Şimdi Ara

Atlantis.net Wifi 6 modem ve Müşteri memnuniyeti. (ZXHN F6610M) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
5
Favori
3.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bir gpon var ama kimin bilmiyorum ttnetinde olsa herkes kullanmıyormu

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, 3400164663 Atlantis wifi6 modemini kullanıyorum. İnternetin ebeveyn saat kısıtlması bölümü işlem görmüyor ve belirli cihazlara engel koyamıyorum. Ne yazık ki modem kullanıma kısıtlı bu yüzden atlantisi bırakma arefesindeyim. Bu sorunun düzelmesini rica ediyorum. Ayrıca internet hızım 5g de 280 maksimum, 2.5g de ise 20 MB hız alabiliyoruz bu sorununda çözülmesini rica ediyorum.


    Atlantis altyapısını kullanıyorum. Ayrıca televizyonda kablolu test yaptığımda 48mb hız alıyorum. 1000 MB hızın yanından bile geçmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Usvetun -- 26 Ocak 2025; 5:31:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usvetun U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Şu an Tp-Link markalı bir modem üzerinden çevrimiçi görünüyorsunuz. Atlantis WiFi 6 modemlerimiz kendi ithalatımızdır ve ihtiyaçlar doğrultusunda özellikleri zamanla güncellenmektedir. Eğer mevcut modemden memnun değilseniz, mevcut modemi alıp farklı bir modem verebiliriz.
  • Modem fazla kısıtlı. Standart bir kullanıcı genelde modem arayüzünü kurcalamaz. Yanlış yapılandırma ihtimalinde bile reset butonu ne güne duruyor? Port yönlendirme, ebeveyn kontrolü ve qos gibi basit fakat önemli ayarlar yönetim panelinde yer almıyor. Bu ayarlarla modemi nasıl bozabiliriz? Modemi geliştiren taraf bu özellikleri boşuna mı modeme entegre etti? Modemde bir tane port açabilmek için ben her seferinde müşteri hizmetlerine ulaşmak zorunda mıyım? Diğer sağlayıcılar neden modemlerinde bu ayarları kullanıcılarına sunuyor? Bizim kafamız kel mi? Lütfen sorunumu yetkililerinizle ölçüp tartın. @AtlantisNet Destek

  • Modemi resetlemek gibi bir hataya düştüm.

    Sene 2025 modeme giriş yapıp kullanıcı adı ve şifremi giremiyorum.

    Abone numaram 3400188982


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşterilere kendi verdiğimiz cihazları dayatmak yerine isteyene sadece Ont verseniz o kişi de kendi routerini taksa olmaz mı? Sektörde zorla cihaz dayatma işi hiç hoş değil. Her firma fiberde kendi cihazını kiralıyor. Siz bunu kaldırarak öncü olsanız? @AtlantisNet Destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle şunu belirtmeliyim ki 2 aydır Atlantis.net kullanıcısıyım ve bu iki aylık deneyimimde hiç memnun kalmadım sorumsuz müşteri temsilcileri var tam 1 saat boyunca telefonda sıra bekletiyorlar daha sonrasında telefonu açıp derdimizi anlatırken yüzümüze kapatıyorlar ve sağladıkları aşırı kötü olan internet hizmeti ile berbat bir konumdalar bu mesajımı gerekli ekran görüntü'leri ile destekleyeceğim Atlantis.net kullanmak isteyen kullanıcıların bilinçlenmesi amacıyla mevzu bahis firmanın kendi getirmiş olduğu modem tam bir fiyasko model olarak belirteyim (ZXHN F6610M) kendilerinin modem diye getirdikleri cihazın dibindeyken bile internet kesilmeleri yaşanıyor rekabetçi oyunlar oynarken yüksek Ms/Ping ve bu sebeplerden kaynaklı oyun içerisinde takım arkadaşlarımın seslerini dahi duyamıyorum bırakın iletişim kurmayı... Kullandığım cihazlar tamamen güncel cihazlar olmakla birlikte Wi-fi 6 destekli cihazlardır Şikayetvar.net üzerinden kendilerine dönüş sağladım lakin ne arayan var ne de soran insanlar sizlere hizmet alabilmek için ücret ödüyor sizin yaptığınız parayı alıp keyfinize bakmak rezil bir firmasınız altını çizerek söylüyorum bu yazımı gören ve Atlantis.net kullanmak isteyen arkadaşlar sakın böyle bir hata yapmasınlar düzgün bir firma olsa verdiği hizmetin arkasında durur müşterisinin sorununu çözüp memnun etmeye çalışırdı gerekli işlemler ile ilgili tarafıma bu firma tarafından dönüş sağlanmaz ise tüketici mahkemesine başvuracağımı buradan dile getiriyorum bizler müşteri olarak yasal haklarımızı bilmiyor değiliz. Müsteri numaram:3400187580 paylaştığım gibidir.

    Atlantis.net Wifi 6 modem ve Müşteri memnuniyeti. (ZXHN F6610M)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet Karakoç -- 19 Şubat 2025; 5:6:43 >




  • Ahmet Karakoç A kullanıcısına yanıt

    Modemde arıza olabilirmi benimde başıma gelmişti değişim yaptılar 6 aydır hiç sorun yaşamadım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enigma98 kullanıcısına yanıt

    İnanın bilemiyorum bir türlü çözemedim kendileride şu anda çözüm üretmiyorlar hala beklemedeyim 24 saat içerisinde dönüş sağlayacaklarını söylediler umarım gerekli desteği alabilirim.

  • YildirimMusa Y kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, müşterilerimiz kendi modemlerini kullanabiliyorlar. Böyle bir dayatmamız bulunmuyor.
  • Ahmet Karakoç A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle, yaşadığınız memnuniyetsizlik için üzgünüz. Ancak, bazı noktaları netleştirmek isteriz:

    Çağrı merkezimizde yoğun saatlerde bekleme süreleri yaşanabilir. Ancak, temsilcilerimizin telefonu yüzünüze kapatması kesinlikle söz konusu değildir. Olası hat kesintileri veya bağlantı kopmaları yaşanmış olabilir. Ayrıca, çağrı merkezimizde her müşterimizle saygı çerçevesinde iletişim kurulmaktadır. Karşılıklı nezaket sınırlarını aşan durumlarda, görüşmeler sonlandırılabilmektedir. Alternatif olarak, mobil uygulamamız üzerinden arıza kaydı oluşturabilirsiniz. Abonelik adresiniz ofisimize oldukça yakın olduğundan, dilerseniz sorunlarınızı yerinde görüşmek için ofisimize de uğrayabilirsiniz.

    İnternet hizmetinizin kullanım istatistikleri şu şekildedir:

    📌 2024-12: 467.51 GB Download / 22.08 GB Upload (Toplam: 489.59 GB)
    📌 2025-01: 1.81 TB Download / 195.39 GB Upload (Toplam: 2 TB)
    📌 2025-02: 101.44 GB Download / 18.4 GB Upload (Toplam: 119.84 GB)

    Bu veriler, bağlantınızın aktif olarak kullanıldığını ve kesinti sürelerinin sınırlı olduğunu göstermektedir. Eğer Wi-Fi veya kablolu bağlantınızda sürekli kopmalar yaşıyorsanız, modem kaynaklı bir sorun olabilir. Paylaştığınız ekran görüntüsünde ise yurt dışı sunucularına erişimde sıkıntı olduğu görülüyor. Eğer spesifik oyunlarda gecikme (ping/ms) sorunu yaşıyorsanız, oynadığınız oyunları bizimle paylaşırsanız, bağlantı yönlendirmelerini (peering) kontrol edebiliriz.

    Ayrıca, son günlerde özellikle yurtdışı kaynaklı veri merkezlerine yönelik yoğun DDoS saldırıları yaşanmaktadır. Bu durum, bazı oyun sunucularına ve hizmetlere erişimde zaman zaman gecikmelere yol açabilmektedir. Ekibimiz, bu saldırıları minimize etmek için gerekli güvenlik önlemlerini sürekli güncellemektedir.

    Kullandığınız modem, firmamız tarafından ithal edilmiş ve müşteri geri bildirimlerine göre yapılandırılmış bir cihazdır. Ayrıca, Şikayetvar platformu üzerinden yapmış olduğunuz başvuruya dönüş sağlanmıştır.

    Yasal haklarınızı aramak en doğal hakkınızdır ve bu konuda her müşterimize saygıyla yaklaşıyoruz. Umuyoruz ki, yaşadığınız sorunları çözmek adına birlikte bir çözüm yolu bulabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 20 Şubat 2025; 13:17:32 >




  • Merhaba,


    Öncelikle şunu belirtmeliyim, 25.02.2025 tarihinde AtlantisNet saha ekibi evime gelmiş bulunmakta olup bir takım işlemler gerçekleştirmişlerdir.

    Lakin herhangi bir şekilde düzelme olmadı ayrıca kendi ürettiğiniz modem'in yanında göndermiş olduğunuz güç adaptörü 1.5 amper imiş internetimde yaşadığım kopmaların sebebi bu güç adaptöründen kaynaklı olabileceği değişmesi gerektiğini söylediler nitekim öyle de oldu değişim sağlandı anlamadığım durum şu madem bu güç adaptörünün bu denli düşük seviyelerde olduğunu biliyorsunuz ki şu anda herhangi bir ailenin sadece ve sadece 2-3 android cihaz ile sınırlı kaldığını düşünmüyorum çünkü şu anda neredeyse her ailenin evinde minimum 1 adet android TV bulunmakta ve en azı bu şekilde müşterilerinizin bu tür sorunlar yaşayabileceğini göz önünde bulundurarak güç adaptörü koymalısınız.

    Ben bunun tamamen bir ticari adım olduğunu düşünüyorum çünkü eminim benim gibi bu tür sorunlar yaşayan daha fazla müşteriniz vardır bu tür sorunlar yaşayan tek müşteri olduğumu düşünmüyorum.

    Sorun yaşayan müşterilerinizin evine saha ekibi gönderip bizim güç adaptörümüz size yetmiyor yenisi ile değişelim gibi bir durum yaşanıyor ve bunlardan ücret aldığınızı biliyorum.

    Lakin bunu defalarca dile getirdim yine dile getiriyorum modem sizin üretiminiz, alt yapı sizin, sağladığınız alt yapı'nın ve modem'in sorunlu olması biz müşterilerin sorunu değil sizler bu sorunları gidermek zorundasınız ve bu sorunları giderdiğiniz için hiçbir şekilde sizlere ücret ödemek gibi bir zorunluluğumuz yok.

    Ping/ms kaynaklı paket kayıpları yaşadığım konusu hala devam etmekte ve hiçbir şekilde ilerleme kaydedilememekte, oynadığım oyunlar VALORANT başta olmak üzere diğer çeşitli rekabetçi oyunlardır ancak en çok oynadığım oyun VALORANT'dır ve yüksek ping/ms kaynaklı paket kayıpları yaşamakta ve bunlardan dolayı oyun içi sesli sohbet kısmında çokça sorun yaşamaktayım.

    Şu anda sırf taahüt'üm olduğu için AtlantisNet kullanmaktayım taahhüt'üm bittiği an internet sağlayıcımı bir daha AtlantisNet'e dönmemek üzere değiştirmek için gün saymaktayım umarım bu yazımı dikkate alır ve ne gerekiyorsa firma olarak elinizden gelenin en iyisini yaparsınız.

    Atlantis.net Wifi 6 modem ve Müşteri memnuniyeti. (ZXHN F6610M)


    Atlantis.net Wifi 6 modem ve Müşteri memnuniyeti. (ZXHN F6610M)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet Karakoç -- 26 Şubat 2025; 3:1:44 >




  • Ahmet Karakoç A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, "Sorun yaşayan müşterilerinizin evine saha ekibi gönderip bizim güç adaptörümüz size yetmiyor yenisi ile değişelim gibi bir durum yaşanıyor ve bunlardan ücret aldığınızı biliyorum." bunu kanıtlayabilir misiniz? Sizden adaptör değişimi için ücret alındı mı? Kimden alınmış? Eğer abone kaynaklı bir sorun varsa ücret alınır, bizden kaynaklı sorunlarda ücret alınmaz. Bu bilgilendirme her aboneye önceden yapılmaktadır.

    Adaptör ve modem gibi elektronik cihazlarda sorun olabilir. Bunda anormal bir durum göremiyorum. Cihazların değişimini yapıyor muyuz? Evet. O zaman gene anormal bir durum görünmüyor. Yurtdışı çıkışlarımız için peering iyileştirmeleri yapılmaktadır. Yakın süreçte daha düşük ms ler ile çıkabileceksiniz. Son arıza kaydınıza istinaden ekip yönlendirilmesine gerek görülmemektedir bu yüzden kayıtı kapatıyorum. İyi günler.




  • Ahmet Karakoç A kullanıcısına yanıt

    ''Şu anda sırf taahüt'üm olduğu için AtlantisNet kullanmaktayım taahhüt'üm bittiği an internet sağlayıcımı bir daha AtlantisNet'e dönmemek üzere değiştirmek için gün saymaktayım'' Deyip ondan sonra diyorsunuzki ''yazımı dikkate alır ve gelenin en iyisini yaparsınız''. Kendiniz ile çelişiyorsunuz. Böyle bir firmayı objektif şekilde eleştirmek yerine böyle saçma cümleler kurmanız saçmalık diyebileceğimiz bir şey. Eğerki bu internet sağlayıcıların gelişmesini istiyorsanız kullancıların desteği lazım ancak siz belkide yakında çözülecek bir sorun yüzünden direk sağlayıcıyı bırakıyorsunuz. He tabii illa sağlayıcı değiştirenler olur bundan eminim ancak Atlantisnet'in çok iyi ilerlediğini düşünüyorum böyle birkaç kişi çıktı diyede batacaklarınıda sanmıyorum. Mantık kurabilmek yada yeni sağlayıcıları destekleyip iyi yerlere getirip getirmemek için yardım etmek kullanıcıların elinde.





  • Mr.Talha kullanıcısına yanıt

    Merhaba Mr.Talha


    Tam olarak kendimle çeliştiğim nokta neresi anlayamadım zaten AtlantisNet için satır satır sorunlu oldukları kısmı belirtmiş bulunmaktayım tamamen yorum yapmak için yorum yapmışsın diye düşünüyorum insanlar buraya alabilecekleri çözümü hızlandırmak için daha farklı platformlardan benim gibi şikayetlerini dile getiriyor ki açık bir dille belirttim yine belirtiyorum AtlantisNet'in alt yapısı sorunlu olduğu için benim gibi insanlar sorunlar yaşıyor 1000/1000 internet hızı verebilen bir alt yapı sence en basit bir oyunda bile ping/ms kaynaklı konuşamaz hale nasıl gelebilir?

    Ayrıca kendilerine çokça kez online işlemlerden arıza kayıtları açtım bunu kendilerini çok iyi biliyorlar.

    Müşteri temsilcileri ile görüşmek için saatlerce sıra bekliyoruz bunu da biliyorlar, ilk defa internet kullanmıyoruz ilk kullandığım internet sağlayıcısı da AtlantisNet değil daha önce farklı sağlayıcılar da kullandığım için aşinayım daha önce TTNET-TürkNet gibi sağlayıcıları kullanma tecrübesine sahibim kendisini geliştirdiğini düşünüyorum dediğiniz firma 04.03.2025 tarihinde tarafıma ulaşmış gerekli peering düzenlemelerini ve modem için yeni güncellemeler yaptıklarını dile getirdiler bu konuda herhangi bir sözüm yok ancak ortada internet sağlayıcısından kaynaklı bir sorun var ve 06.03.2025 tarihinde hala çözülebilmiş değil ayrıca 2 ay'ı geçkin bir vakittir bu sorunlar ile cebelleştiğimi dile getirme ihtiyacı duyuyorum.

    Madem kullanıcıların yardımı ile bu sorun çözülecek, tam iki aydır bütün sorunları dile getirmeme rağmen neden hala bir çözüm bulunabilmiş değil sizlere soruyorum sorunlar biz kullanıcılar ile çözülecekse.

    minimum 2 günde bir internet kesintileri yaşamaktayım kullanamadığım internetin ücretini neden ödüyorum ben bu parayı havadan mı kazanıyorum?

    AtlantisNet bana kullanamadığım internetin ücretini almayacaklarını belirtmişti daha sonrasında bu konu ile ilgili herhangi bir geri dönüşte sağlanmadı hala bekliyorum ne cevapları ne olacak diye.

    AtlantisNet tarafından bana internet kullanım istatistikleri paylaşılıyor ki ben bu istatistiklerde bir yanlışlık olduğundan bile şüpheliyim çünkü internet hız testi yaptığımda 3/ms görünen internet oyunlarda ve programlarda 75-150 ping/ms gibi saçma sapan yerlere kadar çıkabiliyor o zaman bende bunu söylüyorum asla AtlantisNet'in tarafıma paylaştığı internet kullanım verilerinde yalan olduğunu söylemiyorum açık ve net bir dille yanlışlık olabileceğini dile getiriyorum ve son olarak madem yakında çözülebilecek bir sorun olduğunu düşünüyorsunuz umarım dediğininiz gibi olur çözülebilecek bir sorun olsaydı veya AtlantisNet kendisi çözebilseydi eğer zaten çözerdi diye düşünüyorum belli ki yakın zamanda çözülebilecek bir sorun değil ve umarım bu tür sorunlar sizlerin başına gelmez çünkü bu tür sorunlar başınıza gelmediği için bu kadar rahat yorum yaptığınızı düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet Karakoç -- 6 Mart 2025; 2:15:26 >




  • Selamlar, bugün modemi ofisinize götürdüm. Port yapmak istediğimi söyledim, kendileri modemi aldılar ve root yetkisi tanımladıklarını söylediler. Modemi bağladım arayüze girdim fakat port forwarding sekmesini bulamadım. Dışardan evdeki pc me rdp yapmak istiyorum.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.