Şimdi Ara

Asus X550LN Serisi Notebook İncelemesi ve Kullanıcılar Kulübü (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.746
Cevap
17
Favori
72.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drogba_asus

    f3 performansi nasil?u islemci olmasi oyunlarda performansi azaltiyor diyr duydum dogrumu?birde asus x550jk daki ekran bayagi kotuymus kullamicilar dandik diyor.bu cihazdaki ekran ondan farklimi. ben programlama ile ugrasiyorum gozu yormamasi ve renklwride normal gostermesi lazim.x550jkda sorunlj ekran sizde biliyorsunuzdur.sorularimi cevaplandirirsan sevinirim 



    oyun performansında azalma gibi bir sorunum olmadı 7 aydır kullanıyorum. ekran gözü yormuyor bence dandik değil, bu göreceli birşey bana ekran gayet yeterli geldi.
  • v350 ekran kartı sürücüsünü kurup verim alan oldu mu? Birkaç dakika sonra 5/6 fps'ye kadar düşüş oluyor. Sadece Asus sitesinde bulunan v332 kullanılabilir halde. Bu soruna çözüm bulabildik mi? Asus'a mesaj attım sitedekini kullanın gibi çözüm odaklı olmayan bir dönüş yaptı. Bu da saçma sapan cümlelerden oluşan cevapları;


    Merhaba,

    Ürünün driverleri üretici sitesinde tam uyumlun olmayabilmektedir, notebook mobil ekran kartı kullanmaktadır, üretici sitesinde bu versiyon olarak indirip denemenizi rica ederiz.

    problemin devamı halinde ekran kartı durumunu belirtilenbir not ile beraber ürünü servise gönderip ekran kartı kontolleri yaptırabilirsiniz.

    Cihaz gönderiminizden önce içindeki bilgileri harici bir alana kopyalamanızı rica ederiz. Servis kaydını oluşturmak için aşağıda bulunan linkten kayıt oluşturabilirsiniz. Tarafınıza mail üzerinden kargo bilgileri ve servis bilgileri yönlendirilecektir.

    https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/pickup.aspx?country=tr


    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri
    asus.com/tr/support
    Tel: 0216 524 3000
    Fax: 0216 481 8380
    Adres: Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi C-Blok D.1, 34692 Kısıklı/Üsküdar/İstanbul



    "notebook mobil ekran kartı kullanmaktadır"
    Bunu yazarken hiç düşündüler mi merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibribr -- 19 Nisan 2015; 2:58:03 >




  • http://www.vatanbilgisayar.com/asus-x555ln-core-i5-5200u-22ghz-6gb-ram-500gb-hdd-2gb-156w8-notebook.html
    Arkadaşlar linkteki bilgisayarı alıcaktım fakat ordaki görevliler fan deliğinin sadece altta bir tane olduğunu söylediler ürünü yerden yere vurdular ve bunun sorun olcağını söylediler acaba bi bilgi verebilcek arkadaş var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teo26 T kullanıcısına yanıt
    O arkadaşlar ürün 1 Şubat'da ilk satışa çıktığında ortalıkta dolanıyordu size bu makineden verelim işlemci yeni kasa yeni vs diye. Ben bu modeli kullanıyorum ve ısınma problemim yok. Fan deliğinin öyle konulmasının sebebi yeni nesil i5 işlemcinin az güç tüketmesidir. Yani gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
  • Arkadaşlar şöyle bir sorunum var. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Pc'yi aldıgımdan beri wifi sarı ünlem ve sınırlı hataları alıyorum.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibribr

    v350 ekran kartı sürücüsünü kurup verim alan oldu mu? Birkaç dakika sonra 5/6 fps'ye kadar düşüş oluyor. Sadece Asus sitesinde bulunan v332 kullanılabilir halde. Bu soruna çözüm bulabildik mi? Asus'a mesaj attım sitedekini kullanın gibi çözüm odaklı olmayan bir dönüş yaptı. Bu da saçma sapan cümlelerden oluşan cevapları;


    Merhaba,

    Ürünün driverleri üretici sitesinde tam uyumlun olmayabilmektedir, notebook mobil ekran kartı kullanmaktadır, üretici sitesinde bu versiyon olarak indirip denemenizi rica ederiz.

    problemin devamı halinde ekran kartı durumunu belirtilenbir not ile beraber ürünü servise gönderip ekran kartı kontolleri yaptırabilirsiniz.

    Cihaz gönderiminizden önce içindeki bilgileri harici bir alana kopyalamanızı rica ederiz. Servis kaydını oluşturmak için aşağıda bulunan linkten kayıt oluşturabilirsiniz. Tarafınıza mail üzerinden kargo bilgileri ve servis bilgileri yönlendirilecektir.

    https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/pickup.aspx?country=tr


    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri
    asus.com/tr/support
    Tel: 0216 524 3000
    Fax: 0216 481 8380
    Adres: Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi C-Blok D.1, 34692 Kısıklı/Üsküdar/İstanbul



    "notebook mobil ekran kartı kullanmaktadır"
    Bunu yazarken hiç düşündüler mi merak ediyorum.

    v344'ten sonrası bende çalışmıyor, dediğiniz gibi 5-6 fpslere iniyor. Ama yeni driveri silip tekrar 344'ü yüklediğimde ise hiçbir sorun yok. Bir türlü çözemedim bunu.




  • ThisIsCotyora kullanıcısına yanıt
    Hocam Intel HD Graphics driverleri kurulu mu?
  • Blackdanger_99 B kullanıcısına yanıt
    344'ü bulabilirsem denerim hocam. Böyle bir sıkıntının olduğu belli bir şey nedense Asus ilgilenmiyor.
    Yakın zamanda Hard disk değişimi istemiyle Asus'a göndereceğim bakalım o sorundan da bahsedeceğim ama sistem kurulu olmadan nasıl yapacaklar bilmiyorum. E-posta cecaplarından sonra pek ümitli de değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibribr kullanıcısına yanıt
    Hocam sırf bu yüzden GTA V için özel çıkarılmış sürücüyü kullanamıyorum, çok büyük bir sorun değil ancak neden çalışmıyor orası beni sinir eden kısım. Niye en günceli varken kullanamayalım?

    Bir çözüm varsa mutlu olurum çünkü neredeyse 6 aydır buna bir çözüm bulamadım, çok gıcık bir sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdanger_99

    Hocam Intel HD Graphics driverleri kurulu mu?

    kurulu hocam driver booster programıyla driverları sürekli güncel tutuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThisIsCotyora

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackdanger_99

    Hocam Intel HD Graphics driverleri kurulu mu?

    kurulu hocam driver booster programıyla driverları sürekli güncel tutuyorum.

    O program yanlis surucu kuruyor.bende de hata vardi.mumkunse manuel driver kurulumu yapin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThisIsCotyora kullanıcısına yanıt
    Hocam Driver Booster tarzı programları pek tavsiye etmem. Sana tavsiyem, işlemcinin modeline ait HD Grafik kartının modelini ve sürücüsünü manuel olarak indirip kurman. O zaman düzelmesi gerek.
  • ThisIsCotyora kullanıcısına yanıt
    Bu driver isinizi gorebilir

    driver
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kivilciim

    Bu driver isinizi gorebilir

    driver


    hocam çok teşekkür ederim sorunum çözüldü :)
  • ycp322 kullanıcısına yanıt
    Asus Splendid Technology programından ya da Windows Mobility Center'dan kaynaklı. Prize bağlıysa parlaklık son seviyede değilse seviye düşüktür. 2'sinden biri diye tahmin ediyorum.
  • Beyler sağ tıkladığımda neredyese 5-10 saniye bekliyor böyle birşeyle karşılaşan oldu mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smylmzr

    Beyler sağ tıkladığımda neredyese 5-10 saniye bekliyor böyle birşeyle karşılaşan oldu mu

    Benim arkadaşın kendi Msi laptopunda başına gelmişti ne yaptıysa düzeltememişti sistemi yeniden yükledi anca öyle düzelmişti..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renovatio90

    quote:

    Orijinalden alıntı: smylmzr

    Beyler sağ tıkladığımda neredyese 5-10 saniye bekliyor böyle birşeyle karşılaşan oldu mu

    Benim arkadaşın kendi Msi laptopunda başına gelmişti ne yaptıysa düzeltememişti sistemi yeniden yükledi anca öyle düzelmişti..

    Hadi ya ne kadar sacma bir sey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu şekilde Ssd takan varmı bu notebook'a arkadaşlar , takan arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim elime bir adet Hp notebooktan 32 gb lık çıkma geçtide kendi notebook uma taksam mı diyorum..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Renovatio90 -- 17 Haziran 2015; 2:01:43 >
  • Renovatio90 kullanıcısına yanıt
    Bu msata ssd'dir.Bu leptopun anakartının üzerinde bun ssdnin slotu bulunmamakta.
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.