Şimdi Ara

asus servisi şikayet.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.5 senedir asus laptop kullanıyorum ve 5. defa servise gitti . bunların üçü recovery sorunu yüzünden. win 8 den win 8.1'e geçtiği için mi bilmiyorum ama 1.5 senedir bir kere bile recovery yapamadım. bugün servisten geldi . işletim sistemi yüklenmiş ama bu sefer de f9 tuşu yani recovery tuşu çalışmıyor. daha önce de aynı şey olmuştu. adamlar kontrol etmeden sadece işletim sistemini yükleyip gönderiyorlar . bu ne sorumsuzluktur anlamadım gitti. servise gönderdiğim yazıda bu recovery sorununun kalıcı bir çözümü yok mu diye sordum ama tek kelime cevap yazılmamış . garanti devam ediyor tekrar göndermek de istemiyorum çünkü hem 5 günde geliyor hem de yurt içi kargo sigortasız götürüyor . şaştım kaldım arkadaşlar .
    bilgisayarı iade mi etsem yoksa tüketici mahkemesine dava mı etsem bilemedim . görüşlerinizi bekliyorum. tşklr.







  • 4 defa servise giden ürün yenisi ile değiştirilir. Aynı donanımlara sahip ürün yoksa daha üst donanım özelliklerine sahip olanı gönderilir. Normal de böyle olması lazım.

    Daha net şekilde bir örnekle ifade edeyim. Sen diyelim bir cep telefonu aldın. Örneğin Galaxy S 4 ve 32 GB olanı ama S 4 piyasada kalmamış veya 32 GB olanı kalmamış o durumda sana S5 verirler. S 4 16 GB olanı gönderdiklerinde ben istemiyorum benimki 32 GB dı dersen S5 gönderirler. Samsun ilk 8 MP kameralı ve sürgülü telefonu vardı 16 GB. Sorun yaşayanlar gönderdiklerinde 8 GB olanı gönderilmiş insanlar istemiyoruz değince daha sonradan çıkan dokunmatik ekranlı 16 GB hafızalı bir telefonu göndermişler.

    Şimdi senin laptop olayına geri dönersek.

    Ben yeni cihaz istemiyorum onun yerine para mı verin dersen normal de onuda yapmaları lazım ama onu firmalar genel de yapmaz. O yüzden Tüketici Mahkemesine gitmem gerekecektir.




  • teşekkürler bilgilendirme için kardeşim. merak ettiğim bu recovery sorunu kronik mi benim pc'de kalıcı olarka çözülemez mi acaba? yazdım aynen böyle kalıcı çözüm yok mu diye tek kelime yazmamışlar. demek ki çözümü yok sürekli servise göndermem lazım gelecek pc çökünce. ha müşteri hizmetlerine çözümü olmazsa ve de garanti biterse o zzaman ne olcak diye sorduğumda aynı sorun devam ederse garanti bitse bile ücretsiz olark sistem yükleri dedi. bu tükeci mahkemesi acaba kesin çözüm olur mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andelip_

    teşekkürler bilgilendirme için kardeşim. merak ettiğim bu recovery sorunu kronik mi benim pc'de kalıcı olarka çözülemez mi acaba? yazdım aynen böyle kalıcı çözüm yok mu diye tek kelime yazmamışlar. demek ki çözümü yok sürekli servise göndermem lazım gelecek pc çökünce. ha müşteri hizmetlerine çözümü olmazsa ve de garanti biterse o zzaman ne olcak diye sorduğumda aynı sorun devam ederse garanti bitse bile ücretsiz olark sistem yükleri dedi. bu tükeci mahkemesi acaba kesin çözüm olur mu ?

    cözüm ;Asus backtracker programı ile bir usbye ve dvd ye yedek alıp bi köşeye koyacaksın.bir problem oldugunda yedek aldıgın usb ile bilgisayarını yeniden kurcaksın.Birde servis olarak nereye gidiyor bir kontrol edermisin?teleservice e gitmişsse daha önce bu sefer asus un ist.deki kendi servisine kendin kargo ile gönder ve sorunu acık bir dille yaz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MSI Garanti Servisine Dikkat!
    11 yıl önce açıldı
    MSI SERVİS REZİLLİĞİ!!!
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.