Şimdi Ara

Asus Müşteri Hizmetleri’nin tercihi Sennheiser Communications oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türkiye’de Bircom güvencesiyle sunulan Sennheiser Communications markalı kulaklıklar, çağrı merkezlerinin gözdesi olmaya devam ediyor. Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden biri olan ASUS, Türkiye’deki müşteri ve çalışanlarına verdiği önemi çağrı merkezi birimi için yaptığı tercihle ortaya koydu. ASUS Müşteri Hizmetleri, Sennheiser’ın Active Guard özellikli SH 330 modeli kulaklıklarını tercih etti.

    Teknoloji dünyasının önde gelen markalarından olan ASUS, çağrı merkezi için müşterileri ile çok daha iyi bir iletişimin yolunu açan Sennheiser Communications’ın SH 330 model kulaklıklarını tercih etti. Çalışanların sağlığı koruyan Active Guard özellikli SH 330 model kulaklıklar, ASUS Müşteri Temsilcileri tarafından yapılan testler sonucunda çok sayıda kulaklık arasından tercih edildi. Sennheiser Communications’ın çağrı merkezlerine yönelik kulaklıkları Türkiye’de Bircom güvencesiyle sunuluyor.
    ASUS Müşteri Hizmetleri, 20 kişilik personeliyle her ay 35 binin üzerinde iç ve dış çağrı karşılıyor. Çalışanlarının sağlık ve güvenliğine önem verdiklerine dikkat çeken ASUS Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü Alper Seber, “Bu nedenle kullanacağımız kulaklığın Active Guard özellikli bir model olmasına bilhassa dikkat ettik. İyi bir garson siz ona hatırlatmadan yemeğinizi zamanında ve doğru şekilde getirir. Gerektiğinde tabağınızı yeniler, içeceğinizi doldurur ve tüm bunları size varlığını hissettirmeden gerçekleştirir. İşte Sennheiser SH 330 da aynen bu şekilde ses kalitesi, ergonomisi ve hafifliği ile en iyi performansı sunuyor, çalışanlarımızın işine odaklanmasına katkı sağlıyor,” dedi.

    Alper Seber
    Sennheiser Communications kulaklıklarını seçmelerinin ASUS’un global anlamda Türkiye’ye verdiği önemi gösterdiğini söyleyen Alper Seber, “ASUS Türkiye olarak verdiğimiz hizmetlerin odağına müşterilerimizi koyuyoruz. Bu anlamda müşterilerimiz ile birebir temasta olan çağrı merkezimiz için, kendi alanında bize benzeyen ve teknolojisini sürekli geliştiren Sennheiser markasını tercih ettik,” dedi. Tercihlerinde, yakından takip ettikleri Bircom’un satış esnası ve sonrasında sunduğu nitelikli hizmetin büyük bir etkisi olduğunun da altını çizen Seber, “Bircom çalışanlarının gerek kişiye özel sundukları hizmetler ve alternatifler, gerekse çözüm odaklı yaklaşımları bize tercihimizin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha kanıtladı. Gelişen farklı projelerimiz için Bircom ile ileride de yine birlikte çalışmaktan memnun olacağız,” dedi.
     Asus Müşteri Hizmetleri’nin tercihi Sennheiser Communications oldu


    Levent Safran
    Bircom Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Levent Safran, ASUS’la birlikte gerçekleştirdikleri proje öncesinde kapsamlı bir çalışma hayata geçirdiklerini belirtti: “Öncelikle ASUS Çağrı Merkezi’nin ihtiyaçlarını tespit ettik ve gereksinimlerini dinledik. Bu doğrultuda onlar için en uygun kulaklıklar olan Sennheiser SH 330 modelini önerdik. Test aşamasının ardından ASUS Çağrı Merkezi’ndeki tüm çalışanların kulaklıkları yenilendi. Kurulum sonrasında aldığımız geri dönüşler, ASUS Çağrı Merkezi çalışanlarının performanslarının, müşterilerinin ise memnuniyet seviyelerinin yükseldiğini gösterdi bizlere. Bircom olarak ASUS’la çalışmaktan büyük mutluluk duyduk.”







  • Iyide kulakliktan bize ne ilk önce telefonları açmayı öğrensinler ondan sonra kulak sağlıklarını düşünsünler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Iyide kulakliktan bize ne ilk önce telefonları açmayı öğrensinler ondan sonra kulak sağlıklarını düşünsünler


    +10000000000
  • Kulaklıklar o kadar iyiki çalan telefonları bile duymuyorlar. :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Logitech'in Türkiye yaklaşımı
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.