Şimdi Ara

ASUS FİRMASI İLE DEĞİL, F3SV MODELİ İLE YAŞADIĞIM ÇATLAMA PROBLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 4 ay önce ASUS'un F3SV220 modelinden satın aldım..Harika, hızlı, gösterişsiz
    bir kasaya sahipti ve çok memnundum. Çalıştırmadığı program, oynatmadığı oyun olmadı.
    Buna Crysis bile dahil.

    Sonra yaklaşık 1 ay önce (Satın aldığımın 3. ayı) üst kasada klavyenin tam sağ alt köşesinden
    başlayıp USB girişine kadar uzanan ince bir çatlak gördüm. Herhalde çarpmışımdır bir yere diye düşündüm.
    O yüzden servisi aramayı bile düşünmedim. Ta ki donanım haber forumlarında benimle
    aynı sorunla karşılaşan onlarca insanın varlığından haberim olana kadar. Çatlağın fotoğraflarını
    gördüm. Şaka gibiydi. Benim çatlağın aynılarıydı. Şikayet sitelerinde arattırdım. Çatlak tarifleri
    benimkine tıpa tıp uyuyordu.

    Eğer asus f3 sahipleri olarak bilgisayarlarımızın üstünde aynı anda
    tepinmek gibi toplu bir şuursuzluk yaşamadıysak asusun bu modellerinin kasalarında fabrika
    hatası olduğu bir gerçek:) Benimkinin bonus olarakbir de sağ üst kısmında çatlak var.

    Kasa çatlakları, bilgisayarın görüntüsünü bozmakla birlikte sanıyorum yalıtım
    ve soğutma problemi de yaratıyor. Artık bilgisayarın fanı açıldığı andan itibaren
    kapanana dek yüksek hızda çalışıyor, kasa sürekli sıcak.

    Küçük bir ayrıntı olarak ta yine forumda bir çok yazıda okuyacağınız gibi
    touchpad in solunda kararma meydana geliyor.

    Servisle ilgili de şu ana kadar hiç olumlu yazılar okumadım. Kara kara düşünmekteyim.







  • 1-2 gün önce açtığım konunun aynısı..Sadece başlığı değiştirdim..
    Açtığım konu yönetici tarafından 16. maddeye istinaden kitlendi..

    Bu bana Jakoben yaklaşımı RTÜK sansürleri gibi şeyler hissettirdi şahsen..

    Benim ve diğer arkadaşların mesajları forumda çeşitli konularda
    dile getirilmiş servis, donanım vs. problemlerin bir derlemesi şeklinde gibiydi..

    sorgusuz sualsiz 12 Eylül anayasası gibi bir maddeyi sebep göstererek

    ( forum.donanimhaber.com/register.asp

    16. madde.... )

    konu kilitlendi..

    16. maddede "Sitemizde firmalar ile ilgili yaşadığınız sorunlar, problemler hiç bir
    nedenle forum sayfalarında dile getirilemez"

    firmalar ile ilgili değil asus markası ile ve ürünleriyle ilgili
    problemlerimizi dile getirmeye çalışmıştık o konuda..BKZ.

    http://forum.donanimhaber.com/m_22129645/mpage_1/key_//tm.htm#22129645

    Bu forumun iyiliği için tepeden inmeci zihniyeti kınıyor, forumdan ayrılıyor ve forumda kalan
    arkadaşlara sabırlar diliyorum..




  • Sorunları dürüstçe ve firmaya fazla saldırmadan paylaşmak tüm herkes için faydalı olur. Neticede donanım bölümünde sorunlar sık sık dile getirilirken notebookta da dile getirilmesinin bir sakıncası olmaz kanaatimce.
  • Başlık gayet açık.. Firmayla bi sorunumuz yok. Sadece F3 Serisi notebookların kasası çatlıyor diyerekten kullanıcılar arasında forum yapıyoruz.. Bu forumda bundan doğal hakkımız var mıdır? Yöneticilerin bu forumu da kitlemesi,kapatması üyelere karşı yapmış olduğu bir saygısızlık olacaktır diye düşünüyorum..


    Gelelim problemlerime...
    Ben Salı günü itibariyle Aras Kargo ile(asus ile anlaşmalı) Asus Teknik servisine bilgisayarımı göndermiş bulunmaktayım.. Ancak hiç bi iletişim bilgisini Bilgisayar kutusunun içine koymayı akıl edemedim..Şimdi ne yapmam gerekiyor? Yani kargo faturasındaki bilgilerden bana ulaşmaları mümkün müdür?Ve bu durumda (sanırım ürün ellerine ulaşmıştır) kargoya verdiğim günden mi başlamakta benim 30 günlük yasal iş günü sürem? Ayrıca ürünün seri numarası bende mevcut olduğundan dolayı Yetkili servisten sadece telefonla mı bilgisayar hakkında bilgi alabilirim?

    Saygılar..




  • Bu arada da topicin başlığını F3 Serisi ile yaşadığım çatlama problemi diye değiştirirsek kendimizi yabancı hissetmeyiz :)
  • bu sorun tüm dünya kullanıcıları tarafından yaşanan bir sorun. muhtemelen f3 serisinin bir tasarım problemi var. bazı ülke servisleri garanti kapsamında değiştirirken bazıları garanti dışı saymış. yabancı kullanıcıların yaşadığı aynı sorunlar için bu linke bakabilirsiniz. (ingilizce)
    http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=212031
  • quote:

    Orjinalden alıntı: istblacken

    bu sorun tüm dünya kullanıcıları tarafından yaşanan bir sorun. muhtemelen f3 serisinin bir tasarım problemi var. bazı ülke servisleri garanti kapsamında değiştirirken bazıları garanti dışı saymış. yabancı kullanıcıların yaşadığı aynı sorunlar için bu linke bakabilirsiniz. (ingilizce)
    http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=212031



    bugün teknik servisi aradım. Dedilerki incelememiz sonucunda kasa gereken işlemleri yapacağız dediler.Dedim herkeste meydana gelen bir arıza, asustan kaynaklanan bir problem bu dedim.Evet bu yönde çok şikayet var dedi. Sanırım baskılar artmış durumda.Tüm dünyada meydana geldiğine göre Sony gibi hatasını anlayıp asus da bilgisayarlarını toplatabilir.(Umarım)




  • bende f3jr var arkadaşımda da benim makinenin aynısından var onunda çatladı garantiden değiştirdiler
    ama yeni kasada etiketler yok çok çirkin oldu etiketsiz
  • Neticede bir markayı bağlayan bir durum yani isteseniz de istemeseniz de markadan bahsetmiş oluyorsunuz...
  • Asus Teknik servisi adam olmaya başladı o zaman.. Benimki de şuan garantide..Malum kasa çatlağı..Beraber gönderdiğimiz (arkadaş farklı sorunlardan dolayı göndermişti ) arkadaşınki geldi. benimki hala gelmedi. Demekki kasa değişimi yapılacak..

    Hayırlı olsun...
  • ARKADAŞLAR ASUS A4K DA EKRAN DA DALGALANMA PROBLEMINDEN DOLAYI SERVISE GOTURDUM 2 KEZ ARIZA YOK DEYİP VERDİLER. SONRA GÖZLERİNİN ONUNDE ARIZAYI GOSTERİNCE KABUL ETTİLER. KABLO DEĞİŞTİ EKRANA GİDEN. AMA ARIZA TEKRARLIYOR.BENDE DE OLDU 7 KİŞİDEN DAHA OKUDUM MESAJ GONDERMİŞLER ŞAHSIMA VE DİĞER SİTELERE. ASUSUN FORUM SİTESİNDE BİLE VAR. BU DA FABRIKA HATASIDIR. GARANTİ SÜRESİNDE ARIZA YOK DİYOR BU ADAMLAR.http://asus.forumdayiz.biz/ SİTESİNİ BU SİTEDEKİ 16.MADDE PROBLEMİNE İSTİNADEN AÇTIM. LÜTFEN SERVİSLE İLGİLİ SORUNLARINIZI BURAYA YAZINIZ. ŞUANDA ISINMADAN DOLAYI OPTİK HAFIZA KARTI OKUYUCU KIZIL OTESİ PİL KOMPLE BOZUK. BU VATANDAŞLAR DAVA AÇIYORSUN KATILMADIKLARI GİBİ DAVAYI BİLDİRMEYE GELEN POSTACIYI YETKİLİ YOK DİYİP GERİ GONDERİYORLAR. DAVA ERTELENİYOR İŞ UZUYOR.
    NEISEMOYUM@HOTMAIL.COM MSN IM 05554064090 TELEFON NUMARAM. GERÇEK Bİ PROTESTO DÜŞÜNÜYORUM. DAVA AÇICAKLARA YARDIMCI OLABİLİRİM. DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkantekcan

    ARKADAŞLAR ASUS A4K DA EKRAN DA DALGALANMA PROBLEMINDEN DOLAYI SERVISE GOTURDUM 2 KEZ ARIZA YOK DEYİP VERDİLER. SONRA GÖZLERİNİN ONUNDE ARIZAYI GOSTERİNCE KABUL ETTİLER. KABLO DEĞİŞTİ EKRANA GİDEN. AMA ARIZA TEKRARLIYOR.BENDE DE OLDU 7 KİŞİDEN DAHA OKUDUM MESAJ GONDERMİŞLER ŞAHSIMA VE DİĞER SİTELERE. ASUSUN FORUM SİTESİNDE BİLE VAR. BU DA FABRIKA HATASIDIR. GARANTİ SÜRESİNDE ARIZA YOK DİYOR BU ADAMLAR.http://asus.forumdayiz.biz/ SİTESİNİ BU SİTEDEKİ 16.MADDE PROBLEMİNE İSTİNADEN AÇTIM. LÜTFEN SERVİSLE İLGİLİ SORUNLARINIZI BURAYA YAZINIZ. ŞUANDA ISINMADAN DOLAYI OPTİK HAFIZA KARTI OKUYUCU KIZIL OTESİ PİL KOMPLE BOZUK. BU VATANDAŞLAR DAVA AÇIYORSUN KATILMADIKLARI GİBİ DAVAYI BİLDİRMEYE GELEN POSTACIYI YETKİLİ YOK DİYİP GERİ GONDERİYORLAR. DAVA ERTELENİYOR İŞ UZUYOR.
    NEISEMOYUM@HOTMAIL.COM MSN IM 05554064090 TELEFON NUMARAM. GERÇEK Bİ PROTESTO DÜŞÜNÜYORUM. DAVA AÇICAKLARA YARDIMCI OLABİLİRİM. DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM



    Ne yapabiliriz??




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.