Bildirim
Asus f3sc200dr kasası çatladı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
f3 serisinden alan herkeste aynı sorun varmış. Servise göndermeyi planlıyorum. Umarım notebook'un başına bir iş gelmez. -
Evet kronik sorun ve servis garanti kapsamı içerisinde halledecek.. -
şükür ki 2 senedir kullandığım f3sc t7300 şeytan kulağına :) hiç bi çatlama yok..
hoşçakalın.. -
Abımın var gonderdı deıstıde geldı -
bende ki çatladı çatlamakla kalmadı kırıldı servise yollasam değişim yaparlarmı ücretsiz olarak. -
Garantısı varsa yaparlar -
quote:
Orijinalden alıntı: ismail0307
şükür ki 2 senedir kullandığım f3sc t7300 şeytan kulağına :) hiç bi çatlama yok..
hoşçakalın..
Dilini ısır arkadaşım, kasası çatlayanları buradan okuyup ben de öyle diyordum. Çatlak matlak yoktu bende, geçen hafta sol menteşeden kocaman parça koptu. Direk kırıldı yani... Bayramdan sonra servise götüreceğim. notebook F3SV bu arada, Kasım 2007 de almıştım. -
istanbulda nereye kendim götürebilirim servise üniversite başlayacak o gün içinde halletmelerini rica edicem. -
quote:
Orijinalden alıntı: swordmaster
istanbulda nereye kendim götürebilirim servise üniversite başlayacak o gün içinde halletmelerini rica edicem.
Asus Teknik Servis.
Telefon: 0 216 521 47 25
Adres: Alemdağ Caddesi. masaldan İş Merkezi C Blok D1 Kısıklı / Çamlıca / Üsküdar
C.tesi ve Pazar kapalıdır, bilgin olsun. -
Garantiden değiştiriyorlar. Benim de sol menteşe kırıldı. Ayrıca kasada kararma da vardı. Komple alt ve üst kasayı değiştirdiler. -
quote:
Orijinalden alıntı: vincentvega
Garantiden değiştiriyorlar. Benim de sol menteşe kırıldı. Ayrıca kasada kararma da vardı. Komple alt ve üst kasayı değiştirdiler.
az önce her yeri aradım taradım ama ne garanti belgesi nede faturası durmuyo bulamadım. iki sene olmadı daha bu belgeler olmadan servise gitsem bakarlar mı?
ürünü golddan almıştım gitsem fatura ismiyle yeniden çıkartabilirler mi? lütfen yardım edin çok acil. -
swordmaster
faturanın kaybolması kotu olmus gold dan cıkaracaklarını pek sanmam teknosa cıkarmıyor çünkü sen genede servıse gotur belkı serı nosundan cıkartabılırler -
Kasa nasıl çatlıyor ya? Resim koyabilir misiniz? -
arkadaşlar baya uğraştım ama işi hallettim anlatıyorum başına gelen olursa yardımı olur belki:
ilk olarak golda bizzat gidip bilgisayarı aldığım yılı ve ayı söyledim ismimle faturayı arşivden yeniden çıkardılar. (45 dk sürdü)
daha sonra mecidiyeköydeki çizgiye gittim ama orası laptoplara bakmıyormuş o yüzden üsküdardaki asus türkiyeye gittim.
bilgisayarı gösterdim ve derdimi anlatırken bu serilerin hemen hepsinde bu kırılma sorunu varmış üstünden de çıtırtı sesleri geliyor altı zaten kırıldı dedim. Benimle ilgilenen kişi biraz baktı bizim için f3 serisi değil kasa serisi önemli dedi g3 kasa bu fln dedi ve garantiden değiştireceğiz dedi. Laptopu teslim ettim ancak en az iki hafta sonra alırsınız onuda elden getirdiğiniz için elden almak zorundasınız biz kargoya vermiyoruz dedi. Elden götürmemin sebebi garanti içindeki ürünü kargoyla gönderince ücretsiz yapmazlarsa tamir etmeden yollamıyolar ve ücretini alıyorlar. Eğer gatantiden olmasaydı laptopu bırakmadan dönecektim oradan. Şimdilik bu kadar alt kasa klavye kısmı plastiği(boyası soldu) değişecek.
bu arada ilgilenen kişi ekranda parlamalar görüntü gitmesi ve hdd tıkırdadıktan sonra takılma oluyormu dedi bende o şikayetler yok dedim sanırım bunlarda kronik sorun. Hepinize iyi forumlar.
-
Valla sonunda F3 Serisi notebookumdan kurtuluyorum. Sattım ve kurtuldum. Hayat eminim bu şekilde daha rahat ve huzurlu olacaktır. Bekle beni toshiba,bekle beni lenovo,sony ve diğerleri. Ama asus daha çok beklersin sen Lanet olsun sen ve senin gibi müşterinin anasını ağlatan firmalara... -
quote:
Orijinalden alıntı: swordmaster
arkadaşlar baya uğraştım ama işi hallettim anlatıyorum başına gelen olursa yardımı olur belki:
ilk olarak golda bizzat gidip bilgisayarı aldığım yılı ve ayı söyledim ismimle faturayı arşivden yeniden çıkardılar. (45 dk sürdü)
.
.
.
.
Bu kadar uğraşmana gerek yoktu esasında:) Bilgisayarının seri numarasından zaten herşeyi buluyor yetkili servis. 8-10 kere gönderdim daha bi kere bile fatura koyma ihtiyacı duymadım :) -
Bende de catlama var ancak teknik servise yollama taraftarı degilim bi catlak icin sonra baska bi sorunla geri donuyor beklediginde cabası... Asusun kasasının catlayacagı hic tahmin etmemistim ama baya bi malzeme eksikligi var kasada .. kaliteden yoksun bırakılmıs gibi.. -
arkadaşlar ben bilgisayarı servise vereli iki ay oluyor sonunda lütfedipte aradılar. Benden Ürünle birlikte kutusunda çıkan cd mouse çanta gibi şeyleri istediler. Değişim (RMA) belgesi vereceklermiş. Şimdi f3sc modeli satılmıyor. Zamanında 1750 liraya almıştım acaba değişim yapacak olan yer (gold) fatura bilgilerime göremi değişim yapar yoksa kendileri bi modeli kakalarmı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6460740D9 -- 13 Kasım 2009; 23:10:54 > -
quote:
Orijinalden alıntı: swordmaster
arkadaşlar ben bilgisayarı servise vereli iki ay oluyor sonunda lütfedipte aradılar. Benden Ürünle birlikte kutusunda çıkan cd mouse çanta gibi şeyleri istediler. Değişim (RMA) belgesi vereceklermiş. Şimdi f3sc modeli satılmıyor. Zamanında 1750 liraya almıştım acaba değişim yapacak olan yer (gold) fatura bilgilerime göremi değişim yapar yoksa kendileri bi modeli kakalarmı?
Faturan elinde ise para iadesi iste. Yoksa muadil ürün vermek zorundalar.
Benzer içerikler
- monster boot tuşu
- bilgisayar seri numarası öğrenme
- amd radeon graphics iyi mi
- no boot device found
- msi klavye rengi değiştirme
- bilgisayar açılmıyor
- yazılım için laptop
- en iyi laptop
- gigabyte bios tuşu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X