Şimdi Ara

Asus Modem DDNS sıkıntısı hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
4.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Turknete geçtim, geçerken Asus DSL-N17U aldım özelliklerinden dolayı.

    İlk bağlandığımda Asus tarafından ücretsiz verilen ddns hizmetini sorunsuz kullanıyordum fakat sonradan ne etsem bağlanamadım. Bunu Wan Ipsine yoruyorum bana TurkNet tarafından verilen. 100... diye başlayan wan ip var ve bu yüzden erişim sağlayamıyorum sanırım uzaktan modeme.

    Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı, nasıl çözeriz bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Asus Modem DDNS Sıkıntısı

    Dinamik DNS (DDNS), dinamik IP adreslerine sahip cihazların internet üzerinden erişilebilir olmasını sağlar. Asus modem kullanıcıları bazen DDNS ile ilgili sorunlar yaşayabilirler.

    Asus modemde DDNS sıkıntısı yaşamanızın birkaç nedeni olabilir:

    • Yanlış DDNS ayarları: DDNS hizmetinizin Asus modeminizde doğru şekilde yapılandırıldığından emin olmalısınız. Yanlış ayarlar, DDNS hizmetine erişememenize neden olabilir.
    • DNS önbelleği sorunları: Yerel DNS önbelleğiniz, DNS kayıtlarını eski bilgilerle güncelleyerek DDNS güncellemelerini önleyebilir. Önbelleği temizlemeyi deneyerek bu sorunu çözebilirsiniz.
    • Güvenlik duvarı engellemesi: Güvenlik duvarınız, DDNS trafiğini engelleyerek güncellemelerin yapılmasını engelleyebilir. Güvenlik duvarınızda DDNS trafiğine izin verdiğinden emin olmalısınız.
    • İnternet bağlantısı sorunları: Kararsız veya yavaş bir internet bağlantısı, DDNS güncellemelerinin yapılmasını engelleyebilir. İnternet bağlantınızın düzgün çalıştığından emin olmalısınız.

    Asus modemde DDNS sıkıntısını gidermek için şu adımları izleyebilirsin:

    • DDNS ayarlarınızı kontrol edin ve doğru şekilde yapılandırıldığından emin olun.
    • DNS önbelleğinizi temizleyin.
    • Güvenlik duvarınızda DDNS trafiğine izin verin.
    • İnternet bağlantınızı kontrol edin ve düzgün çalıştığından emin olun.

    Bu adımları izledikten sonra hala DDNS sıkıntısı yaşıyorsanız, Asus teknik destek ekibiyle iletişime geçmeniz gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aynen bundan dolayı, statik ip ye yönlendiriyor firmalar bildiğim kadarıyla hatta forumda bir arkadaşın bununla ilgili bir hizmet çözümü vardı ücretsiz.

    https://forum.donanimhaber.com/artik-port-yonlendirmesini-ve-cgnat-dert-etmeyin-ucretsiz-guvenli-dns-hizmeti-eklendi-25-10-201--126682215-4
  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Turk Telekomda da oluyor mu bu sıkıntı acaba?
  • Dr.Flareon kullanıcısına yanıt
    Net bir şey diyemem ama bu sorun genelde Turknet tarafında oluyor.
  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    Dünyadaki tüm isplerde bu oluyor. İpv6 ile hizmet vermeye başlanan ülkelerde sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Hocam bu konudaki yazılarınızı okudum. Elinize sağlık. Ancak biraz karışık. Benim Asus modemimdeki ücretsiz DDNS hizmetini kullanmam için ne yapmam gerekiyor? Verdiğiniz program üzerinden tarif edebilir misiniz rica etsem sizden?

    Boşa aldım gibi hissettim modemi, hem de 300 liraya DSL N17U almıştım.
  • Aile korumasını aktif ettiğinizde büyük olasılıkla havuzdan çıkıp gerçek bir ip adresi alırsınız. O zaman asus ddns çalışır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Modem ve Router Hk.
    4 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ayni sorun bende de var. 1 ay once ttnet teydim ve asus dsl n17u modemime uzaktan erisebiliyordum. Su an netspeed abonesi oldum ve modeme uzaktan erisemiyorum. Cozum sunabilecek yardimlara ihtiyacim var. Yoksa bu kadar fiyata alinan modem arkadasin dedigi gibi bosa gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dangersmile kullanıcısına yanıt
    Ben sorunu Turk Telekom a geçerek çözebildim 😂 bu cgnat olayı yüzünden e imza da çalışmıyor, mecburen değiştirdik. Ne yapsam olmadı Turknette.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, 2 yıl geçmiş üzerinden ama belki yardımcı olabilirsiniz diye yazdım. Ben 6-7 yıldır n17u kullanıyorum ve hep superonline ile kullandım. Ne yazık ki DDNS’i hiç aktif edemedim. Tam olarak ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim. İşe gittiğimde AiDisk’teki harddiskime erişmek istiyorum derdim bu ama bu konuya hiçbir çözüm bulamadım. Hatta Asus’tan da destek almak istedim ama olmadı. Hep o bilinen özel WAN IP hatasıyla karşılaşıyorum 🤬



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U.C.V -- 6 Nisan 2020; 0:15:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • U.C.V kullanıcısına yanıt
    Fiber mi ADSL mi kullanıyorsunuz?

    Bazı şirketler aynı ip yi farklı abonelere vererek maliyet düşürmeye çalışıyor ondan olabilir mi acaba? Fiberde bu olmuyor genelde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dr.Flareon kullanıcısına yanıt
    Bulunduğum bölgede fiber olmadığı için ADSL’e mahmum yaşıyorum ne yazık ki. asuscomm.com alan adına ne yazarsam yazayım “geçersiz ip” hatası alıyorum, zaten “özel wan ip kullandığınız için çalışmaz” diyor modem de, görseldeki gibi.

    Asus Modem DDNS sıkıntısı hk.


    Yani ADSL kullandığım sürece böyle mi olmak zorunda, illa statik ip mi satın almam lazım 😕

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • U.C.V kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğim sorun, sizin de anladığınız gibi. Çoklu NAT kullanıyor diyor, statik ip almazsanız çözülmez bu. Daha önce Türknette iken aynı sorunu yaşadım. Türknette de çoklu NAT kullandığından ddns i kullanamadım aynı sorundan statik ip almanız lazım fiyatı şu şu dediler. Türk Telekom xDSL e geçtik yani DSL altyapısından olan fibere geçtik sorun çözüldü. Yine de ddns doğru düzgün çalışmıyor. Modemi kapatıp açınca falan çalışıyor.. o yüzden vazgeçtim uğraşmaktan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dr.Flareon kullanıcısına yanıt
    Ben de no-ip’den ücretsiz ddns hostname aldım onu yazdım, modem ona da aynı sorunu verdi bir de o hizmetin ayarlarını yapamıyorum; yok ipsiymiş yok port forwardingiymiş falan öyle karışık anlatmışlar ki bir türlü çalışmadı. çok inat ettim ama sanırım ben de pes edeceğim 🙁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U.C.V -- 6 Nisan 2020; 17:36:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.