Şimdi Ara

Asus teknik servisleri nasıldır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
20.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmerian

    ''dösödökö'' benim sorunum için ne düşünüyorsunuz ?

    sanırım istanbullusun
    hocam faturan ve garanti belgen ile birlikte direk çamlıca-kısıklıdaki asus servisine git ver derdini anlat
    en iyi ve en kısa sonucu bu şekilde alırsın.....araya satıcıyı koyarsan olay gereksiz uzuyoır veya derdini anlatamıyorlar

    ASUS TEKNİK SERVİSİ (İSTANBUL)
    Teknik Destek (Notebook, PDA, LCD Monitor ve Cep Telefonu)
    Telefon: +90 216 521 47 25
    Faks: +90 216 521 52 64
    Adres: Alemdağ Caddesi. Masaldan İş Merkezi. No: 46 C Blok D1 Kısıklı Çamlıca Üsküdar İstanbul

    birde böyle bir konu vardı --->>>>>http://forum.donanimhaber.com/m_28936505/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 25 Ağustos 2010; 23:54:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teme


    quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
    EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor



    Tabi çamlıca servisi o kadar mükemmel bir servis ki 15 gün önce kargoya verdiği laptobu yarın kargoya veriyoruz deyip beni, 20 gün laptopsuz bırakmıştır. 2. kere kargoya vereceklerdi güya aynı gün eve gelecekti ama bugün 3. gün ne gelen var ne giden. Kapının önüne sandalye atıp oturacam bu gidişle, yurtiçi kargo aras kargo ptt hepsi gelip buluyor ne hikmetse ups bulamıyor. Sakın ola ücretsiz kargo diye laptobunuzu yollamayın, serviste haşadını çıkarırlar imzayı atıp aldığınız için hiçbirşey iddaa edemezsiniz.


    ya dostum sorma benim laptop 8.gün tamir olmuştu ama 15.gün gönderildi ama başka adrese:) sonra o adresten bana geri geldi bi de ne göreyim başka birinin netbooku gelmiş minnacık birşey :D mail attım dedim inşallah 30günü geçerde size dava açar mağduriyetimi fazlasıyla gideririm.Telefonlar ulaşmak bir ölüm kardeşim ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo


    quote:

    Orijinalden alıntı: teme


    quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    asusun istanbuldaki çamlıca-kısıklı servisine asus ürünlerini bırakıp bizzat kendi takip eden arkadaşlar ve ben asusun burdaki servisinden çok memnunuz.....1 numara...
    EĞER satıcıları aracı yapıp asus ürünlerini servise gönderiyorsanız bence hata ediyorsunuz......servis ile bizzat kendiniz uğraşırsanız mutlu olma olasılığınız artıyor



    Tabi çamlıca servisi o kadar mükemmel bir servis ki 15 gün önce kargoya verdiği laptobu yarın kargoya veriyoruz deyip beni, 20 gün laptopsuz bırakmıştır. 2. kere kargoya vereceklerdi güya aynı gün eve gelecekti ama bugün 3. gün ne gelen var ne giden. Kapının önüne sandalye atıp oturacam bu gidişle, yurtiçi kargo aras kargo ptt hepsi gelip buluyor ne hikmetse ups bulamıyor. Sakın ola ücretsiz kargo diye laptobunuzu yollamayın, serviste haşadını çıkarırlar imzayı atıp aldığınız için hiçbirşey iddaa edemezsiniz.

    yazdığımı anlamayıp kendşne göre yorum yapmışsın......önce oku ve anlamaya çalış
    bizzat kendi takip eden ve bizzat kendiniz uğraşırsanız demişim.....anlamadıysan birkaç kere ama yavaş yavaş sindire sindire oku....olurmu kardeşim


    Adam daha kargonun nerede olduğunu anlayamıyor benim arızamı mı çözücek ? çok be kardeş çok zor...




  • Son gelişme:

    Önce asus servisine sonra ups e ettiğim hakaretler sonucu laptop bugün geldi. Bilin bakalım ne oldu ? blutooth çalışmıyor, driver de yükleyemiyorum. Muhtemelen yarın gene 100 km yol katedip servisle kavga edeceğim ama bu sefer laptobu bırakmayı düşünmüyorum. En olmadı yapan teknisyenin kafasında kırar karakolluk olurum, kendim bizzat takip edeceğim yani
  • Mümkünse Asus markasından uzak durun arkadaşlar..Müşteri memnuniyeti açısından sıfır bir marka..Anakartımı kullanıcı hatası diye garanti dışı bıraktılar..Şimdide laptopumu kullanıcı hatası diyerek garanti dışı bıraktılar..Şimdiye kadar Asus servisine giden hiçbir ürünüm ücretsiz tamiri yapılmadı..
  • Sormayın arkadaşlar şu servisi arayıp ulaşıncaya kadar 1günüm gidiyor ya.Bu kadar sistemsiz düzensiz çalışan bir firma var mıdır?Ya insan nasıl oluyor da başkasının laptobunu başkasına gönderebiliyor? Neymiş kargo biriminde sorun yaşanmış Vallahi de yalan! Sebebine gelince bana gelen kargoyu açtım 1500TL'lik laptop yerine kıytırık ee pc netbook gelmiş dedim hani belki kargoda yanlışlık olmuştur kesinlikle HAYIR çünkü kargo içinde çıkan irsaliyede benim ismim çıktı.Hadi başka isim çıksaydı tmm kargo hata yapmış diyeceğim tamamıyle Asus servisten kaynaklı hata.Aldım gönderdim uğraşıp dursunlar arayıp bulsunlar laptopumu.
  • Yani Laptop aldığımız zaman ya ASUS marka almayacağız, ya da çok dikkatli kullanacağız :D
  • 2 hafta önce gönderdim ve hala servis sırası bekliyor.Böyle saçmalık olmaz, olamaz.
    Lanet olsun, Asus'a daha bulaşmam aman sizde uzak durun.Ben dersimi aldım.
  • Arkadaşlar Bende Bugün Elden Götürdüm Laptopu Servis Gerçekten İlgisiz
    Sıra İçin Fiş Alıyoruz Serviste 1 Allahın Kulu Yok Sıra Işığı Yanmıyor vs.

    Bu Arada Biraz Gözlemleme Fırsatım Oldu Orda Zibil Gibi Laptop Var Nereye Baksan Sağda Soldan Paketlenen Laptoplar Hele Bir Adam Arabanın Bagajına Çok Dangur Dungur Dolduruyodu Cihazları Şahsen Ben Rahatsız Oldum Çok Titizimdir Arabada Bile Bagaja Koymuyorum Laptopu Zarar Gelmesin Diye

    Veznedeki Arkadaş da Servis Eleman Sayısının Yetersiz Olduğunu Dile Getirdi ve Aşırı Derecede Servise Gelen Laptop Var Yetiştiremiyorlar Servisin Elinden Geleni Bu Kadar Distribütor e Fln Belirtmek Lazım Eleman Alın Diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kajmerian -- 27 Ağustos 2010; 19:36:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmerian

    Arkadaşlar Bende Bugün Elden Götürdüm Laptopu Servis Gerçekten İlgisiz
    Sıra İçin Fiş Alıyoruz Serviste 1 Allahın Kulu Yok Sıra Işığı Yanmıyor vs.

    Bu Arada Biraz Gözlemleme Fırsatım Oldu Orda Zibil Gibi Laptop Var Nereye Baksan Sağda Soldan Paketlenen Laptoplar Hele Bir Adam Arabanın Bagajına Çok Dangur Dungur Dolduruyodu Cihazları Şahsen Ben Rahatsız Oldum Çok Titizimdir Arabada Bile Bagaja Koymuyorum Laptopu Zarar Gelmesin Diye

    Veznedeki Arkadaş da Servis Eleman Sayısının Yetersiz Olduğunu Dile Getirdi ve Aşırı Derecede Servise Gelen Laptop Var Yetiştiremiyorlar

    çamlıcadaki servisemi götürdünüz
  • Madem bi işi yapamayacak adam gibi, açmasın o zaman arkadaşım. Birisi mi zorladı onları. Açacaklarsa da adam gibi yapsınlar bari, bi işe yarasın..
  • Bir daha Asus laptop mu Asus anakart mı TÖVBE!!!
  • vay bee:DD bu asus servisi böylemiydı sonradanmı oldu yav?bide merak ettim teknik servisi kötüdür ama yönetimi nasıl? yani iade&değişim olaylarında tutumları ne? çamuramı yatıyorlar yoksa uğraştırmadan hallediyorlarmı?
  • Benim bildiğim uğraşıyorsun. Bi tanıdığın laptop ekranında ölü piksel çıktı. 3 ay servislerde dolaştı..
  • Servis konusunda DELL den şaşmayın.. Arıyorsunuz en geç 48 saat içinde evinize geliyorlar ne gerekiyorsa yapıyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kitty

    Servis konusunda DELL den şaşmayın.. Arıyorsunuz en geç 48 saat içinde evinize geliyorlar ne gerekiyorsa yapıyorlar..

    öylede güzel kardeşim dell bendede vardı şimdi değişim raporu verdiler para iadesi alıcam yada değişim yapıcam..ama bakıyorum kaç gündür neyle değişim yapayım diye hepsinin konfigürasyonu fos..bitane beğendim 1564 onu alacaktım ekran kartı 5470 yazıyordu aradım siteyi meğersem yanlış yazmışlar ekran kartı 5450 imiş şimdide attı tepem para iadesi alıp bekliycem..yok yani dell de alınası laptop yok.gerekki hiç grafikle ekran kartıyla işiniz olmasın ki öyle alabilirsiniz ancak.ben çok sıklıkla olmasada oyun oynarım ama arada oyunda oynatsın bana aldığım makina 1200 1300 lira para vericem sonuçta yanlışmıyım?servisi iyi diyede şimdi laptopu alıp evde oturup yüzüne bakmaklada olmaz yani..




  • 3. hafta oldu hala test ediyorlarmış cihazı.Bugün servise gidecem bakalım nasıl kavga edicez.Lanet olsun Asus'a daha bulaşmam.Altı üstü 10dk bakıcak probleme 3 haftada daha bakamadılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kitty

    Servis konusunda DELL den şaşmayın.. Arıyorsunuz en geç 48 saat içinde evinize geliyorlar ne gerekiyorsa yapıyorlar..

    öylede güzel kardeşim dell bendede vardı şimdi değişim raporu verdiler para iadesi alıcam yada değişim yapıcam..ama bakıyorum kaç gündür neyle değişim yapayım diye hepsinin konfigürasyonu fos..bitane beğendim 1564 onu alacaktım ekran kartı 5470 yazıyordu aradım siteyi meğersem yanlış yazmışlar ekran kartı 5450 imiş şimdide attı tepem para iadesi alıp bekliycem..yok yani dell de alınası laptop yok.gerekki hiç grafikle ekran kartıyla işiniz olmasın ki öyle alabilirsiniz ancak.ben çok sıklıkla olmasada oyun oynarım ama arada oyunda oynatsın bana aldığım makina 1200 1300 lira para vericem sonuçta yanlışmıyım?servisi iyi diyede şimdi laptopu alıp evde oturup yüzüne bakmaklada olmaz yani..

    Konfigrasyon konusunda kesinlikle haklısınız.. Çok kısıtlı özellikleri olan modeller var Türkiye de..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    3. hafta oldu hala test ediyorlarmış cihazı.Bugün servise gidecem bakalım nasıl kavga edicez.Lanet olsun Asus'a daha bulaşmam.Altı üstü 10dk bakıcak probleme 3 haftada daha bakamadılar.


    Kardeş testleri bitmez tamiri 8.günde biten laptobum 22gün olmuştu hala testte idi. 1gün boyunca aradım o laptop yarın elimde olacak olmadığında olacaklara katlanırsınız.... dediiiimmmm vee laptop bugün geçti elime :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bios Daddy

    Ama yine de riske girdim, ASUS laptop aldım



    Geçmiş olsun arkadaşım.. Büyük hata yaptın inşallah cihazın servise gitmek zorunda kalmaz.. Garantili cihazın servise gönderdiğinde ücretsiz tamiri olacağını hiç düşünme. Cihazını önce kullanıcı hatası diyerek garanti dışı bırakacaklar..Sonra neredeyse cihazın ücreti kadar servis ücreti isteyecekler.. İstediğin yere şikayet et bir sonuç alamazsın. Hiç tamiri olmayacak bir şeyse aynı kategoride çok daha düşük fiyatlı bir ürünle değiştirmeye kalkarlar.. Mesela 700 TL'lık bir anakartın yerine 250 TL'lık bir anakart vermeye kalkarlar.


    Çok büyük bir hata yaptın arkadaşım... ben bu Asus markasına bulaşmayacağım laptopta.Giden cihaz 23günde elimde oldu en son tehditimi edip gönderttim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.