Şimdi Ara

Asus N552VW Serisi | 6700 HQ / 960M GDDR5/ 128 SSD (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
754
Cevap
25
Favori
63.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çeşm-i Siyah kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yakın zamanda pc yenileyen biri olarak o Msi'ı teknik olarak önerebilirim. Ben tercihimi bütçe de kısarak Asus N551vw yaptım ancak bunu almadan önce Msi'ın attığınız linktekinin 17,3' olanını satın almıştım. Ertesi gün teslimat beklerken Ebrar'dan aradılar ve stoklar bitmiş, bizim sistemimizde var gözüküyordu ancak ana bayide yokmuş üzgünüz dediler ve birkaç gün sonra para iadesi aldım.

    Satın almadan önce stok durumunu sorun gerçi ben site üzerinden yazışmıştım ona rağmen böyle oldu.

    İndirimdeydi ve fiyatı 4403 Tl idi. Kısmet o değilmiş dedik ve Asusta karar kıldım. Kendime göre + olarak 600Tl daha ucuza geldi, - olarak daha fazla ısınan ve ekranı bir miktar daha küçük, hddsi 5400rpm ve ses sistemi çıkış gücünün Msi'a göre daha düşük olduğunu düşünüyorum teknik verilere göre.

    Özetle Msi'ı önerebilirim, birde Monster bakabilirsiniz. Kasa olarak daha basit durmasına karşın F/P ürünleri olabiliyor ve şuan indirim var onlarda da.http://www.monsternotebook.com.tr/monster-notebook.html?opf=p2845,p2864

    + olarak 240ssd var İntel'in, 4gb vrami mevcut gx960m'in, hediye çantası var ve gayet güzel ayrıca 10tl fark verip sırt çantası alınabiliyor. - olarak kasa malzeme kalitesi daha düşük gibi, 8Gb DDR3L 1866mHz, 200gr daha ağır(2,5kg).

    Seçiminiz hayırlı olsun şimdiden, alırsanız incelemenizi bekleriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 18 Haziran 2016; 11:37:53 >




  • Dün itibari ile ikinci kez iade/arıza olarak verdiğim ürünün de Asus tarafından raporu yayınlandı.
    Ürün iade/değişim raporu çıktı. Yani aynı ürün ikinci kez aynı insana aynı problemden dolayı (ekran) iade edildi.
    Sorun yani yazılımsal/driver vs değildi.

    Üçüncü kez "N552VW-FY147T" modelini denememi önerdi Vatandaki arkadaş. (Tekrardan birebir değişim.) Ama ben aramı geri iadeyi seçtim ve talep ettim.
    Sizi bilemem arkadaşlar ama ben yeterince denedim bu ürünü. Ve bu ürünü artık almam. Bana denk gelen ürünler ve şansım bu çıktı. Bu ürün ile işim olmaz. Ama siz deneyebilirsiniz. Bu ürünün donanımsal olarak problem çıkarmayan serisine denk gelirseniz, ürünün mükemmel olduğunu göreceksiniz. Denemesi size kalmış.

    Şimdi çıtayı biraz daha yükselttim. Biraz daha bütçeyi zorlayıp, "N752VX-GC212T" modeline yöneldim. Daha büyük ekran, daha fazla Ram. Ekran kartı ise biraz daha düşük "FY147T" modeline göre ama asıl amacım oyun olmadığı için görmezlikten gelebilirim. Şu an yine Vatan'ın "22:00 de indirim var saldırın" konulu mail'ini bekliyorum. Zırt pırt indirim kampanyaları oluyor zaten. Bu ürüne güzel bir indirim var ise, bu denicem bu seferde. Ama kesinlikle webden alıcam. Mağazadan almayacağım. (İade hakkınız zora giriyor. Tecrübe ile sabit.)




  • Arkadaşlar n551vw cn006t modeli iyimidir acaba 6 hücreli batarya ve ac wifi varmidir kullananlar ve bilenler yazsin bide ekran ipsmi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ConquerorIron

    Dün itibari ile ikinci kez iade/arıza olarak verdiğim ürünün de Asus tarafından raporu yayınlandı.
    Ürün iade/değişim raporu çıktı. Yani aynı ürün ikinci kez aynı insana aynı problemden dolayı (ekran) iade edildi.
    Sorun yani yazılımsal/driver vs değildi.

    Üçüncü kez "N552VW-FY147T" modelini denememi önerdi Vatandaki arkadaş. (Tekrardan birebir değişim.) Ama ben aramı geri iadeyi seçtim ve talep ettim.
    Sizi bilemem arkadaşlar ama ben yeterince denedim bu ürünü. Ve bu ürünü artık almam. Bana denk gelen ürünler ve şansım bu çıktı. Bu ürün ile işim olmaz. Ama siz deneyebilirsiniz. Bu ürünün donanımsal olarak problem çıkarmayan serisine denk gelirseniz, ürünün mükemmel olduğunu göreceksiniz. Denemesi size kalmış.

    Şimdi çıtayı biraz daha yükselttim. Biraz daha bütçeyi zorlayıp, "N752VX-GC212T" modeline yöneldim. Daha büyük ekran, daha fazla Ram. Ekran kartı ise biraz daha düşük "FY147T" modeline göre ama asıl amacım oyun olmadığı için görmezlikten gelebilirim. Şu an yine Vatan'ın "22:00 de indirim var saldırın" konulu mail'ini bekliyorum. Zırt pırt indirim kampanyaları oluyor zaten. Bu ürüne güzel bir indirim var ise, bu denicem bu seferde. Ama kesinlikle webden alıcam. Mağazadan almayacağım. (İade hakkınız zora giriyor. Tecrübe ile sabit.)


    Kardeş internetten alinca iade hakki mi oluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı

    Arkadaşlar n551vw cn006t modeli iyimidir acaba 6 hücreli batarya ve ac wifi varmidir kullananlar ve bilenler yazsin bide ekran ipsmi

    Ac desteği bulunmakta kardeşim. İps ekran. Ama emin olamıyorsan Asus u arayıp alırken seri numarasını söyleyerek servise sorabilirsin. Ayrıca internet alışverişlerinde sorgusuz sualsiz 14 gün iade Hakkına sahipsin. Almam diye birşey diyemezler. Ama sende gidip iade edecem diye bilgisayarın herhangi bir yerine zarar verme yani almaz bu yüzden. :) internetten alışverişin en iyi yanı 14 gün iade Hakkının olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51


    quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı

    Arkadaşlar n551vw cn006t modeli iyimidir acaba 6 hücreli batarya ve ac wifi varmidir kullananlar ve bilenler yazsin bide ekran ipsmi

    Ac desteği bulunmakta kardeşim. İps ekran. Ama emin olamıyorsan Asus u arayıp alırken seri numarasını söyleyerek servise sorabilirsin. Ayrıca internet alışverişlerinde sorgusuz sualsiz 14 gün iade Hakkına sahipsin. Almam diye birşey diyemezler. Ama sende gidip iade edecem diye bilgisayarın herhangi bir yerine zarar verme yani almaz bu yüzden. :) internetten alışverişin en iyi yanı 14 gün iade Hakkının olması.

    Yani n552vw fy147t den daha sorunsuz bir cihaz demi bide n551vw nin hic kronik hatasi varmi ve fp cihazimi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • isimsiz canlı İ kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakları olarak şöyle bir kanun var. Bunu bir nevi de internet üzerinden insanların satınalmasını teşvik etmek amacı ile de kurmuşlar.
    Genel mantık şu. Sonuçta ürünü nereden alırsanız alın, bir sözleşme geçerli. İnternet üzerinden satınaldığınızda, "Mesafeli satış" gibi bir durum söz konusu.
    Yani siz ürünü gözünüzle görüp, elinizle tutup mağazadan almadığınız için ve ürünü internetden satınaldığınızda, özellikle ürün ayıplı/sorunlu/arızalı bir ürün ise, ürünü direkt iade edebiliyorsunuz. Birebir değişim yapabiliyorsunuz. Ya da paranızı geri talep edebiliyorsunuz.

    Bunu yapabilmek için istenilen şeyler basit. Ürünü düşürmemek, bilerek zarar vermemek ve ürün ile birlikte gelen tüm aksesuar, kutu ve eğer promosyon ürün de geldi ise (örneğin mouse gibi) bu ürünleri hepsini eksiksiz bir şekilde kutusuyla birlikte teslim etmelisiniz. Detaylı bilgi için, internetde tüketici hakları ile ilgili mevzuat dökümanlarını inceyebilir veya Alo 175 Tüketici hattı aranabilir.

    Eğer ürünü mağazadan teslim/satın alırsanız ve ürün ayıplı/sorunlu bir ürün çıkar ise, işte o zaman birebir değişim veya iade hakkınız hemen size verilmiyor. Bu hakları kazanabilmeniz için, ürünün üretici firmasına ait yetkili teknik servisin ürünün ayıplı olduğunu ve üretim hatası olduğunu belirten raporu yazması ve bunu mağazaya bildirmesi gerekir. O zaman iade/değişim hakkınız doğuyor. Bu da 1 hafta gibi bir süre kaybına sebep oluyor. Eğer buraya kadar yazdıklarım anlaşılmadı ise, başımdan yeni geçen kendi örneğimi paylaşayım, belki o biraz daha fikir verir.

    Ürünü Vatan'ın sitesinden yani internetden sipariş verdim. Ürün elime geçti, 1-2 gün sonra ekranda problem olduğunu tespit edip, ürünü mağazaya götürdüm. Mağazadaki Teknik servis/Müşteri hizmetleri alanındaki arkadaşlar, ürünü açıp baktılar ve direkt ürün hasarlı, ekran kartı temasızlığı var görünüyor diye yorum yapıp, sorgusuz sualsiz ürünü o gün içersinde birebir değişim yaptım. Bozuk olan ürünü mağazaya teslim edip, mağazadan çıkarken yeni sıfır ürün aldım. İşte hatam burada başlıyor.

    İkinci ürün de hatalı çıktı. Mağazadan çıkıp eve bilgisayarı kurmaya başladım ve akşamında ve ertesi gün mesai sonuna kadar üründe yine problem olduğu ortaya çıktı. Yani yeni sıfır ürünü mağazadan alalı 24 saat geçmedi daha. Mağazaya götürdüm. Bu sefer ne deseler beğenirsiniz ? Ürünü mağazadan teslim aldığınız için, ürünü Asus'un yetkili servisine göndereceğiz. Onlar rapor yazacak. Ondan sonra iade/değişim hakkı kazanabilirsiniz. Biz ürünün hatalı olduğunu direkt söyleyemiyoruz ve yenisi ile değiştiremiyoruz. Asus bizden hesap soruyor. Sen neye göre ürünü benim raporum olmadan birebir ürün ile değiştirebilirsin ? gibi sorguluyormuş Vatan'ı. Saçma mı ? Bence çok saçma. Yani internetden satın alır iken sorgusuz sualsiz ürünü birebir değiştir. Ama mağazadan alırsan, teknik servis raporunu bekle. Neymiş efendim ; İnternetden satınalınmasına teşvik mi neymiş. Burada bir kanun açığı/saçmalığı var ama neyse.

    Bu süreçde canınızı sıkacak şeylerden bazıları ; Ürünü vatan alıyor sizden, Asus'a göndermesi 5-6 gün sürüyor. (Vatan'ın genel merkezine. Oradan Asus'a. Ya da Asus gelip alıyor vs. Burada firmaların kendi içersinde kargo/taşımacılık ile ilgili küçük ama miğde bulandırıcı maliyet çabaları.) Bu arada olan size oluyor. Siz paranızı vermiş ödemişsiniz. 4000 TL kredi kartınızdan çekilmiş durumda. Ama elinizde ürün yok. Bekleyin ki, Vatan ürünü Asus'a ulaştırsın. Asus paşamız da ürünü sıraya alıp incelesin. 9 Haziranda sipariş verdiğim ve parasını internetden ödediğim ürün 16 Haziran'a kadar süreci sürdü ve iade hakkını anca 1 haftada kazanabildim.

    Özet ile ; Gidin mağazaya ürünü inceleyin. Test edin, yakından bakın. Eyvallah. Gerekiyorsa mağazanın içinde iken, girin telefonunuzdan ilgili firmanın web sitesine ve internetden sipariş verin. Bırakın ürün 2 gün sonra kargo ile gelsin. En azından ürün sorunlu çıktığında, iade ve değişim ile ilgili hiç bir sıkıntı çekmezsiniz. Bundan sonra zorunda kalmadığım sürece mağazadan ürün alıp çıkar mıyım ? Hele de meblağı biraz yüksek ise. Alırsam namerdim :) Uzun bir mesaj oldu, kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ConquerorIron -- 19 Haziran 2016; 0:35:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ConquerorIron

    Tüketici hakları olarak şöyle bir kanun var. Bunu bir nevi de internet üzerinden insanların satınalmasını teşvik etmek amacı ile de kurmuşlar.
    Genel mantık şu. Sonuçta ürünü nereden alırsanız alın, bir sözleşme geçerli. İnternet üzerinden satınaldığınızda, "Mesafeli satış" gibi bir durum söz konusu.
    Yani siz ürünü gözünüzle görüp, elinizle tutup mağazadan almadığınız için ve ürünü internetden satınaldığınızda, özellikle ürün ayıplı/sorunlu/arızalı bir ürün ise, ürünü direkt iade edebiliyorsunuz. Birebir değişim yapabiliyorsunuz. Ya da paranızı geri talep edebiliyorsunuz.

    Bunu yapabilmek için istenilen şeyler basit. Ürünü düşürmemek, bilerek zarar vermemek ve ürün ile birlikte gelen tüm aksesuar, kutu ve eğer promosyon ürün de geldi ise (örneğin mouse gibi) bu ürünleri hepsini eksiksiz bir şekilde kutusuyla birlikte teslim etmelisiniz. Detaylı bilgi için, internetde tüketici hakları ile ilgili mevzuat dökümanlarını inceyebilir veya Alo 175 Tüketici hattı aranabilir.

    Eğer ürünü mağazadan teslim/satın alırsanız ve ürün ayıplı/sorunlu bir ürün çıkar ise, işte o zaman birebir değişim veya iade hakkınız hemen size verilmiyor. Bu hakları kazanabilmeniz için, ürünün üretici firmasına ait yetkili teknik servisin ürünün ayıplı olduğunu ve üretim hatası olduğunu belirten raporu yazması ve bunu mağazaya bildirmesi gerekir. O zaman iade/değişim hakkınız doğuyor. Bu da 1 hafta gibi bir süre kaybına sebep oluyor. Eğer buraya kadar yazdıklarım anlaşılmadı ise, başımdan yeni geçen kendi örneğimi paylaşayım, belki o biraz daha fikir verir.

    Ürünü Vatan'ın sitesinden yani internetden sipariş verdim. Ürün elime geçti, 1-2 gün sonra ekranda problem olduğunu tespit edip, ürünü mağazaya götürdüm. Mağazadaki Teknik servis/Müşteri hizmetleri alanındaki arkadaşlar, ürünü açıp baktılar ve direkt ürün hasarlı, ekran kartı temasızlığı var görünüyor diye yorum yapıp, sorgusuz sualsiz ürünü o gün içersinde birebir değişim yaptım. Bozuk olan ürünü mağazaya teslim edip, mağazadan çıkarken yeni sıfır ürün aldım. İşte hatam burada başlıyor.

    İkinci ürün de hatalı çıktı. Mağazadan çıkıp eve bilgisayarı kurmaya başladım ve akşamında ve ertesi gün mesai sonuna kadar üründe yine problem olduğu ortaya çıktı. Yani yeni sıfır ürünü mağazadan alalı 24 saat geçmedi daha. Mağazaya götürdüm. Bu sefer ne deseler beğenirsiniz ? Ürünü mağazadan teslim aldığınız için, ürünü Asus'un yetkili servisine göndereceğiz. Onlar rapor yazacak. Ondan sonra iade/değişim hakkı kazanabilirsiniz. Biz ürünün hatalı olduğunu direkt söyleyemiyoruz ve yenisi ile değiştiremiyoruz. Asus bizden hesap soruyor. Sen neye göre ürünü benim raporum olmadan birebir ürün ile değiştirebilirsin ? gibi sorguluyormuş Vatan'ı. Saçma mı ? Bence çok saçma. Yani internetden satın alır iken sorgusuz sualsiz ürünü birebir değiştir. Ama mağazadan alırsan, teknik servis raporunu bekle. Neymiş efendim ; İnternetden satınalınmasına teşvik mi neymiş. Burada bir kanun açığı/saçmalığı var ama neyse.

    Bu süreçde canınızı sıkacak şeylerden bazıları ; Ürünü vatan alıyor sizden, Asus'a göndermesi 5-6 gün sürüyor. (Vatan'ın genel merkezine. Oradan Asus'a. Ya da Asus gelip alıyor vs. Burada firmaların kendi içersinde kargo/taşımacılık ile ilgili küçük ama miğde bulandırıcı maliyet çabaları.) Bu arada olan size oluyor. Siz paranızı vermiş ödemişsiniz. 4000 TL kredi kartınızdan çekilmiş durumda. Ama elinizde ürün yok. Bekleyin ki, Vatan ürünü Asus'a ulaştırsın. Asus paşamız da ürünü sıraya alıp incelesin. 9 Haziranda sipariş verdiğim ve parasını internetden ödediğim ürün 16 Haziran'a kadar süreci sürdü ve iade hakkını anca 1 haftada kazanabildim.

    Özet ile ; Gidin mağazaya ürünü inceleyin. Test edin, yakından bakın. Eyvallah. Gerekiyorsa mağazanın içinde iken, girin telefonunuzdan ilgili firmanın web sitesine ve internetden sipariş verin. Bırakın ürün 2 gün sonra kargo ile gelsin. En azından ürün sorunlu çıktığında, iade ve değişim ile ilgili hiç bir sıkıntı çekmezsiniz. Bundan sonra zorunda kalmadığım sürece mağazadan ürün alıp çıkar mıyım ? Hele de meblağı biraz yüksek ise. Alırsam namerdim :) Uzun bir mesaj oldu, kusura bakmayın.

    Sagol yazdigin icin bide bu modelin n551vw cn006t nin kronik hatasi varmiydi ve memnunmuydunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51


    quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı

    Arkadaşlar n551vw cn006t modeli iyimidir acaba 6 hücreli batarya ve ac wifi varmidir kullananlar ve bilenler yazsin bide ekran ipsmi

    Ac desteği bulunmakta kardeşim. İps ekran. Ama emin olamıyorsan Asus u arayıp alırken seri numarasını söyleyerek servise sorabilirsin. Ayrıca internet alışverişlerinde sorgusuz sualsiz 14 gün iade Hakkına sahipsin. Almam diye birşey diyemezler. Ama sende gidip iade edecem diye bilgisayarın herhangi bir yerine zarar verme yani almaz bu yüzden. :) internetten alışverişin en iyi yanı 14 gün iade Hakkının olması.

    N551vw cn006t de 6 hücreli pil varmi ve kronik hatasi varmi bide bu fiyatta baska cihaz varmi bildigin vatan teknosa gibi yerden alacam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bahsettiğin ürünü yani n551vw modelini hiç satınalmadım ve kullanmadım. O yüzden sorunuza direkt ben cevap vermeyeyim, yanlış yönlendirmiş olurum.

    Yalnız, n551vw modeli ile ilgili donanımhaber de kullananlar var sanırım. Kullanan arkadaşlar cevap verirse daha iyi olur.

    Genel olarak da diğer sitelerde ve youtube'da ürün ile ilgili yorumları takip etmenizde fayda var.
  • ConquerorIron C kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun, son derece üzücü bir durum yaşamışsınız. Ben de N551VW modelinde birkaç sıkıntı yaşadım ancak sonradan çözdüm. Umarım ilerde sıkıntı olmaz. İşin garip yanı yıllar önce Casper Cn-Tki640A modelini satın almadan önce gerek net gerek çevremde hiç önerilmemişti ancak o zamanki bütçeme göre gayet memnun kalmıştım. Hala daha kullanıyorum ve düzenli olarak 6 ayda bir toz temizliği ile macun yeniliyorum.

    Şimdiye dek hdd bozuldu, yerine ssd aldım. Dvd Rw bozuldu, zaten çok az kullanmışımdır. Birde webcam yandı, şaka değil bildiğiniz duman çıkarak :), söküp kablosunu soketten çıkardım ben de ve son olarak bir iki piksel gitti. Hdd içindekileri Flash bellek ile Linux kurarak geri alabildim bu arada.

    Bu arızaların hepsi geçtiğimiz yıl içinde oluştu ve ana sistemi etkilemediği için sorun değil benim açımdan.

    Bunları anlattım çünkü o neredeyse kimsenin önermediği pc, ciddi sıkıntılar çıkarmadı bana, evet eksikleri var ancak alırken o fiyata göre aldığınız için göze batmıyor. Geçen gün aldığım Asus ise iki gün oyaladı beni, pcyi kurdunuz ekranı kapatıp gittiniz ve dönüp açtığınızda ekran yok. Yeni nasıl test ediliyor bunlar merak ediyorum doğrusu. Biraz da ülkemize özel mi geliyor diye kuşkulanmıyor değilim. Aynı alaka değil ama bir örnek, piyasada Çin'de 1$'a satılan ve bunu ücretiz kargo ile aldığınız dandik led ampulü burada 4-5 misline satıyorlar. Hani birisi denetlemiyor mu güvenlik vs. nasıl bunların.sözde 5w led ampulün pcbsi alüminyum değil, şaka gibi.

    Biz kendimizi geliştirerek daha fazla geri dönüş sağlarsak umuyorum ki firmalar da ona göre yön izleyecek. Talep nasıl olursa arz da öyle olur zira.

    Konu dışına çıktım biraz, kusuruma bakmayın. Hakkınızda hayırlısı hangi pc ise o olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 19 Haziran 2016; 1:19:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı


    quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51


    quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı

    Arkadaşlar n551vw cn006t modeli iyimidir acaba 6 hücreli batarya ve ac wifi varmidir kullananlar ve bilenler yazsin bide ekran ipsmi

    Ac desteği bulunmakta kardeşim. İps ekran. Ama emin olamıyorsan Asus u arayıp alırken seri numarasını söyleyerek servise sorabilirsin. Ayrıca internet alışverişlerinde sorgusuz sualsiz 14 gün iade Hakkına sahipsin. Almam diye birşey diyemezler. Ama sende gidip iade edecem diye bilgisayarın herhangi bir yerine zarar verme yani almaz bu yüzden. :) internetten alışverişin en iyi yanı 14 gün iade Hakkının olması.

    N551vw cn006t de 6 hücreli pil varmi ve kronik hatasi varmi bide bu fiyatta baska cihaz varmi bildigin vatan teknosa gibi yerden alacam

    Kronik hatası var mı bilmiyorum sadece ve sadece ürünü forumdan takip ettiğim kadarıyla bilgi vereyim. Işık sızması olayının olduğunu genel olarak. Bu gayet normal tabi ips panellerde genel sorundur bu ama aşırı değil ve göze batmadığı sürece ben çok kafaya takmam. Diğer sıkıntı ise kasadan arada çıt çıt diye sesler geldiği. Fakat bu sorduğum birkaç
    Kişide bende öyle bir sıkıntı yok diye de dile getiriyor. Hani şöyle söyleyim buradaki linkte
    Cn007t modelinde olan sıkıntı. Bu model farklı olduğu için bu sıkıntı olmayabilirde.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=112817372&p=1&anchorToGo=112817372#112817372 Buradan okuyabilirsin. Belki sana orada cn006t kullananlar bilgi verebilir. Ama dediğim gibi model farklı olduğu için geçen sorduğum kişi böyle bir sıkıntı yaşamadığını dile getirdi. Hatta bilgisi olmadığını ve ben dedikten sonra baktığını böyle bir sesin hiçbir
    Şekilde çıkmadığını da açıkladı. İstersen oradaki bölüme mesaj atarsan veya burada da kullanan birkaç arkadaş var, onlara sorarsan yardımcı olurlar. Farklı birşey öğrenirsem buraya yazarım bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51


    quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı


    quote:

    Orijinalden alıntı: aliozturk51


    quote:

    Orijinalden alıntı: isimsiz canlı

    Arkadaşlar n551vw cn006t modeli iyimidir acaba 6 hücreli batarya ve ac wifi varmidir kullananlar ve bilenler yazsin bide ekran ipsmi

    Ac desteği bulunmakta kardeşim. İps ekran. Ama emin olamıyorsan Asus u arayıp alırken seri numarasını söyleyerek servise sorabilirsin. Ayrıca internet alışverişlerinde sorgusuz sualsiz 14 gün iade Hakkına sahipsin. Almam diye birşey diyemezler. Ama sende gidip iade edecem diye bilgisayarın herhangi bir yerine zarar verme yani almaz bu yüzden. :) internetten alışverişin en iyi yanı 14 gün iade Hakkının olması.

    N551vw cn006t de 6 hücreli pil varmi ve kronik hatasi varmi bide bu fiyatta baska cihaz varmi bildigin vatan teknosa gibi yerden alacam

    Kronik hatası var mı bilmiyorum sadece ve sadece ürünü forumdan takip ettiğim kadarıyla bilgi vereyim. Işık sızması olayının olduğunu genel olarak. Bu gayet normal tabi ips panellerde genel sorundur bu ama aşırı değil ve göze batmadığı sürece ben çok kafaya takmam. Diğer sıkıntı ise kasadan arada çıt çıt diye sesler geldiği. Fakat bu sorduğum birkaç
    Kişide bende öyle bir sıkıntı yok diye de dile getiriyor. Hani şöyle söyleyim buradaki linkte
    Cn007t modelinde olan sıkıntı. Bu model farklı olduğu için bu sıkıntı olmayabilirde.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=112817372&p=1&anchorToGo=112817372#112817372 Buradan okuyabilirsin. Belki sana orada cn006t kullananlar bilgi verebilir. Ama dediğim gibi model farklı olduğu için geçen sorduğum kişi böyle bir sıkıntı yaşamadığını dile getirdi. Hatta bilgisi olmadığını ve ben dedikten sonra baktığını böyle bir sesin hiçbir
    Şekilde çıkmadığını da açıkladı. İstersen oradaki bölüme mesaj atarsan veya burada da kullanan birkaç arkadaş var, onlara sorarsan yardımcı olurlar. Farklı birşey öğrenirsem buraya yazarım bu konuda.

    Batarya 4 hücrelimi 6 hücreli mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • isimsiz canlı İ kullanıcısına yanıt
    6 hücreli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N552VW da donanim uyumsuzlugu var, alan acip baksin olay gunlugunde whea 17 hatalarinin surusune bereket, kac teshir urunune kac sifir degisim yetmedi hepsinde gordum bizzat, artik sadece Vatanda olduguna inanmiyorum sorunun kafasina gore parca yakiyo meret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocyigit44444444 K kullanıcısına yanıt
    Genelde önce fy serilerini öne sürüp daha sonra acaba cn serisini mi öne sürecekler. N551vw de aynısını uyguladılar. Genelde büyün cihazlarında hep bu şekil gidiyor acaba cn serileri ile hatalarını mı gideriyor. Başta ne satarsam kâr mantığıyla ya da ne bileyim sorunluları kontrol edilmeyen ülkelere gönder düşüncesi ile ilerliyorda olabilirler. Ben yapacakları nı da düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediginde hakkin var, burda kim gorecekte legal yollara basvuracakta toplatacak sanki o urunu... bir yila hepsi bozulsa nolacak bozulmasa nolacak. Serviste bi ise yaramaz, bende bilgisayar uretsem kendi malima bende ayipli demezdim ne diyeyim ama israrla anlatiyorum derdimi servise, guzelim bilgisayari yapmislar kursagimiza dizmeselerdi iyiydi. Beyler gozunuzu seveyim alanlar acip baksin su hata kodu olayina, birkac ay sonra bir sey yanarsa sen yaptin der koyarlar onunuze, belki bi fix gelir haberiniz olsun olaydan, kontrolden zarar gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocyigit44444444 K kullanıcısına yanıt
    dogrudur aynı hatayı kodu bende de mevcut.
  • Yani bilgisayar sorunu yokmus gibi duruyor ama atiyorum bi browser oyunu oynamaya kalktiginizda ya da kablosuz baglantiyi zorladiginizda port reset cekiyor surekli isinizi yapamaz hale geliyosunuz. Bundan dolayi cesitli cesitli sikayetler var sanirim internette bu cihaz hakkinda, Hic bisey olmasa ilerde sorun cikarcak, Erken gordum de gidip ellerine verdim cihazi parami versinler koseye cekilip bidaha dusunucem bu bilgisayar isini ben, Asusla kafa kafaya gelcek guc yok bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlaşılan kararım n551vw den yana olacak. Bu kadar sıkıntılı bir cihazla uğraşmaya hiç değmez. 128 gb ssd si var ama olsun. İlerde 256 felan yaparız zaten. En azından bu kadar sorun yok n551vw de. İlk fırsatta gidip n551vw yu alayım en mantıklısı.

    Birde bu n551vw veya diğer PC'lerde max ssd miktarını öğrenebileceğimiz bir yer var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliozturk51 -- 19 Haziran 2016; 16:22:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.