Şimdi Ara

[SATILDI] Asus ROG Thor 1000w P2 PSU sıfır kutulu jelatini açılmamış, garantili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul İlan Türü #Satılık Kondisyon #Sıfır
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satıldı! Bu ürün DH Forum üzerinden satılmıştır.
    1
    1 Asus ROG Thor 1000w P2 PSU sıfır kutulu jelatini açılmamış, garantili

    Vatan'dan aldığım 1200W lık 1. versiyon ürünüm arızalandığından yeni ürünü ulaşmam tüketici hakem heyeti kararıyla 9 ay sürdü.1200w ellerinde olmadığından ben de daha fazla beklemek istemedim ve bu ürünü aldım.

    Ürün sıfır, kapalı kutulu ve jelatinlidir.

    [SATILDI] Asus ROG Thor 1000w P2 PSU sıfır kutulu jelatini açılmamış, garantili


    [SATILDI] Asus ROG Thor 1000w P2 PSU sıfır kutulu jelatini açılmamış, garantili


    [SATILDI] Asus ROG Thor 1000w P2 PSU sıfır kutulu jelatini açılmamış, garantili



    Garanti süresi 10 yıl fakat benim ilk aldığım ürünün fatura tarihinden başlayacağından garanti süresi 09.12.2030’a kadardır.


    Ödeme önce olacak şekilde istenilen şehre alıcı ödemeli kargo yapabilirim. Kargo sadece havale yapanın adına gönderilir.


    Takas düşünmüyorum.


    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.

    Fiyat : 10250 TL Miktar : 1 Sıfır Ürün : Evet Garantisi Var : Evet | 8 Aralık 2030 Satıldığı Şehir : İstanbul Kargo Ücreti : Alıcı Öder Kargo Şirketi : Yurtiçi Kargo İlan Durum : Satışa Açık







  • Senin ilk PSU aldığın fatura tarihinden başlar bu arada

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 9 ay çok beklemişsiniz. Ben 1 haftada yazışmayla çözmüştüm işi.. ( Penta / İncehesap )

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • milyondabir kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim üstad.

  • OSINOS kullanıcısına yanıt

    Haftalarca uğraştım. Benim ürünüm V1'di. V1'in üzerine V2 modeli çıktığı için "ikisi aynı ürün değil, veremiyoruz" deyip bana ürün vermemekte direttiler. Oysaki üründe sadece makyaj var. Ürünüm 1200W'lık olmasına rağmen 1000W'lık verseniz de ok demiştim. Kabul etmediler. Sonucunda ben de son çare tüketici haklarına başvurmak zorunda kaldım. Kazandım ve gel gelelim yine ellerinde 1200W'lığı olmadığından, 1000W'lığı kabul ettim daha fazla zaman kaybetmemek için. Yani boşu boşuna 9 ay bekledik ve yine benim ilk gün sunduğum çözümle devam ettik.


    Bu sürede tabi ben kendime yeni PSU almak zorunda kaldım. Bu ürün de boşta bekliyor şu an.

  • Anladım. Burada , firmaların anladığı dilden konuşmak ve ne yazdığınızı bilmek ( atar yapmadan , tehditkar konuşmadan diyelim ) önemli. Ben , ilk başta derdimi kibarca ifade ettim , ve kesin ifadelerle şunları yapmanızı istiyorum gibisinden yazmaya çalıştım. ( bana hikaye anlatmayın , şunları şunları yapmanızı bekliyorum , mailim telefonum bu vs , teşekkürler.. gibi ) Bendeki cihaz da kronik sorunluydu malum , aynı P1 olan cihaz. Ben şöyle bir metin ile girizgah yaptım , sonra tabi bunlar çamura yataya çalışınca vites arttırdım :) İlk mail şöyleydi ; altı çizili olan kısımlara dikkat veriniz..



    ".. Merhaba..  xxxx tarihinde  xxxxx  sipariş numarası ile firmanızdan alınmış olan  Asus ROG Thor 1200P ( Ürün Seri No : xxxxx )  güç kaynağım arıza yapmıştır. Malumunuz; ürün, üretici tarafından 10 YIL garantili etiketiyle satılmakta olup , garanti süresi halen devam etmektedir.

      Üründe ; ekran kartınız yüke bindiği anda gücün kesilmesine neden olan ve sistemin yeniden başlatılmasına sebep olan kronik bir sorun bulunmaktadır. Ben ürünü yakın bir arkadaşımdan ikinci el olarak satın aldım ( Bu işleme ait banka dekontunu da ekte tarafınıza gönderiyorum ) ve arıza yapana kadar olan sürede sorunsuz olarak kullanmaya devam ettim.  

     Aynı ürünü kullanan ve yine aynı sebeple cihazı kullanılamaz duruma gelen birçok son kullanıcı bulunmaktadır. Konu ile alakalı direkt temasa geçtiğim 2 kullanıcı bulunmakta olup , bahse konu yazışmaları istenirse tarafınıza iletebilirim. Gerek, ürünün halihazırda 1200 P2 ismiyle güncellenmiş ( bahse konu sorun giderilmiş ) versiyonunun satışta olması , gerekse birçok kullanıcının aynı sorun/sebepten dolayı ürünlerini kullanamaz duruma gelmesi , bahsettiğimiz kronik sorunu doğrulamaktadır. 

         Arıza yapan cihazımı  xxxx   günü Penta AŞ yetkili servisine yolladım ve hazırlanan arıza raporu xxxx  günü tarafıma mail olarak bildirilerek sizinle irtibata geçmemi istediler. Bahse konu rapor linkini paylaşıyorum ; 
          
          xxxxxxxx

         Tüm bu bilgiler neticesinde , iş amaçlı kullandığım bilgisayarımı artık kullanamadığımdan ötürü işlerimin aksadığını da belirtmek isterim. Dolayısıyla , Penta AŞ 'ne ibraz etmek adına , ürüne ait değişim raporunu  Penta tarafından oluşturulan arıza takip kodunu da ( xxxx ) rapora ekleyerek  tarafıma iletmenizi beklemekteyim.

                                                                                                   İyi çalışmalar... "

    Sonuç olarak birkaç mailleşmeden sonra takribi en fazla 10 gün içerisinde yeni cihazı ( MSI AI 1300P ) yollamak durumunda kaldılar. MSI benim için bir tercihti , çünkü hem AI 1300p kullanıcılarının tavsiyesiyle aldım, hem ürünün pcie 5.0 destekli olmasından kaynaklı tercih ettim hem de bozulan bir Asus yerine tekrar Asus almak istemedim diyelim. zaten son maillerden birinde de , ürün nihayetinde yazılımsal bir fayda sağlamadığı için , illa asus marka olmasını beklemiyorum , bana muadil 2 seçenek sunarsanız farklı bir senaryo izleyebiliriz diye söylemiştim. Onlar da zaten bana 1000P2 ile MSI önermişti , ben o ara fiyat olarak ikisinin arasında kalan HX1500 tercih etmeye kalktım , ancak çevreme danışınca , HX in atx 3.0 olmamasından kaynaklı almamın manasız olacağına kanaat getirerek MSI alıp geçtim diyelim. ( MSI almamdaki bir diğer önemli husus da , güncel ekran kartlarının hepsinde 3 adet 8 pin çıkışı varken utanmadan 2 tane single kablo gönderen Corsair orada benden veto yemiş oldu. MSI da ve Asus'da da öyle sanırım , 3 adet tek soketli pcie kablosu bulunmakta.

    Velhasıl , sancılı bir süreç olmuş.. Konuya tesadüfen denk gelen ve bu durumu yaşayacak olan arkadaşlar , böyle bir başlangıç yapabilirler. Sonrasında kendi attığım maillerden örnekler vererek sürece müdahil olabilirim.

    Son olarak ; benim yaşadığım süreçte önemli desteği bulunan @Kerros 'a da buradan tekrar teşekkürlerimizi iletmiş olalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OSINOS -- 21 Kasım 2023; 16:50:21 >




  • OSINOS kullanıcısına yanıt

    Rica ederim sorunun çözülmesine sevindim.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Fiyat revizedir...

  • Fiyatı tekrar revize ettim. Yurtdışına çıkacağımdan ürünün satışıyla pek ilgilenemeyeceğim. İstediğim rakama yakın teklif eden birine hızlıca vereceğim ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.