Şimdi Ara

asus yetkili servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 0212 217 29 26 şu numaradan servise ulaşabilen birisi var mı? ne zaman arasam ya meşgul ya da telefonu açmıyorlar.



  • istanbuldaysan yerlerine git bence telefonla ulaşman mümkün değil
  • istanbul'da değilim. neden mümkün değil? çok garip bir durum.
  • sabah 11 den beri bu telefonu arıyorum. ya meşgul çalıyor ya da açmıyorlar. böyle bir rezillik görmemiştim daha önce. cihazımdan memnunum. lakin bozulursa çöpe gideceğe benziyor. sormak istediğim yükseltme ile ilgili bir soruydu. daha önce temmuz'da da telefon açtığım olmuştu, o zamanda ulaşamamıştım. kendilerini burdan içtenlikle kucaklıyorum.
  • Arkadaşlar kısıklıdaki serviste anladığım kadarı ile yapılanmaya gidildi.0216 521 46 01 ben numara ile 2 kere aradım ikisinde de ulaştım,ve 8 gün içinde cihazım yapılıp gönderildi.Allah kolaylık versin.Sevgiler.
  • arkadaşım o numara da değişmiş. artık nasıl bir sistem uygulanıyorsa... yeni numara; 0216 524 30 00 ulaşmak isteyen olursa. lakin ulaşılamıyor yine. bir daha asus mu?
  • ben de geçen hafta k52 jr modelini servise gönderdim. telefonla ve mail le ulaşabiliyorum şu an için cihazım servis sürecinde bakalım servisten memnun kalacakmıyız.
    aslında bir forum sayfası açıp servise cihaz gönderenler orda durumlarını belirtse servisin nasıl çalıştığı hakkında daha çok bilgi sahibi oluruz.
    makina servise pazartesi ulaştı bugün 4. gün ne zaman sonuçlanacak ve nasıl sonuçlanacak burdan yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paray

    ben de geçen hafta k52 jr modelini servise gönderdim. telefonla ve mail le ulaşabiliyorum şu an için cihazım servis sürecinde bakalım servisten memnun kalacakmıyız.
    aslında bir forum sayfası açıp servise cihaz gönderenler orda durumlarını belirtse servisin nasıl çalıştığı hakkında daha çok bilgi sahibi oluruz.
    makina servise pazartesi ulaştı bugün 4. gün ne zaman sonuçlanacak ve nasıl sonuçlanacak burdan yazarım.


    evet :))
    dün asus tan aradılar cihazın arızalı olduğu tesbiti yapılmış değişim formu için bilgisayarın tüm aksasuarları tam olması gerekiyor benim gönderdiğim
    pakette mausun olmadığı ve ve benden maus istediiler ama bana gelen cihazda maus yoktu bunu anlattım ama kabul ettiremedim maus muhakkak olması gerekirmiş :)) neyse bana vermedikleri mausun parasını yatırmamı istediler hesap numarasıını aldım bugün bankaya gittim 25 tl. maus parası için 35 tl masrafla toplamda 60 tl . gitti :))) bakalım değişim formu ne zaman gelecek 2 3 gün içinde gelmesini bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paray


    quote:

    Orijinalden alıntı: paray

    ben de geçen hafta k52 jr modelini servise gönderdim. telefonla ve mail le ulaşabiliyorum şu an için cihazım servis sürecinde bakalım servisten memnun kalacakmıyız.
    aslında bir forum sayfası açıp servise cihaz gönderenler orda durumlarını belirtse servisin nasıl çalıştığı hakkında daha çok bilgi sahibi oluruz.
    makina servise pazartesi ulaştı bugün 4. gün ne zaman sonuçlanacak ve nasıl sonuçlanacak burdan yazarım.


    evet :))
    dün asus tan aradılar cihazın arızalı olduğu tesbiti yapılmış değişim formu için bilgisayarın tüm aksasuarları tam olması gerekiyor benim gönderdiğim
    pakette mausun olmadığı ve ve benden maus istediiler ama bana gelen cihazda maus yoktu bunu anlattım ama kabul ettiremedim maus muhakkak olması gerekirmiş :)) neyse bana vermedikleri mausun parasını yatırmamı istediler hesap numarasıını aldım bugün bankaya gittim 25 tl. maus parası için 35 tl masrafla toplamda 60 tl . gitti :))) bakalım değişim formu ne zaman gelecek 2 3 gün içinde gelmesini bekliyorum.


    öncelıkle geçmiş olsun diyorum. en yakın zmnda değişim raporu gelmesi dileğiyle. bilgisayarınızda ne gibi bir sorun vardı acaba ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: paray


    quote:

    Orijinalden alıntı: paray

    ben de geçen hafta k52 jr modelini servise gönderdim. telefonla ve mail le ulaşabiliyorum şu an için cihazım servis sürecinde bakalım servisten memnun kalacakmıyız.
    aslında bir forum sayfası açıp servise cihaz gönderenler orda durumlarını belirtse servisin nasıl çalıştığı hakkında daha çok bilgi sahibi oluruz.
    makina servise pazartesi ulaştı bugün 4. gün ne zaman sonuçlanacak ve nasıl sonuçlanacak burdan yazarım.


    evet :))
    dün asus tan aradılar cihazın arızalı olduğu tesbiti yapılmış değişim formu için bilgisayarın tüm aksasuarları tam olması gerekiyor benim gönderdiğim
    pakette mausun olmadığı ve ve benden maus istediiler ama bana gelen cihazda maus yoktu bunu anlattım ama kabul ettiremedim maus muhakkak olması gerekirmiş :)) neyse bana vermedikleri mausun parasını yatırmamı istediler hesap numarasıını aldım bugün bankaya gittim 25 tl. maus parası için 35 tl masrafla toplamda 60 tl . gitti :))) bakalım değişim formu ne zaman gelecek 2 3 gün içinde gelmesini bekliyorum.


    öncelıkle geçmiş olsun diyorum. en yakın zmnda değişim raporu gelmesi dileğiyle. bilgisayarınızda ne gibi bir sorun vardı acaba ???



    geçen ayın 20 sinde aldım aldığım ilk günden beri harddisk te bazen günde 1 sefer bazen 2 sefer fiziksel bir ses geliyor ve takılıyordu elektriği kesmeden kendine gelmiyordu.. 10 gün kadar bi daha yapmaz bellki diye bekledim ama olmadı devam etti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paray


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: paray


    quote:

    Orijinalden alıntı: paray

    ben de geçen hafta k52 jr modelini servise gönderdim. telefonla ve mail le ulaşabiliyorum şu an için cihazım servis sürecinde bakalım servisten memnun kalacakmıyız.
    aslında bir forum sayfası açıp servise cihaz gönderenler orda durumlarını belirtse servisin nasıl çalıştığı hakkında daha çok bilgi sahibi oluruz.
    makina servise pazartesi ulaştı bugün 4. gün ne zaman sonuçlanacak ve nasıl sonuçlanacak burdan yazarım.


    evet :))
    dün asus tan aradılar cihazın arızalı olduğu tesbiti yapılmış değişim formu için bilgisayarın tüm aksasuarları tam olması gerekiyor benim gönderdiğim
    pakette mausun olmadığı ve ve benden maus istediiler ama bana gelen cihazda maus yoktu bunu anlattım ama kabul ettiremedim maus muhakkak olması gerekirmiş :)) neyse bana vermedikleri mausun parasını yatırmamı istediler hesap numarasıını aldım bugün bankaya gittim 25 tl. maus parası için 35 tl masrafla toplamda 60 tl . gitti :))) bakalım değişim formu ne zaman gelecek 2 3 gün içinde gelmesini bekliyorum.


    öncelıkle geçmiş olsun diyorum. en yakın zmnda değişim raporu gelmesi dileğiyle. bilgisayarınızda ne gibi bir sorun vardı acaba ???



    geçen ayın 20 sinde aldım aldığım ilk günden beri harddisk te bazen günde 1 sefer bazen 2 sefer fiziksel bir ses geliyor ve takılıyordu elektriği kesmeden kendine gelmiyordu.. 10 gün kadar bi daha yapmaz bellki diye bekledim ama olmadı devam etti.


    benimde n61vg serisi vardı hard disk sorunu ve birkaç sorun vardı 2 hafta önce gönderdim servise bakalım ne olucak durumu




  • harddisk ve birkaç sorun derken ne gibi sorunlar ? bende N61 vj almayı düşünüyorum.
  • hard discte sector hatası vardı chkdsk cıkıyodu onunla ilgili problemler program yuklerken muzıkte bozulmalar fln.
    tiz ve çınlama gibi bir ses geliyor touchped in oradan sesiz ortamlarda çok rahatsız ediyordu.
    internetten video fln izlerken hoporlorden çıt cıt ses geliyordu..
    teknık servise gönderdim.
  • evet arkadaşlar K52JR model notebook bilgisayarıma DOA raporunu geçen hafta aldım. doa formunu satıcı verdim form 10 gün içinde işlem görmesi gerekiyormuş satıcı tarafından şu an ürün temini için bekletilmekteyim. 20 gün gibi bir sürede Doa formu servisten geldi. 10 gündür de satıcı tarafından bekletilmekteyim bakalım ne zaman muradımıza erecez.
    farkını ödeyerek hangi marka hangi model istersem alabilirmişim.
    ben N61JA i5 540 modelini ve ya N61jQ İ7 modelinden birini almak istiyorum satıcıda şu an için stokta yok sizce hangisini almam daha hayırlı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paray

    evet arkadaşlar K52JR model notebook bilgisayarıma DOA raporunu geçen hafta aldım. doa formunu satıcı verdim form 10 gün içinde işlem görmesi gerekiyormuş satıcı tarafından şu an ürün temini için bekletilmekteyim. 20 gün gibi bir sürede Doa formu servisten geldi. 10 gündür de satıcı tarafından bekletilmekteyim bakalım ne zaman muradımıza erecez.
    farkını ödeyerek hangi marka hangi model istersem alabilirmişim.
    ben N61JA i5 540 modelini ve ya N61jQ İ7 modelinden birini almak istiyorum satıcıda şu an için stokta yok sizce hangisini almam daha hayırlı olur.


    benım de hard diski değiştirmiş teknik servis ve gönderdiler 3 hafta fln surdu toplam. ben suan sehir dışında olduğum için cihazımı alamadım 1 hafta sonra işlerimi bitince donucem ozaman alıcam inşallah.

    N61jQ İ7 ye butcenız uyugunsa tercihiniz bu olmalı.




  • Ofisimizde 6tane Asus notebook var, kişisel notebookta Asus kullanıyorum. İşyerine ait olanı ilk 3 ay içinde 4defa servise gönderdik çözülemedi. Bana ait olanı garanti süresi geçmesine rağmen kapatma yerlerinden kırıldığı için servise gönderdim.. Ve inanılmaz bir şekilde benim aramama gerek kalmadan tamir edilmiş olarak geri geldi.. Açıkçası çok şaşırdım çünkü artık tercihimizi HP den yana kullanmaya başlamıştık. Bazı durumlarda denk geliyor demekki..

    Bu son yaptıklarından dolayı Asus la ilgili olumlu düşüncelere sahibim artık
  • asus N61 JA i5 modelinden aldım fark vererek satın aldığım yerde i7 modelin den olmamama sebebi ile
  • arkadaşlar, yukarda bahsini ettiğim numaradan mı ulaşıyorsunuz siz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quentin*

    arkadaşlar, yukarda bahsini ettiğim numaradan mı ulaşıyorsunuz siz?


    0 216 524 30 00
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.