Şimdi Ara

Asusun Saçma Prosedürü ve n11 Kandırıkçılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Geçen hafta n11 den asus marka freedos bir laptop aldım. Salı günü pc geldi ama yazılımdan hiç anlamadığımdan (kurulum ve format dahi hiç atmadım) perşembeye kadar pc yi açmadım. Perşembe kurulum için bir tanıdığın yanına gittim. Pc yi açtıktan sonra pgdn tuşunun yerinden çıkık olduğunu fark edip beni uyardı sonra da 'neyse 1 tuştan bir şey olmaz' dedi, ben de çok önemsemedim açıkçası.

    Akşam geç saatlerde eve geldiğimde pc yi açtım ve harddiskinden garip bir ses geldiğini fark ettim. Tabi hem tuş bozuk hem de ses olunca iyice canım sıkıldı. Ertesi gün asusu aradım. Asus firmayla görüşün olmazsa bize ulaşabilirsiniz dedi. Amacım pc yi değiştirmek. Firmayı aradım değişim için asusun prosedüründen bahsetti. Ben pc yi asusa gönderecekmişim asus onay verirse firma yenisini bana gönderecekmiş. Kardeşim ben pc yi alalı 2 gün oldu ben uğraşamam bana yenisini gönderin siz bunu asusa gönderin diye direttim. Biz gönderirsek ilgilenmezler, süre uzar falan filan dediler.

    Tekrar asusu aradım kaşeli imzalı garanti belgesiyle beraber pc yi gönderecekmişim. Tekrar firmayı aradım tabi adamlar haklı olarak 0 pc de kutuyu açmadan garanti belgesinin kaşeli ve imzalı olamayacağını söylediler. Bu konuda adamlar haklı. Firma başka şehirde olduğu için kargoyla garanti belgesi göndermem onlarında kaşeleyip geri göndermesi gerekiyor. Sekreter mi neyse bir kadın kargoyu siz ödersiniz deyince iyice dellendim. Başka bir adam aldı telefonu tamam gönderin kargoyu biz öderiz dedi. O an değişime ikna oldum sonradan başlarım böyle işe dedim.

    Ertesi gün para ödeyip aldığım "0" bir cihaz için neden bu kadar uğraşıyorum deyip cihazı direk iade etmeye karar verdim. Bu sefer de n11 i aradım. Dedim kardeşim 15 gün koşulsuz iade yok mu? Neymiş pc kullanılmış 2. ele düşmüş. 2-3 kez konuştum baktım n11 mağazayı koruyor neyse dedim. Bugün garanti belgesini kargoladım. Kaşeleyip gönderecekler sonra ben pc yi asusa göndereceğim sonra asus inceleyecek vs. vs. vs.

    Ben ne o pc yi ne de yenisini kesinlikle istemiyorum. Sıfır pc alıyorum bozuk çıkıyor ve bu kadar prosedürle uğraşıyorum. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme hesabı şimdilik ses etmeyip onların dediklerini yapıyorum. Sorun şu parayı nasıl kurtaracağım? En kolay nasıl para iadesi alabilirim?

    Yardımcı olan herkese peşinen teşekkürler. Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSgn -- 26 Mayıs 2015; 19:45:13 >







  • Ah ah kardeşim seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri ben yaşadım sinir hastası oldum ama sonunda kazanan ben oldum büyük ihtimal asus x550jk lanetli bilgisayarını aldın. Öncelikle koşulsuz iade hakkın varsa bunu onlara diret baktın seni oyalayıp zaman geçirmeye çalışıyorlar direk tüketici hakem heyetine git veya direk asusa yolla doa raporu istediğini belirt zaten asusun kargo beleş geliyor. Baktın doa vermediler mahkemeye git olmadı cihazı arka arkaya servise yolla doa raporu iste ilk 6 ay içinde raporu aldın aldın alamadın daha iade almazlar en fazla tamir ederler. Büyük geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum bunların hepsi paraya tapıyor bunları tutup kaynar kazana atmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TombalacıMemeT kullanıcısına yanıt
    Yok hocam benim aldığım k555l ile başlayan bir model ama anladığım kadarıyla bu yeni nesil asuslarin hepsinde harddiskin sesli çalışma sorunu var. Al birini vur ötekine galiba. Asus kalitelidir diye aldım ama çok pişmanım. Zaten ekranı da hiç beğenmedim. İnşallah en kısa zamanda kurtulurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seysa

    Yok hocam benim aldığım k555l ile başlayan bir model ama anladığım kadarıyla bu yeni nesil asuslarin hepsinde harddiskin sesli çalışma sorunu var. Al birini vur ötekine galiba. Asus kalitelidir diye aldım ama çok pişmanım. Zaten ekranı da hiç beğenmedim. İnşallah en kısa zamanda kurtulurum.

    hocam bence sıkma canını prosedürler maalesef bu şekilde..ama asus üzmez seni..arızalı ürüne hemen değişim veya iade raporu verir..bir kaç gün sabredeceksin ne yazık ki
  • halloven H kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam inşallah dediğiniz gibi kısa sürede sorunumu çözerler. Açıkçası bu saatten sonra değişim işine hiç sıcak bakmıyorum inşallah paramı kurtarabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seysa

    Teşekkür ederim hocam inşallah dediğiniz gibi kısa sürede sorunumu çözerler. Açıkçası bu saatten sonra değişim işine hiç sıcak bakmıyorum inşallah paramı kurtarabilirim.

    değişim yap diye bişey demezler zaten raporu aldınmı karar sana kalmış..
  • halloven H kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğiniz gibi ise çok iyi olur. Aslında böyle konuşmamın sebebi asus müşteri hizmetlerinde ki kişi ben ısrarla 'iade' kelimesini kullanmama rağmen ısrarla 'değişim' kelimesini seçerek beni gerdi. Dediğiniz gibiyse sorun yok içimi rahatlattınız teşekkür ederim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seysa

    Hocam dediğiniz gibi ise çok iyi olur. Aslında böyle konuşmamın sebebi asus müşteri hizmetlerinde ki kişi ben ısrarla 'iade' kelimesini kullanmama rağmen ısrarla 'değişim' kelimesini seçerek beni gerdi. Dediğiniz gibiyse sorun yok içimi rahatlattınız teşekkür ederim.

    asus değişim için ayrı iade için rapor vermez..
    sorun etme sana DOA diye bir rapor vericekler o raporla ister iade et ister değişim yaptır
  • halloven H kullanıcısına yanıt
    Anladım üstadım. DOA raporunu aldık mı işlem tamamdır o zaman. İlginize çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seysa

    Anladım üstadım. DOA raporunu aldık mı işlem tamamdır o zaman. İlginize çok teşekkür ederim.

    İnşallah bu münafıklardan DOA raporu alırsın kardeşim. O zaman işin kolay
  • TombalacıMemeT kullanıcısına yanıt
    Hem tuşu çıkık hem harddiski sesli çalışıyor yani sorun yazılımsal değil direk donanımsal. Gözle görülen sorunlar uydurma değil yani. Hele bir vermesinler internetten ya da yasal yollardan elimden geleni ardıma koymam. Vermiyorlarsa da kendileri bilir İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSgn -- 26 Mayıs 2015; 18:11:14 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.