Şimdi Ara

Asus Zenfone 5 servis problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Abilerim arkadaşlarım size asus şirketiyle yaklaşık 2 aydır verdiğim mücadeleyi anlatıcam.

    24 ocak 2015 te aldım ben telefonu vatan bilgisayardan neyse ilk gün eski telefondaki uygulamaları yükledim takılıyorum telefon çok hoşuma gitti hızlı şarj oluyor iyiydi herşeyi ama ertesi gün ekranda bozulmalar başladı bir yere dokunuyorum alakasız yerlere tıklıyor falan neyse ara ara oldu o gün sonra akşam eve gittim yatarken bi clash of clan oynıyım dedim oynadım koydum telefonu yanıma sabah kalktım telefon dokunmatiği algılamıyordu telefona format attım düzelmedi neyse dedim servise verelim bende bir akılsızlık edip kutuyu aldığım gün atmıştım dedim asus oğlum ne olabilir ki. gittim dediler kutu yok iade yapardık kutu olsaydı servise yollıycaz dedim tamam yollayın 26 ocakta servise verilsin diye teslim ettim telefonu mu neyse aradan 2 hafta geçti dedim acaba ne oldu telefona asus online chat den yazdım değişim kararı verilmiş ama bilgi vermiyorlar destek@asus.com la mailleşin dediler neyse mail attım konuştuk falan dedim kutuyu attım dediler kutuya gerek yok kutu içeriğini getirin yeter.
    16 şubatta verilen adrese gittim alemdağ caddesi masaldan iş merkezi gittim oraya kar yüzünden bir saat erken çıkmışlar 10 dakikayla kaçırdım halbu ki işten izin alıp erken çıkmıştım ancak trafik vardı neyse konu bu değil 20 şubatta gittim kutu içeriğini (şarj aleti, kulaklık, kulaklık plastiği, garantisi ıvırı zıvırı...) verdim ordaki adam şuan arkadaşlar yerinde değil işleri var siz gidin ben masalarına bıraktım onlar rapor hazırlayıp vatan bilgisayara yollıycaklar sizde ya paranızı iade alacaksınız yada telefon verecekler dedi adam tamam dedim. Bu gün gene aradım hala raporu hazırlamamışlar haftaya hazırlancak deyip deyip duruyorlar atmadığım mail kalmadı müşteri hizmetleriyle kanka oldum tam altın tarifesindeki 500 dakikayi müşteri hizmetlerine harcadım ama yinede raporu hazırlatamadım müşteri hizmetindekiler ticket oluşturuyoruz deyip deyip duruyorlar yok en yetkili yere ileticem sizin işinizi bilmem ne diye oyalaya oyalaya nerdeyse 2 ay olacak hala bekliyorum.

    Abilerim öneriniz varsa söyleyin ne yapmam gerekir bu 20 gün olayı neye göre işliyor bir yol gösterin bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridwald -- 13 Mart 2015; 16:16:24 >







  • Bilader kutu atilirmi hic sakla ne guzel işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5000 kullanıcısına yanıt
    valla yaptık bi eşeklik
  • yapacak bişey yok bekleyeceksin.
  • hocam bende şimdi sizin konuyu okuyordum deliricem şikayet edebileceğimiz onları zor duruma sokabileceğimiz hiçbir yer yok mu bunlar kimseden korkmuyor mu ya
  • Ridwald kullanıcısına yanıt
    adamlar hakem heyeti kararını iplemiyorlar yani yasalara siz kimsiniz diyorlarhttps://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3079625/teleservice-hakem-heyeti-karari

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3079519/teleservice-ucret-iadesi-yapmiyor

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3086480/teleservice-parami-alamiyorum

    illaki sen bişey yapmak istiyorum diosan gidip hakem heyetine başvur kabul görse bile adam itiraz hakkını kullanıyor sonrasında bilirkişi tesbiti yapılıyor sonrasında bilirkişiye telefon ulaştırılıyor incelemesi vs. derken baya beklemiş olacaksın,

    yani hertürlü bekleyeceksin ilk yorumumdaki gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResistibiLiTy -- 13 Mart 2015; 17:16:14 >




  • hocam şimdi gene aradım Asus'u 8-10 gün arası değişim raporu hazırlanır dedi dedim 1 ay oldu bizimki ne yapıcaz bekliyceksiniz demekten başka birşey yapmıyorlar lanet olsun servislerinede telefonlarına da

    hocam valla dediğiniz olayları yapmaya uğraşırsam seneye anca karar verirler telefonu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bir acayip Asus servis sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • aynı durum bende de var. 15 şubat 2015 te aldım telefonu. 2 gün sonra titreşimin çalışmadığını fark edip, aldığım telefoncu arkadaş vasıtasıyla değişim talebi ile gönderdim.
    6 martta onarılıp geldi, bu arada epey telefonla da görüştüm. her görüştüğüm farklı cevaplar verdi. telefon geldi. iki şarjdan sonra bir daha şarj olmadı, 2 gün sonra tekrar değişim talebi ile gönderdim. ellerine geçeli 3 gün oldu, ama hala işleme alınmamış. 5 gün içinde işleme alma süreleri varmış. bakalım daha kaç gün bekleyeceğiz. asusu kaliteli bir marka olarak bilirdim ama durum böyle olunca şüphelerim oluştu. telefonu aldığıma pişman oldum.
    telefonu aldığım telefoncu arkadaş da bıktı, bir daha asusun ürünlerini satmayacağını söylüyor.
    asusu aradığımda cevap veren çalışanlar çok nazik, kibar insanlar ama birinin dediğini diğerininki tutmuyor.
    bence marka kadar satış sonrası hizmet de önemli.




  • vatandas30 V kullanıcısına yanıt
    Hocam banada değişim raporu için 8-10 gün içerisinde hazırlanıyor dediler. doğru söylüyorsun müşteri hizmetleri nazik türk telekom gibi değil ancak birinin dediği diğerini tutmuyor valla
  • telefonum serviste (11 marttan beri) daha yeni işleme alınmış. serviste değişim kararının çıkması 1 hafta sürüyormuş.
    bu karar asusa gelince 2 hafta sürede rapor çıkacakmış vs. vs.
    yani yaklaşık bir ay daha bekleyeceğiz anlaşılan.
    2. el bir sürü telefon kullandım sıkıntısız. ama tuttuk sıfır alalım dedik başımıza gelmeyen kalmadı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.