Şimdi Ara

ASTRA J KASA 1.3 CDTİ KULLANICILARI (166. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.556
Cevap
45
Favori
505.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ecoflex cosmo pakette neler var acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün 2012 1.3 cdti araç ile aranıza katıldım.

    aracım edition paket.
    paket özelliklerimi nasıl öğrenebilirim
  • korkusuzlardan K kullanıcısına yanıt
    Aramıza hoş geldin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krizalit17

    Aramıza hoş geldin...


    teşekkür ederim.
    kolçak olmaması çok kötü :(


    ilk izlenimlerim
    3 defa farklı fluence

    2 defa 2012 vw jetta comfortline

    pejo 508 1.6 hdi

    citroen c4 1.6 hdi

    gibi benzer çeşitli araçlar kullandım

    ilk defa opel astra j sedan kasa kullanmak sahip olmak nasip oldu

    gidişi duruşu , kokpiti , konforu çok güzel bir araç
    çok beğendim.

    eksi sayabileceğim motor sesini içeri fazla alıyor aslında bu segment için normal fakat arabada üst sınıf havası var
    o yüzden dizel passat ile kıyas yapma durumuna düşüyorum

    fluence la çok kıyaslıyordum binmek lazım mış.

    bu araç güvenlik hissi veriyor.

    110 luk 1.5 dci performansı beklemiyordum ama abartıldığı gibi bir hantallığı yok

    vel hasıl cümleten kazasız belasız sürüşler




  • arkadaşlar bilgi ekranındaki sağda 4 yazan yerde farklı rakamlar çıkıyor
    bunlar ne anlama geliyor bazen 5 bazen 6
    klavuz da bulamadım.
    rakamların üzerinde şapka gibi bir sembol var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzlardan -- 20 Haziran 2016; 2:03:35 >
  • korkusuzlardan K kullanıcısına yanıt
    Menü numarası o. Sayfa gibi düşün. 1.sayfada yakıt, 2.sayfada ortalama vb.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba uzun süredir bu başlığa yazmıyorum. 0 km olarak aldığım aracımı yarın satıyorum. 163.000 km boyunca sorunsuz günler geçirdik. Aracım cosmo donanım ilave olarak cd500 navigasyon var. 163.000 km boyunca aracın ağır bakımı vs olmadı. Turbo orjinal , triger orjinal , baskı balata orjinal. Bu süre zarfında ( 5.5 yıl ) normal bakıma ilave olarak. 1 adet kızdırma bujisi , 1 termostat 1 adet akü 1 adet de şarj dinamosu kasnağı değiştirdim. Bunların toplam fiyatı da yaklaşık 750 tl gibi bir rakam tutmuştur. Yaklaşık 140.000 km de ön fren disklerini değiştirdim. Son olarak şu anda aracı satıyorum yarın işlemler gerçekleşek. Gerçekten insan ister istemez bir burukluk yaşıyor :) araç km ye rağmen çok iyi durumda. Buradan 2. El olarak astra j almayı düşünenlere söylemek istiyorum. Özellikle dizel için 100-150 bin km leri hiç sorun etmeyin. Temiz kullanılmış 1.3 cdti ile gerçekten çok yüksek km ler yapmak mümkün. Esasında bu aracı ilk almaya gittiğimde benimde aklımda soru işaretleri vardı. 1.3 dizel motor - heybetli bir araba. İnşallah motoru bağırta bağırta sürmeyiz diye , ancak bu arabada bu pek mümkün değil. Zira bu aracı 3. 4. 5. Viteslerde bağırtmak kolay değil. 3. Viteste 130km yapmanız lazım. Araba 5. Vites 3000 devirde 145km hız yapıyor. Özellikle 110km hızdan sonra aracın ağırlığı üzerinden atmasıyla 120-170 arası hızlarda başarılı bir şekilde hızlanıyor. Bu arada Afl farlara değinmeden geçemeyeceğim. İnanılmaz başarılı bir far. Özellikle gece yolculuklarını çok keyifli ve güvenli hale getiriyor. Hıza duyarlı olmasından dolayı kısa farlar dahi her koşulda size yeterli görüşü sağlıyor. Bu arada bir ilave daha , bu aracı alırken beni endişelendirmişti farlar. Otm yüksekli ayarı , hıza göre 9 farklı otm yükseklik ayarı. Açıkcası sık sık bozulup arızlanmasından çekinmedim değil. Afl farların 5.5 yıl 163.000 km de ki masrafı 5. Yılın sonunda 1 er gün arayla zayıflayarak kırmızı renge dönen kısa far ampulleriydi. Anladım ki saat olarak kullanım ömürlerini doldurdular. Bu süre içerisinde bir diğer en önemli donanım yokuş kalkış desteği. Bu arabada o kadar önemli bir donanım ki. Yokuşlarda araç boş olsun dolu olsun her koşulda kolayca kalkıyor. En dik rampalarda ve doluyken bile... Kısacası benim 5.5 yıllık opel maceram güzel anılarla yarın bitiyor. Umarım benden sonraki sahibine de sorunsuz binmek nasip olur.... Astra j bugüne kadar üretilmiş en yakışıklı hb araç bence... İleride efsane kasa diye anılacağından şüphem yok. Yeni arabalar sürekli malzemeden çalarak hafifleme yarışındalar. Astra k da buna dahil. Bu yüzden sıfır araçlara yüksek fiyatlar ödemek yerine yarı fiyatına bu araçlara binmek taraftarıyım. Belki bu sayede sıfır km araç satışları biraz düşerde devlet vergi indirimine gider. Aracımı 2010 ekim sonunda 51.500 tl ye aldım. Şimdi astra k yı aynı şekilde doldurduğunuzda 100 bin lirayı geçiyor. Muhteşem watss bağlantılı arka süspansiyon yok. Sandalye kıvamında incecik koltuklar vs vs...bu saydıklarım bütün markalar için geçerli. Astra k ve j kasanın koltuklarına sırayla oturup aradaki farkı görebilirsiniz. Yada golf 6 ve 7 nin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar araciyla oynayan var mi hic yani motor aksamlariyla turbo buyultme gibi islemler yapan ?

    Ne kadar guc aliniyor ya da yapmaya deger mi ?
  • dost2003 D kullanıcısına yanıt
    Bizlerle paylaştığınız bilgiler için teşekkürler
  • Merabalar honda fd6 kasadan sonra astra j kasa gecişi yaptım aracı 2.el aldim opelden pek anlamam ama sinir bozucu birkaç sey var belki başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim 1.debriyaj sağa sola sallanıyo 2.sol dikiz aynası titreme yapıyo bunlar tamir edilirmi acaba ikiside sinir bozucu şeyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde ankarada şaşmazda iyi bir opel ustası tavsiyesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edmontdante E kullanıcısına yanıt
    Meraba hocam halı paspas son fiyatınız kaç olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edmontdante E kullanıcısına yanıt
    Son fiyatınız sadece halı paspas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havacivaasker H kullanıcısına yanıt
    125.TL halı paspas takımı sıfırdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra j 1.3 cdti için epey övgü var ancak bu aracı sıfır alıp 3 yıl 75.000 km kullanmış ve hala da aynı araca sahip biri olarak fikrim performans açısından aracın çok zayıf olduğu.Rampalarda hiç anlatmaya bile gerek yok.İç-dış dizayn,izolasyon,koltuk kalitesi birinci sınıf ama malesef performans sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halı paspaslar satılmıştır.Kauçuk paspas takımı halen satıştadır.Fiyat:125.TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motor, puntoda bile rampada durma noktasına gelmek zorunda kaldığım anlarda klima açıksa gitmiyordu.

    J kasayı düşünemiyorum bile. Klima kapalı da olsa gitmez diye düşünüyorum.
  • Yanlış düşünüyorsun, evet puntoya göre araç daha hantal tepkiler veriyor ancak motorun çok daha iyi optimize edildiği ve daha verimli çalıştığı bir gerçek. 5 yıl punto kullandım ve son bir yıldır Astra j sedan kullanıyorum. Yaz tatili için İstanbulda hataya geldim. Puntoya aynı yolu 85 km ortalama hız vr 4.7 ortalama yakıt ile gelirken Astra j ile 96 km ortalama hız ve 4.4 yakıt ile geldim. Her iki senaryoda da klima hep açıktı. Ayrıca klima açıkken puntoyu çok stop ettirirdim anacak Astra da bu sorunu yaşamıyorum. Motor ciddi şekilde elden geçirilmiş. Tabi şuna tekrar belirtmek istiyorum araç puntoya göre kalmışlardı daha hantal ama punto daki garip sorunlar yaşanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Bu motor, puntoda bile rampada durma noktasına gelmek zorunda kaldığım anlarda klima açıksa gitmiyordu.

    J kasayı düşünemiyorum bile. Klima kapalı da olsa gitmez diye düşünüyorum.

    1.3 cdti fiat orijinli bir motor olmasına rağmen birebir aynı değildir. Silindir, motor bloğu gibi hayati parçalar aynı olmakla birlikte enjektörler, turbo vs. parçalar farklıdır. Hatta opel bosch enjektör kullanırken fiat delphi marka kullanır mesela. Bunun etkisi sürüşte de hissediliyor. İşim gereği aynı teknik özelliklere sahip iki multijet kullanıyorum. Biri corsa 1.3 cdti, biri de fiorino 1.3 multijet. İkisi de 75 beygir 190 nm ve euro 5 motorlar. İkisi de beygir ve torklarını aynı devirde veriyor. Buna rağmen alt devirlerde corsa çok daha canlı diyebilirim.




  • Merhaba,
    2011 Model Opel Astra J Kasa bir aracım var. Lastikler artık ömürlerini tamamlamak üzere.
    215/50/R17 orjinal lastik ebatlarım ve Ankarada ikamet ediyorum. Yıllık 15000-20000 km yaparım.(%25 şehir içi - %75 şehirdışı) Uzun yol genelde Ankara-Eskişehir, Ankara-İstanbul ve çevre iller şeklinde oluyor.

    Ankarada çok karlı ve çok buzlu havalarda aracımı kullanmıyorum genelde. Yağmurlu havalarda ve yerde az kar olduğunda dışarı çıkıyorum(Acil durumlar dışında tabiki)

    Şimdi aklımda 4 mevsim lastik mi yoksa yaz lastiği + kış lastiği mi almalıyım düşüncesi var.
    4 mevsim olarak michelin crossclimate düşünüyorum ( 4 lastik 1800 TL civarı oluyor.)
    yaz+kış alırsam ne tercih etmeliyim ? (fiyat olarak beni çok yıpratmasın itiyorum).
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.