Şimdi Ara

ASUS MeMO Pad 7 ME176C [Intel Atom Z3745, Android 4.4.2] - ANA KONU (İnceleme Geldi) (207. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.409
Cevap
50
Favori
184.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • labirent300a kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler :)
  • tolga tablet rootlumu
  • hesabı kaldırıp ekledim düzeldi tşk ler.
  • ulubatlısinan U kullanıcısına yanıt
    farklı bir rom atmadım root da yok
  • Konu baya bi gerilerde kalmis bu asus fix yayinlamayi dusunmuyo galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servisi aradım lolipopdan sonra tablet kullanılmaz hale geldi dedim bana sorununuzu destek.asus.com dan iletin dendi oraya lolipopdan sonra sorun çıktıgını kitkat sürümünün yüklenmesini talep ettim bana epostadan dönüş oldu cihazı servise gönderin dendi ups kargo adresden cihazı aldı serviste bakalım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: motomurat

    Daha önce reset ve donma sorunlarından servise gondermistim. Sonrası teknik servis tarafından aranıp ekranın çatlak olduğu bilgisiyle şaşırıp soluğu yurtiçi kargo da almistim. Maalesef şube sorumlusu Pişkin bir şekilde urunun taşıma sırasında kendileri tarafından zarar gormus olabileceği fakat benim bir sözleşme imzaladigimi bu yüzden birşey talep edemeyecegimi açıkça söyledi. Tabi bende yazıklar olsun deyip çıktım. O dönem 240 TL ücret talep etmişti servis. Fakat kullanıma zarar olmadığını bu şekilde kullanabilecegimi söyleyince tarafima onarilmadan gönderilmesini talep ettim 1 yıldır bu şekilde kullanıyoruz. Fakat son güncellemelerden sonra iyice sapitti. Esas sormak istediğim şey bu haliyle servise gondersem nasıl bir yol izlenir. Yanı cihazın donma ve reset sorunlarına çözüm bulurlar mi yoksa ekrandan dolayı hiç mi mudahela etmezler. Saygılar.

    yok mu bir fikri olan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 4 Ocak 2016; 0:47:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cihaza en kolay nasil root atabilirim son surumde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar teknosadan aldigim tableti kargo ile servise yollamam lazim. ancak seri numarasini bulamiyorum.tablet acilmiyor. elimde sadece fatura var.bir suru rakam var faturada. seri numara ornegi verebilen olur mu? karsilastiririm ona gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .Predatör. kullanıcısına yanıt
    Kutudaki etiketler de olması lazım kutusu yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: süraka

    Kutudaki etiketler de olması lazım kutusu yokmu

    hocam kutusunu bulamamistim bugun buldum tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, ben de hevesime yenik düşüp lollipop güncellemesini yaptım malesef.adam gibi çalışan alet, neredeyse işe yaramaz hale geldi.işe yarar ümidiyle rootladım aleti, uygulama taşıma falan yaptım ama yine de çok işe yaramadı.hepimizin bildiği gibi downgrade yapamıyoruz, bunun için servise vermek gerekiyormus.ben de servise vereceğim için unroot yaptım ama bir de sayacı sıfırlamak gerekiyor galiba root yapıldığı anlaşılmasın diye.bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi, durduk yerde garanti dışı bırakmasınlar aleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e144034 -- 1 Ocak 2016; 3:18:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • e144034 E kullanıcısına yanıt
    Hocam nasil root yaptiniz lolipop surumunu banada ogretebilir misiniz rica etsem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e144034

    Merhaba arkadaşlar, ben de hevesime yenik düşüp lollipop güncellemesini yaptım malesef.adam gibi çalışan alet, neredeyse işe yaramaz hale geldi.işe yarar ümidiyle rootladım aleti, uygulama taşıma falan yaptım ama yine de çok işe yaramadı.hepimizin bildiği gibi downgrade yapamıyoruz, bunun için servise vermek gerekiyormus.ben de servise vereceğim için unroot yaptım ama bir de sayacı sıfırlamak gerekiyor galiba root yapıldığı anlaşılmasın diye.bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi, durduk yerde garanti dışı bırakmasınlar aleti

    servise göndersenizde downgrade yapmıyorlar. Ben iki defa gönderdim malesef yapamayız dediler. Downgrade yapabilmenin tek yolu anakart ı değiştirmek imiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şu adreste bulabilirsiniz
    Hamdi Çatal
    Asus MemoPad 7 ME176C/CX Lollipop Root Yetkisi Alma » Hamdi Çatal
    http://www.hamdicatal.com/android/asus-memopad-7-me176ccx-lollipop-root-yetkisi-alma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • e144034 E kullanıcısına yanıt
    Hocam bir önceki sayfada porsuk773 isimli arkadaşın yazısına istinaden yaparlar diye ummuştum açıkçası, ona servise gönderirse yapabilecek!erini söylemişler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e144034

    Hocam bir önceki sayfada porsuk773 isimli arkadaşın yazısına istinaden yaparlar diye ummuştum açıkçası, ona servise gönderirse yapabilecek!erini söylemişler

    vallah bende öyle olacagını ummuştum servisten perşembe günü geldi bi sevinçle açtım baktım lolipop 5.0 yüklü geldi servis fişinde yapılan işlem açıklaması bölümünde aynen şu yazıyor (güncelleme yapılan ürünlerde yazılım düşürme işlemi yapılamamaktadır genel bakım yapıldı test ok) müşteri hizmetlerini aradım yapılamayacaksa niye servise cagırdınız dedim kem kum filan dedi
  • porsuk773 kullanıcısına yanıt
    İşletim sistemini çökertip öyle gönderin. Eşimin tabletini en son sürüme kadar yükseltmiş ve en sonda sapıtmıştı. Bir kaç gün sonrada açılmadı ve yüklenme ekranında kaldı. Servise gönderdik. 4.4.2 161 versiyonu yükleyip göndermişler. Geldikten bir süre sonra 192 versiyonuna yükselttik. Bir kaç gün sonra yine aynısı oldu ve açılış ekranında kaldı. Tekrar servise gönderdik, yine 161 versiyonu ile geldi. Şu an hala paşa paşa, sorunsuz ve hızlı 161 versiyonunu kullanıyor.
  • Valla hocam ben senin mesajla umutlanmıştım neyse ya devam edeceğiz böyle yada birinin downgrade işini halletmesini bekleyecez mecbur
    Mcsultan hocam, isletim sistemini nasıl çökertebiliriz, yapabilecegimiz birsey var mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e144034 -- 3 Ocak 2016; 2:24:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce reset ve donma sorunlarından servise gondermistim. Sonrası teknik servis tarafından aranıp ekranın çatlak olduğu bilgisiyle şaşırıp soluğu yurtiçi kargo da almistim. Maalesef şube sorumlusu Pişkin bir şekilde urunun taşıma sırasında kendileri tarafından zarar gormus olabileceği fakat benim bir sözleşme imzaladigimi bu yüzden birşey talep edemeyecegimi açıkça söyledi. Tabi bende yazıklar olsun deyip çıktım. O dönem 240 TL ücret talep etmişti servis. Fakat kullanıma zarar olmadığını bu şekilde kullanabilecegimi söyleyince tarafima onarilmadan gönderilmesini talep ettim 1 yıldır bu şekilde kullanıyoruz. Fakat son güncellemelerden sonra iyice sapitti. Esas sormak istediğim şey bu haliyle servise gondersem nasıl bir yol izlenir. Yanı cihazın donma ve reset sorunlarına çözüm bulurlar mi yoksa ekrandan dolayı hiç mi mudahela etmezler. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.