Şimdi Ara

Asus teknik servisleri nasıldır? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
20.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar herkese merhabalar,

    geçenlerde başka bir başlığa yazdığım sorunumu buraya da yazıyorum.

    ben de birçok kişi gibi 1,5 sene önce vatan bilgisayar dan kampanya zamanında aldım asus n50vn bilgisayarımı. kutusu ve beraberinde verilen tüm cd kitapçık ne ıvır zıvır var ise mevcut duruyor. fakat en önemli olan garanti belgesi ve farurası maalesef yok bulamadım. yaklaşık 2 3 haftadır bilgisayarın ekranını ileri veya geri oynatırken (ekranını kapatıp açarken) ekranın tam ortasında dikey şekilde iki tane çizgi çıkıyor. asus türkiye yi aramama rağmen bir türlü ulaşamadım. çıkan operatörden herhangi bir seçim (1, 2, 3) yapınca hat kesilmektedir. acaba bilgisayarı üsküdar daki yerlerine götürsem orada teslim alırlar mı? ayrıca faturası ve garanti belgesini bulamamam bir sorun yaratır mı? çünkü sonuçta kutusu duruyor ve üzerinde ne zaman alındığını belirten birşeyler elbet vardır. oradan garantide olup olmadığını anlayabilirler bence ama bu iyiliği bana yaparlar mı? yoksa "garanti belgesi yoksa garanti de yoktur" gibi bi anlayış mı sergilerler?

    düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar,
    selamlar.




  • arkadaşlar garanti belgesi ve faturayı buldum :)

    sizce ekrandaki sorun için kullanıcı hatası derler mi :S benim için masaüstü bilgisayarı gibiydi yeri bile hiç değişmedi. bilgisayarı kapattığım zaman ekranı kapatmıyorum hiç hep aynı şekilde aynı açıda duruyor.
  • Şahsi düşüncem, anlattığınız problem kullanıcı hatası değil. Garantide esas olan faturadır. Umarım probleminiz en hızlı şekilde çözülür. Geçmiş olsun.
  • ilgin için teşekkürler Cirm,

    bayramdan sonra bilgisayarı teslim edeceğim üsküdardaki yerlerine. gelişmeleri buraya yazarım.
  • herşey beklerim asus servisinden...
  • bendede asus var servsinin cok iyi olmadığını biliyodum ama bu kadar berbat olduğunu tahmin etmemiştim hatta oyun oynayacaklarını hiç düşünmezdim gayet başarılarmıs bu konuda anladığım kadarıyla :S dua etmeye başladım sorun cıkarmaması için inşallah değiştirene kadar cıkarmayacak :D
  • arkadaşlar ben 1 sene önce vatan bilgisayardan asus 1008ha aldım. 1 sene çok iyi performans verdikten sonra artık ekranı biraz eğdiğim zaman sabit diskten bilgisayar kendini kapatmaya başladı. elimde garanti belgeleri var ama fatura yok. bu durumda vatan bilgisayara mı gitmeliyim asus ankara servisine mi. fatura olmaması sorun teşkil eder mi zira vatan bilgisayar damgalı garanti belgeleri mevcut. ayrıca bu problemle karşılaşmış bir arkadaş var mı acaba ?
  • hiçbir sorun olmaz benim faturam yoktu sadece garanti belgesi varsa yeterldir.
  • Bugun n550jv mi uskudar servise verdim ekranda parlak piksel vardi ve biraz oyun oynadiktam sonra normalde hep 60fps de oynadigim oyunlarda fps kaybi yasiyodum umarim sorun cikarmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sefaMseven kullanıcısına yanıt
    fatura tarihinden sonra ilk 1 ay içinde birebir değişim isteyebilirsiniz. bunun dışında piksel hatasında her marka farklı standartları dikkate alıyor. bazı firmalar sıfır piksel garantisi veriyor yani 1 tane bile piksel hatası çıksa değiştiriyor. bazıları ise 5 piksel hatasına kadar değiştirmem çünkü bu LCD teknolojisinin kabul edilmiş hata payıdır diyorlar ve sığındıkları hata payı maalesef doğru. Ürünlerinde kaliteli panel kullananlar zaten göğsünü gere gere ben kefilim diyor diğerleri ise zaten çıkacağını bildikleri kalitede panel kullandıklarından birkaç piksel hatasından bişey olmaz diyorlar.
    FPS kaybı için bir şey yapacaklarını sanmıyorum. Yapılan testlerde donanımsal bir hata bulurlarsa işlem yaparlar. Yoksa aynen geri gönderirler. ancak ilk 1 ay içindeyseniz piksel hatasının üzerinden değişim veya para iadesi isteyin.




  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    aslında sorun ılk bır ay ıcınde oldu ama sehır dısındaydım ve bılgısayara ıhtıyacım vardı o yuzden gonderemedım servise malesef
    fps konusunda sanırım ekran kartında bır sıkıntı oluştu ondan kaynaklanıyor daha once öyle bir sorunu yoktu cunku
  • Hocam bende garantiye yollamayı düşünüyorum bilgisi olanlar yakın zamanda yollayanlar.
    Asus N56VZ bilgisayarımda çoğu kişide olan wi-fi sıkıntısı ile kasadan elektrik çarpması varda.
  • Asusu bi arkadasim önerdi arastirmak istedim ve göruyorum ki dusuncelerimde hakliyim.Bilgisayarin yuksek özelliginin dusuk fiyat oranindan ziyade servisi arastirin.Dostlar bunu her platformda dile getiriyorum sirasiyla 3tane laptop aldim. Samsung Hp Casper. Tek tek yazamayacagim samsung berbat,hp fan sorunlu,casper çöp. Amaa ben hayatim boyunca Hp kadar kaliteli bir servis görmedim. İnsan akliyla dalga gecmiyorlar en azindan. Ne istersen mantikli mantiksiz musteri memnuniyeti acisindan yerine getiriyorlar. Fanı isiniyordu genel sorun olarak ama kafama takip 2yil bitmesine 1ay kala iade edip parami aldim onu bile sorun yapmadilar hata yapip casper aldim parami resmen cope attim. Özelligini maddi acidan durumunuza birakiyorum ama markasi kesinlikle Hp olsun. Tekrar hp araştıriyorum alacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisi pc mi piç ettii. İşe pc den anlamayanları doldurmuşlar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.