Opel bile bu sorunlu çakma şanzımanlardan koşar adım uzaklaştı ve şu an tam otomatik şanzımana (Active Select) geri döndü. Sorunuzluk abidesi Mazda ve Honda bu tip çakma şanzımanlara zaten bulaşmazken, Toyota bile Corolla 1.6 modelinde çakma otomatikte direne direne sonunda çakma otomatiğin yanında gerçek otomatik şanzıman opsiyonunuda sunmak zorunda kalırken kimse bana sorun abidesi DSG'yide övemez. Yemişim DSG'nin yüz kilometre yarım litrecik az yakmasını, yemişim yüz kilometre hıza yarım saniye önce çıkmasını, o sistem yüzlerce kişiye sorun çıkartmış ve çıkartmaya devam ediyorsa bitmiştir benim için. Saf sürüş zevkiyle ünlü ve bu konuya AR-GE' sinin neredeyse tamamını harcayan BMW bile yeni serilerinde kullanılan yeni 8 ileri şanzımanında tercihini tam otomatikten yana kullanırken daha lafı uzatmaya gerek var mı?
Peki geriye ne kaldı? VW neyin standardını belirlemiş? Bu işler öyle alman dergilerine, kendi vatandaşı olan dergilere parayı bastırıp birinci çıkartarak olmuyor.
Karşınızda ki kişi zevke bağlı olarak derki "Pasat CC makyajlanınca çok şık oldu" amenna, derki "kendi kendine park etmeyi standart modellere ilk VW koydu" bunada amenna ama bu ve benzeri hiçbir ufak yeniliğin otomotivde standart belirlemeyle alakası yoktur. Alakası var diyen otomobil sevdalısı değil sadece körü körüne VW sevdalısıdır.
Golf'e gelince, Golf 6 zaten Golf 5 in ağır makyajlı haliydi, yeni bir üretim değildi. Bir aracın makyajlanmasında sorun yok, her marka makyajlıyor ancak VW'nin bu makyajı millete sanki yepyeni bir araçmış gibi yutturmaya çalışması ve bu makyajlı araca sanki yeni seriymiş gibi Golf 6 adını vermesi hiç ama hiç yakışmadı. Golf 7 ise tamamen farklı bir araç, yeni altyapı, yeni yürüyen aksam. Kötü bir araç olacağını düşünmüyorum, sonuçta dünyanın en büyük üreticilerinden birinin ürünü ancak yinede anca sınıf standartlarında bir araç olacaktır.
-
Bence Astranın en can sıkıcı sorunu kaliper sesi arkadaşlar. Sırf kaliper sesi sorunu yüzünden almıyorum bu aracı. Servislere bülten üzerine bülten gelmesine rağmen halen sorun giderilebilmiş değil. Önce Tornalama, sonra pim değişikliği şimdide özel bir yağ sürülerek sorun giderilmeye çalışılıyor. Ancak birçok arkadaşta sorun devam etmekte.
Ben sırf bu yüzden bu aracı almıyorum. Yanlış anlaşılmasın aracı çok beğeniyorum ve herşeyiyle 4x4 lük bir araç.
Kaliper sorunu nedir diye soran arkadaşlara açıklayayım. Aracın fren kaliperleri zamanla gevşeyerek boşluk sesi yapıyor. Boşluk arttıkça kaliperlerde gelen ses daha da can sıkıcı hal alıyor. Aracın kabininin içerisinde kaliperlerden gelen şakırtıyı dinlemek hoş olmuyor.
Video da ilgili sorunu görebilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 12 Eylül 2012; 20:50:14 >
-
arkadaşlar 2 yıl 1996 model corsa b, 3 yıl 2000 model astra g cd, 2 yıl 2005 model cam tavan astra h 1.6 cosmo ve son olarakta 1 yıl astra j 1.3 sport ecoflex + cd500 navi paketli aracımı sıfır alıp 11bin km.de sattım. ister inanın ister inanmayın içlerinde en çok sıkıntı yaşadığım araç astra j oldu!!! opelsiz....com sitesinde astranın birçok kronik problemi zaten belirtilmiş burada tek tek yazmayacağım. şuanki aracım 1.6 bora comfortline. saydığım hiçbir araçtan almadığım o tokluk hissini bu araç bana veriyor. herkesin düşüncesine saygı duymak gerektiğine inanıyorum. birde şunu belitmek istiyorum opel ile vw bir değil arkadaşlar rakamlarda zaten bunu söylüyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: ERG81
quote:
Orijinalden alıntı: alp___
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
c segmentinin çıtasını belirleyen araç vw golf'tür sn. alp arkadaşım...
Neresiyle belirliyor bu citayi bana gore degil avrupada bile golf 6 husran oldu 2009 yilinda cikan 6 golf 2012 de yenilendi bu mu cita uc yilda yenilenerek mi oluyor astra j 2010 da cikti yeni modeli herzamanki gibi 6 yil sonra gelir, golf 6 fiyasko iki araci yanyana koyun donanimlarini tasarimlarini inceleyin bakin icine disina hangisi cita anlasilir zaten astra golfun yaninda bir ust segmnt gibi duruyor ve golf 6 paraainida hic haketmiyor bana gore, bu formda bir golg hayranligi var bende severim vw araclarini ama bu sinifin citasini artik golf belirleyemez ama yeni gelecek golf 7 nasil olacak bakacagiz biraz toparlar belki tum dunyadaki imaj kaybini... Saygilar
Yol tutuş standartlarını Ford belirlerken; turbo dizel standardını daha geçen seneye kadar traktör karakterli pompa sistemli VW belirleyemeyip, italyanların (Fiat) icat edipte fransızların (PSA ve Renault) yaygınlaştırdığı common-rail sistemi belirlerken; güvenlik liderliği gerek yaptığı yatırımlarla gerekse gerçek hayat tecrübeleriyle yıllardır Volvo'nun elinde olduğu bilinirken; sürüş zevkini standardını BMW ve Alfa Romeo gibi firmaların elinde bulundurduğu bilinirken; sorunsuzluk felsefesini DNA'larına kadar japonların hissettirdiği bilinirken VW neyin çıtasını belirliyormuş? Güldürmesinler adamı.
Şimdi bir iki kefal çıkar, "ama DSG nolacak DSG DSG DSG?" diyecektir. Robotize şanzımanın (ister tek kavrama olsun ister çift kavrama olsun) önünü Easytronic adı altında önünü açan Opel bile bu sorunlu çakma şanzımanlardan koşar adım uzaklaştı ve şu an tam otomatik şanzımana (Active Select) geri döndü. Sorunuzluk abidesi Mazda ve Honda bu tip çakma şanzımanlara zaten bulaşmazken, Toyota bile Corolla 1.6 modelinde çakma otomatikte direne direne sonunda çakma otomatiğin yanında gerçek otomatik şanzıman opsiyonunuda sunmak zorunda kalırken kimse bana sorun abidesi DSG'yide övemez. Yemişim DSG'nin yüz kilometre yarım litrecik az yakmasını, yemişim yüz kilometre hıza yarım saniye önce çıkmasını, o sistem yüzlerce kişiye sorun çıkartmış ve çıkartmaya devam ediyorsa bitmiştir benim için. Saf sürüş zevkiyle ünlü ve bu konuya AR-GE' sinin neredeyse tamamını harcayan BMW bile yeni serilerinde kullanılan yeni 8 ileri şanzımanında tercihini tam otomatikten yana kullanırken daha lafı uzatmaya gerek var mı?
Peki geriye ne kaldı? VW neyin standardını belirlemiş? Bu işler öyle alman dergilerine, kendi vatandaşı olan dergilere parayı bastırıp birinci çıkartarak olmuyor.
Karşınızda ki kişi zevke bağlı olarak derki "Pasat CC makyajlanınca çok şık oldu" amenna, derki "kendi kendine park etmeyi standart modellere ilk VW koydu" bunada amenna ama bu ve benzeri hiçbir ufak yeniliğin otomotivde standart belirlemeyle alakası yoktur. Alakası var diyen otomobil sevdalısı değil sadece körü körüne VW sevdalısıdır.
Golf'e gelince, Golf 6 zaten Golf 5 in ağır makyajlı haliydi, yeni bir üretim değildi. Bir aracın makyajlanmasında sorun yok, her marka makyajlıyor ancak VW'nin bu makyajı millete sanki yepyeni bir araçmış gibi yutturmaya çalışması ve bu makyajlı araca sanki yeni seriymiş gibi Golf 6 adını vermesi hiç ama hiç yakışmadı. Golf 7 ise tamamen farklı bir araç, yeni altyapı, yeni yürüyen aksam. Kötü bir araç olacağını düşünmüyorum, sonuçta dünyanın en büyük üreticilerinden birinin ürünü ancak yinede anca sınıf standartlarında bir araç olacaktır.
güzel bir yazı ve açıklama.tebrik ediyorum ve sonuna kadar katılıyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
arkadaşlar 2 yıl 1996 model corsa b, 3 yıl 2000 model astra g cd, 2 yıl 2005 model cam tavan astra h 1.6 cosmo ve son olarakta 1 yıl astra j 1.3 sport ecoflex + cd500 navi paketli aracımı sıfır alıp 11bin km.de sattım. ister inanın ister inanmayın içlerinde en çok sıkıntı yaşadığım araç astra j oldu!!! opelsiz....com sitesinde astranın birçok kronik problemi zaten belirtilmiş burada tek tek yazmayacağım. şuanki aracım 1.6 bora comfortline. saydığım hiçbir araçtan almadığım o tokluk hissini bu araç bana veriyor. herkesin düşüncesine saygı duymak gerektiğine inanıyorum. birde şunu belitmek istiyorum opel ile vw bir değil arkadaşlar rakamlarda zaten bunu söylüyor.
VW ile Opel Avrupa pazarinda rekabet icinde kimi bir ulkede lider digeri bir baska ulkede lider ulkemizde de Opel Astra modeli ile en cok satanlar arasinda 4. Sirada (agustos ayi) VW Golf 9. Sirada yanlis hatirlamiyorsam siz aractan memnun kalmamissiniz buna lafim yok herkes begenmek zorunda degil BMW 3 serisi kullanan arkadasimda aracindan memnun degil bu her markada olabilir beklentilerle alakali bir durum ben aracimi 10 aydir kullaniyorum ve suana kadar hicbir problem yasamadim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: ERG81
quote:
Orijinalden alıntı: alp___
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
c segmentinin çıtasını belirleyen araç vw golf'tür sn. alp arkadaşım...
Neresiyle belirliyor bu citayi bana gore degil avrupada bile golf 6 husran oldu 2009 yilinda cikan 6 golf 2012 de yenilendi bu mu cita uc yilda yenilenerek mi oluyor astra j 2010 da cikti yeni modeli herzamanki gibi 6 yil sonra gelir, golf 6 fiyasko iki araci yanyana koyun donanimlarini tasarimlarini inceleyin bakin icine disina hangisi cita anlasilir zaten astra golfun yaninda bir ust segmnt gibi duruyor ve golf 6 paraainida hic haketmiyor bana gore, bu formda bir golg hayranligi var bende severim vw araclarini ama bu sinifin citasini artik golf belirleyemez ama yeni gelecek golf 7 nasil olacak bakacagiz biraz toparlar belki tum dunyadaki imaj kaybini... Saygilar
Yol tutuş standartlarını Ford belirlerken; turbo dizel standardını daha geçen seneye kadar traktör karakterli pompa sistemli VW belirleyemeyip, italyanların (Fiat) icat edipte fransızların (PSA ve Renault) yaygınlaştırdığı common-rail sistemi belirlerken; güvenlik liderliği gerek yaptığı yatırımlarla gerekse gerçek hayat tecrübeleriyle yıllardır Volvo'nun elinde olduğu bilinirken; sürüş zevkini standardını BMW ve Alfa Romeo gibi firmaların elinde bulundurduğu bilinirken; sorunsuzluk felsefesini DNA'larına kadar japonların hissettirdiği bilinirken VW neyin çıtasını belirliyormuş? Güldürmesinler adamı.
Şimdi bir iki kefal çıkar, "ama DSG nolacak DSG DSG DSG?" diyecektir. Robotize şanzımanın (ister tek kavrama olsun ister çift kavrama olsun) önünü Easytronic adı altında önünü açan Opel bile bu sorunlu çakma şanzımanlardan koşar adım uzaklaştı ve şu an tam otomatik şanzımana (Active Select) geri döndü. Sorunuzluk abidesi Mazda ve Honda bu tip çakma şanzımanlara zaten bulaşmazken, Toyota bile Corolla 1.6 modelinde çakma otomatikte direne direne sonunda çakma otomatiğin yanında gerçek otomatik şanzıman opsiyonunuda sunmak zorunda kalırken kimse bana sorun abidesi DSG'yide övemez. Yemişim DSG'nin yüz kilometre yarım litrecik az yakmasını, yemişim yüz kilometre hıza yarım saniye önce çıkmasını, o sistem yüzlerce kişiye sorun çıkartmış ve çıkartmaya devam ediyorsa bitmiştir benim için. Saf sürüş zevkiyle ünlü ve bu konuya AR-GE' sinin neredeyse tamamını harcayan BMW bile yeni serilerinde kullanılan yeni 8 ileri şanzımanında tercihini tam otomatikten yana kullanırken daha lafı uzatmaya gerek var mı?
Peki geriye ne kaldı? VW neyin standardını belirlemiş? Bu işler öyle alman dergilerine, kendi vatandaşı olan dergilere parayı bastırıp birinci çıkartarak olmuyor.
Karşınızda ki kişi zevke bağlı olarak derki "Pasat CC makyajlanınca çok şık oldu" amenna, derki "kendi kendine park etmeyi standart modellere ilk VW koydu" bunada amenna ama bu ve benzeri hiçbir ufak yeniliğin otomotivde standart belirlemeyle alakası yoktur. Alakası var diyen otomobil sevdalısı değil sadece körü körüne VW sevdalısıdır.
Golf'e gelince, Golf 6 zaten Golf 5 in ağır makyajlı haliydi, yeni bir üretim değildi. Bir aracın makyajlanmasında sorun yok, her marka makyajlıyor ancak VW'nin bu makyajı millete sanki yepyeni bir araçmış gibi yutturmaya çalışması ve bu makyajlı araca sanki yeni seriymiş gibi Golf 6 adını vermesi hiç ama hiç yakışmadı. Golf 7 ise tamamen farklı bir araç, yeni altyapı, yeni yürüyen aksam. Kötü bir araç olacağını düşünmüyorum, sonuçta dünyanın en büyük üreticilerinden birinin ürünü ancak yinede anca sınıf standartlarında bir araç olacaktır.
Guzel yazi tesekkurler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben Astra H kullanıyorum. Arkadaşım asra j aldı. Bir arkadaşın yorumunu sizi iletiyim. Bu araç kalitesi ve dizaynı ile üstseğmen araçtır ve audi den aşağısı yoktur dedi. Ve bende gerçekten katılıyorum. İç tasarım ve kalitesi insigna ile çok yakın. Golfle kıyaslamaya gelince. Golf 6 ve malesef yeni resimlerini gördüğümüz 7 tasarım olarak çok vasat ve kalite olarakta astranın üstünde hiç değil. Aslında yeni araçları kıyasladığınızda bir birinden çok üstünlüklerinin olduğunu iddia etmek yanlış olur. Sadece ufak tefek kısımlarda ayrışıyorlar. Ben yeni i30, ceed, golf, c4, 308, astra hepsini test ettim ve kalite olarak ya bu mükemmel olmuş diye bir yarıma gidemedim. Çünkü bu markalar için artık yeni araç yapmak çok sorun değil. Bildiğiniz gibi çoğu parcalar aynı yerden alınıyor ve bazı tasarım ofisleri onlardan ortak yararlanıyor. Örneğin audi nin baş tasarımsıcı kia transfer oldu.
ne kadar para o kadar kalite. çok iyi olsun ama ucuz olsun, bunları geçeçeksin.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Merhaba arkadaşlar,
Ben Astra F, Astra H ve J kasa sahibi olarak konuşuyorum. Bu Astraların arasında çeşitli otomobillerinde sahibi oldum, renault, hyundai ve son olarak honda civic (j kasa astradan önceki aracım) 10 yıl boyunca sıfır aldığımız Astra F yi kullandıktan sonra bir saçmalık yaptım hyundaiyi aldım aldığımın ayında yine sıfırdı satmayı düşündüm ve ancak bir yıl sonra satıp kurtuldum ki hala daha üzülürüm o aracı aldığıma, heryeri tıkırdar yol sesi alır motor sesi alır vs. vs. daha sonra kısa bir kaç renault maceram oldu ki yine aynı, tabi bir hyundai değildi, sonra Astra H aldım ve tıkırtıymış yol sesi motor sesi vs. uğraşmadım bu konular aklıma bile gelmedi unutmuştum bu tip konuları Astra H da sonra Astra H kasayı sattım araç olarak 2010 honda civic aldım otomatik elegance full olanı ya inanın o çok övülen civice 4 ay zor dayandım ve aldığımın ayında satışa çıkarttım ve en sonunda sattım, civicinde her yerinden ses gelir, bir yolu sesi alır yanındaki ile konuşurken ne oluyor dersin, heryer sert plastik ve kalitesiz plastik sürekli çatırdar yalıtım yok, süspansiyonlar çok aşırı konforsuz ve zayıf, yani kısacası benim aracım değildi ve sattım en sonunda yine doğruyu bulup Astra J 1,4 Turbo aldım ve inanın o kadar memnunum ki takırtı tukurtu hiç sorun değil olsa bile ufak tefek bunlar inan rahatsız edici boyutta değil ben ki araç satmışım bunun yüzünden emin olun, yol sesi almaz içeriye sadece yüksek süratlerde rüzgar sesi vardır çok az oda artık kadı kızında bulunan kusur misalı olacak sonuçta C segmenti araçtır ama kalitesine yol tutuşuna lastik sesi izalasyonu konfor koltukların rahatlığı uzun yol performansı ekonomik kullanıma izin vermesi iç ve dış tasarımı vs. vs. araca her gün aşık olmanızı sağlayacaktır, ben çok memnunum inanın bazı hususlarda takıntılı bir insanımdır Astranın verdiği keyfi diğer araçların hiçbirisi vermedi, ben sahibi olduğum araçları belirttim, civarımda vw den tutunda toyotaya ve bir çok marka modele kadar araçları incelemiş denemiş birisiyim yani sizin gibi bir otomobil tutkunuyum aldığım aracın her özelliğini kullanırım verdiğim parayı sonuna kadar haketmesini beklerim ve Astra bunu yapıyor inanın, alırsan pişman olmazsın kesinlikle, parasını sonunakadar hakeden bir model, Türkiyede ve Avrupada her zaman C segmentinin en çok konuşulan üç modelinden ve yine tercih edilen üç modelinden birtanesidir, herkeste bir golf hayranlığı var iç tasarımı sıkıcı, dış tasarımı vasat poloyu çağrıştıran bir havası var kötü demiyorum ama inanın bu sınıfın çıtasını falan belirleyecek bir araç değil bu kime göre neye göre ben anlamıyorum kullananda kullanmayanda bu hastalığa kapılmış gidiyor bu sınıfın çıtasını premium markaları saymazsak artık bana göre astra ile focus belirliyor gibime geliyor, bu tabiki benim dtüşüncem beni bağlar, golf kötü değil fakat gereğinden fazla abartılıyor, geçmişteki mirasını yiyor galiba, neyse saygılarımla ne tercih ederseniz edin hayırlı olsun inşallah... |
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X