Şimdi Ara

Asus DSL-AC68U (214. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.656
Cevap
53
Favori
241.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 212213214215216
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ZuCChiNi kullanıcısına yanıt
    Hocam özelden yazın eğer gerçekten varsa böyle bir şey bu kadar insanın mağdur olduğunu görüyorsunuz çözüm bulduğunuz için sizi forumdan atacak değiller çok saçma...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖNEMLİ NOT:
    YAPACAĞINIZ BU İŞLEM SONRASINDA MODEM TARAFINDAN SAĞLANMAKTA OLAN BİLGİSAYAR VE İNTERNET GÜVENLİĞİNİZ ORTADAN KALKACAK.
    BİLGİSAYARINIZ VE HATTA MODEM İLE İRTİBATLI BÜTÜN SİSTEMİNİZ İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILABİLECEK HER TÜRLÜ SALDIRIYA KARŞI SAVUNMASIZ KALACAK.
    BU YÜZDEN BU TEHLİKELERLE İLGİLİ BÜTÜN RİSK VE SORUMLULUK SİZE AİTTİR.
    NAÇİZANE TAVSİYEM ASUS VE TRENDMICRO TARAFINDAN ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE VERİLEN BU GÜZEL VE FAYDALI HİZMETİ KULLANMANIZ YÖNÜNDEDİR.


    Şimdi tırsarak yazıyorum. :)

    Modem ayarlarının yedeğini alın.

    "AiProtection" sayfasındaki "Ağ koruması" ve "Ebeveyn denetimi" ayarlarınızı açtığınızı ve bu ayarları açarken de gizlilik sözleşmesini onayladığınızı farzediyorum.

    "Ağ Koruması" ayarlarını açın.
    Oradaki bütün ayarları "Off" olarak değiştirin.
    Daha sonra "Etkin AiProtection" ayarını da "Off" olarak değiştirin.

    "Ebeveyn Denetimi" ayarlarını açın
    "On" olarak ayarlanmış bütün ayarları "Off" olarak değiştirin.
    "Web ve Uygulama Filtreleri" ayarını "Off" olarak değiştirin.

    "Yönetim" sayfasındaki "Gizlilik" sekmesini açın.
    "Son kulanıcı sözleşmesi" altındaki vazgeç butonuna tıklayın.

    Bu kadar.

    İsteğe bağlı olarak modemi yeniden başlatın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZuCChiNi -- 15 Eylül 2020; 16:39:16 >




  • ZuCChiNi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederiz akşam deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaşlar bende DSL geldi ama bağlantı kararsız diyor kopuyor sürekli var mı çözümünü bilen bir müslüman 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Levent kullanıcısına yanıt
    Yönetim dsl ayarı kısmı var, ordan deneme yanılmayla sana en uygun ayarı bul, ben 10;db kullanıyorum, download hızı biraz düşüyor ama hat stabil oluyor, kopma vs olmuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Technical_Support kullanıcısına yanıt
    Hocam o DSL kısmının ekran görüntüsünü göndere bilir misin diğer ayarlar nasıl olması gerekiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • D.Levent kullanıcısına yanıt
    Asus DSL-AC68U

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Technical_Support kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyu telekom sayfasınada açtım ama belki derdime çare olabilecek arkadaşlar olabilir diye burayada yazıyorum.

    Telekomda da Türknette olduğu gibi tek bir ip adresini paylaştırıp 1 den fazla kişiye dağıtma olayımı başladı acaba? Konu ip Havuzu diye geçiyormuş Yıllardır ip adresim 78.128.251 vs diye başlarken bugünden itibaren 10.101.206 diye başlıyor. Asıl sorunum evde nas cihazım var, modem bu ipyi aldığından beri uzaktan nas cihazına vs bağlanılamıyorum. Hatta asus modem içindeki (uzaktan erişim için) dns hizmetine bile ulaşılamıyor. Telekom müşteri hizmetlerini aradım Türknet te böyle bire durum olduğunu bunun Telekomda da faaliyete geçip geçmediğini sordum. Anlattığınızı çok iyi anladım fakat bize böyle bir bilgi gelmedi deniyor. Bununla ilgili arıza kaydı da oluşturmuyorlar.

    Bu durumu nasıl çözeriz port değişikliğimi talep etmem lazım, telekomda başına böyle bir şey gelen varmı arkadaşlar?




  • Technical_Support kullanıcısına yanıt
    Hocam bu konu birkaç senedir var ip havuzu olayı Türk Telekom ve onun altyapısını kullananlar yurtdışı çıkışlarında bu olay yüzünden sıkıntı yaşıyor sizin çözümünüz statik ip

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Technical_Support kullanıcısına yanıt
    Snr margin değerini neden 10’a sabitlediniz?
    Dsl günlüğündeki snr margin anlık değeriniz 10 ün altında mı?
    Bendeki değerler bu şekilde.
    Snr margin değerinin yüksek olması (en azından 10 dB) ideal değil midir?



    Asus DSL-AC68U



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I.K. -- 19 Eylül 2020; 14:20:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hey kullanıcısına yanıt
    Cihaz için teşekkür ederim Asus a çok laf ettim burda ama bu şekilde cihaz göndermeleri bile takdire şayan inşaAllah en kısa zamanda bir şekilde kendi cihazımızda düzelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Asus DSL-AC68U

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet SNR değerim 10 un altında olduğu için kopma yaşıyorum sürekli, o yüzden 10 a sabitledim. Bu şekilde stabil ve sorunsuz.
  • merhaba, yıllarca hipernet kullanırken taşındığım apartmanda fiberle tanıştım ama tanışmaz olaydım. gelip kendi modemlerini taktılar (tp link) ben de bu sabahtan beridir ac68u modemimde ne yaptıysam fiberi aktif edemedim.
    müşteri hizmetleri sadece o verdiğimiz modemde interneti kullanabilirsiniz felan dedi. ben de bu başlıktaki arkadaşlara bir sorayım dedim.
    fiberi etkinleştirebilen var mı?

    benim yaptıklarım, çift wan ı acıp 1. önceliği ethernet ethernet wan aktifleştirildi.
    kullanıcı adı ve şifresi turk telekomdan doğrulanıp girildi.

    EDİT:

    Arkadaşlar bağlantıyı sağladım.önce ac68u yuson sürüme yükselttim, son güncellemelerde sıkıntı var diye bekleyim demiştim.
    ttnet in verdiği modemi köprü moduna aldım,dhcp yi kapattım ve ip sini de 192.168.1.150 yaptım.
    ordan dönüp, vlan id yi diğer modemdeki gibi 1129 girdim, kullanıcı adı ve şifreyi girdim.sonra internet geldi.
    ayrıca konu dışı ama, bf5te modem pingim hipernetteyken 68 felandı, şimdi 49.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRAGILE -- 20 Eylül 2020; 10:10:25 >




  • @hey Beyin gönderdiği modem ulaştı. Bu devirde bu düşünce, bu yaklaşım Amazon'da bile yoktur diye düşünüyorum. Marka tercihimi ve Asus'a bakışımı %100 etkileyecek bir jest. Kendisine ve Asus'a teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey

    @cenk501923
    Dönüş olacak merak etmeyiniz.

    Problem yaşayan arkadaşlar geçici cihaz ihtiyacınız var ise lütfen adres bilgilerinizi bugün bana pm atınız, yarın gönderim yapılacak
    Dünya para olan DSL-AC68U yu kıracaktım. Aynı sorunu yaşıyorum yıllardır sorunsuz olan modem hat alamıyor. Birde telekomcuya bağırdığımla kaldım 🙁 Meğer sorun modemdeymiş. 10 yıl önceki tozlu aptal bir modemi taktım ve şakır şakır çalışıyor. Asus gibi bir markaya sırf FW güncelleme sonrası yakışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey

    Merhaba,

    Sıkıntı yaşayan arkadaşlar, yaşamış olduğunuz problemler için üzgünüm. Sizden ricam bu adrese probleminizi iletebilir misiniz? Direk cihazı geliştiren ekip sorununuzun ne olduğuna bakıp size geri dönüş yapacaktır.
    broadband_feedback@asus.com

    İngilizceniz iyi ise ingilizce yazarsanız daha hızlı olur ama Türkçe de yazabilirsiniz. Mümkün olduğunca detay verebilirseniz iyi olur.

    Bir şekilde probleminizin çözülmesi için elimden geleni yapacağım
    broadband_feedback@asus.com
    @neo0
    @mixed_mind
    @atabey444
    @Marko Ramius
    @gps.navigation
    @TulparHAN
    @nirvanha
    @D.Levent/mention]
    @LGatakan
    @soqo
    @cenk501923
    @theraptorx
    @FRAGILE
    Merhaba,

    Hem özelden hemde maile detay yolladım, umarım çözülür 🙏

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba, turktelekom fiber kullanıp da bağlanabilen biri varsa, rica etsem wan ayarlarının görüntüsünü atabilir mi?
  • Modem arayüzünde ISP kısmında Türktelekom seçmemizin bir artısı varmıdır arkadaşlar bilgisi olan varmı?

    Asus DSL-AC68U
  • 
Sayfa: önceki 212213214215216
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.