Şimdi Ara

Asus Zenfone Cihazı 'Test Model C' Olarak Görünenler Grubu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
633
Cevap
11
Favori
27.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • inşallah hocam.
    hatta ben de konudaki ilk msjımda "sanırım sistemsel yada gecici bi hata" demiştim ama sonra baktım diger arkadaslarda acık kutu falan gelmiş oldugu duyunca telaşlandım.
    amerikan baskanı dahil heryeri aradım çemkirdim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F6021464 -- 23 Aralık 2015; 9:55:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorfa

    inşallah hocam.
    hatta ben de konudaki ilk msjımda "sanırım sistemsel yada gecici bi hata" demiştim ama sonra baktım diger arkadaslarda acık kutu falan gelmiş oldugu duyunca telaşlandım.
    amerikan baskanı dahil heryeri aradım çemkirdim :)

    telaş yapıp laser 5,5" siparişimi iptal edip dün akşam zen 2 16 gb siparişi vermiştim :)
    boşuna mı iptal ettik şimdi:)
  • ooo hocam mrb,hatta ben size tavsiye etmiştim laser 2 hatırladım sizi.
    iptal ettirip zen2 ye döndünüz demek,hayırlısı olsun hocam ama tekrar tekrar söylüyorum bu asus bi acayip firma hala güvenemiyorum yarın tekrar test c yazarsa kırarım bu telefonu.

    ondan dedim erken sevinmeyelim diye,bu arada hayırlı olsun cihazınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yorfa

    ooo hocam mrb,hatta ben size tavsiye etmiştim laser 2 hatırladım sizi.
    iptal ettirip zen2 ye döndünüz demek,hayırlısı olsun hocam ama tekrar tekrar söylüyorum bu asus bi acayip firma hala güvenemiyorum yarın tekrar test c yazarsa kırarım bu telefonu.

    ondan dedim erken sevinmeyelim diye,bu arada hayırlı olsun cihazınız.



    laser aklıma yatmıştı fiyat aranan özellik olarak, neyse bir üst versiyon sayılır bu da,
    benim ilk akıllı tel olacağı için standart altı kullanıcı sayılırım, inşallah üzmez

    laser için bahsettiğiniz güncellemeleri yapıp tekrar fabrika ayarına dönmeyi buna da yapmak gerekir değil mi?
    başka tavsiyeniz olur mu tel ile ilgili, bugün-yarın elime ulaşır muhtemelen
  • evet hocam o cihazda güzel ama intel işlemcinin ısınma ve oyunlarda sorun cıkardıgını bikac yerde okudugumu hatırlıyorum ayrıca cihazın pili bizimkiyle aynı olmasına ragmen sarjının daha az gittigi yönünde bazı yorumlar da okumustum.
    ama hevesinizi kacırmak istemem,sonucta 4GB ram var cihazda yani hala f/p cihazlarından.

    güncelleme konusuna gelince bizim cihazlar 4 tane buyuk guncelleme aldı.zen2 de kac tane bilmiyorum ama cihazı kurmadan önce tüm güncellemeri alıp fabrika ayarlarına döndürdürseniz android sistemindeki hataların cogunu önlemiş olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F6021464 -- 23 Aralık 2015; 10:13:05 >
  • Asus TR resmi bir açıklama mı yaptı ?

    Sevinilecek durum ?

    Sistemsel yada kayıtla ilgili bir hata olsaydı 50 kere açıklaması yapılırdı.

    Şimdi sıra geldi Asus TR'nin bu durumu kullanmasına ; '' Gördünüz mü Türkiye sizi o kadar çok SEVİYORUZ ki test cihazlarınızı normale çevirdik. '' peşinden '' SEVMESEK yapmazdık haa... '' tatlı sitemiyle birlikte.

    Bu durumun kokusu önümüzdeki günlerde çıkar... Ama sanki Asus TR diğer markalar içinde güzel ! bir yol açtı. Ülke müsait nasıl olsa :(

    Afiyet olsun.
  • teşekkürler hocam
    oyun oynamam zaten, başka sıkıntı çıkarmazsa beni bayağı idare eder gibi
  • simdi yaptı hocam :)
    az önce mailime özür ve düzeltme maili geldi arkadaslar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8F6021464 -- 23 Aralık 2015; 10:21:49 >
  • Senin adına sevindim :) Hayırlı olsun yeni cihazın... kayıt ve sistemsel bir durumdur tabi başka ne olabilirdi ki ;)

    Ben ne olduğunu tahmin edebiliyorum az çok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    quote:

    Orijinalden alıntı: entek

    böyle bir sebepten dolayı aranızda olmaktan mutluluk duymuyorum . asus sayfasından email atmak istiyorum ama maalesef gitmiyor. bu arada cihazımı N11'deki GOLD Mağzacılık'tan satın aldım. bana izleyeceğim yol konusunda yardım ederseniz sevinirim. Cihazım 550KL. 11.11.2015 tarihinde satın almıştım kara cuma alışveriş kampanyasından yararlanmak için. tam bir kara cuma oldu.

    Sizin mesajınızdan sonra yazdıklarımı okuyabilirsiniz. Asus tayvan ile iletişim kurularak bir iade prosedürü hazırlandı ancak asus türkiye'nin bu prosedüre uymaya niyetli olmadığı çok rahat anlaşılıyor. Konuda bazı arkadaşlara cihazınız test cihazı değişim için aldığınız yerle görüşün denmiş tabi aldıkları yerde asus ile görüşün diyor. Şu an izlenecek yol dava açmak veya tüketici hakem heyetine gitmek olarak görünüyor tabi Asus bunu kazanamazsınız diyor ne olur bende artık bilmiyorum.

    hocam cevabınız için teşekkürler.
    biraz önce asus hesabından ürünü kontrol ettim TEST C yazısı silinmiş cihazın marka ve modeli yazıyordu. TEST C yazılarını kaldırmışlar. sizlerin uğraşınız sayesinde en azından cihazlarımız garanti kapsamında resmi olarak gözükmektedir. size ve bu konuda emeği geçen herkese teşekkürler.




  • Oh hadi gözünüz aydın arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victory_5


    Senin adına sevindim :) Hayırlı olsun yeni cihazın... kayıt ve sistemsel bir durumdur tabi başka ne olabilirdi ki ;)

    Ben ne olduğunu tahmin edebiliyorum az çok...

    hocam asusu savundugum gibi bi algı yaratmaya calısmıyosun umarım??pek bi imalı geldi de sözlerin...
    adamların elle tutulur yanı yok bırakın savunmayı ben de biliyorum ne mal olduklarını.
    burda hakkımızı arayan arkadas "teknofone" nickli arkadasa hem maddi hem manevi ne zararlar verdi bu adamlar.

    sadece kılıfına uydurdular diyelim.
  • Doğrudur tamamen ima'dan oluşuyor da üzerine almana şaşırdım... Sana ne diye algı yapayım :) Yoksa Asus Tr'de mi çalışıyorsun :)

    Yanlış anlaman olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victory_5


    Doğrudur tamamen ima'dan oluşuyor da üzerine almana şaşırdım... Sana ne diye algı yapayım :) Yoksa Asus Tr'de mi çalışıyorsun :)

    Yanlış anlaman olmuş.




    evet maaşımda 5bin tl :))))
    görevim asusu kötüleyenleri tespit ve imha etmek :)))))
    ne biliyim kardesim bana laf caktın gibi geldi helal et hakkını ;)

    bu arada arkadaslar gelen mailde şöyle bi link dikkatimi cekti;
    Resmi Desteği | ASUS Türkiye
    Onarım Durumunu Sorgula | Resmi Desteği | ASUS Türkiye
    http://qr.asus.com/durum


    bu adresten cihazın seri no sunu girerek cihazın daha önceden tamir görüp görmedigi bilgisine de ulasabilirsiniz.
    bazı arkadaslara acık kutu-parmak izli cihaz vs gibi şüphelenenler varsa linkten bi kontrol etsin derim.
    malum bu asusun sağı solu belli olmaz yenilenmiş cihaz falan cıkmasın cihazlarınız.




  • Sosyal medya ve diğer bölümler üzerinden yaptığımız resmi açıklamayı da paylaşıyorum. Sayımız azalsa da Türkiye Asus resmi açıklama yapana kadar mücadeleye devam ediyoruz.

    http://www.facebook.com/ZenfoneMagdurlari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airtime -- 23 Aralık 2015; 12:15:40 >
  • quote:

    Zenfone Mağdurları Grubu Resmi Açıklaması;

    Zenfone Mağdurları olarak Tayvan Asus ile TSİ 5.15'de grup adına yaptığımız görüşme sonunda, Türkiye Asus'un cihazları almak istemediğini ilettik. Bu bilgi paylaşımı sonunda gereken yapılacaktır merak etmeyin dendi ve cihazlar bir daha Test Model C yazmamak üzere Tayvan Asus sistemlerinden düzeltildi. Türkiye Asus'da düzeltilmesi için iletişim kurmuş ancak mağduriyetin artmaması için bekletme kararı almışlar.

    Normal üretim cihaz zannederek satın aldığımız telefonlarımız sistem hatasından değil "fabrikanın fazla test cihazı üretmesi ve bunların bir kısmını tekrar satışa çıkarması sebebiyle" Test Model C olarak görünüyordu. Tayvan Asus garantide sorun yaşanmaması için daha önce yapıp sonra sildiği gibi tekrardan cihazları normal statüye geçirdi ve artık Test Model C yazmayacak. Fakat bu elimizdeki telefonların Test Modeli olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    Zenfone Mağdurları grubu olarak konuyu aramızda görüştük ve bu yapılan işlemin çok tatmin edici bir işlem olmadığına kanaat getirdik. Çünkü; Türkiye Asus'dan hala resmi bir açıklama ve duyuru yapılmadı. Grubumuzdaki bazı arkadaşlar yazı kalıcı olarak düzeldiği için iadeden vazgeçtiler fakat biz resmi yazı ve açıklama olmadığı için hala görüşmelere ve mücadeleye devam ediyoruz. Konu ile detaylı bilgi almak isteyenler Tayvan Asus ile irtibat kurabilirler, konuyla oldukça ilgililer ve mağdur olmamamız için gerekli çabayı gösteriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airtime -- 23 Aralık 2015; 12:15:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    Sosyal medya ve diğer bölümler üzerinden yaptığımız resmi açıklamayı da paylaşıyorum. Sayımız azalsa da Türkiye Asus resmi açıklama yapana kadar mücadeleye devam ediyoruz.

    http://www.facebook.com/ZenfoneMagdurlari

    hocam, size bu konuda üzerime düşen bir şey varsa yapabileceğimi belirteyim. elimden geldiğince yardıma hazırım.
    saygılarımla,
  • Arkadaşlar bu da bana gelen Asus Türkiye cevabı, ben de N11 Aksaray iletişimden almıştım 5.5 inch model

    Merhaba Ali Bey,

    Talebiniz için teşekkür ederiz.

    İletmiş olduğunuz durumun sistemsel bir hatadan dolayı kaynaklandığını bildiririz. Sistemlerimizde kayıt oluşturma esnasında kullanıcılarımızın karşılaşmış olduğu ''test cihazıdır'' hatası düzeltilmiştir.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    Sosyal medya ve diğer bölümler üzerinden yaptığımız resmi açıklamayı da paylaşıyorum. Sayımız azalsa da Türkiye Asus resmi açıklama yapana kadar mücadeleye devam ediyoruz.

    http://www.facebook.com/ZenfoneMagdurlari


    Dostum bir kez daha görülüyor ki öncesinde hukuki sonrasında tüketici olarak bizler bu yaklaşımı hak ediyoruz...

    Asus Tayvan'a tek bir soru sormak yeterlidir. Bu olayı herhangi bir Avrupa birliği ülkesinde yapabilir miydiler ve bu şekilde kapatabilir miydiler ?

    Bence bu noktada adil olması açısından diğer markalara bir çağrıda bulunalım ;

    Ey test üretimi/2. kalite/elden geçirilmiş/vb. elinde ürün olan firmalar, gelin gelin Türk pazarına girin... Ballı kaymaklı pazar burası... Tek yapmanız gereken, sadece soranlara gayrı resmi '' sistemde hata yapmışız... '' demek. üstüne hem bu ürünleri daha kaliteli yaptık diyerek göreceli ! hatasız görülen ürünleri 2. kalite yapmak :)

    Mücadelenizi takdir ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entek
    hocam, size bu konuda üzerime düşen bir şey varsa yapabileceğimi belirteyim. elimden geldiğince yardıma hazırım.
    saygılarımla,

    Teşekkür ederim. Sosyal medya'da bu durumu dile getirebilirsiniz, gerçi biz bunu sürekli olarak yapıyoruz fakat sayfalarımız kapatılıyor, üyeliklerimiz engelleniyor. Bu riski göze alıyorsanız sizde paylaşım yapabilirsiniz. Özellikle herkesten bu forum konusunu paylaşmasını rica ediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_112862135/tm.htm
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.