Şimdi Ara

ASUS A6V??? Tavsiye edilir mi??? (77. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.695
Cevap
2
Favori
157.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam bunlar ne ya yok sonoma yok pentium m bırak bu işleri artık sana ya amd x2 yada core 2 duo yakışır. Bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xturkx

    hocam bunlar ne ya yok sonoma yok pentium m bırak bu işleri artık sana ya amd x2 yada core 2 duo yakışır. Bence


    +1
    centrino devri geçti.. core2duo artık yeni işlemci... ha ne var, fiyatlar çok uygun seviyeye indi centrinolarda... bu yüzden düşünülebilir ille notbukum olsun hesaplı olsun diiyip..

    dell in var bi tane c2duo 999usd+kdv idi teknosada..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cyclops_


    quote:

    Orjinalden alıntı: xturkx

    hocam bunlar ne ya yok sonoma yok pentium m bırak bu işleri artık sana ya amd x2 yada core 2 duo yakışır. Bence


    +1
    centrino devri geçti.. core2duo artık yeni işlemci... ha ne var, fiyatlar çok uygun seviyeye indi centrinolarda... bu yüzden düşünülebilir ille notbukum olsun hesaplı olsun diiyip..

    dell in var bi tane c2duo 999usd+kdv idi teknosada..

    arkadaşar tamam test sonuçları vardır core duo ii dir,yeni teknolojidir ama ben şunu söyliyim ki şu an aktif olarak 2 notebook kullanıyorum birisi Hp core duo 1,86 diğeri asus cent. 2,0 hız olarak aralarında bir fark görebildiğimi söyliyemem ki ayıp olmasın diye gözle görülür bi fark diyim.Şunuda belirtiyim sadece bilgisaayarı açıp kapatan bi insan diilim grafik tasarım prgları kullanıyorum..ayrıca bunlardan önce p4 notebook kullanıyodum bunlardan daha hızlı daha idi çözünürlüğü 1600*1200 dü ve ekrana 179° açıyla bile baksan görüntü netti her notebook değiştirdiğimde hayal kırıklığına uğradım,pişman oldum artı maddi zarara uğradım kısacası demek istediğim şuki bir bilgisayarın en zayıf bileşeni hızını belirler o yüzden core duo bana göre para tuzağından başka bişey diil,Laptop almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem işlemci haricindeki bileşenleri kuvvetli olan centrino bir cihaz alıp en azından hayal kırıklığına uğramamalarıdır bunun yanı sıra biraz tasarrufta yapmış olurlar..




  • arkadaşlar öncelikle herkese selamlar.
    bugun izmir vatan computer'dan asus F3F-AN303 ÇİFT ÇEKİRDEKLİ BİR MODEL ALDIM BU MODELİN YENİ GELDİĞİNİ SÖYLEDİLER.BÜTÜN MAĞZAYI VE BAŞKA MAĞZALARI DOLAŞMAMA RAĞMEN BU FİYATA HEM ÖZELLİK HEMDE GÖRÜNTÜ AÇISINDAN PEK FAZLA SEÇENEĞE RASTLAMADIM. FİYATI 999 DOLAR+KDV
    Ürün Özellikleri :

    İşlemci Tabanı Intel
    İşlemci Hızı 1.66 GHz
    İşlemci Türü Intel® Core Duo T2300
    Doğal Ekran Çözünürlüğü 1280x800 Piksel
    Sistem Belleği 512 Mb
    Ekran Boyutu 15.4 Inc parlak ekran
    Sabit Disk 100 Gb
    Ekran Kartı 128MB Intel GMA 945 grafik
    Optik Sürücü 8x DVD±RW Dual DL
    Network 10/100 Mbps Ethernet
    Wlan/Wi-fi 802.11b/g
    İşletim Sistemi Microsoft® Windows XP Home Tr
    Pil Süresi 2,5-5,5 Saat
    Ağırlık 2.85 Kg
    Dahili Webcam Var-bluetooth
    Garanti Süresi 24 Ay



    Diğer Özellikler :
    İşlemci : Intel Core Duo Processor 1.66 GHz T2300E
    Ekran : 15.4\" WXGA - GALRE EKRAN - 1280x 800
    RAM : 512 MB 533 DDR2 RAM
    HDD : 100 GB 5400 RPM - SATA
    Ekran Kartı : Intel 945 GM 128 MB EKRAN KARTI
    Genişleme Yuvaları : 1 x IEEE1394, 4x USB 2.0, Intel Pro/wireless 3945ABG (802.11a/b/g)
    Optik Sürücü : 8x DVD - SUPER MULTI - KAMERA BLUETOOTH
    Audio : Bütünleşik Intel® High Definition Audio ( Azalia ) uyumlu ses yongası, 3D efektler & full duplex
    İşletim Sistemi : Microsoft Windows XP HOME TR
    Ebatlar : 354mm x 284mm x 35.2 mm
    Pil ve Pil Ömrü : Li-Ion 9 cell 4 saat
    Klavye : Q Turkçe 83 Tuş
    Bonus : Taşıma Çantası ,Asus USB Mouse
    Ağırlık : 2.85 Kg.

    SİZCE NASIL BİR ÜRÜN İYİMİDİR YOKSA KÖTÜMÜDÜR???




  • arkadaşlar herkese merhaba

    bende asus a6vc kullanıcısıyım.birkaç aydır ekranında birsorun oluştu.herhangi biruygulamada ya da windows u başlatırken ekran bembeyaz oluyor ama arkada programlar sorunsuz çalışmaya devam ediyor.sorun nedir acaba .daha önceböyle bir sorunla karşılaşan oldumu.yardımcı olursanız çok sevinicem.daha garanti süresi dolmadı aletin.servise götürmek istemiyorum şu anda alet bana lazım.sorun nedir acaba????
  • arkadaşım, o ekran beyazlama olayının benzerini bende yaşadım.

    benim de her açılışta ve hatta bazen çalışma esnansında ekran kızarıyordu. tamamen değil ama "siyah" renk olması gereken heryer kırmızı oluyordu.

    ekranı az oynatınca titreme oluyordu bazen düzeliyor bazen düzelmiyordu. bunu bi müddet bende işleri aksatmamak için kullanmak zorunda kaldım. son günlerde her açtığımda düzelmeyecek şekilde kızarınca servise göndermeye karar verdim.

    aldığım yere göndermek için servisi aradım, AsusTürkiye'ye ulaşmamın daha kısa zamanda sonuç vereceğini öğrendim. ASusTürkiye'ye cihazı paketleyip gönderdim, hemen arayıp geri bildirim aldım. sıaraya konduğunu öğrendim, ve 2-3 işgünü içinde cevap verileceğini ve hatta onarım bitebileceğini ve ürünün bana geri yollanacağını öğrendim.

    bakalım yarında arıycaz, ya tamirolup olmadığını öğrenicez yada daha nekadar bekleyeceğimizi. herşey yolunda giderde arızaya sebep olan malzemeler ellerindeyse yada şöyle söyliyeyim, arıza tahmin ettiğimiz gibi data cablolarından vs vs ise parça beklemiceksek sanırım kargosu margosu herseyi 7 gün içinde bitmiş olacak.

    forumda az üstte gördüğüm kocaman harflerle "asus almayın" vs yazan arkadaşa atfen yazıyorum; hepimizin bazen bu duyguları hissettiği olmuştur, mesela ben şuan arabam için aynı şeyleri düşünüyorum, katılıyorum. sadece b,iraz daha araştırma yapmak lazım diyorum, bilmem yanlışmı diyorum. ben servise (boğaziçi) göndermek yerine yaptım kargoyu AsusTR'ye hayırlısıyla kısa zamanda cözerler diye umuyorum, ilgi ve nezaketlerinden dolayıda tüm ASusTR çalışanlarını tebrikediyorum.

    Bu arada az önce gördüm, dvd sorunu vs olanlar var sanırım, evet ben ardarda 8 tane yaktım, inat ettim 9.da yazdım servise bunuda bildirdim, daha önce okumuştum bu forumda, TTS toşiba marka optikler yapare bömle şeyler diye, doğruymuş demekki. bakalım bu sorunun çözülüp çözülmeyeceğini çok merak ediyorum.

    herkese selamlar



    bi ekleme yapmak istiyorum, bu asusun kasası bi yerde duymuştum bi metal alaşım kullanılan tek kasaymış galiba, şu kararma olayından bahsetmiş bir arkadaş, bende klavyenin sol tarafında elimi sürekli tutuyoruym bazen, alt+F4 yada alt+tab olayını cok sık kullandıım için. haliyle orası kararıyo tabi, umursamadım temizlerim dedim önceleri, sora bi baktım arkadaş temizlenmiyo olan oldu artık. bunun temizlenmesini sağlayacak bi çözüm bilen varsa yazsın lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersen_ -- 17 Ekim 2006; 17:10:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ersen_

    arkadaşım, o ekran beyazlama olayının benzerini bende yaşadım.

    benim de her açılışta ve hatta bazen çalışma esnansında ekran kızarıyordu. tamamen değil ama "siyah" renk olması gereken heryer kırmızı oluyordu.

    ekranı az oynatınca titreme oluyordu bazen düzeliyor bazen düzelmiyordu. bunu bi müddet bende işleri aksatmamak için kullanmak zorunda kaldım. son günlerde her açtığımda düzelmeyecek şekilde kızarınca servise göndermeye karar verdim.

    aldığım yere göndermek için servisi aradım, AsusTürkiye'ye ulaşmamın daha kısa zamanda sonuç vereceğini öğrendim. ASusTürkiye'ye cihazı paketleyip gönderdim, hemen arayıp geri bildirim aldım. sıaraya konduğunu öğrendim, ve 2-3 işgünü içinde cevap verileceğini ve hatta onarım bitebileceğini ve ürünün bana geri yollanacağını öğrendim.

    bakalım yarında arıycaz, ya tamirolup olmadığını öğrenicez yada daha nekadar bekleyeceğimizi. herşey yolunda giderde arızaya sebep olan malzemeler ellerindeyse yada şöyle söyliyeyim, arıza tahmin ettiğimiz gibi data cablolarından vs vs ise parça beklemiceksek sanırım kargosu margosu herseyi 7 gün içinde bitmiş olacak.

    forumda az üstte gördüğüm kocaman harflerle "asus almayın" vs yazan arkadaşa atfen yazıyorum; hepimizin bazen bu duyguları hissettiği olmuştur, mesela ben şuan arabam için aynı şeyleri düşünüyorum, katılıyorum. sadece b,iraz daha araştırma yapmak lazım diyorum, bilmem yanlışmı diyorum. ben servise (boğaziçi) göndermek yerine yaptım kargoyu AsusTR'ye hayırlısıyla kısa zamanda cözerler diye umuyorum, ilgi ve nezaketlerinden dolayıda tüm ASusTR çalışanlarını tebrikediyorum.

    Bu arada az önce gördüm, dvd sorunu vs olanlar var sanırım, evet ben ardarda 8 tane yaktım, inat ettim 9.da yazdım servise bunuda bildirdim, daha önce okumuştum bu forumda, TTS toşiba marka optikler yapare bömle şeyler diye, doğruymuş demekki. bakalım bu sorunun çözülüp çözülmeyeceğini çok merak ediyorum.

    herkese selamlar



    bi ekleme yapmak istiyorum, bu asusun kasası bi yerde duymuştum bi metal alaşım kullanılan tek kasaymış galiba, şu kararma olayından bahsetmiş bir arkadaş, bende klavyenin sol tarafında elimi sürekli tutuyoruym bazen, alt+F4 yada alt+tab olayını cok sık kullandıım için. haliyle orası kararıyo tabi, umursamadım temizlerim dedim önceleri, sora bi baktım arkadaş temizlenmiyo olan oldu artık. bunun temizlenmesini sağlayacak bi çözüm bilen varsa yazsın lütfen.



    merhaba

    bu ekran probleminden dolayı çok başım ağrıdı.. o yüzden asus almayın, alırsanız da boğaziçinden almayın dedim.. doğrudur.. boğaziçi teknik servisinin sorumsuzluğu ve tutarsızlığı da dahil olunca sorun markaya yansır mı yansımaz mı.. başınıza gelirse anlarsınız.. 6 ay geçmeden ekran bozulursa ben bunu markaya mal ederim... asus tr ile 2 defa görüştüm.. servis desteğini aynı şekilde kendilerinin de verdiklerini bildirdiler.. boğaziçinden ürün alanlar direkt tr ithalatçısı oılan asus tr ile görüşürlerse daha kısa sürede ve sağlam olarak teknik servis desteği alacaklardır bana göre.. burada ersen e katılıyorum.. gelişmelerden bizi haberdar edersen sevinirim ersen.. ama dediğim gibi 6 aylık bir ürünün (ki aynı ekran teknolojisini kullanan bir sürü marka var) servise gönderilmesi ve (1299usd+kdv) 2000 tl ödenmiş bir bilgisayarın bunu yapması pek şık değil bana göre.. almayın kısmı abartı kaçmış olabilir en lazım olduğu zamanda bilgisayarın kendi hatan dışında bi sebepten dolayı aptal bi serviste beklerse 28 gün, işlerin durursa; bi çoğumus aynı duygulara kapılır değil mi.. boğaziçi bilgasayara.. servise yollamayı düşünen arkadaşlar, direkt asus tr ile görüşün, durumu bildirin.. boğaziçindeki dingiller bulaşmasın işe.
    kasa temizliğinde de kararma boyanın yıpranması ile oluşuyor.. temisliği mümkün değil bildiğim kadarı ile.. ancak kasa değişimi ile çözülebilir.. bu da sanırım garanti kapsamında değil ama bi sormak lazım...

    @IdontKnoWw... hız olarak 2sinin arasında bir fark yok.. şöyle ki 2si de denk hızlarda çalışıyor.. çift çekirdek olması 2x1.86 GHz çalışacağı anlamına gelmiyor. sadece dual core teknolojisi çoklu işlemlerde avantaj sağlıyor bilgisayara.. 2 işlemci uygulamaları paylaşarak performansa etki ediyor.. zayıf bileşen sistem performansını belirler direkt olarak, haklısın bu konuda ama... dvd yazıp, winamp çalıştırıp, media playerde div-x izleyip bi de msn tarzı bi prg vs.. açıp hepsini aynı anda işleme koyarsan ( yani cpu ve ram kullanımında abartıp demek istiyorum) core2duo ve tek cpulu 2 sistemde farkı kesin hissedersin...




  • arkadaşlar;

    AsusTürkiye

    asus a6v 11 aylık makinam son zamanlarda ekran kırmızılaşıyor ve dvd yakıyor demiştim.


    servisi arayıp oraya göndermek yerine AsusTR'ye göndermeye karar verdim ve gönderdim demiştim.

    olayı kısaca özetliyorum.

    evet bekleyen arkadaşlara anlatıyorum durumu

    13 ekim cuma 16:30 : paket yapıp kargoya verdim İstanbula 800 km.
    14 ekim cumartesi öğlen : mutemelen kargo istanbula ulaştı fakat öğleden sonra olduğu içi,n pazartesiye kaldı teslimat
    16 ekim pazartesi 15:30 : Asus Türkiye ile görüştüm kargo gelmiş, salı günü aramamı söylediler, sıraya alınmış, salı günü belli olur dediler, muhtemelen sorun lcd kablolarında ve dvd de. parça beklemessek yada baska bi derdi yoksa 1-2 günde olup biteceğini sölediler.
    17 ekim salı 14:00 : Asus Türkiy eile telefon görüşmesi; Ufuk isimli servis görevlisi cihazın kaydının yapıldığını, sıra geldiği taktirde en geç çarşamba günü son durumu ileteceklerini sölediler.
    18 ekim çarşamba 12:40 : Asus Türkiye ile telefon görüşmesi; bu kez Oğuz adında bir arkadaşla konusuyoruz, tek sorduğu kayda alınan müşteri ismi, söylüyorum, bir kaç saniyelik beklemenin ardından bombaaaaa, "ersen bey, cihazınız dün (salı) akşam kargoya verilmiştir" muhtemelen bugün yola cıksa perşembe ulaşır.

    daha ne diyim kardeşim ben size, toplasan 5 gün bırtakın 5 günü, kargo p.tesi onlara ulaşıyor, çarşamba arayın öğrenin diyolar, oysa salı akşamı daha onarım bitmiş yolluyorlar, daha ne diyim, ELLERİNİZE SAĞLIK, ŞU MÜBAREK GÜNDE HELAL OLSUN VALLAHİ.


    Telefona bakan arkadaştan, Ufuk ve Oğuz isimli servis çalışanlarından tüm Asus Türkiye elemanlarından Allah razıolsun, hepsine tekrar tekrar ilgi ve nezaketleri için teşekkürler.

    imzamda da dediğim gibi : Asus iimiş, yok arkadaş hem Asus iimiş hem de Asus Türkiye

    bu arada lcd deki kırmızılık sorununu hallettikleri gibi dvd'yi de değiştirmişler sağolsunlar, bir önceki seride kullanılan panasonicten bahsetmiştik konusurken umarım bendeki TTs toşiba yerine ondan takmışlardır




  • hadi geçmiş olsun.. güle güle kullan tekrar ersan... bi kere daha boğaziçine asustr ye teşekkürler..
  • ersen geçmiş olsun.bu bize boğaziçi ve asusun hizmet anlayışını gösterir.teşekkürler boğaziçi teşekkürler ASUS
  • Ersen

    O kararma sorunu bende var.Bencede çok mühim olmayan birşey ama laptopu alırken asus kasalarının kaliteli olduğunu duymştum.1sene içerisinde böyle bir kararma olması bence malzemeden kaynaklanıyor.Sonuçta asus bu kasayı tasarlarken bu kararmayı hesaba katmalıydı diye düşünüyorum...
    Bende de dvd yazma problemi oluyor.
    Ayrıca space tuşu zor basıyor.

    AsusTr ye nasıl ulaştın.telefon numarasını verebilirmisin acaba...
  • merhaba..

    gene sorun gene sorunn...

    bu sefer değişen ekranınn sağ kenarında bi parmak kadar içeride (bkz resim..) 1 pixel lik cyan renklli bi şerit ortaya çıktı

    2 gün önce farkettim gelip gidiyodu ama bu sabahtan beri kalıcı hale geldi.. öf allahım ne bu çektiğim yaa.... şimdi asus tr yi arıycam.. bakalım geçende konuştuum ve ersenin dedii gibi bi haftada giderip sorunumu geri yollicaklaar mı makinemi bana
    asus tr teknik destek :

    Teknik Destek
    Telefon: +90 216 521 47 25
    Faks: +90 216 521 52 64
    Adres: Alemdağ Caddesi. Masaldan İş Merkezi. C Blok D1 Kısıklı Çamlıca Üsküdar İstanbul



    edit.. makinemi yolladım bir kez daha servise.. telefonda 5 işgünü dediler.. bekliyorum...
    not: acaba garanti kapsamında mı olacak merak ettim.. kafama takıldı... şimdi bunu boğaziçi kurcalamış biz kabul etmiyoruz garantisi uçtu derlerse artık ilk önce kendimi sonra boaziçindekileri soora da asusdakileri öldürmezsem aha yazıyorum buraya.. hehe.. umarım bu en kötü sonuç olmaz. gerçi bende öle bi şans var ki.. ne bilim.. öffff..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyclops_ -- 26 Ekim 2006; 19:51:12 >




  • Başta Cyclops ve diğer arkadaşlar.. Teknik servis konusundaki paylaşımlarınız gerçekten yararlı oldu. Foruma epeydir uğrayamamıştım, allahtan servise vermeden önce uğramışım. Az kalsın makine boğaziçine gidecekti. Ben de şimdi asus tr'yi arayıp makinemi direk oraya göndereceğim. Umarım hepimizin derdini çözerler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: catasthrope

    Başta Cyclops ve diğer arkadaşlar.. Teknik servis konusundaki paylaşımlarınız gerçekten yararlı oldu. Foruma epeydir uğrayamamıştım, allahtan servise vermeden önce uğramışım. Az kalsın makine boğaziçine gidecekti. Ben de şimdi asus tr'yi arayıp makinemi direk oraya göndereceğim. Umarım hepimizin derdini çözerler.


    aman diyim catasthrope.. asus tr direkt olark.. ilk ara tel nodan, sonra ver aras kargoya, adamlar evinden alıyolar kutunu hem, para da vermiyosun.. asustakiler sana bi numara vericekler,asusun arastaki müşteri nosu. adres olarak o noyu verince direkt adamların adresi çıkıyo.. evden alıp eve teslim.. uğraşmazsın.

    en kısa zamanda sorununun çözülmesi dileğiyle..
  • Cyclops, yardımların için sağol. Asus TR'yi aradım. Telefonda sorunumu anlattım. Son derece ilgili şekilde yardım ettiler. Şu an ellerinde 15.4 parlak ekran kalmamış. Değiştirmek gerekirse beklersiniz. 2 hafta içinde gelecek yedek parçalar., 2 hafta sonra tekrar arayın, nasıl göndereceğiniz konusunda bilgi verelim dediler. Telefonda gösterdikleri ilgi ve yaklaşımları bile yeter. Keşke şu Asus Tr'yi önce keşfetmiş birileri olsaydı da senin de canını sıkmasaydı boğaziçi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cyclops_


    quote:

    Orjinalden alıntı: catasthrope

    Başta Cyclops ve diğer arkadaşlar.. Teknik servis konusundaki paylaşımlarınız gerçekten yararlı oldu. Foruma epeydir uğrayamamıştım, allahtan servise vermeden önce uğramışım. Az kalsın makine boğaziçine gidecekti. Ben de şimdi asus tr'yi arayıp makinemi direk oraya göndereceğim. Umarım hepimizin derdini çözerler.


    aman diyim catasthrope.. asus tr direkt olark.. ilk ara tel nodan, sonra ver aras kargoya, adamlar evinden alıyolar kutunu hem, para da vermiyosun.. asustakiler sana bi numara vericekler,asusun arastaki müşteri nosu. adres olarak o noyu verince direkt adamların adresi çıkıyo.. evden alıp eve teslim.. uğraşmazsın.

    en kısa zamanda sorununun çözülmesi dileğiyle..




  • az önce bende aradım ama sanırım telefona çıkan adamdan yana sizin akdar şanslı değildim...

    dvd ve space tuşuyla ilgili sorunları çözebileceğini ancak kararmanın kullanıcı hatasına girdiğini söyledi.Hala anlamadığım koskoca asus firması bu kasanın dayanıklılığını kararma olup olmayacağını test etmemişmi.neyse ben şimdi dvd ve space tuşu sorunları için ambalajlayıp asustr ye göndereceğim,ancak karar işininde peşine düşeceğim,gerekirse yurt dışına bir mail atacağım...

    kasasında kararma sorunu olan var mı başka?
  • ben de asus a6v marka laptopumda aldığım günden itibaren dvd writer sorunu yaşıyordum. boğaziçi bilgisayara teslim ettim.
    2 kez dvd writer değişti. sorun çözülmedi. 3. ye gittiğinde boğaziçi bilgisayara mail gönderdim ve tsst denilen iğrenç marka yerine asus a yakışır bir markanın ürününü takın lütfen dedim. sağolsunlar faklı bir marka (matshita uj840d ) takmışlar. o zamandan beri ufak tefek dvd seçmeler dışında problem yaşamadım.

    şimdi ise son 1 haftadır ekranın sağ alt köşesinde özellikle beyaz bir sayfa açtığımda daha çok farkedilen yaklaşık olarak dik kenarları 3*5 cm lik bir üçgen kadar büyüklükte morumsu bir zon oluştu. o kısma bir yazı metni denk gelirse ekranın diğer kısımlarındaki kadar keskin olmasa da okunuyor.
    ayrıca bu kısma parmakla temas ettiğimde sıvı dalgalanması ekranın diğer kısımlarından daha fazla ve ağırlıklı olarak mor bir sıvı dalgalanması görünüyor. sizce bunun sebebi ne olabilir.
    özellikle ekran problemi yaşayan arkadaşların da fikirlerini bekliyorum lütfen.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: staroftheskies

    ben de asus a6v marka laptopumda aldığım günden itibaren dvd writer sorunu yaşıyordum. boğaziçi bilgisayara teslim ettim.
    2 kez dvd writer değişti. sorun çözülmedi. 3. ye gittiğinde boğaziçi bilgisayara mail gönderdim ve tsst denilen iğrenç marka yerine asus a yakışır bir markanın ürününü takın lütfen dedim. sağolsunlar faklı bir marka (matshita uj840d ) takmışlar. o zamandan beri ufak tefek dvd seçmeler dışında problem yaşamadım.

    şimdi ise son 1 haftadır ekranın sağ alt köşesinde özellikle beyaz bir sayfa açtığımda daha çok farkedilen yaklaşık olarak dik kenarları 3*5 cm lik bir üçgen kadar büyüklükte morumsu bir zon oluştu. o kısma bir yazı metni denk gelirse ekranın diğer kısımlarındaki kadar keskin olmasa da okunuyor.
    ayrıca bu kısma parmakla temas ettiğimde sıvı dalgalanması ekranın diğer kısımlarından daha fazla ve ağırlıklı olarak mor bir sıvı dalgalanması görünüyor. sizce bunun sebebi ne olabilir.
    özellikle ekran problemi yaşayan arkadaşların da fikirlerini bekliyorum lütfen.


    merhaba arkadaşım..

    dvd sorununda bildiğim kadarı ile, garanti kağıdında da yazıyo, "malın teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması .... .... durumlarında ücretsiz değiştirme yapılacaktır." deniliyor.. sende de aynı arıza 2den fazla oluştuğuna göre keşke notbukun değiştirilmesini isteseydin.. ekran içinse boğaziçindeki ilgisiz servis yerine asus tr ye gönderebilirsin şikayetini önce tel.ile belirtip yolla bence makinanı.. bu ortak bi sorun anladığım kadarı ile.. bende de aynı dalgalanmalar, renk değişimleri vardı ekranım değişmeden önce.. değişim de pek fayda etmedi ya gene sorun çıktı. asus tr ye yolladım ben de. garanti kapsamında ise makinan hala yukarıda numaralarını vermiştim, asusu ara bence..

    ps..: acaba asusu arayıp parlak ekran yerine normal ekran takmalarını mı istesem?? parlak ekran baya sorunlu arkadaşların belirttiklerini düşündükçe




  • cyclops'a güven diyorum. O ekran sorununu yaşamış ve çözmeye çalışan bir arkadaş. Tecrübelerine kulak ver. Ekranla ilgili aynı sorun benim makinemde de var. Ekranın altında bir şerit halinde hemde. Bu A6 serisinde olabilen birşey sanırım. Çünkü bir de Asus A7jc kullanıyorum iş yerinde, 17", ekranı hem daha kaliteli görünüyor hem de hiç bir sorun yok, cam gibi derler ya öyle, çoğu ekranı süper diyen notebook'u 2'ye katlar. Bu da bizim şanssızlığımız herhalde, bir üretim hatası olmalı A6'nın bazı serisinde. Ben Asus TR'yi aradım, ellerinde parlak ekran yokmuş şu an. 2 hafta sonra gelir dediler. O nedenle makinanızı hemen yollamayın, 2 hafta kullanmayı sürdürün ki çok beklememiş olasınız dediler. Haberin olsun.

    quote:

    Orjinalden alıntı: staroftheskies

    ben de asus a6v marka laptopumda aldığım günden itibaren dvd writer sorunu yaşıyordum. boğaziçi bilgisayara teslim ettim.
    2 kez dvd writer değişti. sorun çözülmedi. 3. ye gittiğinde boğaziçi bilgisayara mail gönderdim ve tsst denilen iğrenç marka yerine asus a yakışır bir markanın ürününü takın lütfen dedim. sağolsunlar faklı bir marka (matshita uj840d ) takmışlar. o zamandan beri ufak tefek dvd seçmeler dışında problem yaşamadım.

    şimdi ise son 1 haftadır ekranın sağ alt köşesinde özellikle beyaz bir sayfa açtığımda daha çok farkedilen yaklaşık olarak dik kenarları 3*5 cm lik bir üçgen kadar büyüklükte morumsu bir zon oluştu. o kısma bir yazı metni denk gelirse ekranın diğer kısımlarındaki kadar keskin olmasa da okunuyor.
    ayrıca bu kısma parmakla temas ettiğimde sıvı dalgalanması ekranın diğer kısımlarından daha fazla ve ağırlıklı olarak mor bir sıvı dalgalanması görünüyor. sizce bunun sebebi ne olabilir.
    özellikle ekran problemi yaşayan arkadaşların da fikirlerini bekliyorum lütfen.





  • merhaba arkadaşlar, bi kez daha aldım makinemi servisten.. asusa burdan teşekkürler.. cuma günü ellerindeydi, salı vermişler kargoya.. lcd değişmiş.. şimdi bakalım bir kez daha bozulmaz umarım.. teşekkürler asus tr...

    sikayetvar.com a 2 satır yazı yazcam boğaziçi maceramla ilgili.. dangalaklar..25 gün.. ve bu 25 günde de iş yapmış olsalar.. 2. kez servise giden makine..boğaziçine bir kez daha

    sorunu olan tüm arkadaşların problemlerinin çözülmesini diliyorum...
  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.