Şimdi Ara

N11' de Banka Puan Kullanırken Aman DİKKAT.Mağduriyet Oluşturuyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
4.330
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Size Başımdan geçeni anlatayım arkadaşlar.Dikkatli olun Ben yandım siz yanmayın.
    E-ticarette bankaların verdiği puanları bilmeyen yoktur.Bende yaptığım alışveriş sonrasında 21-29 kasım tarihleri arasında N11'de kullanılmak üzere 75 TL bonus kazandım. 23 Kasımda N11'den 300tl lik üründen 75 TL sini bonus puan olarak kullandım.Buraya kadar her şey stabil. N11 deki kelepir-market adlı bir satıcı var gerçek adı Dostlar Züccaciye ama dost mu düşman mı belli değil.Kelepir market bozuk ürün gönderince değişim talep ettim.Ama nasıl bozuk bir ürün. Ütü aldım heryerinde çizikler o kadar çizik ki su koysunlar diye verilen plastik bile catlak. Ütünün kablosu baştan sağma sarılı. Neyse dedim bunlar pek problem olmasın denemek amaçlı su kattım ütüye katar katmaz tabanın kenarlarından sular dökülüyor.Utanmadan böyle bir ürün gönderiyor adam. Neyse değişim istedim gönderdim ürünü teslim aldı,soru soruyorum ürünü gönder diyorum hiçbir soruya cevap vermeyince artık 6 gün geçti ne ürün gönderiyor ne cevaplıyor sonunda ilgili miktarı 30 kasımda iade yaptılar fakat N11 bunun 70tlsinin 30tl sini puan olarak iade yapıyor. Yani bonus kullanma süresi geçtiği halde kullanamayacağım bonusu bana iade ediyor. Sonra da iade ettik oluyor.Benim bonus olarak kullandığım para sizi ne alakadar ediyor ilgili tutarı verin diyorum YOK. Bonus kullanma süresi geçtiği halde bana olmayan bonusu iade ediyorsunuz diyorum prosedür böyle diyor.Birde n11 kuponu da kullandıysanız ilgili oran kadar da toplam ürün fiyatından düşüyorlar. Elinize artık ne kalıyorsa... Sonrada müşteri memnuniyeti...
    Doluşturmuşlar böyle satıcıları bir ürün alacaksın insanın sinirini bozmaktan öte bir durum olmuyor.
    Aklınızda bulunsun böyle durumlarda hem paranız hem banka puanınız yanıyor. Hem satıcı hem N11 sizi mağdur etmekten başka bir işe yaramıyor.
    Saygılar







  • geçmiş olsun, her ne kadar olan puana olduysada, bence burada asıl hikaye , N11 aslında e-ticaret sitesi değil, n11 sadece sokaktaki çakal esnafın internet üzerinde satış platformu.

    Hani nasıl sokaktaki esnaftan birşey alırsın eve gidince bozuk vs çıkar , iade etme götürürsün, adamda yalanın üçkağıtçılığın biri bin parçadadır ya...

    - Abi bunu ben sana teslim ettiğimde bozuk değildi.
    - abi sen bunu yere düşürmüşssün.
    - abi bu maldan o kadar sattım tek yamuk sen çıktın.

    yani n11.com vs vs gibi çemkiren esnafın vucut bulmuş hali.

    buradan sadece net şeyler alınabilir.

    Mesela kutulu prezervatif ( hoş ondada sahtesini bile gönderebilirler) , bunlardan herşey beklenir.

    uzun lafın kısası, n11 den uzak durmak lazım
  • geçmiş olsun, her ne kadar olan puana olduysada, bence burada asıl hikaye , N11 aslında e-ticaret sitesi değil, n11 sadece sokaktaki çakal esnafın internet üzerinde satış platformu.

    Hani nasıl sokaktaki esnaftan birşey alırsın eve gidince bozuk vs çıkar , iade etme götürürsün, adamda yalanın üçkağıtçılığın biri bin parçadadır ya...

    - Abi bunu ben sana teslim ettiğimde bozuk değildi.
    - abi sen bunu yere düşürmüşssün.
    - abi bu maldan o kadar sattım tek yamuk sen çıktın.

    yani n11.com vs vs gibi çemkiren esnafın vucut bulmuş hali.

    buradan sadece net şeyler alınabilir.

    Mesela kutulu prezervatif ( hoş ondada sahtesini bile gönderebilirler) , bunlardan herşey beklenir.

    uzun lafın kısası, n11 den uzak durmak lazım
  • Benzeri bir durum benim başımda da var. 50 puanı da kullanarak alışveriş yaptım. Satıcılardan biri dün siparişi iptal etmiş. Bakalım ne kadarını puan olarak iade edecekler. Kupon düşünce iptal edilen 27,36 liranın 11,29 unu nakit 16,07 sini puan olarak iade etmişler. Puan kullanım süresi geçtikten sonra gelen iade kartta sorguladım puan görünmüyor, macera başlıyor. 11.11 de çek kullanabilmek için aldığım ürünün yanına aldığım ve ek kargo ücreti ödediğim üründe arızalı çıktı. Satıcı değişim için git garantiye ver dedi bende iade ettim, boşuna fazladan kargoda ödemiş olsa, bu kampanyalar hep bizim zararımıza oluyor her ne hikmetse. n11 kendisinden alışveriş yaptırmamak için elinden geleni yapıyor. Ben hem n11 hem bankaya şikayet açacağım. İlk başta ikiside reddedeceklerdir ama pes etmek yok.
  • N11 diyorki puanları biz vermiyoruz birşey yapamıyoruz, minareyi çalan kılıfını hazırlar hesabı. N11 den almayacağım deyip dayanamayıp yine aldım ama siz siz olun bu rezil firmadan uzak durum. Verilen cevaplardan "Bu b anka kampanyasıdır ve iadelerde yükelemeyeceklerini banka belirtmiştir." Ben ürünü almadım bile satıcı 3 gün sonra keyfi iptal ediyor, ilk gün etse sorun yok.
  • storm kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle tüketicilerin bilmediği bir durum bu. Dalga geçer gibi süresi geçmiş banka puanını iade ediyorlar. Bilerek yaptıklarını düşünmeye başlayacağım nerdeyse. Puan kullanımında ya ürün geç gelir ya iade de sorun yaşarsın yani puan kullanım süresini bilerek mi geçirip sonrasında o şekilde iade ediyorlar anlamadım ama müşteri kaybettiği kesin.
    Tüm arkadaşları uyarıp bilinçli olmak lazım böyle sahtekarlık olmaz.
    Arkadaşın dediği gibi Üçkağıtçı işbilmez işportacı satıcılar mağdur ettiği gibi n11 de kalır yanı yok onlardan
  • Satıcılar özellikle böyle indirim günlerinde bu gönderileri bilerek yapıyorlar. Nasılsa puanla aldığı için iade etmez diye. İade etmeyen de birçok insan olduğu için. Sizinki olayı baya abartmış tabiki.
  • Geçen senede yaşamıştım, uzun yazışmaların sonunda garanti puanı karta yüklemişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: storm

    Geçen senede yaşamıştım, uzun yazışmaların sonunda garanti puanı karta yüklemişti.

    nasıl bir yol izlemiştin ?
  • istehayat20 kullanıcısına yanıt
    Garanti kabul etmedikçe, ısrarla şikayet oluşturdum. Sonrasında kabul ettiler ve normal puan olarak yüklediler. Şikayet.var'a da yazacağım. n11'de eskiden şikayet oluşturuyordu, şimdi müşteri temsilcisi koymuşlar çözümde üretmiyorlar. Hele bankalar aradığında açmamak gerekiyor, genelde olumsuz cevap veriyor ve sonraki şikayetlerde verilen cevap, telefonla bilgi verilmiştir.
  • Puanın Süresi Geçmiş Olmasının Bir Önemi Yokki Arkadaşlar, Kullanıp İade Gelen Puanlar O Konunun Dışında Tutuluyor. Bankayla Görüşün İade Olmamıştır O Puanlar. İade Olsa Görürsünüz Ben Şu Zamana Kadar Çok Puan İadesi Aldım, İade Edilen Puanın Zaman Aşımından Silindiğini Görmedim.
  • n11 satıcıları iyice düşüşte.. bende puan kullanmak için 3 ürün aldım 2'si (1 tanesi whatsapp'tan 1 tanesi arayarak) geri dönüş yaptılar ürünün ellerinde kalmadığını ürün iptali yapmam halinde kredi kartıma tutarın 3 gün içinde yansıtılacağını söylediler.. bende puan kullandığım için sorun yaşayacağımı düşünerek satmış olduğu aynı fiyata yakın başka ürün talep ettim de puanı kurtardık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yumruyen

    n11 satıcıları iyice düşüşte.. bende puan kullanmak için 3 ürün aldım 2'si (1 tanesi whatsapp'tan 1 tanesi arayarak) geri dönüş yaptılar ürünün ellerinde kalmadığını ürün iptali yapmam halinde kredi kartıma tutarın 3 gün içinde yansıtılacağını söylediler.. bende puan kullandığım için sorun yaşayacağımı düşünerek satmış olduğu aynı fiyata yakın başka ürün talep ettim de puanı kurtardık..

    Maalesef o apayrı bir sorun. Kimimiz puan kimimiz hediye çekiyle kullanıp avantajlı ve uyguna alıp ihtiyacımı gidereyim derdindeyken N11 deki satıcılar ürün güncellemeleri yapmayıp olmayan ürünlerini satın almamıza sebep oluyorlar. Sonra işlemler iptal iade edilip hediye çekleri, bonuslar,hediye kuponları yalan oluyor.Sorumluluk gösterişte var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: storm

    Garanti kabul etmedikçe, ısrarla şikayet oluşturdum. Sonrasında kabul ettiler ve normal puan olarak yüklediler. Şikayet.var'a da yazacağım. n11'de eskiden şikayet oluşturuyordu, şimdi müşteri temsilcisi koymuşlar çözümde üretmiyorlar. Hele bankalar aradığında açmamak gerekiyor, genelde olumsuz cevap veriyor ve sonraki şikayetlerde verilen cevap, telefonla bilgi verilmiştir.

    N11i tekrar aradığımda alışverişten orantı kadar bonus iadesi yapılır şeklinde oldu. yani illa bonusu da iade edecekler halbuki 300 liralik alışverişimde orantılı olarak bonus iade de saçma.yani300liradan 4 parça ürün alıp 75 lirasını bonus olarak kullandığımda iadede rakamsal orana göre bonus iade ediyor. n11 banka ile görüşün diyor banka n11 niye bonus iadesi yapıyor diyor. bonusun kullanma süresi geçti diyor.Ne yapmam gerek bu durumda?




  • kampanya şartlarında "alışveriş iptal edildiği takdirde, alışverişte kullanılan puanlar son kullanım süresi geçmiş ise karta geri yüklenmez" gibi bir ibare yoksa muhattabınız bankadır. çünkü o puanı site karta iade ediyor ama banka puanları siliyor. müşteride de puanı site vermedi gibi bir intiba oluşuyor.

    vakıfbank'ta bu sorunu 2-3 kez yaşadım. görüşmelerimde sitenin kartıma puan iadesi yapmadığı söylendi (topu siteye atıyorlar). yalan olduğunu biliyorum ama ısrarla yok diyorlar. puanların üstüne yatmalarının bir başka sebebi de skt sonrası alışveriş iptaliyle geri yüklenen puanların artık süresiz hale gelmesidir. bu bir sistem hatası. bu sebeple kart bölümü puana el koyup, haberi yokmuş gibi davranmayı tercih ediyor. gittim bddk'ya başvurdum. 600 world puanı bddk kararıyla söke söke aldım. daha sonra puanları süresiz olarak iade almak için hile yaptığımı iddia ettiler. onun için bir rounda daha çıktık onlarla. onu da kazandım. bizim işimiz zaten dava dosyalarını incelemek. haksızlık yapanla sırf hobi olsun diye uğraşırım




  • istehayat20 kullanıcısına yanıt
    Garantiyede şikayet oluşturdum ama cevap yok. Yarın hem n11 hem garantiye tekrar şikayet oluşturacağım. Birşey çıkmazsa şikayetvar a yazacağım.
  • N11 pişmanlıktır.

    600 kusur alışverişim sonrası katlanan indirim kuponu gelecek diye mesaj attılar. Hiçbir kupon gelmedi. Tüm ürünleride aldım onayladım. Müşteri hizmetlerine soru soruyorsun cevaplar abuk sabuk !!!
  • AYNI OLAY BAŞIMA GELDİ YAKLAŞIK 75 TL PUANIM GİTTİ.
    DONANIMHABERE YAZMIŞTIM SONRA N11.COM YETKILISI MESAJ ATTI SORUNUNUZU COZMEK ICIN ILETISIM BILGISI ISTEDI.
    ARADILAR 50 TL ALT LIMITSIZ CEK TEKLIF ETTILER KABUL ETTIM.
    1 AY SONRA BANKA EKSTRESINI INCELEDIM CIKAN RAKAMLARI TOPLADIM 75 TL EKSIK OLARAK HESAPLADIM . YANI TOPLAM HARCAMAM 1000 TL ISE 925 TL BORC YANSIMISTI HESABIMA. ANLADIGIM KADARIYLA IADE OLAN 75 TL PUAN YANMAMIS VE PARA IADESI GIBI GOZUKMUSTU . ŞAŞIRDIM AÇIKÇASI.
    50+75 TL KAZANCIM OLMUŞTU.
  • aynı yazışmaları bende yaşıyorum sizin gibi

    millete bedava telafi kuponları dağıtılıyor biz resmen dolandırılıyoruz tık yok

    şen garage adlı adi satıcıdan 110 tl ye oto paspas aldım

    5 dk sonra kargo elınızde dıye aldırdı bana

    aradan 5 gun gectı gecıken kargoya dustu artık durum

    n11 e durumu iletince mağazaya sormus n11 .. 1 ay sonra gondercem demıs utanmaz

    çinden alsak zaten bu surede bız de alırız

    satıcı iptal de etmiyor.. ben iptal etsem 75 bonus yanacak

    n11 mh.. bonus yanması bizi bağlamaz diyor ..kupon da veremyiz diyor

    havuzda duran param ile başka bir satıcıdan siz yönlendirin diyorum bunu bile yapmıyorlar.. ben müşteri olarak alternatif sunmaktan bıktım

    ha benim cebimden sokakta gasp edilmiş.. ha bu şekilde gasp edilmiş

    n11 mi asla.. gg ve hb hiç değilse yardımcı oluyor bu gibi durumlarda
  • N11 ile ilk kurulduğu yıllarda alışveriş yaptım.Gerçekten ilgisiz ve alakasız bir satış platformu.Her türlü satıcı(dolandırıcı,hileci,üçkağıtçı) mevcut ve N11 kılını bile kıpırdatmıyor.İlk 1-2 yıldan sonra N11'e bulaşmam.
    Diğer satış firmalarından özellikle gitti....yor(tam adını yazmayayım sorun olabilir) şikayet ettiğiniz an satıcıyı uyarıyor,paranızı bloke ediyor,gerekirse satıcı firmayı siteden atıyor.
  • fikretkurt F kullanıcısına yanıt
    Merhaba fikretkurt,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.