Şimdi Ara

Asus Türkiye ile Yaşanılan Problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba;

    Rampage 4 Extreme anakartımı garantiye gönderdim. Göndermeden önce müşteri hizmetleri ile görüşüp soket kapağımın olmadığını ve problem olup olmayacağını sordum. Problem olmaz cevabını aldıktan sonra ürünü kargolayı yolladım. Anakarttaki problem ise elektrik geldiği halde çalışmamasıydı. 10.05.2015 tarihinde kayıt açtım 11.05.2015 tarihinde gönderimini sağladım. Adamlar soketimde 1 adet pin kırık olduğunu ve kırık soket ücreti 65 tl olduğunu ödeme sonrasında tamire devam edileceğini söylediler. Anakartın garantiye gitmeden önce ayrıltılı soket fotoğrafı ise kutunun içinde ekleyerek yolladım. Konunun içerisinde soket fotoğraflarını bulacaksınız. Akabinde servis ile görüştüm cevap yok ilgilenmiyorlar. Çare olarak çizgi elektroniğe ulaştım ardından Niyazi Saral beyefendi ile görüştüm işleyişi anlattı ne yazıkki asus türkiye Asus firmasını hak eden bir servis merkezi değil....

    Telefonda müşteri temsilcileri ile görüşüyorum sorun üstüne sorun yaratıyorlar. Şöyleki anakartımın kaydına ulaşılamıyor 15 dakika sonra farklı bir müşteri temsilcisi ulaşabiliyor sonrada sorun sistem kaynaklı güncelleme oluyor... Hatta şunu bile dediler siz ödemeyi kabul etmeyin biz size ürünü geri gönderelim ardından kargo firmasına tutanak tutturup bize geri gönderin ve ürünü ücretsiz tamir edelim... Ya yapmayın allah aşkına merdiven altı tamircimisiniz siz koskoca asus !


    Bir fikriniz var ise ve/veya yardımcı olabilecek yada çevrenizde yada kendi şahsınız olarak böyle bir problem yaşamış isenız çözüm yollarını benimle paylaşırmısınız?

    İyi günler...







  • Bambiyotik kullanıcısına yanıt
    Hocam bunlarla uğraşmak çok sıkıntılı. Ama ben senin yerinde olsam,bu konuyu asus firmasına taşırım. Yani Türkiye distribütörünü şikayet ederim. Bi arkadaşım beyaz eşya teknik servisiydi. Müşteri servisten memnun kalmadığında eğer firmanın bölge müdürlüğüne servis hakkında şikayette bulunursa,o firma o servis hakkında işlem yapıyor. Bu sebeple servis de müşteriyle daha itinalı bir şekilde ilgileniyor. İstersen bi asusla bağlantı kur. Yani Taiwan daki asusla. Email yoluyla tabii ki.
  • Hocam merhaba;

    Bahsettiğin yöntem için baya araştırdım ama gözden kaçırdım herhaldi mail adreslerini bulamadım... Daha konu içinde ifade edemediğim ve yaptıkları çirkeflikler var... Bugün bir asus yetkilisinin mail adresine ulaştım ona mail attım onun cevabı önemli bakalım ne diyecek.

    Niyazi SARAL'ın dediği gibi;

    "" İnanır mısınız biz bıraktıktan sonra tamir edilemeyen ürün sayısı 5 misli arttı ama hiçbir Asus sorumlusu bunu görmedi ve/veya umursamadı. Müşteri memnuniyeti ise yerlerde sürünüyor ama kimsenin umurunda değil. ""

    Sonumuz hayır olsun Asus benim için artık bir anlam ifade etmiyor. Resmi kurumda çalışıyorum ve 300 den fazla anakart ekran kartı ve monitörlerini aldık 1 yıl içerisinde ama bu saatten sonra asustan çöp aldırmam. Ah çizgi ah.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bambiyotik

    Hocam merhaba;

    Bahsettiğin yöntem için baya araştırdım ama gözden kaçırdım herhaldi mail adreslerini bulamadım... Daha konu içinde ifade edemediğim ve yaptıkları çirkeflikler var... Bugün bir asus yetkilisinin mail adresine ulaştım ona mail attım onun cevabı önemli bakalım ne diyecek.

    Niyazi SARAL'ın dediği gibi;

    "" İnanır mısınız biz bıraktıktan sonra tamir edilemeyen ürün sayısı 5 misli arttı ama hiçbir Asus sorumlusu bunu görmedi ve/veya umursamadı. Müşteri memnuniyeti ise yerlerde sürünüyor ama kimsenin umurunda değil. ""

    Sonumuz hayır olsun Asus benim için artık bir anlam ifade etmiyor. Resmi kurumda çalışıyorum ve 300 den fazla anakart ekran kartı ve monitörlerini aldık 1 yıl içerisinde ama bu saatten sonra asustan çöp aldırmam. Ah çizgi ah.....

    Valla enteresan bir durum. Allah yardımcın olsun ne diyim. İnşallah sıkıntın izale olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnşallah hocam ne diyeyim, Çizgi varken herşey güzeldi! Asus türkiye geldi Asus bitti 2+2=4 .....
  • Yok mu bir cevabı, fikri olan ? Donanımhaber bu tarz şeylere çok hassastı eskiden...
  • Hala hassasız hocam ama yapacak fazla bir şey kalmadı. Sms infocomm geldi asus Türkiye de bitti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısın. Niyazi beyinde dediği gibi Asus türkiye bitti ve gözümdede bitmiştir...
  • Gereken görüşmeler neticesinde Asus ürünün bir üst modeli ( Rampage 4 Black Edition ) ile ücretsiz değişim yapmıştır. Ayriyetten müşteri memnuniyeti için 3 yıl garanti süreci tanınmış olup yaşıycağım en ufak problemde SMS Infocomm ile değil direk asus ile sorunumu çözebileceğim sözünü aldım. Teşekkürler Asus Türkiye...

    Sms infocomm denen işten anlamayan o firmaya şunları demek isterim; eğer müşteri memnun edemiyecekseniz problem çözme yerine problem yaratacaksanız bırakın bu işi! Sizin isminizin önüne Asus eki yakışmıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.