< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
ATLANTİSNET - KENDİ ALT YAPISIYLA SINIRSIZ FİBER İNTERNET BURADA! [ANA KONU] (68. sayfa)
-
-
Bununla birlikte 6 yorumunuzun tamamında bizi hattınızı iptal etmekle tehtit etmiş bulundunuz. Siz söyleyin bunun adı çözüm aramakmı ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 23 Kasım 2024; 0:14:33 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bununla beraber mesajım 7 ve son olsun aşağıda ekran görüntülerini paylaşacağım modemime ve atlantisnet online işlemlere ait ekran görüntülerimdir; hız sürekli değişkenlik göstermektedir(5dk veya daha kısa sürede de olabiliyor) interneti düzgün ve kesintisiz kullanamıyorum; 75mbit değil 130mbit interneti alabilecek iken modemde sürekli bir değişken hız görmekteyim bu hızın değişken olduğunu dün farkettim bu gün iyice sapıttı(sizden yardım beklemiyorum) size durumumu açıkça görseller ekleyerek izah ettim sizin tavrınızdan dolayı bu firma ile işim bitmiştir...
gördüğünüz üzere modemim 5dk da bir kendi kendine reset yapmakta... modemim hakkında bilgi vereyim; avrupada olan 350 mbit vdsl standartını desteklemektedir şuan 100mbit ve üstü hızlar türkiyede bulunmamaktadır ha bir gün gelirse alabilirim... gelelim sizin tutumunuza: firma(siz) kendisinde hata görmeyecektir çünkü sorun sıkıntı hep kullanıcıdadır mesuliyet kesinlikle kabul etmezler... bu konuda bu son mesajım yardımınızıda zaten beklemiyorum, şunun şurasında 3 gün daha sabrederim; bu da 7. tehdit mesajım olsun
-
Vdsl böyle bişey işte. Ne zaman ne vereceği hiç belli olmuyor hocam.şimdi size sorun bizde değil desem inanmazsınız. Sorun bizde desem bizde değil. En iyisi ben size bikaç teknik detay ileteyim kafanızda bazı şeyleri netleştirmek adına forumda bu işlerden anlayan üyeler varsada yorum yapsınlar sizde bi karar vermiş olursunuz. Türk telekom altyapılarda biz atlantis olarak internet hizmetimizi merkez ofisimizden bize en yakın olan türk telekom esenyurt santraline fiberoptik kablo ile teslim ediyoruz. Bu kablo üzerinden tüm abonelerimizin kullanım yaptığı trafik olan şuan için ortalama 60.000 mbps veri esenyurt türk telekom santraline sağ sağlim teslim ediliyor. Bu aşamadan sonra türkiyenin tamamında abonenin evine kadar hizmeti adsl/vdsl/fiber olarak taşıma görevi türk telekoma ait. Ekran resimlerini attığınız görseldeki sürekli değişiyor dediğiniz değerler ise modeminiz ile türk telekoma ait saha dolabı arasındaki hizmet kapasitesini reel ve gerçek olarak verir. Bu değerlerin sürekli değişmesinin bikaç farklı nedeni olabilir birisi modem ile saha dolabı arasındaki bakır kabloda deforme,sıvı teması,oksit ikincisi modem arızası üçüncüsüde saha dolabı arızası olabilir. Emin olun siz bu hizmeti yarın farklı bir operatöre geçirseniz aynı sorun devam edecek. Denediğiniz zaman göreceksiniz. Burda ne yapılabilir en hızlısı modem değişimi olabilir. Veya biz türk telekoma arıza kaydı açarız kontrol sağlarlar. Sorunun bizden kaynaklandığını şöyle anlarsınız forumda herkes aynı anda internet gitti veya internet yavaşladı veya şu oyunda ping var şeklinde herkes aynı şeyi konuşmaya başlarsa o zaman anlayınki sorun gerçekten bizde. Bikaç yorum öncesinde bir oyunla alakalı pinf sorunu şikayeti vardı mesela o bizden kaynaklı 1 ay süre istedik abonemizden. Bizdense bizden diyoruz zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
şimdi bu düzgün olarak verilmiş cevabınıza istinaden yazıyorum;
vallahide billahide ister inanın ister inanmayın, Allah sizi inandırsın biz işimizi doğru yapıyoruz... siz önce bu açtığım konuları bir sonlandırın sonra bana bir geri dönüş sağlayın topu oraya buraya atmak klasik firmaların yaptıkları numaralar... telekoma arıza kaydı oluşturun bakalım ama önce benim bu destek taleplerime bir göz gezdirin bakalım; kısacası siz ne kadar doğru iş yapıyoruz deseniz de iş sonuca bakar! sonuç? internetimde sürekli kopmalar resetlenmeler olmakta ve bu benim interneti sağlıklı almama engel olmaktadır.
ekleme:
7 dakikada aldığım hatalı internet paketine de bir bakın... belki teknik konulardan anlayan bir arkadaşınız vardır yanınızda... yada evden çalışıyorsanız yarın iş yerinize gidince bir soruverin gecenin bu saatinde arkadaşınızı uyardırıp bilgi almak da olmaz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamblue35 -- 23 Kasım 2024; 1:20:42 >
-
Burdaki arıza kayıtlarına dönülmemesini ben şikayetiniz olarak yöneticime bildiririm oda orayla ilgilenen arkadaşı artık iştenmi çıkarır terfimi ettirir onun bileceği bir durum benim yetkim dışında. Ben kendi işimi yetkim olmadığı halde fazlasıyla yapıyorum gönlüm rahat. Sizin hizmetle ilgili bağlantı kopmaları rahatsız edecek boyutta ise 35mbps e çekeyim hızı telekom sorunu çözene kadar bide öyle deneyin isterseniz. Yüksek hızlı paketlerde eğer hatta arıza varsa modeme o hız ulaştırılamıyorsa dsl sürekli düşüp yeniden bağlanır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 23 Kasım 2024; 1:22:25 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bakın sayın yetkili; yazmayım yazmayım diyorum sürekli olarak cevap verme gereği hissediyorum benim kimsenin ekmeği ile oynamak gibi bir niyetim yok ama ve lakin birileri işini düzgün yaparsa her kes memnun kalır biz parayı sokakta bulmuyoruz hayat şartlarından size dem vuracak değilim, şu anda size modem ekran görüntüsünü tekrar paylaşacağım siz topu telekoma atmadan önce altyapınızı bir gözden geçirmenizi tavsiye ederim! bakın ısrarla bunu altını çiziyorum... düne kadar internetimde bir sıkıntı yok iken dünden beridir internetimde sıkıntı bitmedi bunu gözlemleyebiliyorum: beni normal bir ev kullanıcısı ile denk tutmayın network hakkında size nutuk atmak gibi bir derdimde yok belliki bu işle ilgili yetkili kişisiniz ve tahmin ediyorum yazılımcı değil mühendis olabilirsiniz; sizden önce poyraz net den geçiş yaptığım süre boyunca forumda her kes şikayetçi iken ben poyraz netten çoğu zaman memnundum çünkü bende bağlantı problemi türkiye genelinde olduğu zaman çok az miktarda hissettiriyordu hiç bir zaman uzun saatler boyunca internetimde kesilme veya kopukluk meydana gelmedi, sizin firmanızdan önce buradaki bir çok firmayı deneyimledim en iyisi bana göre diğer kullanıcılara göre tabiki değişkenlik gösterir sizin firmanızdan aldığım internette 2 gündür sıkıntı var! bu genel kaynaklı da olabilir bilemiyorum ama kendi altyapınızı kontrol etmeniz gerekli bana gelen internet çok sağlıklı gelmekle beraber 6 yıldır hiç sıkıntı çıkarmadı, neden 6 yıldır? internetimi bağlatmadan önce telekom ekibine yaptırdığım ilk iş ankastreyi değiştirtmek oldu, ikincisi ankastreden evime gelen kabloyu sıfırdan saf bakır kablo bağlatmak oldu,
sözün özü, telefon direği yıkılmadıkça bende internet gitmesi-kopması gelmemesi imkansıza yakın, bilmem anlatabildim mi
modem ekran görüntüsü son hali,
-
bunu da az önce aldım aynı ekran görüntüsünü tekrar tekrar kullanmadığım belli olsun diye ekliyorum
-
Sizi çok iyi anlıyorım ama bizim altyapımızı size az önce detaylıca anlattım. Altyapımızın bize ait olan kızmı sadece ofisimizden santrale kadar. Paylaştığınız tüm görseller türk telekoma ait saha dolabının evinizdeki modemle arasındaki bağlantı değerleri. Bu kısım bize ait değil. Bunu ısrarla belirtmek istiyorum. Lütfen konuyu takip eden birileride yorum yapsın.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Saatin geç olması ve konunun fiber altyapılar konusunolması sebebiyle burda kullanıcılardan yorum almakta çok zor. Doğru konuda olsaydınız kesin birileride yorum yapardı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Size tavsiyem bu görsellerle konuyu poyrazdan gelenler konumuza paylaşıp tarafsızca kullanıcılardan yorumlamalarını isteyin. Bakalım ne yorumlar gelecek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bunuda biraz önce aldım, sizin tarafınızda yapılacak bir şey yoksa siz iyisimi arıza kaydı oluşturun telekoma,
-
Hizmet numaranızı özelden iletin kayıt açalım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elinizde multimetre varsa; adaptör ölçümü yapın isterseniz. Farklı bir adaptörle de deneyebilirsiniz; kablo ucu jakı da yenileyip deneyin. Bu ikisi hızda sorun yaratır; kırmızı ışığa neden olabilir. Bunlarda sorun yoksa farklı sorun vardır.
-
54dk dır gidip gelme yok
-
Belki geçici birşeydir; bölgede çalışma filan vardı.
-
işte hocam benim dün bu konu altında firma yetkilisi ile anlaşamadığım nokta bu oldu bu gün beni yaklaşık 40dk önce aradılar ve şimdilik hiç bir sıkıntı yok modem arayüzünden sürekli olarak kopma oldumu diye kontrol ediyorum yağmur da yağıyor üstüne şimdilik sıkıntı yok gibi...
-
1 saat 45 dk dır sıkıntı yok gibi ara ara yağmur da yağıyor internette bir problem yok şuan...
-
Türk telekoma açtığımı arıza kaydı tamamlandı plarak kapatılmış. Açıklamada ne işlem yaptıklarını belirtmemişler. Ama arızanız giderildiyse problem yok. Akşamda bahsettiğim gibi sorun bizden kaynaklı değil. Ama müşteri olarak bizim hizmetimizi aldığınız için haklı olarak bizden destek almak durumundasınız. Bizimde konuyu türk telekoma iletmekten başka elimizden bişey gelmiyor. Sizin sorununuz çözüme kavuşmuş olabilir ama abonelerimiz her zaman bu kasar şanslı olmuyor. Türk telekomdan kaynaklıa rıza sebebiyle abone haftalarca hizmetsiz kalabiliyor doğal olarak bizden destek istiyor biz telekomdan çözmesini bekliyoruz. Telekom çözmeyince biz arada kalıyoruz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X