Şimdi Ara

ASUS Teknik Servisi ile Sorunum. (Sıvı Teması Deniliyor)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • GÜNCEL DURUM;




    Teknik servisin Sıvı temaslı dediği telefonumun görseli geldi. Sizinle paylaşayım. Yapabileceğim birşey var mıdır bu durumda?
    Kargoda olabilmesi muhtemel çünkü çalışır şekilde paketleyip göndermiştim ben telefonu. Anlamıyorum nerde oldu bu.

     ASUS Teknik Servisi ile Sorunum. (Sıvı Teması Deniliyor)



    Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık bir hafta önce telefonumu, arka hoporlor patlaması, ölü piksel ve bataryanın çabuk bitmesi sebebiyle garantiye gönderdim. İki gündür uğraşmadığım şey kalmadı oradaki elemanlar bana cihazda sıvı teması oldugunu söylüyor.


    Telefonu çalışır şekilde kargoya teslim ettim ben. Ne zaman sıvı teması oldu anlamış değilim. Haklarımı savunmak istiyorum ne yapabilirim acaba magdur durumdayım? Lütfen bana yardımcı olun


    11 Nisan 2016 tarihinde gelen mail;


    Değerli Müşterimiz;
    Yetkili servisimize ulaştırdığınız cihazınız hakkında garanti dışı tamir ücreti belirlenmiştir.
    Onarımı tamamlamak için aşağıda detayı bildirilen tamir ücretini 5 iş günü içinde hesabımıza aktarmanızı rica ederiz.

    Tamir detayı : Üründe sıvı tespit edilmiştir. Fotoğraflarla kayıt altına alınmıştır. Ücretli onarım olması gerekiyor. Anakart ve lcd ekran değişecek. Anakart ücreti=460 tl + Lcd ekran=280 + işçilik=35 tl. Toplamda=775 tl
    Toplam tamir ücreti : 775 TL

    Tamire başlayabilmek için yaptığınız ödemeye ilişkin dekontu mh@asus.com adresine veya 0216 481 83 80 No.'lu faxa ulaştırmanız gerekmektedir.
    5 iş günü içinde bilgi vermemeniz durumunda cihazınız tamir olmadan iade edilecektir.
    Tamir ücretini kabul etmiyor ve onarımı iptal etmek istiyorsanız bu maile "Ret" şeklinde yanıt vermeniz yeterlidir.



    daha sonra fotoğraflarını istedim ancak göndermediler. Hala istiyorum fakat bana yazdıkları şey;


    Merhaba Turgay Bey,

    F6AZFG20V766 seri numaralı üründe teknik servisimiz tarafından sıvı teması tespit edilmiştir. Dolayısıyla şuan için garanti dahilinde ücretsiz onarım işlemi gerçekleştirilememektedir.

    Saygılarımızla,
    ASUS Türkiye, Müşteri Hizmetleri
    Burak_H


    Merhaba Turgay Bey,

    F6AZFG20V766 seri numaralı ürünün sıvı temaslı görselleri teknik servisimizden talep edilmiş olup, tarafınızla en kısa süre içerisinde paylaşılacaktır.

    Saygılarımızla,
    ASUS Türkiye, Müşteri Hizmetleri
    Burak_H



    Arkadaşlar çok mağdurum gerçekten çalışan telefonu verdim. Benden tamiri için 775TL istiyorlar. Okuyupta Cevap verirsiniz cok sevinirim.



    Bunlarda bahsettiğim şeyler garanmtiye gönderirken.

    Ekranda ölü piksel mevcut. Kamera ile gece fotoğraf çekildiğinde belli oluyor.
    Arka hoporlör cızırtılı.
    Görüşme yaparken karşı tarafın sesi az geliyor cızırtılı geliyor.
    Batarya çok çabuk bitiyor. Şarj tutmuyor. Batarya değişimi istiyorum.
    Sürekli hat kopması yaşıyorum. Günde çoğu kez kopuyor.

    Yukarda bahsettiğim sıkıntılarından dolayı telefonu garantiye gönderiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coming -- 14 Nisan 2016; 20:34:35 >







  • hocam eğer gerçekten sıvı teması olmadığını düşünüyorsanız müşteri hakları temsilciliğine durumu anlatıp şikayette bulunun. Şikayetimvar.com üzerinden de şikayeti ve gelen cevapları paylaşarak orayada şikayette bulunun. farklı şikayetlerden giden telefonu sıvı teması olmuş deyip geçiştirmeleri ilginç gerçekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoNuAzKaEn -- 13 Nisan 2016; 12:31:24 >
  • SoNuAzKaEn kullanıcısına yanıt
    sürekli böyle yapıyorlar hocam asus türkiye servisi berbat durumda. dediğiniz gibi yapacağım bakalım telefon geri göndersinler. sikayetcvar.comda cevap bile vermiyorlar. tüketici hakları da en az 5 ay sürer ne yapacagımı bilmiyorum
  • O paraya yeni zenfone 5 alinir.
    Zenfone 5 kullaniyorum, garantinin eline dusurmesin allah.

    Sivi temasi belki de cepteki terden nem den kapmis olabilir.
    Ama garip yani sivi temasi demeleri. Calisan bir telefona.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam çevreden edindiğim bilgiye göre asus müşteri hizmetleri kötüymüş :) anakart alma konusunda sırf müşteri hizmetleri kötü olduğu için anakartta gigabyte'a yöneldim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoNuAzKaEn -- 13 Nisan 2016; 13:39:26 >
  • Telefonu alirken sivi temasina dair yazili belge isteyin ardindan bu belge ile tuketici hakem heyetine basvurun belki bir ise yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telin modeli neydi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum, 250liralık tabletin ekranı çatladı ama çalışıyordu verdik garantiye tamir için 300 lira gibi bir para istediler. Lan gider yeni tablet alırım o parayla.
  • THECERN kullanıcısına yanıt
    telefon modeli zenfone 2 telefon güzel ancak servis içleracısı... hala bana ücret için mail atıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coming

    telefon modeli zenfone 2 telefon güzel ancak servis içleracısı... hala bana ücret için mail atıyorlar.

    Bende zenfone 2 almayı düşünüyorum o yüzden sordum, ekranla ilgili çok sıkıntı çıkıyormuş biraz kafam karışık ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • THECERN kullanıcısına yanıt
    Telefon fiyatına göre oldukça iyi ancak bu tür servis sıkıntıları baş agrıtıyor. 4 aylık cihaza böyle yapmaları moralimi bozdu. Herkese asus öneriyordum ama artık vazgeçtim servisi yüzünden.
  • Teknik servisin Sıvı temaslı dediği telefonumun görseli geldi. Sizinle paylaşayım. Yapabileceğim birşey var mıdır bu durumda?
    Kargoda olabilmesi muhtemel çünkü çalışır şekilde paketleyip göndermiştim ben telefonu. Anlamıyorum nerde oldu bu.


     ASUS Teknik Servisi ile Sorunum. (Sıvı Teması Deniliyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coming -- 14 Nisan 2016; 20:36:04 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.