Şimdi Ara

Asus teknik servisleri nasıldır? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
20.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu yorumları okudum ve yıkıldım. Siparişi vermek üzereydim
  • Valla benim laptopumun kauçuk ayakları koptu bugün mail attım nasıl temin edebilirim diye gelen maili kopyalıyorum buraya
    Merhaba,





    Tarafınıza müşteri memnuniyeti adına plastik ayakları ücretsiz olarak göndereceğiz bizimle açık adres bilgilerini ve telefon numaranızı paylaşabilir misiniz?

    adresimi ve tel nomu ilettim bakalım nolacak inşaallah kargo parasını ödemem
  • ya biz şimdi ne alıcaz yaaa offf ne zor iş hepsinde bişey vr mutlaka :(((((((((((
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Valla benim laptopumun kauçuk ayakları koptu bugün mail attım nasıl temin edebilirim diye gelen maili kopyalıyorum buraya
    Merhaba,





    Tarafınıza müşteri memnuniyeti adına plastik ayakları ücretsiz olarak göndereceğiz bizimle açık adres bilgilerini ve telefon numaranızı paylaşabilir misiniz?

    adresimi ve tel nomu ilettim bakalım nolacak inşaallah kargo parasını ödemem

    sende öh be kardeşim yani walla ne diyim sana..adamlar parçaları ücretsiz gönderelim demişler sen kargo parası ödemem inş. diyorsun yuh:DD



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 3 Eylül 2010; 23:14:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Valla benim laptopumun kauçuk ayakları koptu bugün mail attım nasıl temin edebilirim diye gelen maili kopyalıyorum buraya
    Merhaba,





    Tarafınıza müşteri memnuniyeti adına plastik ayakları ücretsiz olarak göndereceğiz bizimle açık adres bilgilerini ve telefon numaranızı paylaşabilir misiniz?

    adresimi ve tel nomu ilettim bakalım nolacak inşaallah kargo parasını ödemem

    sende öh be kardeşim yani walla ne diyim sana..adamlar parçaları ücretsiz gönderelim demişler sen kargo parası ödemem inş. diyorsun yuh:DD

    Kusura bakmayın ama bende çok şaşırdım bu mesaja İyi anlamdamı kötü anlamdamı çıkartamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Valla benim laptopumun kauçuk ayakları koptu bugün mail attım nasıl temin edebilirim diye gelen maili kopyalıyorum buraya
    Merhaba,





    Tarafınıza müşteri memnuniyeti adına plastik ayakları ücretsiz olarak göndereceğiz bizimle açık adres bilgilerini ve telefon numaranızı paylaşabilir misiniz?

    adresimi ve tel nomu ilettim bakalım nolacak inşaallah kargo parasını ödemem

    sende öh be kardeşim yani walla ne diyim sana..adamlar parçaları ücretsiz gönderelim demişler sen kargo parası ödemem inş. diyorsun yuh:DD

    Kusura bakmayın ama bende çok şaşırdım bu mesaja İyi anlamdamı kötü anlamdamı çıkartamadım

    çıkartmalık bişe yok valla:DD adam bulmuşda bunuyo ve hatta bunama konusunda tavan yapmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Valla benim laptopumun kauçuk ayakları koptu bugün mail attım nasıl temin edebilirim diye gelen maili kopyalıyorum buraya
    Merhaba,





    Tarafınıza müşteri memnuniyeti adına plastik ayakları ücretsiz olarak göndereceğiz bizimle açık adres bilgilerini ve telefon numaranızı paylaşabilir misiniz?

    adresimi ve tel nomu ilettim bakalım nolacak inşaallah kargo parasını ödemem


    gerçekten alkışlanıcak bi durum. sen şimdi kargo parası isterlerse geride yollarsın
  • Ya arkadaşım bi servis müşterisine biraz bekleteceğim dedikten sonra alo demeden teli yüzüne kapatabilir mi ya:) HAdi ordaki teli açan bayanlar iyi güzel konuşuyorlar ama ya erkekler? Açıyor teli iyi günler diyor öylece kalıyor ne komedi ya sen alo demeden onlardan ses çıkmıyor.... Vallahi ASUS gözümde önceden büyüktü ismi gibi ama şimdi AZ SUS olarak anacağım :) çünkü müşteri hizmetlerinin konuşmaya isteği yok arkadaşım sanki müşteriye az sus be der gibiler.Hadi hergün 100lerce kişi arıyor desem o da yalan olur 1müşteri 15dk bi ihtimal ulaşabiliyorsa gün boyunca günde bir ihtimal en fazla 32 müşteriye anca bakıyordur. öğle arasını düşersen 27, 7 müşterinin suratına tel kapatılıyorsa alın size 20 :) günü 20 müşteriyle kapatan bir servis... memnuniyet sıfır sıfır sıfır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 4 Eylül 2010; 3:12:09 >




  • asus servisi tek kelimeyle "berbat"tır! kullanıcı hatası olmayan teknik arızaya bile, "kullanıcı hatası" damgası vurur ve tamir için 50 $ ister!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    Valla benim laptopumun kauçuk ayakları koptu bugün mail attım nasıl temin edebilirim diye gelen maili kopyalıyorum buraya
    Merhaba,





    Tarafınıza müşteri memnuniyeti adına plastik ayakları ücretsiz olarak göndereceğiz bizimle açık adres bilgilerini ve telefon numaranızı paylaşabilir misiniz?

    adresimi ve tel nomu ilettim bakalım nolacak inşaallah kargo parasını ödemem

    sende öh be kardeşim yani walla ne diyim sana..adamlar parçaları ücretsiz gönderelim demişler sen kargo parası ödemem inş. diyorsun yuh:DD

    Kusura bakmayın ama bende çok şaşırdım bu mesaja İyi anlamdamı kötü anlamdamı çıkartamadım

    çıkartmalık bişe yok valla:DD adam bulmuşda bunuyo ve hatta bunama konusunda tavan yapmış





  • Kısıklıda yerleri , hızlı ve temiz çalışıyorlar , ama her teknik servis gibi hemen al yenisini demedikleri için sanırım gıcık kapılıyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenleafffff

    Kısıklıda yerleri , hızlı ve temiz çalışıyorlar , ama her teknik servis gibi hemen al yenisini demedikleri için sanırım gıcık kapılıyorlar..

    Cihazım 2 hafta işlem görmeden bekledi!!!Ne hızlısı...
  • Servisten servise değişir bu ama Türkiye genelindeki servislerde genel olarak bi boşlama olduğu için adları kötüye çıkmış da olabilir. Ama benim duyduğum ve gördüğüm bütün ASUS yetkili servisleri aynı
  • asus ve toshıba teknık servıslerı o kadar kotudur kı teknık servıslerı yok desek yerıdır ama yıne asus su anda yıllık arıza oranında lıder cok az arızalanıyo onun dısında hem kalıte hem servıs lenovo da cok ıyı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmerian

    Arkadaşlar Bende Bugün Elden Götürdüm Laptopu Servis Gerçekten İlgisiz
    Sıra İçin Fiş Alıyoruz Serviste 1 Allahın Kulu Yok Sıra Işığı Yanmıyor vs.

    Bu Arada Biraz Gözlemleme Fırsatım Oldu Orda Zibil Gibi Laptop Var Nereye Baksan Sağda Soldan Paketlenen Laptoplar Hele Bir Adam Arabanın Bagajına Çok Dangur Dungur Dolduruyodu Cihazları Şahsen Ben Rahatsız Oldum Çok Titizimdir Arabada Bile Bagaja Koymuyorum Laptopu Zarar Gelmesin Diye

    Veznedeki Arkadaş da Servis Eleman Sayısının Yetersiz Olduğunu Dile Getirdi ve Aşırı Derecede Servise Gelen Laptop Var Yetiştiremiyorlar Servisin Elinden Geleni Bu Kadar Distribütor e Fln Belirtmek Lazım Eleman Alın Diye


    Ben tayvana mesaj yazdım bu istanbul servisini ama fayda etmedi. Tayvana şikayet ediyorum istanbuldan mail geldi sorun nedir diye. Sorun 42 gün serviste bekleyen notebook.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomec

    asus ve toshıba teknık servıslerı o kadar kotudur kı teknık servıslerı yok desek yerıdır ama yıne asus su anda yıllık arıza oranında lıder cok az arızalanıyo onun dısında hem kalıte hem servıs lenovo da cok ıyı


    Çok arıza yapmıyordur tabi canım öyle çıkar servise giden birçok laptopa kullancı hatası denilirse az gözükür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet


    quote:

    Orijinalden alıntı: kajmerian

    Arkadaşlar Bende Bugün Elden Götürdüm Laptopu Servis Gerçekten İlgisiz
    Sıra İçin Fiş Alıyoruz Serviste 1 Allahın Kulu Yok Sıra Işığı Yanmıyor vs.

    Bu Arada Biraz Gözlemleme Fırsatım Oldu Orda Zibil Gibi Laptop Var Nereye Baksan Sağda Soldan Paketlenen Laptoplar Hele Bir Adam Arabanın Bagajına Çok Dangur Dungur Dolduruyodu Cihazları Şahsen Ben Rahatsız Oldum Çok Titizimdir Arabada Bile Bagaja Koymuyorum Laptopu Zarar Gelmesin Diye

    Veznedeki Arkadaş da Servis Eleman Sayısının Yetersiz Olduğunu Dile Getirdi ve Aşırı Derecede Servise Gelen Laptop Var Yetiştiremiyorlar Servisin Elinden Geleni Bu Kadar Distribütor e Fln Belirtmek Lazım Eleman Alın Diye


    Ben tayvana mesaj yazdım bu istanbul servisini ama fayda etmedi. Tayvana şikayet ediyorum istanbuldan mail geldi sorun nedir diye. Sorun 42 gün serviste bekleyen notebook.


    Kardeş tehdit et vallahi ben tehdit ettim ertesi gün elime geçti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4


    quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet


    quote:

    Orijinalden alıntı: kajmerian

    Arkadaşlar Bende Bugün Elden Götürdüm Laptopu Servis Gerçekten İlgisiz
    Sıra İçin Fiş Alıyoruz Serviste 1 Allahın Kulu Yok Sıra Işığı Yanmıyor vs.

    Bu Arada Biraz Gözlemleme Fırsatım Oldu Orda Zibil Gibi Laptop Var Nereye Baksan Sağda Soldan Paketlenen Laptoplar Hele Bir Adam Arabanın Bagajına Çok Dangur Dungur Dolduruyodu Cihazları Şahsen Ben Rahatsız Oldum Çok Titizimdir Arabada Bile Bagaja Koymuyorum Laptopu Zarar Gelmesin Diye

    Veznedeki Arkadaş da Servis Eleman Sayısının Yetersiz Olduğunu Dile Getirdi ve Aşırı Derecede Servise Gelen Laptop Var Yetiştiremiyorlar Servisin Elinden Geleni Bu Kadar Distribütor e Fln Belirtmek Lazım Eleman Alın Diye


    Ben tayvana mesaj yazdım bu istanbul servisini ama fayda etmedi. Tayvana şikayet ediyorum istanbuldan mail geldi sorun nedir diye. Sorun 42 gün serviste bekleyen notebook.


    Kardeş tehdit et vallahi ben tehdit ettim ertesi gün elime geçti.


    Farklı bir bakış açısı




  • Aradığımda 3defa üstüste ismimi tekrarlayan burnunu çeken bir sevisse tehditi haketmiştir:) Dua edin 30günü geçer de ne yapacağımı görürsünüz dedim son mesajımda:) ertesi gün laptop elimdeydi hatta akşam üzeri 5gibi aramışlardı kodu teyit etmek için tmm dedim bugün gönderilecek dediler.
  • Burnunu çeken servis isterük
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.