Şimdi Ara

ASUS P525 (hepsi burada en son firmware artısı ve eksisi) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.591
Cevap
1
Favori
107.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sanırım yurt dışında 7-8 aydır satılıyor ve ilk 66**ile başlıyan seri nolu üretim le ilk başladı bir takım hatalardan sonra sanırım en son 69** ile başlayan cihazlar üretildi genellikle daha önceki seri nolu üretimlerde bluetooth problemleri vardı

    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Pocketmania şundan dolayı sordum. Bilindiği gibi bazen yeni üretilen yada diğer deyişle yeni geliştirilmiş olan ürünlerde ufak tefek çocukluk sorunları olabiliyor ve şirketler zamanla bu tip sorunları gideriyor. Ben genelde bir ürünün ilk alıcısı olmayı sevmiyorum


    Valla onu bunu bilmemde benim şirketimde kurumsal bir şirket. Benim çalıştığım şirkette birisi (Pazarlama Müdürü, Müdür vs.) bu şekilde pazarlama hatası yapsa o gün çıkışını verirler. Öngörü çok önemli




  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    sanırım yurt dışında 7-8 aydır satılıyor ve ilk 66**ile başlıyan seri nolu üretim le ilk başladı bir takım hatalardan sonra sanırım en son 69** ile başlayan cihazlar üretildi genellikle daha önceki seri nolu üretimlerde bluetooth problemleri vardı

    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Pocketmania şundan dolayı sordum. Bilindiği gibi bazen yeni üretilen yada diğer deyişle yeni geliştirilmiş olan ürünlerde ufak tefek çocukluk sorunları olabiliyor ve şirketler zamanla bu tip sorunları gideriyor. Ben genelde bir ürünün ilk alıcısı olmayı sevmiyorum


    Valla onu bunu bilmemde benim şirketimde kurumsal bir şirket. Benim çalıştığım şirkette birisi (Pazarlama Müdürü, Müdür vs.) bu şekilde pazarlama hatası yapsa o gün çıkışını verirler. Öngörü çok önemli





    ozaman bize gelicekler kesin o 66** lardan olur şimdi




  • benimki 068 le baslıyor ve bluetooht sorunu yasamadım suana kadar hemen hemen hergun kullandıgım halde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TeeNKiNG

    Asus kimseye geciktiği bir cihazın hesabını vermek zorunda değil.Sonuçta kimseden eylül ayı için sipariş almadı.Kimseyede hesap vermek zorunda değil.Hatta burda Ali ismindeki yetkilinin buraya gelip cevap vermesi bile abes.Türk tüketicisi bilmediği konularda konuşmayı marifet sanıyor.Ancak bu konuşulan konunun sapmasına,yanlış yerlere ve amaçlara ulaşmasını sağlıyor.Burda o kadar çok geyik yapan ve bilmediği konularda ahkam kesen insan varki saymakla bitmez.Insanların bu cihazı beklemesi elbette hoş değil ancak ASUS gibi bir firma eğer böyle bir müşteri memnuniyetsizliğine sebep verdiyse emin olun isteyerek değildir.Kendinizi ismi verilen firma yetkilisinin yerine koyun bi.Birileri sizin hakkınızda yalan yanlış haberler yazıyor ve sizi suçluyor.Bu ne kadar doğrudur?Nokia firması tüketiciyi 2,5 ay beklettiği modelleri yok mudur?
    Arkadaşlar bu iş pazarlama işidir
    Kesin bir tarih verilmesi imkansızdır.Şunu tekrar düşünmenizi isterim..ASUS gibi türkiyede ki board satış payı %82 olan bir firma PDA gibi ciddi bir işi bilerek bekletiyor olabilir mi?Yada kendi hatalarından dolayı?
    Son olarak;
    Keşke ülkemiz gelişmiş olsaydı da bu teknolojiyi ülkemizde üretebilseydik TK yada gümrük gibi işlemler için beklemeseydik.





    Sayın hocam, tüm dünyada müşteriye saygı, müşteri memnunuiyeti 1. plandadır. Bayiden Opel araç aldığımda kaç defa (Opel (GM Motor) Avrupa'dan) "bayiden, araçtan, servisten memnun musunuz?" diye
    anket formları doldurdum. Adamlar satana kadar değil, her daim malının arkasında.

    Ben 3,5 yıldır Asus Laptop kullanıyoum. Koyu bir Asus fanatiğiyim. Ama sizin söylediğiniz "kimseye hesap vermez" ifadesini müstakbel müşterilerine "hesap vermesi" şeklinde değil, "bilgilendirmesi" şeklinde olması gerektiğini düşünüyorum. Ben hesap sormuyorum. Ama "Eylül'de çıkacak" ifadesine rağmen çıkmamasının "neden" ini bilmek istiyorum. Bunu en tabi hakkım olduğunu düşünüyorum. Diyorsunuz ki "Türk tüketicisi bilmediği konularda konuşmayı marifet sanıyor." Sorumlu ve müstakbel müşterisini önemseyen idareciler bu gecikmenin nedenlerini duyurarak bilgi eksiğini giderebilirlerdi. Böylece "konuşmayı marifet" sananların önü alınmış olurdu.

    Bunu yapmayan sadece Asus değil aslında pek çok firma, kuruluşta aynı özensizlik var. Sanırım bunun sebebi ülkemizde bırakınız tüketiciyi insana değer verilmemesidir.

    Ali Bey buraya birkaç mesaj attı. Bu konudan da biraz bahsetti aslında. Keşki bunu daha önce yapıp bir sürü polemiğin önüne geçseydi. Halen bürokrasinin içinde biri olarak bazen öngöremediğiniz engellere ben de şahit oluyorum. Umarım kısa zamanda çözülür.

    Son bir şey, sayın Asus yetkilileri, cihazınızı sabırsızlıkla bekliyoruz. Özellikle fiyatının da Avrupa satış fiyatlarının çok fazla üzerinde olmaması, yani makul ve alınabilir olmasını arzu ediyoruz.

    Selam ve sevgiler. :)




  • Koyu bir asus fanatiği olduğunuzu söylemişsiniz hiç bilgisayarınız bozulup servise yolladınız mı ?

    Benim pda'mda sorun vardı , yolladım ve bana üründe hata bulunamadı bahanesiyle geri yollandı ve ben hiç memnun değilim kimseyede asus tavsiye etmiyorum. Aynı şeyi kuzenim notebook'una yaptılar , notebook creative web cami tanımıyordu bir türlü ve usb de çakışma sorunu yaşıyordu aynı şekilde hata bulunamadı diye geri yollandı.
  • yaw bu p525 e yakın bir pda bilıyomusnuz ondanmı alsak cok srpa saldı bu iş
  • Sevgili CanCakmak, Motorola Mpx220 kullanmakta iken cihazım arızalanda. İlkinde 1 ay, 2. de değişim, değişen cihaz ilkinde 15 gün, 2. de 3,5 ay serviste kaldı verine V3i gönderdiler. Gelen cihaza da alışamadım. Şimdi Motorola kötü firma mıdır, kötü mal üretmekte midir?

    Elektronik cihaz işinin biraz da şans işi olduğunu düşünüyorum. Kimi zaman sebep (düşme çarpma vs) olmasa da arızalar oluşabiliyor. Bu durum biz memnun olsak da olmasak da o markanın kötü veya iyi olmasını tesir etmiyor. Zira tüm üretilen cihazlarda arızalananlar olacaktır. Bu kaçınılmaz. Bize isabet etmesi kötü bir tesadüf sadece.

    Çevremde pek çok kişinin Asus almasına vesile oldum ve memnuniyetsiz biri çıkmadı çok şükür.

    Ayrıca laptopun 1,5 yıl önce pili şarj tutmamaya başladı. Boğaziçi'ne gönderdim. Sorunu ücretsiz olarak çözdüler -ki garanti kapsamında olmamasına rağmen- Ve halen problemsiz kullanıyorum.

    Bu arada HP IPAQ rw 6815 hiç fena değil, değerlendirmenizi öneririm. Eğer bu cihaz Asus'tan önce çıkarsa onu tercih edebilirim. Körü körüne marka bağımlılığım da yoktur yani.




  • Ben zaten markayı kötülemedim ama mesajımı tekrar okuyunca gerçekten bu şekilde anlaşılıyor.

    Teknik servisinden memnun kalmadım , sorunsuz ürünü bir tüketicinin yollaması oldukca anlamsız ki bunun bana zaman + kargo maliyeti var aynı şey notebook için de yapıldı. Ayrıca asus globale problem hakkında şikayette bulununca bahsettikleri çözüm yolu hard resetin ötesinde olmadığı gibi teknik serviside şikayet etmeme rağmen bir çözüm bulamadım.

    Ben şimdiye kadar hiçbir elektronik eşya da sorun yaşamamıştım ilk defa başıma geldi ve öğrendim artık teknik servisini bilmediğim , çeşitli kişilerce olumsuz yorumu fazla olan markaları tercih etmiyeceğim.

    Hp'yi sevmiyorum gereğinden fazla pahalı , aslında istediğim dell axim v51 di ancak tr satışı yok , yurtdışından getirtip teknik desteksiz de o fiyatlı bir ürünü kullanmak istemiyorum biliyorsunuz ki uluslararası garanti olayı hikayeden ibaret.

    Benim için artık asus diye marka yok bu teknik servisle direk katagori dışı bırakacağım değerlendirmelerimde , çevremede bu şekilde yansıtıyorum bu da benim kişisel hakkım.

    Ancak ne olursa olsun asus mu bir daha tövbe....




  • Samsung i760 bundan biraz daha iyi gibi duruyor ama Türkiye'ye ne zaman gelir belli değil...
  • Umarım bu feryadı Asus yetkilileri ve diğer tüm marka yönetici ve servisleri görür ve gerekli önlemleri alıp mutlak müşteri memnuniyetini sağlarlar. Ürün satmakla kalmayıp üründen memnun kalınması düşüncesini geliştirirler.
  • Ali bey diye biri vardı bu konuda bir kaç mesaj atmış , kendisine koyuyla iligli özel mesaj attım ama bir cevap alamadım. Tabi ali bey gerçekten bahsettiği kişi mi değil mi o da tartışılır bir konu.

    Elektronik eşyada türkiyede parça değişiminde öte birşey yapılmıyor hatta ben direk aradığımda ellerinde zaten yedek parçaların bulunmadığını söylediler , hiçbir pda'nın yedek parçası ellerinde yokmuş zaten parça değişimiyle alakalı bir konu olduğunuda sanmıyorum. Kendi web sitelerindeki forumlarda tüketici tüketiciye üreticiden daha fazla destek olur boyuta geldi artık ve ben bu işten sıkıldım. Sert bir mektupla ürünü yolladım , sorunsuz diye geri yollamada bulunmayın sorun olduğunu kanıtlarım ve gerekirse tüketici hakem heyetine başvuradabilirim diye.

    Telefonda bana gayet ilgili davranırken aynı ilgiyi ürüne karşı göstermiyorlar.

    Nereye kadar ciddiye alacakları meçhul ama ben ciddiye alıyorum.




  • Arkadaşlar bu sene bu pda olayının Türkiyede birazdaha hızlanacağını düşünüyorum.

    Asus un modelleri yanında HP ninde yeni modelleri gelecek. Bunun yanında Casper ve HTC şirketleri arasında anlaşma imzalanmış, aralarında HTC P3600 (Trinity) nin yanında birçok HTC modelinin gelmesi sözkonusu.


    Tek dileğim bunların süratle yapılabilmesi. Zira iş öyle bir noktaya geldiki ilk getiren epey kaymağını yiyecek bu işin. Kendi adıma hangisi önce gelirse onu değerlendiririm diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 27 Kasım 2006; 9:09:18 >
  • asus u bu kadar zaman bekledik kimbilir htc ne zaman gelir
  • ya bu kadar tantana oldu hala bişi yok dizi gibi yaa
  • bugun pazartesi ve mesai gunu.. ben asıl kendini Asus yetkilisi olarak tanıtan Ali Bey'den bugun bir cvp bekliyordum.. herhangi bir cevap verilmedigi gözüküyor.. bu beni hayal kırıklıgına ugrattı...
  • Bana kişisel cevap geldi , çalışan kişilerin bazen bu konularda cevap verme yetkisi olmayabiliyor
  • cancakmak o zaman bizlere de ogrendiklerini soyler misin?
  • Arkadaşım kişisel cevap geldi derken benim sorum sizin sorduklarınızla alakalı sorular değildi. Kendi sorunlu ürünüm hakkında özel soru sordum sadece. Sizin sorduğunuz sorular teknik elemana değil çoğunlukla şirket yöneticisine gasetecilerin sorduğu tarzda sorular. Anladığım kadarıyla ali bey teknik bölümde çalışıyor.
  • Ali Bey'in adını veren kişi olarak ben de verdiği cevaplara birkaç yorum yapmak istedim.

    Ali Bey, 7 sene CeBIT Bilisim Eurasia Pazarlama Supervisor'lüğü ve 3 sene de Servis Müdürlüğünü yaptım. Onun için sektörü, Telekom Kurulu'nun çıkarttığı zorlukları, yaşanılan ithalat problemlerini çok biliyorum. Daha Asus TR yokken Nokia'nın Matrix telefonu diye sürdüğü otomatik kapaklı (adını hatırlamadığım) modelini de beklerken bunlar olmuştu. Ama karşımızda yanıt alabildiğimiz bir kurum vardı o zaman. NOKIA.

    Evet buraya sadece bu "rezaleti" yazmak için üye oldum. Tepkimi göstermek için. Ancak sizin söylediğiniz gibi hiçbir yeri, hiçbir kurumu aramadan, durup dururken dur şu Asus'a bir geçireyim DİYE YAPMADIM bunu. CeBIT Bilişim'in kardeş firma gazetesinden de (siz de hangi yayın olduğunu bilirsiniz) aldığım bilgilerle gerek Asus'u, gerek Telecity'i, gerek STS'yi en az onlarca kere aradıktan sonra ben buraya üye olup bunları yazdım. Dist.'ler "bizi değil asusu arayın" dedikleri zaman, yalan söylerek biraz önce bahsettiğim yayının adını kullandım, belki ciddiye alınırım diye ancak orada da telefon numaram alınıp bana geri dönüleceği söyledi. Sizce dönmüşe benziyorlar mı?

    İşin asıl beni üzen tarafı nedir biliyor musunuz, burada isminiz ve telefon numaranız verilene kadar nedense ne kurumsal, ne de forumsal yollardan sizlerden bir açıklama almayı başaramadık. Ne zamanki adınız geçti, hemen iki gün sonra üye alıp cevapları sıralamışsınız (yine dişe dokunur tek bir kelime bile yok ama en azından varlığınız gerçekmiş, onu anladık).

    Aslında kelime kelime her sözüne yanıt verecek kadar donanımlıyım ancak bunu burada kavgaya döndürmenin hiçbir gereği yok. Bu kadar merak uyanmışken "yanlış içerik sunan kurumsal basın bülteninizi" sitenizde tutacağınıza bir gecikme bülteni yayınlasaydınız buradaki 50 kişi için (ki kabaca 50.000 YTL eder) sizinle bu platformda atışmak zorunda kalmazdım, kalmazdık!

    Son bir sözümde "Asus'a bok atıyor" diye gence. Muhtemelen sizin yaşınız kadar kadar Asus ürünü kullandım. MMX board'uma ilk Asus ekran kartımı aldığım yaklaşık 7 - 8 sene önceyi hala hatırlıyorum. Yaklaşık 300 USD vermiştim ve içinden 3D gözlük çıkmıştı. Bunları söylememin sebebi Asus'a bok atmak yerine, ürünlerine duyduğum ilgi ve sevgidir. Ancak siz galiba burada benim "Asus P525"e DEĞİL, ASUS TÜRKİYE OFİSİ çalışanlarına laf söylediğimi anlayamamışsınız. Neyse, artık anlamışsınızdır.

    Saygılar.




  • biraz önce sts ile görüştüm tekrar 1 hafta içinde satışa sunulacak fiyat çalışması yapılıyor diye söylendi
    fiyat belirlemekte bu kadar zorlanıyorlarsa acaba biz tüketiciler olrak fiyat belirlemede yardımcı olsak çok
    zor bişey olmasa gerek geliş fiyatı + masraflar + kar . şuraya bak be bi pda alıcaz diye yurtdışından mal getirmenin artı maliyetlendirmeyi nerdeyse öğrendik
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.