Şimdi Ara

★ Asus ZenFone 6 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20.151
Cevap
151
Favori
680.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • snatcher1982 kullanıcısına yanıt
    Valla pek rom felan bulasmam genelde ama gelsin deneriz Ins hocam son durumlari paylasirim :)
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    DOA = Donanımsal Arıza


    DOA Kapsamında olduğunu zaten baştan kabul etmişler yani servis sorun çıkartmaz, benim cihazda sıkıntılı biliyorsun gönderdim gitti şimdi haber bekliyorum. Artık ilk parti vurgunu mu yedik yoksa bizim talihsizliğimiz mi bilmiyorum ama umarım sıkıntımız tez zamanda giderilir. Ben değişim talep ettim mesela :)

    Birde bende şöyle bir sıkıntı vardı, gelen faturada bilgisayar çıkışı ile belirtilmiş imei numarasının üzerini çizip tükenmez ile başka imei yazmışlardı ve durum hoşuma gitmemişti, yani cihaz ambalajlı gelmese çürük cihazı kakaladı Teknosa diyeceğim ama...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judasjudas -- 19 Ağustos 2014; 15:42:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenah2007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lepanto

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenah2007

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lepanto

    Batarya değerleriniz çok kötü geldi bana arkadaşlar

    Normal bir günlük kullanımda en az 6 saat ekran süresi bekliyordum bu telefondan. Nexus 4'üm 3-4 saat arasında ekran süresi sunuyordu ve yetmediği için satmıştım, buradaki bazı değerler benim Nexus 4'ten beter. İnşallah bir şekilde düzelir, yoksa benim için hayal kırıklığı olacak, başka cihaz beklemek zorunda kalacağım...

    Ihtiyaca gore degisiyor hocam ben ole telefonunu elinden dusurmeyen biri degilim hele evdeysem pc uzerinden ulasirim cevreme telefonla isim az oluyor suan gonlumde bos Dolana kadar yeter banada sonrasinda bilmiyorum mecbur bakicaz yoksa trip cekilmez degistiririz

    Tabi ki ihtiyaçla alakalı ancak benim için çok önemli bu şarj durumu. Siz ne kadar ekran süresi alıyorsunuz tam şarjla?

    Valla hocam 3 cu sayfaada paylastim hatta 4 saat 21 dakika gosteriyor suanda bana iyi geldi acikcasi



    @bagatirlar

    Hocam ben biraz bastirmayi denedim okuyunca ama bisey olmadi. Lakin denerken uyguladigim gucten fazlasini durduk yere bir telefona uygulamak zaten gereksiz olur. Yani nasil bir guc uyguladilar ole oldu yada ellerinde telefonda ne vardi bilmiyorum. Dun cebimde yaklasik 2 saate civari tasidim ettim. Suanlik bir sorun yok cok sukur ben memnunum 800 liranin hakkini sonuna kadar veriyor. 2200 liralik sony xperia z2de bile kasa acikligi lens kaymadi gibi problemler olustu yani bunlar olabilen seyler artik en iyi firma en pahali urunde bile aksilikler cikiyor. Lakin sole birsey varki Asus sseni yari yolda birakmaz hocam icin rahat olsun hocam kaldiki suana kadar ben sorun yasamadim sarj olayi dahil.

    Vallahi hocam dün gittim teknosa ya alacaktım. Marmara bölge bayilerde bile bitmişti.

    Şansa iki tane zenfone 5 kalmıştı. 6 gelmesi uzun olur ne ,aman gelir bilinmez dedi ilgilenen arkadaş. Bende zenfone 5 aldım. Fakat gerçekten dediğin gibi 700 liranın hakkını veriyor telefon. Şuan turkiyede satışta bu segmente (699 tl) en iyisi. Zenfone 6 nında kendi segmentinde (799 tl) en işi olduğu kanaatindeyim..

    İki gündür kurcalıyorum ediyorum vs banamisin demiyor :))

    Alacak arkadaşlara şunu söyleyebilirim. Beklemeden alın. Sonuçta asus yılların bildiğimiz markası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tpnrck

    Bu değil kardeşim bunu biliyoru. Bundan sonra bidaha geldi.
     ★ Asus ZenFone 6 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★

    Şimdi Güncelleme sayfasındaki ilk sırada yer alan dosyayı(Sürüm 1.17.40.16(WW)) indirip güncellememiz yeterli midir? yoksa alttakileri de kurmalı mıyız? Çünkü 19 ağustos tarihli 3 tane dosya var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    DOA = Donanımsal Arıza


    DOA Kapsamında olduğunu zaten baştan kabul etmişler yani servis sorun çıkartmaz, benim cihazda sıkıntılı biliyorsun gönderdim gitti şimdi haber bekliyorum. Artık ilk parti vurgunu mu yedik yoksa bizim talihsizliğimiz mi bilmiyorum ama umarım sıkıntımız tez zamanda giderilir. Ben değişim talep ettim mesela :)

    Birde bende şöyle bir sıkıntı vardı, gelen faturada bilgisayar çıkışı ile belirtilmiş imei numarasının üzerini çizip tükenmez ile başka imei yazmışlardı ve durum hoşuma gitmemişti, yani cihaz ambalajlı gelmese çürük cihazı kakaladı Teknosa diyeceğim ama...

    Teknosa'nın yapmadığı şeyler değil bunlar.

    Şu anda telefonsuz kaldım resmen. Evde eski bir cihazım vardı Vodafone 945. Nereye baktıysam bulamadım. Samsung'u da ablama vermiştim. Geri isteyemem.

    bazen "gidip avea'dan LG G2 alayım, aylık taksidi 78 TL iken 67 TL'ye düşürmüşler" diye düşünüyorum. Zenfone iade olursa ne ala, yeni cihaz verirlerse de açmadan satarım bir miktar düşük fiyata.

    Açmazlardayım. Evdeki cihazı bulayım da biraz idare edeyim. LG G2 alırsam da ithalatçı garantili alayım, radyosu olsun bari diyorum bazen de




  • 75 dakikadır şarjım hala % 1de devam ediyor 38 dk açık ekranla bitmiyor arkadaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hai-ake -- 19 Ağustos 2014; 16:17:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bagatirlar kullanıcısına yanıt
    H.o hocam gule gule kullan :)

    Aynen hocam zaten asusa guvenim tam o yuzden her daim icim rahat. Ekranim asus kasada 3 parca sey asus. Zaten asus her an hayatimda artik disarda bile yanimda tesekkurler sipirmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenah2007 -- 19 Ağustos 2014; 16:33:06 >
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Sen gemileri yakmışsın anladığım kadarı ile ama bir kaç üründe sorun çıkması hepsinde çıkacağı manasına gelmiyor biliyorsun. Yine de eğer içine sinmeyecekse tabii ki iade için diret sonuçta bu senin hatan değil, niye düşük fiyata satasın ki? Benim zaten halihazırda kullandığım bir Iphone var, dün pilini değiştirdim mesela gayet iyi çalışıyor o açıdan rahatım ama senin durumuna üzüldüm doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Sen gemileri yakmışsın anladığım kadarı ile ama bir kaç üründe sorun çıkması hepsinde çıkacağı manasına gelmiyor biliyorsun. Yine de eğer içine sinmeyecekse tabii ki iade için diret sonuçta bu senin hatan değil, niye düşük fiyata satasın ki? Benim zaten halihazırda kullandığım bir Iphone var, dün pilini değiştirdim mesela gayet iyi çalışıyor o açıdan rahatım ama senin durumuna üzüldüm doğrusu.

    Yok hocam gemileri yakmadım, aklımdan geçenleri yazdım.
    İnsanoğlu işte, aklından yüzlerce şey geçiyor

    Evdeki eski telefonu buldum. Yardından itibaren onunla idare ederim. Her türlü cihazın servis sürecinin sonuçlanmasını beklemek istiyorum aslında.

    Yedek cihazım da bulunduğuna göre problem kalmadı




  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Açıkçası benim korkum cihazlarda daha sonra bir sorun yaşanıp yaşanmayacağı. Asus'a çok güvenirim ama bu Teknosa denen illet firmaya hiç güvenim yok, firma ile yaptığım tüm alışverişlerde muhakkak bir problem çıkıyor şaka gibi.Hem yavaşlar, hem müşteri hizmetlerinin bir şeyden haberi yok, soru soruyorsun papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar.

    Cihazla beraber kılıf sipariş ettim cihaz salı günü geldi, kılıf Cumartesi anla yani. Birde arayıp niye yollamadınız diyorum siz hediye kılıf kampanyası dahilinde değilsiniz diyor, halbuki ilk sipariş verenlerden biri benim nasıl oluyorsa artık! Parasını ödeyerek verdiğim siparişi soruyorum diyorum haaa niye göndermemişler bilmiyorum burda bilgi yok diyorlar ben bunların yapacağı işin! En nihayetinde kavga dövüş kargolattım sonra da bu pil hatası çıktı.

    Velhasıl Teknosa'dan bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Açıkçası benim korkum cihazlarda daha sonra bir sorun yaşanıp yaşanmayacağı. Asus'a çok güvenirim ama bu Teknosa denen illet firmaya hiç güvenim yok, firma ile yaptığım tüm alışverişlerde muhakkak bir problem çıkıyor şaka gibi.Hem yavaşlar, hem müşteri hizmetlerinin bir şeyden haberi yok, soru soruyorsun papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar.

    Cihazla beraber kılıf sipariş ettim cihaz salı günü geldi, kılıf Cumartesi anla yani. Birde arayıp niye yollamadınız diyorum siz hediye kılıf kampanyası dahilinde değilsiniz diyor, halbuki ilk sipariş verenlerden biri benim nasıl oluyorsa artık! Parasını ödeyerek verdiğim siparişi soruyorum diyorum haaa niye göndermemişler bilmiyorum burda bilgi yok diyorlar ben bunların yapacağı işin! En nihayetinde kavga dövüş kargolattım sonra da bu pil hatası çıktı.

    Velhasıl Teknosa'dan bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum.

    Aslında evren bana bunun işaretini vermişti :)

    Cuma günü Zenfone 5 sipariş edip sonra hem düşük cpu hızlı, hem radyosuz olduğu için kızıp Cumartesi siparişi iptal etmiştim.

    Haftasonu iptal bölümü çalışmıyormuş efendim. Hafta içi bana dönerlermiş. HB'den alışverişe alışmış, tek tuşla siparişi iptal eden ben sinirlendim tabi. Siz Teknosa'sınız, Pazartesi ürün yollanacak deniyor nasıl haftaiçine dönüş olur ki diye çıkışmaya başladım. Bakın daha başladım diyorum, taaaak telefon kapandı.

    Sonra bir başkasını aradım Pazartesi, bakın bu ürün bana gelmesin, uğraştırmayın dedim. Kayıtlarda varsınız elimden geleni yaparım dedi. Ben tekrar biraz söylenecek oldum, yine taaaak telefon suratıma kapandı.

    Foruma bunu da yazmıştım. Ama yine de gidip aldım.

    Neyse, her şeyde bir hayır vardır diyerek pozitif beklemeye geçiyorum




  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Şaka gibi! Bu da bize ders olsun... Neyse neyse, iyi düşünelim iyi olsun dediğin gibi...
  • cuma günü bende şubeden sipariş ettim telefonu hatta ödemesi faturasını bile aldım ürün 3 iş günü içinde gelecek dediler. Bugün şubeyi aradım ürün kargoda yokmuş tükenmiş vs ayakları başka şubeden temin edeceklermişte bilmem neyde. Hemen Müşteri Hizmetlerini aradım onlar şube hakkında şikayet kaydımı aldılar. Bakalım hayırlısı ne olacak. 40 yıl sonra bir telefon alalım dedim hem peşin hemde bu paraya oda böyle oldu !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enver328

    Bu telefonda neden pil yüzdesi görünmüyor ve bildirim çubuğunda kısayolları görmek için köşedeki ikona basmak gerekiyor ?

    Ayarlar-pil-pil yüzdesini göster. Ekranın sol tarafından aşağı doğru çekince bildirimler/sağ tarafından aşağı doğru çekince ayarlar görünüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  •  ★ Asus ZenFone 6 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★



    arkadaşlar son batarya durumum ve tüm bağlantılar aktif (wifi + gps + şebeke + bt) tüm senkronizasyonlar aktif (whatsupp ve benzeri mail programları gibi)

    genel anlamda şahsen gözle görülür şekilde iyileşme var dahada iyiye gidecektir 4.4 kitkat sürümüyle çok çok daha iyi olacaktır.

    2 yıldır kullandığım programdır tavsiye ederim.

    battery log

    play.google.com
    Battery Log - Google Play'de Uygulamalar
    https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.hwangti.batterylog&hl=tr

     ★ Asus ZenFone 6 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DJ_OZKAN

    cuma günü bende şubeden sipariş ettim telefonu hatta ödemesi faturasını bile aldım ürün 3 iş günü içinde gelecek dediler. Bugün şubeyi aradım ürün kargoda yokmuş tükenmiş vs ayakları başka şubeden temin edeceklermişte bilmem neyde. Hemen Müşteri Hizmetlerini aradım onlar şube hakkında şikayet kaydımı aldılar. Bakalım hayırlısı ne olacak. 40 yıl sonra bir telefon alalım dedim hem peşin hemde bu paraya oda böyle oldu !

    bende cumartesi odeme yaptim magazada hocam, banada yok ordan burdan getirtiriz dediler ama sali oldu ses seda yok. nettende kontrol ediyorum hic bir yerde stok yok..

    alirken icimden bir ses bu teknosa beni baya ugrastiracak demisti ama dinlememistim..

    anlasilan oki baya bekliycegiz...
  • Alrt yattigi yerden bir bir pil yiyor yahu daha yeni cektim sarjdan sadecr wi fi acik. Elle kurulan formware ve otadan geleni de yukledim. Bir bir pil gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evs4evs

    quote:

    Orijinalden alıntı: DJ_OZKAN

    cuma günü bende şubeden sipariş ettim telefonu hatta ödemesi faturasını bile aldım ürün 3 iş günü içinde gelecek dediler. Bugün şubeyi aradım ürün kargoda yokmuş tükenmiş vs ayakları başka şubeden temin edeceklermişte bilmem neyde. Hemen Müşteri Hizmetlerini aradım onlar şube hakkında şikayet kaydımı aldılar. Bakalım hayırlısı ne olacak. 40 yıl sonra bir telefon alalım dedim hem peşin hemde bu paraya oda böyle oldu !

    bende cumartesi odeme yaptim magazada hocam, banada yok ordan burdan getirtiriz dediler ama sali oldu ses seda yok. nettende kontrol ediyorum hic bir yerde stok yok..

    alirken icimden bir ses bu teknosa beni baya ugrastiracak demisti ama dinlememistim..

    anlasilan oki baya bekliycegiz...

    ne kadar bekleyeceğimizi söyleselerde bizde ona göre başka cihazlara yönelsek valla g2 ye kaymaya başladım bile ben. Adam TÜRKİYE'ye telefon satıyor ayın 10unda baslıyor satmayan 19unda bitiyor bizi bır firmaya baglı bırakıyor nasıl işse bu !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    Arkadaşlar teknosa hediye kılıfı göndermiş bugün kardeşime, ilk 100 içerisinde olduğunu düşünenler var ise bugün yarın kılıf gelir

    ilk 100 olduğu nerede yazıyordu acaba
    bir de kılıfın detaylı resimlerini ekler misiniz
  • http://i.imgur.com/JzhoIZR.jpg

    Cok hizli tukeniyor be. Simdi %90da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.