Şimdi Ara

ATLANTİSNET - KENDİ ALT YAPISIYLA SINIRSIZ FİBER İNTERNET BURADA! [ANA KONU] (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
1.551
Cevap
30
Favori
79.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 ay içerisinde ana bgp devremiz değişecektir değiştiğinde bu sorunların düzeldiğini görüntüleyeceksiniz aynı sorundan bizde müzdaribiz çalışmaları son hız sürdürüyoruz kesin çözümü bulduk ve 1 ay içerinde rahata kavuşacağız
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Değişim olduğunda bu konu üzerinden bilgilendirme yapılacak mı? yeni sistemde türk telekom'dan daha düşük ping'e sahip olur muyum? Eskiden 2 ping civari aliyordum

  • türktelekoma yakın değerlerde çalışacaktır. ve stabil olacaktır.
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Umarim sabirsizlikla bekliyorum dusuk pingi :)

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    BTK'da sorgulama yapınca hala yasaklı görünüyor.

  • selamlar, firmanızın verdiği hizmetten hiç memnun değilim sürekli hız değişimleri görüyorum modemimde; oysa ki poyraz net kullanırken böyle sürekli hız değişimleri olmuyordu sabit hızım neyse onu alıyordum, hız sürekli kafasına göre 35-40-50-60 arada almam gereken hız olarak değişiyor telekom ankastresi bana uzaklığı çok fazla değil önceki mesajlarımda paylaştığım modem max alabileceğim değerleri paylaşmıştım 100mbit değil 120mbit verilse vdsl hızı karşılar kullandığım modem yani demem o ki bu sorunlarınız devam ederse üzgünüm başka firmaya geçeceğim...

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    Sorununuz türk telekom altyapılardan verilen hizmeti ile alakalı. Yanlış konu altına yorum yapmışsınız. Bu konu atlantisin kendi fiber altyapısı ile verdiği hizmetlerle alakalı bir konudur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    firmanızdan aldığımız vdsl hizmeti ile yaşadığımız sorunların size ait konu başlığı var mı? yoksa yarın firmanızdan başka bir firmaya mı geçeyim bu yaşadığımız sorunları size söylemeden bunu mu istersiniz?

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    Modeminiz arayüzünde görünen değerlerin resmini paylaşırmısınız. Birlikte bakalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Özel mesaj gönderdim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertas71 E kullanıcısına yanıt
    Bu fiber abonelikle ilgili bir sorundu çözüldü.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    merhaba avcılar yeşilkent 212 sk için bir gelişme olacak mı 2 arka sokak neredeyse tamamı aktif edildi :) kuzenlerin olduğu sokak aylardır planlanan bölge olarak duruyor onlarda gigapon için sabırsızlanıyorlar :)

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    yarım saatte bir modem kendini resetliyor kardeşim ne ekran görüntüsü paylaşayım? dün başladı bu sorun bir ara normale döner gibi oldu bu gün berbat bir şekilde sürekli değişken hız oluyor en iyisi pazartesiye kadar beklemek sıkıntı devam ederse kusura bakmayın deyip yollarımızı ayıracağız; firmanız başka abonelere ne kadar iyi hizmet versede bana veremiyor... bu arada 1-2 sayfa önce dün size modem ekran görüntüsünü paylaşmıştım

  • CAGRİ36 C kullanıcısına yanıt
    Ordaki hazırlanan bölge mart gibi çalıştırılmayı düşünülüyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    Modemin kendini resetlemesi dediğiniz durum tüm ışıklarının gidip geri gelmesimi ? Doğrumu anladım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    tamam sizinle bu iş olmayacak sıkıntı veriyorsunuz artık kusura bakmayın pazartesi firmanızdan çıkmak şart oldu

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    Hocam senin sorununa çözüm bulmaya gelip gelmediğinle ilgili endişelerim var. Yardımcı olmak adına sorduğum her soruya verdiğin yanıt sanki bir çıkmaz sokak. Nasıl yapalım ? Sen bu hizmeti iptal edeceksen buraya niye geldinde hizmetinle alakalı olmayan bir konu altında konuşuyoruz? Yok hizmeti kullanmak istiyorsanda neden sorularıma alakasız cevaplar veriyorsun onu anlayamadım. Sen bana hiç yardımcı olmuyosunki ben sana nasıl yardımcı olacağım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 22 Kasım 2024; 23:57:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    bak kardeşim sizin gibi müşteriyi çocuk muamelesi yapan bir kişi ile burdan yardım alamam ne sordunuz da ben çıkmaz sokağa sizi götürdüm? size açık açık dünden beri başıma böyle bir olay geldi diyorum sizden önceki firmada böyle bir sıkıntım olmadı diyorum değişken hızları görüyorum modemde diyorum daha ne diyeyim bende mi bir sıkıntı var sende mi? önce bi yazdıklarını oku! burdan yardım edemeyeceğin belli tamam dedim şart oldu diyorum firma değiştirmek sen bana yardımcı olmuyorsun! sıkıntıyı her zaman müşteriye yükleme! kontrol sağlıyorsan adam gibi yap kontrolünü burda polemik yaratma! sana yazdığım bu gün ilk mesajımda burası fiber konusu diye bana cavap yazmadın mı? eee sıkıntı bende mi sende mi? sen gönülsüz olarak bana bir cevap verdin bende sana cevabını verdim bu iş böyle olur, müşteriye çözüm bulurken bir önce iğneyi kendine batır sonra bana dönersin anlaşıldı mı sayın yetkili...





  • ha bir de siz yardım etmeyin bana mümkünse, çünkü sizin derdiniz fiber internet satmak bu da anlaşılıyor ben pazartesi gerekini yapacağım, konuda bilgi kirliliği yarattıysam mod' a bir zahmet şikayet edin konu kirliliği yapan yazıları silebilir...

  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.