Şimdi Ara

Asus R9 380 'WattMan' Hatası ve Servis Rezaleti | KARGODA HASAR GÖREN ÜRÜN YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Ekran kartım Asus Strix R9 380 4GB. Oyun oynarken "Beklenmeyen bir sistem arızasından ötürü Radeon WattMan ayarları geri yükledi" hatası alıyorum. Ekran kitleniyor (arkada çalan müzik vs oynamaya devam ediyor). 2-7 sn arası bir sürede bazen masaüstüne atıyor sonra geri geliyor. Sürücü güncel, ekran kartı temiz kurulumunu da yaptım, Windows 10 yüklü oda güncel, Sistem i3 7100 , ddr4 8gb , ssd , 600w. Sıcaklık değerleri de çok normal. Onboard ekran kartında hiç bir problem yaşamadan oynuyorum.

    Garantiye gönderdim herhangi bir sorun bulunamadı dediler.

    Çok can sıkıcı bir durum. İnternette araştırdım başka yaşayanlarda var ama net bir çözüm yok.

    Hata Meydana gelirken video çektim.
    https://www.youtube.com/watch?v=vMbnwH6N3t4

    Daha önce yaşayıpta sorunu çözebilen var mı ?

    ------------------güncelleme

    Garantiden geldikten sonra anket doldurmustum. Asus genel merkezinden donus yaptilar. Problemin cozumu icin kullandigim kasayi da beraberinde gondermemi istediler. Gondermek ne kadar mantikli olur sizce kafadan 4-5 bin liralık kasa...

    -----------------güncelleme

    Ekran kartıyla beraber Komple kasayıda gönderdim. inş başına bir şey gelmez. yine arıza yok diye gönderirlerse nasıl bir yol izlemeliyim. tecrübeli biri varsa yardımcı olabilirmi ? adamlar arıza yok diyor ama var. Ne zaman yapacağı belli olmayan ama gün içinde kesin yaşanan bir arıza. online oyunlara girmeye korkar oldum...

    -----------------güncelleme

    Asıl bombayı bugün patlattılar. Beraberinde kasayı da istemişlerdi. Ve bugün öğreniyorum ki (oda benim aramamla öğreniyorum, haber bile vermiyorlar) kargom transitte hasar görmüş. Kasada kırık mevcutmuş. Asus servisi kargoyu alıyor. Ertesi gün kurye çağırıp hasarlı olduğu gerekçesiyle geri veriyor. Hasar tespiti yapması gerekirken direk kargoya geri veriyor. Ups ile görüşmemi hasar tespiti yaptırmamı istiyor. UPS i arıyorum. Onlarda diyor ki kargonuzu geri getireceğiz. Siz teslim alacaksınız. Sonra bizi arayıp bu kargo hasarlı diyeceksiniz. Kurye gönderip hasarlı kargonuzu tazmin için gelip geri alacağız diyor.

    Şimdi ben bu ürünü teslim aldığımda sonradan da hasarlı dediğimde biz size teslim ettik aldıktan sonra oluşmuştur derlerse hakkımı nasıl arayacağım ? bu durumda bir art niyet var mıdır ? Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.

    Ekran kartını yaptırayım derken bütün sistemden olduk.

    ---------------güncelleme

    UPS kargo hala kargoyu geri göndermemiş(asusun paketi reddetmesinden sonra 6 gün geçmiş). Arıyorum lakayıt lakayıt konuşmalar neden bekliyor hala ürün neden geri göndermiyorsunuz diyorum bana verdiği cevap: bir kaç gün sonra göndeririz büyük ihtimal. Bu nedir ya ??? koskoca asusun çalıştığı kargo firmasına bakın hele. Bunlar birde kasadaki hasarı tazmin edecek :( hiç sanmıyorum ... hakkımı yasal yoldan nasıl ararım acaba bu duruma düşüpte çözebilen var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osi007 -- 24 Ekim 2018; 17:45:40 >







  • Bu hatayı almadan önceki driverı kullanmanızı tavsiye ederim. Hata oranı en düşük driverı kullanırsanız bir problem yaşamayacağınızı düşünüyorum.
  • asusun kendi sitesindeki driverı indiricem bakalım o çözer inş.
  • Sorun hala devam ediyor. Denemediğim şey kalmadı. Asus tan soğudum resmen :S
  • osi007 O kullanıcısına yanıt
    Hocam karta overclock yapıyorsanız değerleri orjinal hallerine çevirin. Yok overclock yoksa gpu ve vram hızlarını 50 - 100 mhz aşağı çekip deneyin.
  • Garantinin hata bulunamadı deme lüksü yok, hatayı bulamadılarsa hatasız olanını vermeleri gerekir. Ben olsam peşini bırakmazdım.



    White_Predator ün dediği gibi 50-100 mhz aşağı çekince çözülse bile sizin hakkınız normal hızında kullanabilmek. He eğer çözüm olursa bu ve siz çok takmazsanız ayrı. Ama ben olsam garantiyle uğraşırdım.



    Umarın sorun çözülür
  • Garantiden geldikten sonra anket doldurmustum. Asus genel merkezinden donus yaptilar. Problemin cozumu icin kullandigim kasayi da beraberinde gondermemi istediler. Gondermek ne kadar mantikli olur sizce kafadan 4-5 bin liralık kasa...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • osi007 O kullanıcısına yanıt
    Türkiyedeki takoz servisler ürün tam bozulmadığı sürece yapmıyorlar size önerim cd ye olayı kaydedip gönderin yine yapmadılarımı toplam 4 kez olması gerekiyor gönderin ve yeni ürününüzü isteyin.
  • Gecen windows guncellemesi sonrasi ozellikle eski oyunlarda bende yasamaya basladim bu durumu.

    fx8350 ve rx580 var bende. Fakat sunu farkettim. Eger makinayi tamamiyle kapatirsam actigimda yapmiyor. Eger uyku moduna alip sonra acarsam yapiyor.

    Bu sekilde dener misin?
  • Lanet olsun R9 290 kartımda da bu sıkıntıyı yaşamıştım.



    AMD ve sürücüleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    Gecen windows guncellemesi sonrasi ozellikle eski oyunlarda bende yasamaya basladim bu durumu.

    fx8350 ve rx580 var bende. Fakat sunu farkettim. Eger makinayi tamamiyle kapatirsam actigimda yapmiyor. Eger uyku moduna alip sonra acarsam yapiyor.

    Bu sekilde dener misin?
    Ne zaman yapacağı hiç belli olmuyor. uyku moduna alma kapalı pc de.
  • Ekran kartıyla beraber Komple kasayıda gönderdim. inş başına bir şey gelmez. yine arıza yok diye gönderirlerse nasıl bir yol izlemeliyim. tecrübeli biri varsa yardımcı olabilirmi ? adamlar arıza yok diyor ama var. Ne zaman yapacağı belli olmayan ama gün içinde kesin yaşanan bir arıza. online oyunlara girmeye korkar oldum...

    Benımle aynı oyunu oynayıp aynı sorunu yaşayan arkadaş ... en son girişmiş kasaya :D bende aynısını yapacam bu gidişle.
    https://www.youtube.com/watch?v=lpdSVZcqnTg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osi007 -- 15 Ekim 2018; 17:28:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Sergeant

    Hocam karta overclock yapıyorsanız değerleri orjinal hallerine çevirin. Yok overclock yoksa gpu ve vram hızlarını 50 - 100 mhz aşağı çekip deneyin.
    Arkadaşın dediği doğru eğer değerleri fazla giriyorsan sebebi bu! Ayrıca voltajlar manueldeyse auto yap! Sorunun ortadan kalkar! Bende R9 290X vardı fazla kaçırınca böyle yapıyordu.
  • Rx 470 ile bende yaşadım. Evet viewer ile baktınız mı? Bende direk oyun donuyor ardında masaüstüne atıyordu.



    Sistemi sıfırlayıp driverleri güncelledim. Direct x vb aplikasyonları yeniden indirip yükleyince sıkıntı kalmadı.
  • Arkadaşlar kartı 2016 8.ayda aldım. Askerlik ve iş nedeniyle pc toplayamadım ve 2 sene yattı kart. Sadece 4 aydır kullanıyorum oda zehir oldu.

    Overclock hiç yapmadım. Zaten sadece lol oynuyorum. Denemediğim driver , pc de şüphelenip değiştirmediğim parça kalmadı(power , anakart , hdd değişti). Temiz kurulum , format vs. herşeyi denedim. En son sorunsuz çalışan arkadaşımın pc sine taktık. 1 gün oynadık ondada aynı hatayı verdi. işin garibi nezaman yapacağı belli olmuyor. Yükte oslun yada olmasın yapıyor ama 10dk damı 5 saattemi yapacağı belli olmuyor. Garanti serviside muhtemelen açıyor test yazılımını gidiyor kahvesini yapıyor geliyor tmm geçmiş sağlam deyip gönderiyor. ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.
  • Asus Garanti servisinin ve Genel Merkezin rezilliği devam ediyor. Genel merkez sorunun tespiti icin kasayida gonderin diyor. Ben servise durumu izah edeceğim diyor. Gönderiyorum , bu seferde garanti servisi almiyor geri gonderiyor. Asustan soğudum. Birdaha asus markasını gördüğümde reyon değiştireceğim.
  • RX 470 ile aynısı başıma geldi. MSI Gaming X serisinden ekran kartım. Servis pointe göndememe rağmen bana "fps ve ısı değerleri normal" yazıp geri verdiler kartı. İlk 3-4 gün olmadı sonrasında tekrarlamaya başladı. Hatta dün 18.10.1'i indirdiğimde sürücüyü kururken aynısı oldu yine. Ekranda karıncalanma da oluyor. DDU ile driverları silip kurdum tek denemediğim şey sistemi sıfırlamak. Şu ara çok yoğunum geçsin onu da deneyeceğim. Daha önce RX 480 ve R9 280X kullandım ilk defa böyle bir sorun yaşadım AMD kartlarda. Çok sinir bozucu bir durum hocam, umarım bir şekilde çözebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyoda

    RX 470 ile aynısı başıma geldi. MSI Gaming X serisinden ekran kartım. Servis pointe göndememe rağmen bana "fps ve ısı değerleri normal" yazıp geri verdiler kartı. İlk 3-4 gün olmadı sonrasında tekrarlamaya başladı. Hatta dün 18.10.1'i indirdiğimde sürücüyü kururken aynısı oldu yine. Ekranda karıncalanma da oluyor. DDU ile driverları silip kurdum tek denemediğim şey sistemi sıfırlamak. Şu ara çok yoğunum geçsin onu da deneyeceğim. Daha önce RX 480 ve R9 280X kullandım ilk defa böyle bir sorun yaşadım AMD kartlarda. Çok sinir bozucu bir durum hocam, umarım bir şekilde çözebiliriz.
    Benim denemediğim şey , değiştirmediğim parça kalmadı.

    Asıl bombayı bugün patlattılar. Beraberinde kasayı da istemişlerdi. Ve bugün öğreniyorum ki (oda benim aramamla haber bile vermiyorlar) kargom transitte hasar görmüş. Kasada kırık mevcutmuş. Asus servisi kargoyu alıyor. Ertesi gün kurye çağırıp hasarlı olduğu gerekçesiyle geri veriyor. Hasar tespiti yapması gerekirken direk kargoya geri veriyor. Ups ile görüşmemi hasar tespiti yaptırmamı istiyor. UPS i arıyorum. Onlarda diyor ki kargonuzu geri getireceğiz. Siz teslim alacaksınız. Sonra bizi arayıp bu kargo hasarlı diyeceksiniz. Kurye gönderip hasarlı kargonuzu tazmin için gelip geri alacağız diyor.

    Şimdi ben bu ürünü teslim aldığımda sonradan da hasarlı dediğimde biz size teslim ettik aldıktan sonra oluşmuştur derlerse hakkımı nasıl arayacağım ? bu durumda bir art niyet var mıdır ? Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.

    Ekran kartını yaptırayım derken bütün sistemden olduk.




  • osi007 O kullanıcısına yanıt
    Klasik bir Türkiye macerası olma yolunda gidiyor sizin olay hocam. UPS gibi bir firmanın mağdur edeceğini düşünmüyorum ama Türkiye burası her şey olabilir. Umarım sıkıntı çıkarmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osi007

    Benim denemediğim şey , değiştirmediğim parça kalmadı.

    Asıl bombayı bugün patlattılar. Beraberinde kasayı da istemişlerdi. Ve bugün öğreniyorum ki (oda benim aramamla haber bile vermiyorlar) kargom transitte hasar görmüş. Kasada kırık mevcutmuş. Asus servisi kargoyu alıyor. Ertesi gün kurye çağırıp hasarlı olduğu gerekçesiyle geri veriyor. Hasar tespiti yapması gerekirken direk kargoya geri veriyor. Ups ile görüşmemi hasar tespiti yaptırmamı istiyor. UPS i arıyorum. Onlarda diyor ki kargonuzu geri getireceğiz. Siz teslim alacaksınız. Sonra bizi arayıp bu kargo hasarlı diyeceksiniz. Kurye gönderip hasarlı kargonuzu tazmin için gelip geri alacağız diyor.

    Şimdi ben bu ürünü teslim aldığımda sonradan da hasarlı dediğimde biz size teslim ettik aldıktan sonra oluşmuştur derlerse hakkımı nasıl arayacağım ? bu durumda bir art niyet var mıdır ? Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.

    Ekran kartını yaptırayım derken bütün sistemden olduk.

    Alıntıları Göster
    Servise kasa göndermek mi?

    Şaka falan mı hocam, gördüğüm en anlamsız garanti isteği olabilir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.