Bildirim
Asus teknik servisleri nasıldır?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
11gün oldu hala gelmedi kardeş artık sen düşün.en son mail attım adamlar hazır diyor ama kargoda sıra varmış gönerilemedi diyor:) saçmalığa bak olduysa gönder hiç olmazsa eksilir. -
mumkun olduğunca asus servisiyle işiniz olmasın. çok rezalet bır teknık ekibi var. sağlam cihazınızı alır kırık olarak çizik olarak teslım ederquote:
Orijinalden alıntı: AtiMX4
11gün oldu hala gelmedi kardeş artık sen düşün.en son mail attım adamlar hazır diyor ama kargoda sıra varmış gönerilemedi diyor:) saçmalığa bak olduysa gönder hiç olmazsa eksilir. -
cihazı iki kere yolladım birinde garantisi devam ediyordu bataryamı yenisiyle değiştirdilerquote:
Orijinalden alıntı: berkaydj
mumkun olduğunca asus servisiyle işiniz olmasın. çok rezalet bır teknık ekibi var. sağlam cihazınızı alır kırık olarak çizik olarak teslım eder
Alıntıları Göster
ikinci yollamamda garanti çoktan geçmişti ama kasayı ücretsiz değiştirdiler -
Adamlar o günkü ruh halleri nasılsa ona göre. Gelmesi bir kaç gün de sürebiliyor, bir kaç ay daquote:
Orijinalden alıntı: WISELY
cihazı iki kere yolladım birinde garantisi devam ediyordu bataryamı yenisiyle değiştirdiler
ikinci yollamamda garanti çoktan geçmişti ama kasayı ücretsiz değiştirdiler
Alıntıları Göster -
Rezil bir teknik servisi var.Telefonla uğraşmak imkansız gibi,ben ulaşamadım.Ayrıca koskoca İzmir'de servisi yok.quote:
Orijinalden alıntı: Bios Daddy
Adamlar o günkü ruh halleri nasılsa ona göre. Gelmesi bir kaç gün de sürebiliyor, bir kaç ay da
Alıntıları Göster
-
Ama yine de riske girdim, ASUS laptop aldımquote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
Rezil bir teknik servisi var.Telefonla uğraşmak imkansız gibi,ben ulaşamadım.Ayrıca koskoca İzmir'de servisi yok.
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Bios Daddy
Ama yine de riske girdim, ASUS laptop aldım
Geçmiş olsun arkadaşım.. Büyük hata yaptın inşallah cihazın servise gitmek zorunda kalmaz.. Garantili cihazın servise gönderdiğinde ücretsiz tamiri olacağını hiç düşünme. Cihazını önce kullanıcı hatası diyerek garanti dışı bırakacaklar..Sonra neredeyse cihazın ücreti kadar servis ücreti isteyecekler.. İstediğin yere şikayet et bir sonuç alamazsın. Hiç tamiri olmayacak bir şeyse aynı kategoride çok daha düşük fiyatlı bir ürünle değiştirmeye kalkarlar.. Mesela 700 TL'lık bir anakartın yerine 250 TL'lık bir anakart vermeye kalkarlar.
-
Tehlikenin farkındayım. Normalde çok yakın özelliklere sahip DELL Laptop alacaktım, teknik servis olayı cidden süper çünkü. Ama kalmamıştı hiç bir yerde, ya da ben bulamadım. Pek istemeyerek ASUS aldım. Arıza çıkarmadığı sürece memnunumquote:
Orijinalden alıntı: Mitraquote:
Orijinalden alıntı: Bios Daddy
Ama yine de riske girdim, ASUS laptop aldım
Geçmiş olsun arkadaşım.. Büyük hata yaptın inşallah cihazın servise gitmek zorunda kalmaz.. Garantili cihazın servise gönderdiğinde ücretsiz tamiri olacağını hiç düşünme. Cihazını önce kullanıcı hatası diyerek garanti dışı bırakacaklar..Sonra neredeyse cihazın ücreti kadar servis ücreti isteyecekler.. İstediğin yere şikayet et bir sonuç alamazsın. Hiç tamiri olmayacak bir şeyse aynı kategoride çok daha düşük fiyatlı bir ürünle değiştirmeye kalkarlar.. Mesela 700 TL'lık bir anakartın yerine 250 TL'lık bir anakart vermeye kalkarlar.
Alıntıları Göster
-
Ya arkadaşlar Asus firması o kadar komik birşey yapmışki!!! Benim laptobu başka bir adrese göndermiş.Adamları aradım laptop şuan kargoda gözüküyor denildi 2dk sonra yok yeni gelmiş serviste gözüküyor denildi(halbuki laptopu göndereli 15gün olmuş) :) Ben dedim ki ya saçmalamayın ben laptopu göndereli 15gün oldu ve LCD değiştirildi ve mailime bi takip kodu geldi ama bu sefer benle hiç alakası olmayan yanlış bir adrese gönderim yapıldı kadın ne alakası var dedi nasıl ne alakası var baya baya yanlış adrese göndermişsiniz ve çok çelişkili konuşuyorsunuz dedim.Bi kargoya verilmiş bi yeni gelmiş serviste tamir ediliyor diyorsunuz bana adam akıllı bir cevap verin dedim.Bu laptop kaybolursa ben ne yapacağımı çok iyi bilirim.Sonra biraz bekletti ve adres yanlış girilmiş dedi.Bende demekki sorun sizde dedim servis anlayışınız,düzeniniz çok berbat dedim.Bir de arkadaşlar ben bi müşteri hizmetlerine ulaşana kadar inanın 40dk geçti Ben hayatımda bu kadar berbat bi servis görmedim.Arkadaşlar sizde dikkat edin laptop gönderiyorsanız takip edin!!! Vallahi çok berbat bi servis çoooookkkk. gidecekti 1500liram çöpe.quote:
Orijinalden alıntı: Bios Daddy
Tehlikenin farkındayım. Normalde çok yakın özelliklere sahip DELL Laptop alacaktım, teknik servis olayı cidden süper çünkü. Ama kalmamıştı hiç bir yerde, ya da ben bulamadım. Pek istemeyerek ASUS aldım. Arıza çıkarmadığı sürece memnunum
Alıntıları Göster
-
Bu yorumlardan sonra görüyorum ki başka markalar yönelmek şart oldu (: -
ben sana şunu söyleyeyim benimde asus laptopum var şu an kullandığım altındaki lastikler çıktı servisten istedim lastikleri bana eksik lastik yolladılar ve sonra ben eksik yolladınız dedim onlarda müşteri memnuniyeti için bir kereye mahsus yollanıyor biz tam yolladık onları dediler bi daha yollayamayız eğer isterseniz servise yollayın ki zaten bu iş için servise yollamanız gerekliydi dediler bu kadar gereksiz bi şey olamaz dandik bi kaç lastik için servise alacaklar laptopu olaya bakquote:
Orijinalden alıntı: Freekans
Bu yorumlardan sonra görüyorum ki başka markalar yönelmek şart oldu (: -
quote:
Orijinalden alıntı: genccimbomlu
ben sana şunu söyleyeyim benimde asus laptopum var şu an kullandığım altındaki lastikler çıktı servisten istedim lastikleri bana eksik lastik yolladılar ve sonra ben eksik yolladınız dedim onlarda müşteri memnuniyeti için bir kereye mahsus yollanıyor biz tam yolladık onları dediler bi daha yollayamayız eğer isterseniz servise yollayın ki zaten bu iş için servise yollamanız gerekliydi dediler bu kadar gereksiz bi şey olamaz dandik bi kaç lastik için servise alacaklar laptopu olaya bak
Gitsin 15günde gelsin sonra yanlış adrese gönderilsin uğraş dur... böyle rezil bir servis görmedim gerçekten.Bu kadar yalan konuşan bir servis hiç hiç hiç duymadım.
-
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...quote:
Orijinalden alıntı: AtiMX4quote:
Orijinalden alıntı: genccimbomlu
ben sana şunu söyleyeyim benimde asus laptopum var şu an kullandığım altındaki lastikler çıktı servisten istedim lastikleri bana eksik lastik yolladılar ve sonra ben eksik yolladınız dedim onlarda müşteri memnuniyeti için bir kereye mahsus yollanıyor biz tam yolladık onları dediler bi daha yollayamayız eğer isterseniz servise yollayın ki zaten bu iş için servise yollamanız gerekliydi dediler bu kadar gereksiz bi şey olamaz dandik bi kaç lastik için servise alacaklar laptopu olaya bak
Gitsin 15günde gelsin sonra yanlış adrese gönderilsin uğraş dur... böyle rezil bir servis görmedim gerçekten.Bu kadar yalan konuşan bir servis hiç hiç hiç duymadım.
Alıntıları Göster
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
Tabi çamlıca servisi o kadar mükemmel bir servis ki 15 gün önce kargoya verdiği laptobu yarın kargoya veriyoruz deyip beni, 20 gün laptopsuz bırakmıştır. 2. kere kargoya vereceklerdi güya aynı gün eve gelecekti ama bugün 3. gün ne gelen var ne giden. Kapının önüne sandalye atıp oturacam bu gidişle, yurtiçi kargo aras kargo ptt hepsi gelip buluyor ne hikmetse ups bulamıyor. Sakın ola ücretsiz kargo diye laptobunuzu yollamayın, serviste haşadını çıkarırlar imzayı atıp aldığınız için hiçbirşey iddaa edemezsiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
satın aldığınız yer uğraşsın teslim ve gönderme işleriyle aksi halde cihazınızın başına birşey gelırse hiçbirşey talep edemezsınız. çunku karşınızda çok kötü bir servis war
-
quote:
Orijinalden alıntı: teme
quote:
Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
Tabi çamlıca servisi o kadar mükemmel bir servis ki 15 gün önce kargoya verdiği laptobu yarın kargoya veriyoruz deyip beni, 20 gün laptopsuz bırakmıştır. 2. kere kargoya vereceklerdi güya aynı gün eve gelecekti ama bugün 3. gün ne gelen var ne giden. Kapının önüne sandalye atıp oturacam bu gidişle, yurtiçi kargo aras kargo ptt hepsi gelip buluyor ne hikmetse ups bulamıyor. Sakın ola ücretsiz kargo diye laptobunuzu yollamayın, serviste haşadını çıkarırlar imzayı atıp aldığınız için hiçbirşey iddaa edemezsiniz.
yazdığımı anlamayıp kendşne göre yorum yapmışsın......önce oku ve anlamaya çalış
bizzat kendi takip eden ve bizzat kendiniz uğraşırsanız demişim.....anlamadıysan birkaç kere ama yavaş yavaş sindire sindire oku....olurmu kardeşim
-
arkadaşlar 4 gün önce asus n61 ja 119 r model notebook aldım eksen bilgisayardan 2. günü noktadan biraz daha büyük parlak ekran oluştu servise götürsem aynısı ile değişim yaparlarmı ?quote:
Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4quote:
Orijinalden alıntı: teme
quote:
Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
Tabi çamlıca servisi o kadar mükemmel bir servis ki 15 gün önce kargoya verdiği laptobu yarın kargoya veriyoruz deyip beni, 20 gün laptopsuz bırakmıştır. 2. kere kargoya vereceklerdi güya aynı gün eve gelecekti ama bugün 3. gün ne gelen var ne giden. Kapının önüne sandalye atıp oturacam bu gidişle, yurtiçi kargo aras kargo ptt hepsi gelip buluyor ne hikmetse ups bulamıyor. Sakın ola ücretsiz kargo diye laptobunuzu yollamayın, serviste haşadını çıkarırlar imzayı atıp aldığınız için hiçbirşey iddaa edemezsiniz.
yazdığımı anlamayıp kendşne göre yorum yapmışsın......önce oku ve anlamaya çalış
bizzat kendi takip eden ve bizzat kendiniz uğraşırsanız demişim.....anlamadıysan birkaç kere ama yavaş yavaş sindire sindire oku....olurmu kardeşim
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: berkaydj
quote:
Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
satın aldığınız yer uğraşsın teslim ve gönderme işleriyle aksi halde cihazınızın başına birşey gelırse hiçbirşey talep edemezsınız. çunku karşınızda çok kötü bir servis war
çamlıcadaki asus servisine asus ürünleri hep kendimiz bırakıp kendimiz aldık
arkadaşlarımda ve bende bugüne kadar yapılan onarımın kalitesindende maliyetindende şikayetçi olmadık
ama HP servisine okmeydanına kendimiz gitsekte bir kerede sorunu çözemediler ve defalarca aynı arıza için gittik....sadece o olsa iyi....garantisi dolan HP ürünlerine öyle onarım ücreti yazıyorlarki dudağınız uçuklar özel servislerde (mesela fokus bilgisayar) onda bir fiyatına yaptırıyoruz artık.....HP ciddi kazık.....asus onun yanında süper
HP nin yanında ASUS servisi kanatlanmış melek vallahi
-
''dösödökö'' benim sorunum için ne düşünüyorsunuz ?quote:
Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4quote:
Orijinalden alıntı: berkaydj
quote:
Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo
asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor
satın aldığınız yer uğraşsın teslim ve gönderme işleriyle aksi halde cihazınızın başına birşey gelırse hiçbirşey talep edemezsınız. çunku karşınızda çok kötü bir servis war
çamlıcadaki asus servisine asus ürünleri hep kendimiz bırakıp kendimiz aldık
arkadaşlarımda ve bende bugüne kadar yapılan onarımın kalitesindende maliyetindende şikayetçi olmadık
ama HP servisine okmeydanına kendimiz gitsekte bir kerede sorunu çözemediler ve defalarca aynı arıza için gittik....sadece o olsa iyi....garantisi dolan HP ürünlerine öyle onarım ücreti yazıyorlarki dudağınız uçuklar özel servislerde (mesela fokus bilgisayar) onda bir fiyatına yaptırıyoruz artık.....HP ciddi kazık.....asus onun yanında süper
HP nin yanında ASUS servisi kanatlanmış melek vallahi
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- monster güç ışığı yanıp sönüyor açılmıyor
- ekranda siyah leke
- casper laptop wifi açma tuşu
- macbook touchpad tıklamıyor
- heifer hangi markanın yan ürünü
- bilgisayar açılmıyor
- biosa nasıl girilir windows 10
- en iyi laptop markaları
- yazılım için laptop önerisi 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X