Şimdi Ara

Asus TUF Gaming Ryzen 4.Nesil İşlemcilerle Kullanıcı Kulübü (233. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
5.004
Cevap
69
Favori
270.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar tuf gaming laptobu yeni aldım freedos olarak. windows 10 kurdum, asusun sitesinden driverları tek tek yükledim ama laptobun wifisinde sorun var gibi. hız testi yaptığımda çok ani değişimler oluyor speedtest'de bir 5 oluyor bir 25. laptop aynı yerde dururken de sağ alttaki wifi çubuğunda bi 3 çubuk oluyor bi 4 bazen ani olarak 1 çubuğa düşüyor neden olabilir bu daha yeni aldığım laptopta. çok huzursuzum

  • Fergney F kullanıcısına yanıt

    Cihazda Wi Fi 6 mı var

  • evet ama tekrar format attım düzeldi gibi şu anlık. sanırım driver problemiydi

  • xMiRLiVAx kullanıcısına yanıt

    evet wifi 6 var. wifi 6da mı olabiliyor böyle problemler

  • Fergney F kullanıcısına yanıt

    Bende 4600H 1650Ti Asus tuf gaming vardı Wi fi 5'li aynı konumda full çekerken yeni HP pavilion gaming ise 3 çizgi çekiyor yeri geliyor 2 çizgiye düşüyor.

    Ben 3-4 gündür kullanıyorum bilgisayarı fark ettiğim kadarı ile wi fi sinyal çekim gücünde bir sıkıntı yok ama wi fi çekim gücünü yanlış gösteriyor olabilir.

    Yaptığım hız testi sonuçlarında oyunlarda 2-3 diş çeken wi fi de problem yaşamadım. Çekim gücü az gözüküyor ama herhangi bir kayıp yok. Sende bir dene hız testi ve oyunlardaki ping durumunu

  • Oyunlarda ping sorunu olmuyor bende de ama aynı yerden hız testi yaptığımda eski laptobumda 20 25 çıkarken bunda 5 10 çıkabiliyor. speed testlerde bazen yüksek çıkıyor bazen düşük anlamadım. bu arada formattan sonra wifi çubuğundaki az çekme sorunu gitti düzenli iyi çekiyor artık

  • arkadaşlar bilgisayarımı yalnızca menteşe sıkılığı yüzünden kartal kvk teknik servise bıraktım. gelişmeleri paylaşırım


    diğer sorunları neden belirtmedin diyeceklere: yakında şehir değiştiricem üniversiteden dolayı. süre uzasın istemedim. parça teminatı vs 20 iş gününü bulabilir dediler, riske atmak istemedim. şimdilik bir tek ekranı kastırdığı için menteşe sorununu söyledim. diğer sorunları da yarıyıl ya da yaz tatilinde bildiricem.

    ayrıca ekleyeyim: ben bilgisayarımı hepsiburada'dan satın almıştım. servise getirdiğimde çıktı olarak fiziksel fatura istendi. hb'nin pdf olarak verdiği faturayı yazdırdım, servise geldim ancak servis kabul etmedi çünkü faturada yazan seri no ile laptop altında yazan seri no farklı. hb'ye bildirin çözümlerler dendi. hb ile telefondan iletişime geçtim, faturanın hatalı olduğunu, seri numarasının doğru yazılmadığı için teknik servis tarafından cihazımın kabul edilmediğini bildirdim. bunun üzerine destek kaydı oluşturuldu ve benimle iletişime geçildi. seri numarasını onlara bildirdim ve yeni düzenlenmiş bir fatura bana mail olarak gönderildi. onu kullanarak serviste işlem yaptım ve kabul edildi. faturanızı denetleyin. eğer sizin de böyle ise satın aldığınız yer işe iletişime geçerek bilgisayarınızın servise gitme ihtiyacı olmadan halletmiş olursunuz. bu da süreyi uzatıyor. 3 iş gününe kadar süresi var. araya hafta sonunun girdiğini düşünürsek 4 gün eder bu da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkantkz -- 15 Eylül 2021; 11:16:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • berkantkz B kullanıcısına yanıt
    Üzdün abi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • online dersler var hemen almam lazım bilgisayarımı :D

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhabalar arkadaşlar.


    bilgisayarımı dün KVK Kartal Teknik servisten teslim aldım. Menteşe sorunum çözülmüş. sağ menteşe çok sıkıydı; ekranı kapatıp açarken baskı yapıyordu. O hallolmuş ancak bu sefer de ekranın sol alt köşesinde hafif bir ışık sızması oluşmuş. şimdilik hem çok rahatsız etmediği hem de zamanım olmadığı için onu şikayet bildirerek bilgisayarımı teslim etmiycem servise. ek olarak iç temizlik istemiştim. servis raporunda iç temizlik yapıldığı da belirtilmiş; ki yapıldığına inanıyorum çünkü fanlar susmuş durumda. eskiden bilgisayarı açar açmaz çalışan fanlar şu an sus pus halde.


    yaşadığım deneyim güzeldi. bilgisayarımda ışık sızması dışında herhangi bir sorun görmedim. elime geçen ilk fırsatta da ghost screen, ışık sızması, klavyede bazı harflerin silinmiş olması, ekranın arka kapağında boya atması sorunlarını bildirerek servise teslim edicem. bakalım o zaman ne gibi deneyimler yaşayacağım.





  • berkantkz B kullanıcısına yanıt

    Klavye ve arka kapaktaki boya atması için büyük ihtimalle bu cevabı verecekler gibi ama servis ve müşteri hizmetleri bir değil. Ücretsiz bir onarımda gerçekleştirebilirler şansınızı deneyin . Bende aynı soruyu onlarda sorduğumda verdikleri cevap:

    "Klavye üzerinde oluşan durum kullanıcı kaynaklı zamana bağlı olarak oluşan bir durumdur. Kullanım alışkanlığınıza göre klavye tuşlarında yıpranma oluşur. Bu durumda değişim ücret dahilinde sağlanacaktır.

    Saygılarımızla,"

  • xMiRLiVAx kullanıcısına yanıt
    bana da mailde bunu söylemişlerdi. teknik servisin böyle dönüş yapacağını düşünmüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xMiRLiVAx kullanıcısına yanıt

    Bu konu muadil tüm TUF modellerine ait bir üretim dandikliği/ayıbı olduğu için ve kendileri bunu "olağan kullanıma bağlı aşınma" (WEAR AND TEAR) olarak etiketledikleri için asla garanti kapsamında çözmezler diye düşünüyorum. Olağan kullanıma bağlı aşınmalar hiçbir endüstride garanti kapsamında giderilmezler zira, her zaman istisnadırlar. Kendileri de bunun yüzde yüz farkındadır ve bir sürü insan bu konuyla ilgili dünya çapında ASUS'a başvuruyordur. Kullandıkları dandik malzeme sebebiyle yıllar sonra olması gereken bu aşınma 1 sene gibi komik bir sürenin altında bile kendisini gösterebiliyor. Bariz üzerine yatıyorlar, ASUS'un ayıbı. Bu konuda ancak yasal yollara başvurmak suretiyle randıman alınabilir bence. Yine de başvurulsun tabii ama bence de zamana bağlı olarak kullanım bazlı aşınma diyip üstünü kapatıyorlar. Ne kadar ayıp bir şey halbuki. Her şey zamanla dandikleşiyor. F/P ürünü demek dandik ürün demek değildir, bu bariz bir dandiklik, hatta üretim ayıbı. Bu arada tüketici haklarının daha değerli olduğu modern ülkelerde bundan dolayı ASUS servisi müşterilerine aynı cevabı asla veremez bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beygirbey -- 23 Eylül 2021; 10:33:1 >




  • Merhabalar, Webcam kamera sorunu devam eden veya soruna çözüm bulabilen oldu mu ? Bu sorun için servise vermek istemiyorum ama başka çarem kalmadı herhalde..

  • yusufpb Y kullanıcısına yanıt
    Web cam sorunu neydi acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    Web cam sorunu neydi acaba?

    Lazım olduğu zaman çalışmaması, hata vermesi :)

  • arkadaşlar batarya modunda ekran parlaklığı ve rengi farklılaşıyor sürekli şarj halinden farklı olarak bunu nasıl düzeltiyoruz bilen var mı?

  • 1080pHD 1 kullanıcısına yanıt
    AMD graphics uygulamasında vari bright ayarı ile ilgili olması gerek. şu an aklımda değil ama ayarlarda basit bi yerdeydi. kurcalarsanız bulabilirsiniz hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkantkz

    AMD graphics uygulamasında vari bright ayarı ile ilgili olması gerek. şu an aklımda değil ama ayarlarda basit bi yerdeydi. kurcalarsanız bulabilirsiniz hocam

    evet kardeşim buldum amd radeon içinde vari bright devredışı bıraktım süper şimdi ekran

  • 
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.