Şimdi Ara

Asus teknik servisleri nasıldır? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
20.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy

    Burnunu çeken servis isterük


    o zaman asusa yönelin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy

    Burnunu çeken servis isterük


    o zaman asusa yönelin


    ASUS Laptopum var zaten. Hemen bozmaya çalışayım bari




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy

    Burnunu çeken servis isterük


    o zaman asusa yönelin


    ASUS Laptopum var zaten. Hemen bozmaya çalışayım bari

    sizin psikolojiniz bozuldu ha:DD şu reklamlardaki ezik avealı olmayanlar varya onlara fazla yüklenmeyin diyorlar sizde onlara benzediniz:)) artık onlar zaten asus kullanıo onlara fazla yüklenmeyelim diycez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy

    Burnunu çeken servis isterük


    o zaman asusa yönelin


    ASUS Laptopum var zaten. Hemen bozmaya çalışayım bari

    sizin psikolojiniz bozuldu ha:DD şu reklamlardaki ezik avealı olmayanlar varya onlara fazla yüklenmeyin diyorlar sizde onlara benzediniz:)) artık onlar zaten asus kullanıo onlara fazla yüklenmeyelim diycez


    Üniversiteye gidiyorum şimdi. Sırf bagaja koyarsam ekranına bi şey olur falan diye yanımdan ayırmıyorum. Şu konuşulanlardan sonra öyle bi psikoolojideyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    mumkun olduğunca asus servisiyle işiniz olmasın. çok rezalet bır teknık ekibi var. sağlam cihazınızı alır kırık olarak çizik olarak teslım eder

  • yaw tam işte aradığım modeli buldum dedim n61jq alacaktım bu konuyu okuduktan soora kafam iyice karıştı ne yapacam ne alacam ben şimdi teknik servisi kötü olan bir marka notebook almak risk almak bence 2000 tl vercm sonuçta ne lacam ben yaf :S
  • Laptopu pahalıda olsa Teknosa'dan almak servis olayında herhangi birşey farkettiriyormu?

    Yani Teknosa daha kurumsal olduğu için daha az soru yaşanır demek doğru mudur sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgc -- 20 Eylül 2010; 19:36:21 >
  • Dostum X den Alsanda Aynı Y den Alsanda Aynı Servis İstanbulda 2 Tane Var Onlardan Birine Götürüyosun(İstanbulda Yaşıyosan)
  • X firmadan aldığın ürün bozulduysa X firmanın vasıtasıyla garantiye versende birşey değişmiyor hatta daha çok uzayabiliyor tamirat süresi.
  • Allah kimseyi servislere (iyi yada kötü olsun farketmez) düşürmesin. İnsana o kadar para vermek değil, o verilen parayla rezil olmak koyuyor.
  • açıkcası bir kaç yazan kişinin dışındaki kişilikerin asus teknik servisi ile ilgili yazdıklarını çok ama çok komik buluyorum.
    Teknik servise eğer ürün bırakırsanız o ürünün bakım süresi 30 İŞ GÜNÜDÜR. Siz gidipte sürekli arar sorarsanız 30 iş günü içinde ya test edilir yada bekletilir bu gayet normal bişeydir.
    Başka adrese yollamaları ise tamamen komik ve talihsiz bir durumdur. Ama ASUS dünya çapında gerek laptopları gerekse de teknik servisi ile nam yapmış bir laptop firmasıdır. En basit örneği forumda asusların yoğunluğuna. Burada 3-5 kişinin 30 iş günü içerisinde laptopu gelmedi diye boş yere laf etmeside çok yersizdir.
    Başka bir örnek vermek gerekirse bir kaç kişinin ağladığı üzere kullanıcı hatası yapan arkadaşlarıma dahi laptopu ücretsiz değişim hatta bir üst seviye ile fiyat almadan değiştirmeyi kabul etmiş bir ASUS servisini gözden düşürmemek gerekir. Orada çalışan adamların sizin laptopunuza kullanıcı hatası demekle yada bekletmekle ellerine bişey geçmez adamların aldığı para artmaz.
    Test ediliyorsa ya tek bir yerde problem yoktur yada sizin laptopunuza uygun parçalar beklenmektedir. Eğer dersenizki bi an önce yollasın eskiden masaüstlerinde yapıldığı gibi ondan alıp ona takıp test etsin sonra laptopunuz 3ay gelmesin. Sonrada iyice ağlayın.
    ASUS örnek bir markadır ve olmaya devam edecektir.




  • Bir servisin, müşterisi sürekli arıyor diye ürünü bekletmesi çok çirkin bir olay bence. Bunda savunulacak herhangi bir şey göremiyorum. Zamanında farklı bir sektörde de olsa servislik yaptım ve yurtçapındaki toplantılarda, insanlara hiçbir zaman bu şekilde davranmamamız öğretildi bize. Çünkü bir markanın taraftarlığını bu tip kişiler oldukça arttırır. Zaten ürününü umursamayan, hiç arayıp sormayan, üzerine bir telefon numarası bile bırakmayan insanlardan o markanın taraftarı olması beklenemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogusburak

    açıkcası bir kaç yazan kişinin dışındaki kişilikerin asus teknik servisi ile ilgili yazdıklarını çok ama çok komik buluyorum.
    Teknik servise eğer ürün bırakırsanız o ürünün bakım süresi 30 İŞ GÜNÜDÜR. Siz gidipte sürekli arar sorarsanız 30 iş günü içinde ya test edilir yada bekletilir bu gayet normal bişeydir.
    Başka adrese yollamaları ise tamamen komik ve talihsiz bir durumdur. Ama ASUS dünya çapında gerek laptopları gerekse de teknik servisi ile nam yapmış bir laptop firmasıdır. En basit örneği forumda asusların yoğunluğuna. Burada 3-5 kişinin 30 iş günü içerisinde laptopu gelmedi diye boş yere laf etmeside çok yersizdir.
    Başka bir örnek vermek gerekirse bir kaç kişinin ağladığı üzere kullanıcı hatası yapan arkadaşlarıma dahi laptopu ücretsiz değişim hatta bir üst seviye ile fiyat almadan değiştirmeyi kabul etmiş bir ASUS servisini gözden düşürmemek gerekir. Orada çalışan adamların sizin laptopunuza kullanıcı hatası demekle yada bekletmekle ellerine bişey geçmez adamların aldığı para artmaz.
    Test ediliyorsa ya tek bir yerde problem yoktur yada sizin laptopunuza uygun parçalar beklenmektedir. Eğer dersenizki bi an önce yollasın eskiden masaüstlerinde yapıldığı gibi ondan alıp ona takıp test etsin sonra laptopunuz 3ay gelmesin. Sonrada iyice ağlayın.
    ASUS örnek bir markadır ve olmaya devam edecektir.


    Sen hiç ASUS servisini aradın mı?Sen hiç asus laptobunda sorun yaşadın mı?En son biosu yüklediğim halde adamların bana dediği eski biosu yeni biosla güncelleniyor deyip durmasıydı.8.günde onarımı biten laptop 2hafta boşuna orda kaldı üstelik yanlış adrese gönderildi.Nam yapmış bir servis diyorsun evet nam salmış ama BERBAT bir servisiyle nam yapmış bir servis.30 iş gününe birşey demiyorum ama 8.günde aradığımda Laptop onarımı bitirilmiştir kargo bekleniyor dediği halde 2hafta daha bekletmelerindedir beni sinirlendiren.REZİL REZİL!!!! Umarım başına gelir de o zaman hak verirsin.Asus alacaklar düşünsen ya da almasınlar paralarıyla rezil olmasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 22 Eylül 2010; 9:10:31 >




  • 4 ay kadar önce bilgisayarımın ekranına görüntü gelmemeye başladı. Kurcaladım ettim hatta dövdüm bilgisayarı ( şaka değil arada görüntüsü geliyordu diye :D ) en sonunda kısıklıdaki servise gittim...İçinde korsan windows 7 vardı, silecekler bir de onla uğraşacam diye üzüldüm. Ortalama 3 güne size ararız dediler... 18 saat sonra ( yanlış yazmadım , gün değil saat ) mesaj geldi, gelin alın hazır bilgisayarınız diye. Dedim herhalde kablosu falan çıkmıştı, temassızlık vardı hemen hallettiler.

    Sordum ekran kartı yanmış, değiştirmişler, fanı da zayıflamış onu da değiştirmişler. Hatun teslim ederken : beyfendi 3 aya bir getirin fanınızı ücretsiz temizler bakım yaparız isterseniz, böylece bilgisayarınız yavaşlamaz ya da zarar görmez dediler. Açtım bilgisayarı, windowsa hiç dokunulmamış... Hala o bilgisayardan yazıyorum. Bilmem kişiye göre değişiyor sanırım muamele ama gariptir hiç sorun yaşamadım. Asus'umun ilk ve son servise gidişi oldu, 1 günde tertemiz geri aldım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogusburak

    açıkcası bir kaç yazan kişinin dışındaki kişilikerin asus teknik servisi ile ilgili yazdıklarını çok ama çok komik buluyorum.
    Teknik servise eğer ürün bırakırsanız o ürünün bakım süresi 30 İŞ GÜNÜDÜR. Siz gidipte sürekli arar sorarsanız 30 iş günü içinde ya test edilir yada bekletilir bu gayet normal bişeydir.
    Başka adrese yollamaları ise tamamen komik ve talihsiz bir durumdur. Ama ASUS dünya çapında gerek laptopları gerekse de teknik servisi ile nam yapmış bir laptop firmasıdır. En basit örneği forumda asusların yoğunluğuna. Burada 3-5 kişinin 30 iş günü içerisinde laptopu gelmedi diye boş yere laf etmeside çok yersizdir.
    Başka bir örnek vermek gerekirse bir kaç kişinin ağladığı üzere kullanıcı hatası yapan arkadaşlarıma dahi laptopu ücretsiz değişim hatta bir üst seviye ile fiyat almadan değiştirmeyi kabul etmiş bir ASUS servisini gözden düşürmemek gerekir. Orada çalışan adamların sizin laptopunuza kullanıcı hatası demekle yada bekletmekle ellerine bişey geçmez adamların aldığı para artmaz.
    Test ediliyorsa ya tek bir yerde problem yoktur yada sizin laptopunuza uygun parçalar beklenmektedir. Eğer dersenizki bi an önce yollasın eskiden masaüstlerinde yapıldığı gibi ondan alıp ona takıp test etsin sonra laptopunuz 3ay gelmesin. Sonrada iyice ağlayın.
    ASUS örnek bir markadır ve olmaya devam edecektir.


    Sen hiç ASUS servisini aradın mı?Sen hiç asus laptobunda sorun yaşadın mı?En son biosu yüklediğim halde adamların bana dediği eski biosu yeni biosla güncelleniyor deyip durmasıydı.8.günde onarımı biten laptop 2hafta boşuna orda kaldı üstelik yanlış adrese gönderildi.Nam yapmış bir servis diyorsun evet nam salmış ama BERBAT bir servisiyle nam yapmış bir servis.30 iş gününe birşey demiyorum ama 8.günde aradığımda Laptop onarımı bitirilmiştir kargo bekleniyor dediği halde 2hafta daha bekletmelerindedir beni sinirlendiren.REZİL REZİL!!!! Umarım başına gelir de o zaman hak verirsin.Asus alacaklar düşünsen ya da almasınlar paralarıyla rezil olmasınlar.

    evet asus teknik servisi aradım. evet laptopumda sorun yaşadım ve hatta biosu telefonda teknik servisle birlikte yükledik gayette memnun kaldım. 8. günde bitmesi önemli değil o laptop 30. iş günün sonunda elinizde olmazsa isyan edin. kimse o laptopları orda keyfinden tutmaz adamlarında cebine ekstra para geçmiyor bu yüzden de istediğiniz kadar sinirlenin. zaten herhangi bir laptopu servise yollarken 30 iş gününü gözden çıkartmanız gerekmekte. teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogusburak


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogusburak

    açıkcası bir kaç yazan kişinin dışındaki kişilikerin asus teknik servisi ile ilgili yazdıklarını çok ama çok komik buluyorum.
    Teknik servise eğer ürün bırakırsanız o ürünün bakım süresi 30 İŞ GÜNÜDÜR. Siz gidipte sürekli arar sorarsanız 30 iş günü içinde ya test edilir yada bekletilir bu gayet normal bişeydir.
    Başka adrese yollamaları ise tamamen komik ve talihsiz bir durumdur. Ama ASUS dünya çapında gerek laptopları gerekse de teknik servisi ile nam yapmış bir laptop firmasıdır. En basit örneği forumda asusların yoğunluğuna. Burada 3-5 kişinin 30 iş günü içerisinde laptopu gelmedi diye boş yere laf etmeside çok yersizdir.
    Başka bir örnek vermek gerekirse bir kaç kişinin ağladığı üzere kullanıcı hatası yapan arkadaşlarıma dahi laptopu ücretsiz değişim hatta bir üst seviye ile fiyat almadan değiştirmeyi kabul etmiş bir ASUS servisini gözden düşürmemek gerekir. Orada çalışan adamların sizin laptopunuza kullanıcı hatası demekle yada bekletmekle ellerine bişey geçmez adamların aldığı para artmaz.
    Test ediliyorsa ya tek bir yerde problem yoktur yada sizin laptopunuza uygun parçalar beklenmektedir. Eğer dersenizki bi an önce yollasın eskiden masaüstlerinde yapıldığı gibi ondan alıp ona takıp test etsin sonra laptopunuz 3ay gelmesin. Sonrada iyice ağlayın.
    ASUS örnek bir markadır ve olmaya devam edecektir.


    Sen hiç ASUS servisini aradın mı?Sen hiç asus laptobunda sorun yaşadın mı?En son biosu yüklediğim halde adamların bana dediği eski biosu yeni biosla güncelleniyor deyip durmasıydı.8.günde onarımı biten laptop 2hafta boşuna orda kaldı üstelik yanlış adrese gönderildi.Nam yapmış bir servis diyorsun evet nam salmış ama BERBAT bir servisiyle nam yapmış bir servis.30 iş gününe birşey demiyorum ama 8.günde aradığımda Laptop onarımı bitirilmiştir kargo bekleniyor dediği halde 2hafta daha bekletmelerindedir beni sinirlendiren.REZİL REZİL!!!! Umarım başına gelir de o zaman hak verirsin.Asus alacaklar düşünsen ya da almasınlar paralarıyla rezil olmasınlar.

    evet asus teknik servisi aradım. evet laptopumda sorun yaşadım ve hatta biosu telefonda teknik servisle birlikte yükledik gayette memnun kaldım. 8. günde bitmesi önemli değil o laptop 30. iş günün sonunda elinizde olmazsa isyan edin. kimse o laptopları orda keyfinden tutmaz adamlarında cebine ekstra para geçmiyor bu yüzden de istediğiniz kadar sinirlenin. zaten herhangi bir laptopu servise yollarken 30 iş gününü gözden çıkartmanız gerekmekte. teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
    iyi günler


    Ne demek 30 işgününü gözden çıkartmanız gerek . Biraz sert konuşabilirim kusura bakma ama, sizin gibi haklarını bilmeyen, bilse de aramayan insanlar yüzünden yaşanıyor bence bu sorunlar. Kullanıcı Hakkı diye bir şey var kardeşim. Eğer verdiğin mal 30gün içinde geri gelmezse değiştirme hakkın var. Ama sen gelmiş burda diyorsun ki "30 işgününü gözden çıkartmanız gerekmekte"... Sen ve senin gibiler oldukça bu servis sorunları da devam edecektir.

    Eğer herkes üşenmeyip adam akıllı haklarını arasaydı, o adamlar da 1 kere 2 kere yapacaklardı bu 30 işgünü geçirme muhabbetini. Baktılar olmuyor adam gibi çalışmaya başlayacaklardı. Eğer hala geçirmeye devam ediyorlarsa başları çok ağrıyacak, belki de o iş yerini kapatacaklardı. Ve böylece işini iyi yapmayan yerler kapandıkça iyi yapan yerler kalacak ve teknik servis olayı böylece çözülmüş olacaktı. Ama anladığım kadarıyla sen memnunsun bu durumdan. Devam et güzel kardeşim böyle düşünmeye. Bu sefer şansın yaver gitmiştir. 1 zıplar 2 zıplar hesabı. Piyango illaki sana da vurur, kafanı yorma.
    Hadi iyi günler




  • Daha önce Asus servisiyle ilgili bir başlık açmıştım biraz tekrar olacak ama okumayanlar için tekrar yazayım.
    Yaklaşık 1 sene önce bir arkadaşıma aldığım netbook sisteme girerken restart çektiği için o kişi tarafından servise gönderilmiş, bir süre sonra servis tarafından aranıp kulaklık girişlerinin tamir edilmesi için ücret istenmiş ( kulaklık girişlerinde belirgin çatlama var) Arkadaşım kulaklık girişlerinin tamir edilmesini istemeyince netbook aynen hiç dokunulmadan geri gönderilmişti. Ardından netbook benim elime geçtiğinde format sonrası sorun çözüldü. Ama o zaman arkadaşım olayı tam çözememiş, yanlış anlaşılma olduğunu düşünmüştük.
    Ardından yakın zamanda bilgisayarda hiç açılmama sorunu başlayınca bu sefer servisle kendim muhatap olmak istedim ve servise göndermesi için vatan bilgisayara teslim ettim. Bir süre sonra mesajla 118+kdv ücret ödenmesi gerektiğine dair sms aldım ve garantili olan bilgisayardan niçin ücret istediğini merak ederek servisi aradım.
    Serviste ki kişi, servis bütünlüğü prensibine dayanarak kulaklık girişlerinin tamir edilmesi gerektiğini, ayrıca servis ücreti aldıklarını, bu ücretin ödenmesi sonrasında arızaya bakacaklarını söyledi. Garip olan bilgisayarın anakartı büyük ihtimal arızalı ve değişmesi gerekiyor. Servis galiba önce kulaklığı girişini tamir edecek ardından anakartı değiştirecek. Asıl komik olan da bu aslında.
    İşin özü bilgisayarınızın herhangi bir yerinde önemsiz bir yer dahi olsa bir çatlama, klavyedeki tek tuşunuzun çıkması dahil kusurları olduğunda servis garantilide olsa mutlaka ücret ödemeniz gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmypc -- 25 Eylül 2010; 1:38:10 >




  • BioS Daddy ne güzel yazmışsın teşekkür ediyorum. Burada yazılanları ben HP servisi ile de yaşadım, Asus servisiyle de yaşadım, Toshiba Servisi ile de yaşadım. Türkiyede birçok yerde müşteriye saygı 0. eğer sizin zayıflığınızı hissederlerse ezip geçiyorlar. Yakından takip etmek şart ama rencide etmeden. Haklarınızı iyi bilmek şart daha önemlisi doğrusunu bilemk şart oradan buradan kulaktan dolma bilgiyle olmaz. Bana yapılan bir oyunu yazayım burada.

    Asus Laptopum o modellerin belirli bir serisinde anakartlarda sorun olduğu ilgilenen herkes tarafından bilinen bir gerçekti. Ben 1 sene boyunca sorunsuz kullandım laptopumu. Arıza yaptığında arıza için teslim ederken özellikle sorunu da yazdırıp direk değişim talebinde bulundum. Bana artık bu model üretilmiyor değişim yapamayız dediler peki dedim. Sonuç: Anakart arızalı değişim yapıldı. Teslim süresi 38 gün(iş günü değil).

    Ben başıma geleceğim bildiğimden Laptopumu sürekli kullanarak arızanın yeniden oluşmasını sağladım, yaklaşık 3 ay sonra oldu bu. Gene elimle teslim ettim gene aynı notu düştüm ve 2. arıza olduğunu da ekledim Sonuç: Anakart arızalı anakart değişti. Teslim süresi 36 gün.

    Bu sefer aynı sorunun ortaya çıkması 6 ay sürdü, Teslim ettim aynı notların yanında son 1 sene içinde aynı arızanın 3. defa gerçekleşmesinden dolayı maudili ile değişimini veya para iadesini istedim. Ve işte zekalarını kullandıkları nokta burada. Sonuç: Bios update edildi. Laptopum tamir edilmiş olarak geldi Teslim süresi 13 gün :). Aynı arıza olmadığından değişim yapılmadı... Bilgisayarlarla gereğinden çok daha fazla içli dışlı olan ben sorunun aynı olduğunu servise vermeden önce kendim test ederek öğrenmiştim. Bios update'ine gelince zaten en günceli yüklüydü eski bir versiyonunu yüklemişler. :) Neyse Yuttum bunu da. 2 ay sonra gene aynı arızayı yaptı. Laptopu götürdüğümde garanti dışında olduğunu söylediler ben de serviste geçirdiği süre yüzünden garantinin bitmesine daha çok olduğunu söyleyerek durumu açıklayınca "Haaa evet tabi haklısınız" cümlesi ardından aldılar tam 41 gün sonra teslim edip biosun silindiğini ve güncellediklerini sorun kalmadığını söylediler.

    Laptopu alırken oynadıkları oyunu oradaki 10-15 kişi önünde tarihler ve Makbuz noları ile sesimi yükselterek yüzlerine vurdum. Söyleyebildikleri tek şey "keşke elimizden bir şey gelebilse yardımcı olabilsek" Şansımı tüketici haklarında da denedim yemedi.... çünkü Asus servisi oyununu çok güzel oynamıştı.

    Özetle servisler işlerine geldiği gibi davranıyorlar. Nedenini açıkçası pek anlamıyorum sanki kendi ceplerinden ödüyorlar.... Ama Türkiye de bu böyle. Bu yüzden onlara açık vermeden siz de rolünüzü iyi oynamalısınız rolünüzü bilmek yeterli değil ve belki de ben onları 3. aynı arıza diye uyandırmasam bunu yapmayacaklar ve paramı geri alabilecektim.

    Belki merak edenler olur benim muhatap olduğum servis;

    ASUS TEKNİK SERVİSİ (İSTANBUL)
    Teknik Destek (Notebook, PDA, LCD Monitor ve Cep Telefonu)
    Telefon: +90 216 521 47 25
    Faks: +90 216 521 52 64
    Adres: Alemdağ Caddesi. Masaldan İş Merkezi. No: 46 C Blok D1 Kısıklı Çamlıca Üsküdar İstanbul




  • İki şeyi birbirinden ayırmak lazım...

    Bazı arkadaşlar ısrarla Asus almayın diye ürünün bizati kendisini kötülüyor..Hatta o kadar ısrarla yapılıyor ki Bende Ticari bir rakip mi acaba sorusu uyandı? Şu bir gerçek Asus ürün bazında an az arıza veren üründür..Hatta amerikada yapılan istatistiklerde (SquareTrade Firması ki ABD nin en büyük teknik servis zincirlerindendir) 3 yıllık ortalamada en az arıza veren marka olarak ortaya çıkmıştır..

    Aslolan budur..Servise düşmemek..Ürünün kaliteli ve dayanıklı olması önemlidir..

    Servis meselesi ise daha lokal bir mesele ve malesef ülkemizle alakalı bir durum..Servislerin kalitesini ve yetersizliğini ortaya koyup ürünü almayın diyecekseniz bu sefer ürünlerin artı özelliklerinden vaz geçeceksiniz..Bu fiyat perfonmans yada donanım olur..ama sadece servis baz alırsanız yanlış yapmış olursunuz..Yada servise göre ürün aldığınızda zaten servis yolunu tutmayı kabullenmişsiniz demektir..

    Hasılı Ürünün kendisi ile Türkiye'deki servis kalitesini birbirine sokmayın..Kişisel kanaatim bir ürünü alırkan servis faktörü %15 i geçmez..Geri kalan % 85 lik kısım donanım sağlamlık işçilik stabilizasyon ve dayanıklıktır...Tabi bu kişisel ama benim bakış açıma göre bu % 15 baz alınarak Bir firma kötülenemez ki oda üretici firmadan değil bizim ülkemizdeki servislerden kaynaklanıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kijiro

    Servis meselesi ise daha lokal bir mesele ve malesef ülkemizle alakalı bir durum.



    Malesef sadece bilgisayar değil, çoğu üründe durum bu bence...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.